-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт місць загального користування Комунального закладу професійної (професійно-технічної) освіти "Київський професійний будівельний коледж" у гуртожитку за адресою: м. Київ, вул. Горлівська, 220, Дарницький район
Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками - резидентами України, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, учасник надає переклад цього документу українською мовою, завірений підписом уповноваженої особи Учасника. При цьому установчі документи учасника, документи про призначення/обрання керівника, документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а також документи, що підтверджують відповідність предмету закупівлі технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі (в тому числі технічній специфікації), які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Додатково власні назви, торгові марки, моделі, назва виробника, дилера, дистриб’ютора, найменування адміністративних одиниць, адреси, абревіатури, значення технічних характеристик, топоніми, фірмові бланки, адреси сайтів, посилання, які викладені іншою мовою ніж українська, в документах, що входять до складу тендерної пропозиції, не потребують перекладу українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені Учасниками - нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому : - офіційні документи, видані органом іноземної держави, повинні бути легалізовані в установленому в Україні порядку або засвідчені шляхом проставлення апостилю, з додаванням перекладу цих документів українською мовою та з урахуванням пунктів 11 та 12 статті 34 та статті 79 Закону України “Про нотаріат”; - неофіційні документи (що не підлягають легалізації / апостилюванню), які готуються учасником-нерезидентом та складені не українською мовою, повинні бути перекладені українською мовою. Достовірність інформації, зазначеної в перекладі наданих документів, завіряється учасником. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту.
мін. крок: 1% або 18 373.79 UAH
СКАРГА на умови тендерної документації
- Tender-documents-[UA-2025-06-06-006367-a].zip 17.06.2025 12:35
- Виписка з ЄДР (1).pdf 17.06.2025 12:35
- Витяг з ЄДР (2).pdf 17.06.2025 12:35
- Квитанція_№_2_к_фінанс_звіту_за_1_пол_2025_р_.pdf 17.06.2025 12:35
- Скарга_ТЕП_Кепітал_умови_тд_UA-2025-06-06-006367-a.docx 17.06.2025 12:35
- Скарга_ТЕП_Кепітал_умови_тд_UA-2025-06-06-006367-a.docx.p7s 17.06.2025 12:35
- Фінансова_звітність_ТОВ_ТЕП_КЕПІТАЛ_за_1_пол_2025_р_1.pdf 17.06.2025 12:35
- sign.p7s 17.06.2025 12:36
- рішення від 19.06.2025 № 9773.pdf 19.06.2025 14:38
- Інформація про резолютивну частину рішення від 26.06.2025 № 10166.pdf 27.06.2025 14:24
- рішення від 26.06.2025 № 10166.pdf 30.06.2025 17:20
- Пояснення на скаргу АМКУ UA-2025-06-06-006367-a.c1.doc 23.06.2025 17:23
- Пояснення на скаргу АМКУ UA-2025-06-06-006367-a.c1.pdf 23.06.2025 17:23
Пункт скарги
Умови Тендерної документації
Додатком 4 до Тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» визначено:
Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження наявності фінансової спроможності.
15.1. сканкопія з оригіналу або копії «Балансу» та «Звіту про фінансові результати» за 2024 рік з відміткою органу статистики або зі сканованою квитанцією №2, що засвідчує факт і час приймання відповідного електронного документа контролюючим органом
або
сканкопія з оригіналу або копії фінансової звітності малого підприємства (в складі Балансу (форма № 1-м) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-м)) або фінансової звітності мікропідприємства (в складі Балансу (форма № 1-мс) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-мс)) за 2024 рік з відміткою органу статистики або зі сканованою квитанцією №2, що засвідчує факт і час приймання відповідного електронного документа контролюючим органом
або
сканкопія з оригіналу або копії податкової декларації платника єдиного податку (або податкової декларації про майновий стан і доходи) за 2024 рік з відміткою органу статистики або зі сканованою квитанцією №2, що засвідчує факт і час приймання відповідного електронного документа контролюючим органом.
Надана учасником на виконання вимог п.15 Додатку 4 до тендерної документації фінансова звітність повинна свідчити про наявність в Учасника обсягу річного доходу (виручки) за останній звітний період (2024 рік) у розмірі не менше 99 % очікуваної вартості даної закупівлі.
Дискримінаційність
Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Вимоги передбачені п. 15.1 Додатку 4 до Тендерної документації є такими що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, оскільки виконати їх можуть лише учасники які нададуть усі документи, що передбачені пунктом 15.1 Додатку 4 до Тендерної документації. Крім того ці вимоги не узгоджуються із чинним законодавством, в тому числі Законом.
Відповідно до статті 1 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-XIV (далі – Закон 996) фінансова звітність - звітність, що містить інформацію про фінансовий стан та результати діяльності підприємства.
Згідно з частинами 1 і 2 статті 13 Закону 966 звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна фінансова звітність складається за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців. Крім того, відповідно до облікової політики підприємства фінансова звітність може складатися за інші періоди.
Перший звітний період новоствореного підприємства може бути менш як 12 місяців, але не більш як 15 місяців.
Скаржник є новоствореним підприємством, що зареєстровано 27.03.2025.
Наведений факт підтверджується відомостями є Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР), зокрема витягом з ЄДР та випискою з ЄДР, що додаються.
Своєю чергою Скаржник не подавав і не міг подавати фінансову звітність за 2024 рік.
Враховуючи припис частини 2 статті 13 Закону 966 для Скаржника звітним періодом є період менше 12 місяців, а саме не повний 2025 рік. Тобто для підтвердження своєї фінансової спроможності Скаржник може надати фінансову звітність подану саме протягом 2025 року.
Водночас поточна редакція пункту 15.1 Додатку 4 до Тендерної документації обмежують можливість Скаржника взяти участь в Процедурі закупівлі, адже Скаржник не може надати фінансову звітність за 2024 рік.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною Документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника внести зміни до Документації з метою усунення порушень, викладених в скарзі.
Замовником було порушено принципи здійснення закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель чим порушено права та інтереси Скаржника .
Порушення прав та інтересів Скаржника також полягає в тому, що за умови дотримання вимог чинного законодавства Замовником, він матиме змогу прийняти участь в процедурі закупівлі, та у випадку визнання переможцем процедури закупівлі, Замовник повинен буде укласти договір про закупівлю, за результатами виконання якого Скаржник матиме змогу отримати дохід та виконати свої зобов’язання за договором.
Скаржник у відповідності до виду своєї діяльності та досвіду надання послуг, що відповідає предмету закупівлі, має на меті взяти участь в Процедурі закупівлі. Оскаржувані умови Тендерної документації обмежують можливість участі, як Скаржника, так і інших учасників, в Процедурі закупівлі, а також обмежують право Скаржника в участі в прозорих та чесних торгах, які здійснюються з дотриманням принципів здійснення закупівель, оскільки умови Процедури закупівлі викладені в Тендерній документації такими, що суперечать нормам законодавства України у сфері публічних закупівель, в тому числі Закону 922, Особливостям та іншим нормативно-правовим актам, зазначеним вище, що унеможливлює належну підготовку тендерної пропозиції Скаржника, та в свою чергу є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, порушують принципи здійснення закупівель, як описано вище. Захист прав та законних інтересів Скаржника можливий за допомогою подання цієї скарги до органу оскарження.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у Скаржника порушених прав та охоронюваних законом інтересів, що пов’язані з його участю в Процедурі закупівлі, які відповідно є додатками до цієї скарги:
- Витяг з ЄДР;
- Виписка з ЄДР;
- Фінансова звітність малого підприємства з квитанцією;
Згідно з частини 6 статті 10 Закону 922 доступ до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, є безоплатним та вільним. Інформація про закупівлю, визначена цим Законом, розміщується в електронній системі закупівель безоплатно через авторизовані електронні майданчики. Інформація про закупівлі, зазначена у частині першій цієї статті, оприлюднюється відповідно до вимог Закону 2939, у тому числі у формі відкритих даних. В електронній системі закупівлі, крім інформації, зазначеної у частині першій цієї статті, може оприлюднюватися інша інформація.
Тим самим інші документи, а саме Тендерна документація і додатки до неї, на які робить посилання Скаржник, наявні у відкритому доступі в електронній системі закупівель.
Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", -
-
Назва доказу:
фінансова звітність за півріччя 2025р
-
Повʼязаний документ:
Фінансова_звітність_ТОВ_ТЕП_КЕПІТАЛ_за_1_пол_2025_р_1.pdf
-
-
Назва доказу:
виписка эдр
-
Повʼязаний документ:
Виписка з ЄДР (1).pdf
-
ПРОШУ: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду по суті. 2. Прийняти рішення, яким зобов’язати Комунальний заклад професійної (професійно-технічної) освіти "Київський професійний будівельний коледж" внести зміни до тендерної документації на проведення відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі: Капітальний ремонт місць загального користування Комунального закладу професійної (професійно-технічної) освіти "Київський професійний будівельний коледж" у гуртожитку за адресою: м. Київ, вул. Горлівська, 220, Дарницький район. (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-06-06-006367-a).