• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону
  • 1

33140000-3 Медичні матеріали, Медичні матеріали одноразового застосування, НК 024:2023 код 35375 - Кран

Строк постачання товару: Строк поставки товару – з дати підписання договору до 15.05.2025 року (включно). Постачальник здійснює постачання товару згідно зі специфікацією (додаток № 1) до договору та у відповідності технічній специфікації (додаток № 1.1), у робочі дні з 8:00 до 15:00 години, одноразово, протягом 3 (трьох) робочих днів з дати укладання цього договору. У разі, якщо строк для постачання товару з дати укладання цього договору до кінцевого строку постачання, який визначений цим договором, є меншим ніж 3 (три) робочі дні, у такому разі постачання товару здійснюється у строк до 15.05.2025 року (включно). Місце постачання товару: Склад КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ», площа Соборна, будинок 14, місто Дніпро, 49005, Україна. Розвантаження товару здійснюється в приміщення (І, ІІ поверхи) складу лікарні представниками Постачальника. Спосіб постачання товару: При постачанні товар повинен супроводжуватися документами, передбаченими чинним законодавством України, зокрема копією(ями) чинного(их) документу(ів), який(і) підтверджує(ють) відповідність предмету закупівлі вимогам технічних регламентів щодо медичних виробів з додатками (при наявності), або повідомлення про введення в обіг та експлуатацію окремих медичних виробів, стосовно яких не виконані вимоги технічних регламентів, але використання яких необхідне в інтересах охорони здоров’я, що завірений(і) Постачальником належним чином, а також сертифікатом(ами)/паспортом(ами) якості, інструкцією(ями) з використання тощо. У первинних документах (рахунках, видаткових накладних тощо) Постачальник повинен зазначати оптово-відпускні ціни та розмір торгівельної (роздрібної) надбавки згідно з постановою КМУ від 25.03.2009 № 333 «Деякі питання державного регулювання цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення» (із змінами), у разі якщо вартість медичних виробів підлягає реімбурсації відповідно до законодавства. Постачальник забезпечує таке пакування товару, яке необхідне для запобігання пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення, зазначеного у договорі. Товар постачається Замовнику у тарі, яка забезпечує зберігання при транспортуванні та відповідає установленим стандартам. Товар передається Замовнику в упаковці підприємства виробника, яка не повинна бути деформованою або пошкодженою. Упаковка повинна містити маркування відповідно до стандартів виробника, яке надає змогу ідентифікувати товар, його походження, дату виробництва. Транспортування товару здійснюється транспортними засобами, які дотримують умов транспортування медичних виробів. Приймання-здача товару проводиться на складі КП «ДОКЛ ІМ.МЕЧНИКОВА» ДОР» згідно з товарно-супровідними документами: видатковою накладною, товарно-транспортною накладною. Перехід ризиків за товар здійснюється в момент передачі товару по видатковій накладній. Постачальник несе відповідальність за пошкодження товару внаслідок транспортування до моменту передачі товару Замовнику в місці постачання. Умови оплати товару: Розрахунки за поставлений товар здійснюються згідно з рахунком(ами) на підставі видаткової(их) накладної(их) на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) календарних днів. У разі затримки надходжень коштів від Національної служби здоров’я України на розрахунковий рахунок Замовника, розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Замовником коштів на свій реєстраційний рахунок. Розрахунки за товар здійснюються в безготівковому порядку. Джерело фінансування – надходження від НСЗУ та власних коштів. Витрати коштів провадяться виключно в межах і за рахунок фактичних надходжень коштів на реєстраційний рахунок Замовника. УВАГА! Кількісні вимоги повинні відповідати вимогам визначеним в запиті пропозицій постачальників, зокрема у проекті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників, та пропозиції переможця відбору.

Завершена

53 050.00 UAH з ПДВ

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
ID: 1029c1e5391f4f2e85aa2d52e1e83587
Критерій стосується номенклатури Краник трьохходовий, стерильний, одноразовий, з'єднання Luer Lock, без подовжувача
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 11.04.2025 11:17
Тип пакування
ID: ecd9ee5363d94a1d993268e5856f2644  
Очікуване значення : Індивідуальне  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 11.04.2025 11:17
Тип з'єднання
ID: 72956f2cad324d75ac9bb3936b761409  
Очікуване значення : Luer lock  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 11.04.2025 11:17
Кількість застосувань
ID: 11a6fd0484934a7c9f5cf24208c91484  
Очікуване значення : Одноразовий  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 11.04.2025 11:17
Стерильність
ID: 12390cb9bf8349a28547a1c9d5135b38  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 11.04.2025 11:17
Наявність подовжувача
ID: 881baed12bb9404e861c95171e3a1555  
Очікуване значення : Ні  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Тендерне забезпечення не вимагається
Спосіб підтвердження