• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій в житловому фонді ОСББ, ЖК, ЖБК та багатоквартирних будинків, управителі в яких визначені співвласниками (послуги зі складання дефектного акта, кошторисної документації та отримання позитивної експертної оцінки кошторисної документації для здійснення поточного ремонту багатоквартирних будинків) (код ДК 021:2015 - 71320000-7 Послуги з інженерного проектування)

Заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій в житловому фонді ОСББ, ЖК, ЖБК та багатоквартирних будинків, управителі в яких визначені співвласниками (послуги зі складання дефектного акта, кошторисної документації та отримання позитивної експертної оцінки кошторисної документації для здійснення поточного ремонту багатоквартирних будинків) (код ДК 021:2015 - 71320000-7 Послуги з інженерного проектування)

Торги не відбулися

555 658.75 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 778.29 UAH

Вимоги для участі в закупівлі

Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 7ec34de5e9f744a690838db8dda38989
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.05.2025 17:03
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: a14a8ce8c8624a2d801d6974f262fa1e  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.05.2025 17:03
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 692f94ef8a434f5d8a28ce1fe3552884  
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: cb6d76176d5844c5aaba84329c00a374
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.05.2025 17:03
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
ID: 1b7ef5cbb15c466a8648e342966d4246  
Очікуване значення : Так  
Порушення справи про банкрутство
ID: 2e3a2f9b6b4944afb9541bbd7c0388e5
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.05.2025 17:03
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: 0c60019a5bf04a96a1bfd169bad1d33c  
Очікуване значення : Так  
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: e590b6d3d6bb4fe2ae2c86c7d7f4fca6
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.05.2025 17:03
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: 46e5d512b49249048c17a92a704b4951  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.05.2025 17:03
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: 557a47727271484cadbbcd8020917250  
Очікуване значення : Так  
Вчинення економічних правопорушень
ID: a2225a7162504fca8a1ad2763fee3694
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.05.2025 17:03
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: d29265da86f14dd8a335af10125d18ee  
Очікуване значення : Так  
Вчинення корупційних правопорушень
ID: 7aeaf6ead4f04510a4fd4828ab14b951
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.05.2025 17:03
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: 8d7fc858f4f740e583da76322faacf21  
Очікуване значення : Так  
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.05.2025 17:03
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: ac14266de95e47adb5cf7278513cef5a  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.05.2025 17:03
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: b6afabb59338448682c65805c0e93676  
Очікуване значення : Так  
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: 3129dd5bb41b48fc896802c4aac8d181
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.05.2025 17:03
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: cc5c52c0f4af4ac3a9a7eeacc69f04e4  
Очікуване значення : Так  
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.05.2025 17:03
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: d258234dbf9f4d539e8a998b07d552b9  
Очікуване значення : Так  
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 5ba5d27f3c494636b9d2a8c9cc178782
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.05.2025 17:03
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 757d8e01ace74fda89c761f629fe30e9  
Очікуване значення : Так  
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.05.2025 17:03
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: d32195ac605d40b08c4b00ca3412439e  
Очікуване значення : Так  

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 0fed74f03dbe4fb8a2ab56eb7c908a10
Критерій стосується лоту Заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій в житловому фонді ОСББ, ЖК, ЖБК та багатоквартирних будинків, управителі в яких визначені співвласниками (послуги зі складання дефектного акта, кошторисної документації та отримання позитивної експертної оцінки кошторисної документації для здійснення поточного ремонту багатоквартирних будинків) (код ДК 021:2015 - 71320000-7 Послуги з інженерного проектування)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.05.2025 17:03
Документ
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (2.1. Довідка встановленої форми, за підписом уповноваженої особи учасника, на бланку підприємства та з печаткою (у разі її використання), що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. *Форма довідки Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № з/п ПІБ працівника Посада та спеціальність працівника Загальний стаж роботи за спеціальністю, років Спосіб залучення працівників Інформація про освіту / Інформація про сертифікат 1 2 .. 2.2. Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації надати копії наказів та/або трудових книжок (за наявності), або інших документів, що підтверджують наявність досвіду та підтверджують правовідносини з учасником на кожну особу зазначену в довідці. 2.3. В складі своєї пропозиції Учасники процедури закупівлі мають надати: - сертифікат відповідного типу на інженера-проектувальника з інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації (не менше двох сертифікатів); - сертифікат відповідного типу на інженера-проектувальника з інженерно-будівельного проектування в частині забезпечення механічного опору та стійкості (ГІП) (не менше одного сертифікату). )
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: d4fe520d73eb45379cc8d6db33164f67  
Очікуване значення : Так  
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 5a2662dc201e41ef8ea697eb8224b10e
Критерій стосується лоту Заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій в житловому фонді ОСББ, ЖК, ЖБК та багатоквартирних будинків, управителі в яких визначені співвласниками (послуги зі складання дефектного акта, кошторисної документації та отримання позитивної експертної оцінки кошторисної документації для здійснення поточного ремонту багатоквартирних будинків) (код ДК 021:2015 - 71320000-7 Послуги з інженерного проектування)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.05.2025 17:03
Документ
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (1.1. Довідка встановленої форми, за підписом уповноваженої особи учасника, на бланку підприємства та з печаткою (у разі її використання), що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. *Форма довідки Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій № з/п Найменування, опис та основні характеристики Кількість, од-ць Власне / орендоване І. Обладнання (устаткування) для надання послуг: комп’ютерна, розмножувальна, копіювальна техніка: наявне ліцензійне програмне забезпечення 1 2 … ІІ. Матеріально-технічна база (офісні, виробничі та інші приміщення) № з/п Найменування та адреса Площа, м.кв. Власне / орендоване 1 2 … 1.2. Для підтвердження наявності програмного забезпечення, зазначеного в розділі І пункту 1.1 надати копію/-ії документу/-ів, що підтверджує наявність ліцензійного програмного та інформаційного забезпечення процесу розроблення кошторисної документації. Мінімальні вимоги: - програмне забезпечення «Будівельні Технології: КОШТОРИС»*: не менш ніж 2 робочих місця; - Програмне забезпечення «Будівельні Технології: КОШТОРИС ПВР»*: не менш ніж 1 робоче місце. * - або аналогічне програмне забезпечення. )
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 21aa6122911144928caf5aec34b895bb  
Очікуване значення : Так  
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 5e51483b51fd4b29b5e4e251960a40aa
Критерій стосується лоту Заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій в житловому фонді ОСББ, ЖК, ЖБК та багатоквартирних будинків, управителі в яких визначені співвласниками (послуги зі складання дефектного акта, кошторисної документації та отримання позитивної експертної оцінки кошторисної документації для здійснення поточного ремонту багатоквартирних будинків) (код ДК 021:2015 - 71320000-7 Послуги з інженерного проектування)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.05.2025 17:03
Документ
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (3.1. Довідка встановленої форми, за підписом уповноваженої особи учасника, на бланку підприємства та з печаткою (у разі її використання), що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Аналогічним договором вважається укладений Учасником, як виконавцем, та виконаний договір на закупівлю послуг зі складання кошторисної документації та отримання позитивної експертної оцінки кошторисної документації для здійснення поточного ремонту Форма довідки Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) № Номер та дата укладення договору Строк дії договору Предмет договору Інформація про контрагента за договором (найменування, код ЄДРПОУ, місцезнаходження) 1 … _____________ ___________ (Посада) (Підпис) М.П. (у разі використання печатки) 3.2. Оригінал або копію не менше 2 аналогічних за предметом закупівлі договорів з усіма додатками, в тому числі з додатковими угодами (якщо такі укладались), які були виконані. 3.3. Оригінали чи копії документів, що підтверджують повне виконання зазначених в довідці всіх аналогічних договорів, а саме оригінали/ чи копії актів приймання-передачі. )
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: a8563d4d01bc452081522c01f356428f  
Очікуване значення : Так  
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: 12a9c5397ccd4d9282ed6ee1cdd939ce
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.05.2025 17:03
Документ
Інформація про субпідрядника / співвиконавця(Якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити суб’єкта господарювання до надання послуг як співвиконавця або виконання робіт як субпідрядника (далі - суб’єкт господарювання) в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг, в такому разі, Учасник: - повинен надати в довільній формі інформаційну довідку щодо кожного суб’єкта господарювання, в якій зазначає повне найменування, ідентифікаційний код в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань/реєстраційний номер облікової картки платника податків та місцезнаходження; - під час подання тендерної пропозиції заповнює окреме текстове поле електронної форми, де зазначається повне найменування та місцезнаходження суб’єкта господарювання. Ненадання такої довідки у складі тендерної пропозиції означає відсутність в учасника відповідного наміру та не вважається невідповідністю умовам тендерної документації. У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг, для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених у пункті 47 Особливостей, для цього учасник надає щодо кожного такого суб’єкта господарювання інформацію про відсутність підстав визначених у пункті 47 Особливостей у довільній формі. )
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: e9d9b88e72994df29e1f0ed09ed1d138  
Очікуване значення : 20  
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.05.2025 17:03
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: e656f2c283824c88aa1cac0897c5e8d0  
Очікуване значення : Так  

Підстави для відхилення пропозиції

Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: cca7d79565fa4411abfb09ed8ade8800
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.05.2025 17:03
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: 182a0644ce9144f79a6b78a741ad1b0b  
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: 6df1ff091ba0428b8dbe8e70c2fc13c8
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.05.2025 17:03
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: 3a441e09e8dc498c91e711416063bfee  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: 34ae4fd5dea54bce837951b43a0e4f37
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.05.2025 17:03
Мова тендерної пропозиції
ID: e283224a7fde426989c825c4c32f475f  
Очікуване значення : ukr  
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: 55d100187f2c41459b60082b0dba719b
Критерій стосується лоту Заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій в житловому фонді ОСББ, ЖК, ЖБК та багатоквартирних будинків, управителі в яких визначені співвласниками (послуги зі складання дефектного акта, кошторисної документації та отримання позитивної експертної оцінки кошторисної документації для здійснення поточного ремонту багатоквартирних будинків) (код ДК 021:2015 - 71320000-7 Послуги з інженерного проектування)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.05.2025 17:03
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
ID: 05e28f65970b4080ba3b2c681a4101c2  
Очікуване значення : 2.99  
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до Закону, Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (далі - Вимоги), форми забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (далі - Форма), з урахуванням Особливостей. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 16600,00 грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати строк дії тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку покриття, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із надання підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), банками (далі - гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування - для юридичної особи; - прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи – резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: - повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія**; - адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: - дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; - назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) *. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *даний пункт виконується у випадку встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Банківська гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття). Банківська гарантія оформляється в банку, який має ліцензію Національного банку України. Банківська гарантія повинна бути надана банком, який не включений до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано санкції, спеціальні економічні чи інші обмежувальні заходи (санкції). Разом з оригіналом банківської гарантії учасник надає у складі пропозиції копію документа (документів), які відповідно до законодавства підтверджують повноваження посадової особи банку-гаранта, підписувати (видавати за власним підписом) гарантії від імені банку (засвідчену кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранта), довідку з банку, що підтверджує наявність (внесення) грошового покриття по наданій гарантії. Реквізити Замовника: Департамент житлово-комунального господарства Харківської міської ради Код ЄДРПОУ 43927048 UA838201720355119008000113955 Держказначейська служба України, м. Київ Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, встановлених статтею 17 Закону (зазначена підстава застосовується з урахуванням Особливостей; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції.
Дата створення: 14.05.2025 17:03
Документ
електронна банківська гарантія(Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до Закону, Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (далі - Вимоги), форми забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (далі - Форма), з урахуванням Особливостей. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 16600,00 грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати строк дії тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку покриття, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із надання підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), банками (далі - гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування - для юридичної особи; - прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи – резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: - повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія**; - адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: - дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; - назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) *. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *даний пункт виконується у випадку встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Банківська гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття). Банківська гарантія оформляється в банку, який має ліцензію Національного банку України. Банківська гарантія повинна бути надана банком, який не включений до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано санкції, спеціальні економічні чи інші обмежувальні заходи (санкції). Разом з оригіналом банківської гарантії учасник надає у складі пропозиції копію документа (документів), які відповідно до законодавства підтверджують повноваження посадової особи банку-гаранта, підписувати (видавати за власним підписом) гарантії від імені банку (засвідчену кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранта), довідку з банку, що підтверджує наявність (внесення) грошового покриття по наданій гарантії. Реквізити Замовника: Департамент житлово-комунального господарства Харківської міської ради Код ЄДРПОУ 43927048 UA838201720355119008000113955 Держказначейська служба України, м. Київ Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, встановлених статтею 17 Закону (зазначена підстава застосовується з урахуванням Особливостей; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції.)
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: 34ef02d3c69e4c20b6358b1903cddf71  
Очікуване значення : Так  
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: 3472a1a5154c40ac8d96102fb098853c
Критерій стосується лоту Заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій в житловому фонді ОСББ, ЖК, ЖБК та багатоквартирних будинків, управителі в яких визначені співвласниками (послуги зі складання дефектного акта, кошторисної документації та отримання позитивної експертної оцінки кошторисної документації для здійснення поточного ремонту багатоквартирних будинків) (код ДК 021:2015 - 71320000-7 Послуги з інженерного проектування)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.05.2025 17:03
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
ID: 542bdaa06f92400892c7b8decd184ffb  
Очікуване значення : 5  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.05.2025 17:03
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
ID: 0473b4a7e3a94eedbc958cc3f8a1bd96  
Очікуване значення : 5  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.05.2025 17:03
Вид забезпечення: завдаток.
ID: 53121ffe0682471db857a2802e66306c  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Замовник вимагає від переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення: завдаток. Розмір забезпечення має складати 5% вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника. Реквізити Замовника: Департамент житлово-комунального господарства Харківської міської ради Код ЄДРПОУ 43927048 UA838201720355119008000113955 Держказначейська служба України, м. Київ Призначення платежу: забезпечення виконання договору про закупівлю: «Заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій в житловому фонді ОСББ, ЖК, ЖБК та багатоквартирних будинків, управителі в яких визначені співвласниками (послуги зі складання дефектного акта, кошторисної документації та отримання позитивної експертної оцінки кошторисної документації для здійснення поточного ремонту багатоквартирних будинків) (код ДК 021:2015 - 71320000-7 Послуги з інженерного проектування)». Підтвердженням надання забезпечення виконання договору про закупівлю є наявність у переможця платіжної інструкції та/або квитанції, тощо на перерахування завдатку, що завантажується в електронну систему закупівель у сканованому вигляді у форматі .pdf та інш. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Умови неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю встановлюються відповідно до чинного законодавства України. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.
Дата створення: 14.05.2025 17:03
Документ
Підтвердженням надання забезпечення виконання договору про закупівлю є наявність у переможця платіжної інструкції та/або квитанції, тощо на перерахування завдатку, що завантажується в електронну систему закупівель у сканованому вигляді у форматі .pdf та інш.(Замовник вимагає від переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення: завдаток. Розмір забезпечення має складати 5% вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника. Реквізити Замовника: Департамент житлово-комунального господарства Харківської міської ради Код ЄДРПОУ 43927048 UA838201720355119008000113955 Держказначейська служба України, м. Київ Призначення платежу: забезпечення виконання договору про закупівлю: «Заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій в житловому фонді ОСББ, ЖК, ЖБК та багатоквартирних будинків, управителі в яких визначені співвласниками (послуги зі складання дефектного акта, кошторисної документації та отримання позитивної експертної оцінки кошторисної документації для здійснення поточного ремонту багатоквартирних будинків) (код ДК 021:2015 - 71320000-7 Послуги з інженерного проектування)». Підтвердженням надання забезпечення виконання договору про закупівлю є наявність у переможця платіжної інструкції та/або квитанції, тощо на перерахування завдатку, що завантажується в електронну систему закупівель у сканованому вигляді у форматі .pdf та інш. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Умови неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю встановлюються відповідно до чинного законодавства України. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.)
Форма забезпечення
ID: c7f03c47b4964d828a4d9bf3d3fdff14  
Очікуване значення : Іншій формі  
Строк дії тендерної пропозиції
ID: 527d181408024100bbcb132b39e0f4bc
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.05.2025 17:03
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: 8167db99d0c94121be749b5d26e489be  
Очікуване значення : 90