• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону
  • 1

33140000-3 Медичні матеріали, Медичні матеріали одноразового застосування, НК 024:2023 код 35375 - Кран

Строк постачання товару: Строк поставки товару – з дати підписання договору до 15.05.2025 року (включно). Постачальник здійснює постачання товару згідно зі специфікацією (додаток № 1) до договору та у відповідності технічній специфікації (додаток № 1.1), у робочі дні з 8:00 до 15:00 години, одноразово, протягом 3 (трьох) робочих днів з дати укладання цього договору. У разі, якщо строк для постачання товару з дати укладання цього договору до кінцевого строку постачання, який визначений цим договором, є меншим ніж 3 (три) робочі дні, у такому разі постачання товару здійснюється у строк до 15.05.2025 року (включно). Місце постачання товару: Склад КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ», площа Соборна, будинок 14, місто Дніпро, 49005, Україна. Розвантаження товару здійснюється в приміщення (І, ІІ поверхи) складу лікарні представниками Постачальника. Спосіб постачання товару: При постачанні товар повинен супроводжуватися документами, передбаченими чинним законодавством України, зокрема копією(ями) чинного(их) документу(ів), який(і) підтверджує(ють) відповідність предмету закупівлі вимогам технічних регламентів щодо медичних виробів з додатками (при наявності), або повідомлення про введення в обіг та експлуатацію окремих медичних виробів, стосовно яких не виконані вимоги технічних регламентів, але використання яких необхідне в інтересах охорони здоров’я, що завірений(і) Постачальником належним чином, а також сертифікатом(ами)/паспортом(ами) якості, інструкцією(ями) з використання тощо. У первинних документах (рахунках, видаткових накладних тощо) Постачальник повинен зазначати оптово-відпускні ціни та розмір торгівельної (роздрібної) надбавки згідно з постановою КМУ від 25.03.2009 № 333 «Деякі питання державного регулювання цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення» (із змінами), у разі якщо вартість медичних виробів підлягає реімбурсації відповідно до законодавства. Постачальник забезпечує таке пакування товару, яке необхідне для запобігання пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення, зазначеного у договорі. Товар постачається Замовнику у тарі, яка забезпечує зберігання при транспортуванні та відповідає установленим стандартам. Товар передається Замовнику в упаковці підприємства виробника, яка не повинна бути деформованою або пошкодженою. Упаковка повинна містити маркування відповідно до стандартів виробника, яке надає змогу ідентифікувати товар, його походження, дату виробництва. Транспортування товару здійснюється транспортними засобами, які дотримують умов транспортування медичних виробів. Приймання-здача товару проводиться на складі КП «ДОКЛ ІМ.МЕЧНИКОВА» ДОР» згідно з товарно-супровідними документами: видатковою накладною, товарно-транспортною накладною. Перехід ризиків за товар здійснюється в момент передачі товару по видатковій накладній. Постачальник несе відповідальність за пошкодження товару внаслідок транспортування до моменту передачі товару Замовнику в місці постачання. Умови оплати товару: Розрахунки за поставлений товар здійснюються згідно з рахунком(ами) на підставі видаткової(их) накладної(их) на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) календарних днів. У разі затримки надходжень коштів від Національної служби здоров’я України на розрахунковий рахунок Замовника, розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Замовником коштів на свій реєстраційний рахунок. Розрахунки за товар здійснюються в безготівковому порядку. Джерело фінансування – надходження від НСЗУ та власних коштів. Витрати коштів провадяться виключно в межах і за рахунок фактичних надходжень коштів на реєстраційний рахунок Замовника. УВАГА! Кількісні вимоги повинні відповідати вимогам визначеним в запиті пропозицій постачальників, зокрема у проекті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників, та пропозиції переможця відбору.

Завершена

53 050.00 UAH з ПДВ
Номер: ac3af11969f042c58d1f142e94ec93f5
Внутрішній номер закупівлі: 24991357
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-11-004077-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Контактна особа: Трегубова Наталія Сергіївна 380562339500 tender.dnepr@ukr.net http://www.m.mechnikova.com
Класифікатор ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріалиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 53 050.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 11.04.2025 11:23 - 16.04.2025 09:00
Період кваліфікації: 16.04.2025 09:00 - 16.04.2025 09:04
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Краник трьохходовий, стерильний, одноразовий, з'єднання Luer Lock, без подовжувача
Код ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали
Кількість 5000 штука
Період постачання до 15.05.2025
Місце постачання 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАТУС-ПРОМЕД"
Початкова пропозиція 30 500.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
30 500.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
16.04.2025 09:04
Відповіді на вимоги 5
Документи 1
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МЕДЛАБМАРКЕТ»
Початкова пропозиція 31 511.50 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
31 511.50 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 5
Документи 1
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАВОЛГА"
Початкова пропозиція 32 421.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
32 421.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 5
Документи 1
Скарги 0
ПП "ТЕНДЕРМЕД"
Початкова пропозиція 33 500.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
33 500.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 5
Документи 2
Скарги 0
ФОП Петренко Костянтин Миколайович
Початкова пропозиція 35 950.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
35 950.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 5
Документи 1
Скарги 0
ФОП ВОДЯНИЦЬКА НАТАЛІЯ ДМИТРІВНА
Початкова пропозиція 37 450.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
37 450.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 5
Документи 1
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МЕДИЦИНИ"
Початкова пропозиція 39 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
39 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 5
Документи 1
Скарги 0
ТОВ "Ронамед"
Початкова пропозиція 42 800.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
42 800.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 5
Документи 1
Скарги 0
ФОП Дасюда Віталій Володимирович
Початкова пропозиція 44 500.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
44 500.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 5
Документи 1
Скарги 0
ТОВ "ВОК - Медіка Груп"
Початкова пропозиція 47 500.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
47 500.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 5
Документи 2
Скарги 0
ФОП ВАСЬКІВ ЮРІЙ ЛЮБОМИРОВИЧ
Початкова пропозиція 50 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
50 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 5
Документи 1
Скарги 0

Контракти

Номер: 2d8b5c56feb04e03a30371910dfd8dbd
Ідентифікатор договору: UA-2025-04-11-004077-a-c1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАТУС-ПРОМЕД"
Номер договору: 80-ЗПП
Сума договору: 30 500.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 28 504.67 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Краник 3-ходовий "Medicare": 6.10000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 18.04.2025 00:00 - 31.05.2025 00:00
Дата підписання: 18.04.2025 00:00
Статус:
Виконаний
pdf
Дог_80к_№80-ЗПП_Мед.вироби_ТОВ СТАТУС-ПРОМЕД.pdf
p7s
sign.p7s