-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з охорони об’єктів та майна працівниками охоронних служб (фізична охорона) згідно коду ДК 021-2015 79710000- 4 Охоронні послуги (Назва та код послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі: 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони)
Завершена
2 980 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 900.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 900.00 UAH
Вимоги для участі в закупівлі
Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Вчинення корупційних правопорушень
ID: ee4d34a3c77b4b60a75a5d80c0db2377
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.02.2025 18:57
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: 91183e3a429e4957ac1b58b95e1f4c62
Очікуване значення :
Так
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.02.2025 18:57
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: 9de06341a68e4db8a564a3c348e5b561
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.02.2025 18:57
Документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: 067565f4d514484681d4af2b3ace7a55
Очікуване значення :
Так
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: 3af4dfff06b34c8bb9216bbd6b12ab8d
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.02.2025 18:57
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: 9d36a0eb6937445bb3bc3c440039a61d
Очікуване значення :
Так
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.02.2025 18:57
Документ
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: ab984396959c4b1e8bdab13ef1015e4f
Очікуване значення :
Так
Вчинення економічних правопорушень
ID: ae5ca060939f4cf9ba482be098ba2bf8
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.02.2025 18:57
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: ffb1a692c34242dca6935e89e86ba605
Очікуване значення :
Так
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: ed49aea64ca648b1a1a909b0c51b2b1e
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.02.2025 18:57
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: d936be35282c47fbbef3b84a0d35e22e
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.02.2025 18:57
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: bc7dd31eb2734b428ffcc6f4ba616aac
Очікуване значення :
Так
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: f1bf3f2a7d734be990d43ee5411308a5
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.02.2025 18:57
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 8af43f9587e4496fa583206e9f9b127b
Очікуване значення :
Так
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.02.2025 18:57
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: 996df8cdf8a64d8d94e64c5a8eb6777d
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: ee3cb20e5eaf4ae78baeaffca407fcb5
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.02.2025 18:57
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: d17dedd371bd410899240082a4b324d0
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.02.2025 18:57
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: b7f88862da6e44ec8af7c1f6d6af33d7
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: 9238ba0e02e842e3b055054d6cce4717
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.02.2025 18:57
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
ID: d83324f5f2ea4eb4a8ccd638f967a817
Очікуване значення :
Так
Порушення справи про банкрутство
ID: 374d8a35d87242e087fec847c8803d52
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.02.2025 18:57
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: 4c8d05bc347f4ae990e9b32eaec32fdf
Очікуване значення :
Так
Вимоги для участі в закупівлі
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність фінансової спроможності
ID: 4a2241213bef49b0a026ce200afe63ac
Критерій стосується лоту Послуги з охорони об’єктів та майна працівниками охоронних служб (фізична охорона) згідно коду ДК 021-2015 79710000- 4 Охоронні послуги (Назва та код послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі: 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.02.2025 18:57
Документ
1.4.1. Учасник повинен підтвердити обсяг річного доходу (виручки)за 2024 рік у розмірі не меншому, ніж 99 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. Для документального підтвердження відповідності цьому кваліфікаційному критерію учасники подають:
1.4.1. Резиденти України:
Фізичні особи-підприємці: Фінансову звітність за останній звітний період з підтверджуючим документом про здачу звітності до єдиного вікна подання електронних документів ДФС або Держстату (квитанція №2), коли звіт здається у електронному вигляді, або відмітки оригіналів статистики або ДФС, коли звіт здається у паперовому вигляді.
1.4.2. Юридичні особи:
Копію балансу та звіту про фінансові результати за 2024 рік, з підтверджуючим документом про здачу звітності до єдиного вікна подання електронних документів ДФС або Держстату (квитанція №2), коли звіт здається у електронному вигляді, або відмітки оригіналів статистики або ДФС, коли звіт здається у паперовому вигляді.
Учасники-нерезиденти – перекладену українською мовою копію відповідного звітного документа, передбаченого законодавством країни їх резиденції, що підтверджує обсяг річного доходу (виручки) за 2024 рік у розмірі не меншому, ніж 99 % очікуваної вартості предмета закупівлі.
ID: 1f76f35b33174071928ae5c1f0dc3a6e
Очікуване значення :
Так
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: ee28761be70546bfadc42b3dbf8a9d3b
Критерій стосується лоту Послуги з охорони об’єктів та майна працівниками охоронних служб (фізична охорона) згідно коду ДК 021-2015 79710000- 4 Охоронні послуги (Назва та код послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі: 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.02.2025 18:57
Документ
1.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
1.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про наявність аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору), в якій зазначені наступні пункти: назва, код за ЄДРПОУ, адреса замовника, предмет договору, номер та дата укладення договору;
1.1.2. оригінал (оригінали) або копію (копії) договору (договорів), зазначеного (зазначених) в довідці згідно з підпункту 1.1.1 цього пункту, виконаних в повному обсязі з усіма додатками та додатковими угодами (у разі наявності);
1.1.3 копії документів на підтвердження виконання договору, а саме: оригінал (оригінали) чи копію (копії) акту (актів) приймання-передачі наданих послуг/виконаних робіт, що свідчить (свідчать) про виконання у повному обсязі кожного з наданих аналогічних договорів, вказаних учасником процедури закупівлі у довідці згідно з підпункту 1.1.1 цього пункту та оргінал листа(ів)-відгуку (або рекомендаційного(их) листа(ів)) від контрагента(ів)/замовникаків за кожним наданим аналогічним договором, інформація про які наведена учасником процедури закупівлі у довідці згідно з підпункту 1.1.1 цього пункту, з обов’язковим зазначенням у цих листах-відгуках/рекомендаційних листа: номеру договору та дати його укладення, ціни договору (загальної вартості договору), строку дії договору.
У разі відсутності аналогічного договору, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за адресою https://prozorro.gov.ua, учасник окрім вищезазначених документів має надати копії банківських виписок, які підтверджують отримання коштів за вказаним(ними) у довідці договором(рами) (зазначені виписки обов’язково повинні бути завірені банківською установою у якій відкрито рахунок на який надходили кошти).
ID: e7adaefa82504dac960893c0f7979a9d
Очікуване значення :
Так
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: c30c00d19e164937983c3deaa5b4f05e
Критерій стосується лоту Послуги з охорони об’єктів та майна працівниками охоронних служб (фізична охорона) згідно коду ДК 021-2015 79710000- 4 Охоронні послуги (Назва та код послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі: 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.03.2025 17:35
Документ
1.3.1. Довідка, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, в кількості не менше 18 охоронників, які будуть задіяні для надання послуг Замовнику за Договором. Довідка має містити інформацію про ПІБ (прізвище, імя, по-батькові), вік, посаду, освіту та досвід роботи, найменування, дата, номер документу, яким працівника прийнято до штату учасника.
1.3.2. Копії документів, що підтверджують укладання трудового договору персоналом охорони з Учасником: наказ про прийняття на роботу, завірений належним чином та довідку, видану Пенсійним фондом України по формі ОК-5 та ОК-7 або наказ про прийняття на роботу, завірений належним чином та повідомлення про прийняття працівника з квитанцією про отримання ДПС (у відповідності до інформації пункту 1.3.1 цього розділу).
1.3.3. Документи, що підтверджують проходження працівниками Учасника, які вказані у довідці згідно п.1.3.1. (не менше 18 охоронників) професійної подготовки/перепідготовки з урахуванням вимог Закону України «Про охоронну діяльність» 3-го кваліфікаційного розряду (свідоцтва з додатками до свідоцтв про присвоєння кваліфікації “охоронник розряд 3”). Документи про присвоєння (підвищення) кваліфікації повинні відповідати статті 14 Закону України «Про охоронну діяльність» та видані закладами освіти, які здійснюють підготовку охоронників відповідно до законодавства. Замовник має право перевірити достовірність виданих документів через відкриті державні реєстри або учасник повинен надати лист-підтвердження від відповідних органів, що здійснюють навчання та сертифікацію охоронників. У разі, якщо інформація про видані документи внесена до Єдиної державної електронної бази з питань освіти (ЄДЕБО), Учасник може надати відповідне підтвердження, що дозволить Замовнику оперативно перевірити достовірність наданої інформації.
1.3.4. Копії чинних на дату розкриття тендерних пропозицій документів на кожного працівника, зазначеного в довідці відповідно до пункту 1.3.1. цього розділу, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, а саме:
- довідки відповідно до наказу МОЗ України від 18.04.2022 р. №651 з датою видачі пізніше 29.06.2022 р. (дата набрання чинності наказу МОЗ №651 від 18.04.2022 р.) або чинні за терміном дії сертифікати про проходження наркологічного огляду та медичні довідки про проходження психіатричних оглядів попередніх зразків, що видані до 29.06.2022 р.
1.3.5. Копії документів на кожного працівника, зазначеного в довідці відповідно до пункту 1.3.1 цього розділу, які підтверджують відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, чинні на дату розкриття тендерних пропозицій.
1.3.6. Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» на кожного працівника, зазначеного в довідці відповідно до пункту 1.3.1 цього розділу, виданий фізичній особі (повний або скорочений) у паперовій або електронній формі, що сформований програмним забезпеченням (за допомогою електронного сервісу vytiah.mvs.gov.ua), який виданий не раніше 01.09.2024 року;
1.3.7. «Відомості про суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого податку на доходи фізичних осіб та військового збору» (далі – Додаток 4ДФ) за останній звітній період, згідно з яким, загальна кількість працівників, які працюють відповідно до умов трудового договору (ознака доходу 101) становить не менше ніж необхідна кількість працівників. У разі, якщо працівників було прийнято на роботу після подання Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, то для підтвердження працевлаштування в Учасника працівників, необхідно надати «Повідомлення про прийняття працівника (домашнього працівника) на роботу / укладення гіг-контракту» (форма якого визначена у Додатку 1 до постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413) з відміткою органу Державної податкової служби України або з наданням сканкопії відповідної квитанції, якщо звітність здавалась в електронному вигляді.
1.3.8. Додатково надати лист в якому Учасник гарантує проходження охоронниками обов’язкового медичного огляду у разі закінчення терміну дії відповідних довідок до кінця терміну виконання договору.
1.3.9. До штату учасника повинен входити фахівець з організації заходів охорони, що відповідає кадровим вимогам, встановленим Постановою КМУ від 18.11.2015р. №960. Інформація підтверджується наданням довідки у довільній формі із зазначенням ПІБ працівника, посади, інформації про освіту і стаж роботи, а також копій відповідних документів (витягу з послужного списку, диплому про освіту тощо), що підтверджують відповідність фахівця з організації заходів охорони всім необхідним кадровим вимогам.
Додатково, у відношенні фахівця з організації заходів охорони учасник надає копії чинних на дату розкриття тендерних пропозицій документів:
- про проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду, профілактичного наркологічного огляду, а саме довідки відповідно до наказу МОЗ України від 18.04.2022 р. №651 з датою видачі пізніше 29.06.2022 р. (дата набрання чинності наказу МОЗ №651 від 18.04.2022 р.); або чинні за терміном дії сертифікати про проходження наркологічного огляду та медичні довідки про проходження психіатричних оглядів попередніх зразків, що видані до 29.06.2022 р.;
- копії документів про відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків;
- витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про те, що особа не має непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів, який виданий у поточному році;
- документ, що підтверджує набуття кваліфікації;
- відомості про проходження особою служби у військовому резерві або перебування її у військовому оперативному резерві територіального центру комплектування та соціальної підтримки (військової частини), що зазначені у військовому квитку, контракті, довідці з територіального центру комплектування та соціальної підтримки (додається копія відповідного документа), крім осіб, які не підлягають призову під час мобілізації; на особу, яка не підлягає призову під час мобілізації, надати довідку у довільній формі, в якій зазначити підстави, згідно з якими особа не підлягає призову, з посиланням на відповідні чинні нормативні акти, постанови, закони України тощо;
- трудову книжку особи, яка є фахівцем з організації заходів охорони.
1.3.10. Учасник закупівлі має надати копію «Договору страхування відповідальності перед третіми особами» чинного (діючого) на дату розкриття пропозицій, страхова сума за яким повинна складати не менше ніж 500000 тисяч гривень. Статтею 16 Закону України «Про страхування» визначено основні вимоги до договорів страхування. Зокрема, договір страхування повинен містити строк дії договору. Крім того, частиною четвертою статті 18 Закону України «Про страхування» визначено, що договір страхування набирає чинності з моменту внесення першого страхового платежу. Учасник закупівлі має надати в складі тендерної пропозиції копію документу, що підтверджує оплату страхового платежу за договором. В наданому Учасником Договорі має бути зазначений чіткий перелік страхових випадків та ризиків, які «покриваються» цим Договором у разі настання відповідальності перед третіми особами.
1.3.11. Копії документів на не менше ніж 9 охоронників (витяг з протоколу засідання комісії та/або посвідчення) підтверджуючі проходження навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки (у відповідності до інформації пункту 1.3.1 цього розділу).
1.3.12. Довідка в довільній формі про наявність не менше 5 (п’яти) охоронників (старших зміни), які повинні мати робітничу кваліфікацію не менше четвертого розряду. На кожного охоронника надати копію свідоцтва з додатком до свідоцтва про присвоєння відповідної кваліфікації (підвищення кваліфікації) охоронника 4 розряду. Документи про присвоєння (підвищення) кваліфікації повинні відповідати статті 14 Закону України «Про охоронну діяльність» та видані закладами освіти, які здійснюють підготовку охоронників відповідно до законодавства. Замовник має право перевірити достовірність виданих документів через відкриті державні реєстри або учасник повинен надати лист-підтвердження від відповідних органів, що здійснюють навчання та сертифікацію охоронників. У разі, якщо інформація про видані документи внесена до Єдиної державної електронної бази з питань освіти (ЄДЕБО), Учасник може надати відповідне підтвердження, що дозволить Замовнику оперативно перевірити достовірність наданої інформації.
Крім того керуючись пунктом 42 Особливостей Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником на виконання вимоги за цим підпунктом та підпунктом 1.3.2. цього пункту, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, в тому числі із запитом до ЄДЕБО.
1.3.13. Надати копії посвідчень на кожного з працівників, зазначених в довідці відповідно (у відповідності до інформації пункту 1.3.1 цього розділу) оформлених належним чином (в посвідчені необхідно зазначити прізвище, ім'я, по батькові охоронника Учасника, дата видачі і термін дії посвідчення, фотокартка особи, якій видано посвідчення, підпис керівника та печатка за наявності).
1.3.14. Гарантійний лист про те, що персонал охорони, який вказаний у довідці згідно п.1.3.1. (не менше 18 охоронників) не має обмежень, встановлених судом щодо виконання покладених на них функціональних обов'язків та зареєстрований за місцем проживання в установленому законодавством порядку.
1.3.15. На охоронників-чоловіків призовного віку (від 18 років до 60 років), інформація про яких зазначається в довідці, що вимагається за підпунктом 1.3.1. цього пункту, надати відомості про проходження особою служби у військовому резерві або перебування її у військовому оперативному резерві територіального центру комплектування та соціальної підтримки (військової частини), що зазначені у військовому квитку, контракті, довідці з територіального центру комплектування та соціальної підтримки (додається копія відповідного документа).
ID: d6c074406a944164b8f6ab779954b514
Очікуване значення :
Так
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 80016f2423ef47d2a77f8643a37f0df4
Критерій стосується лоту Послуги з охорони об’єктів та майна працівниками охоронних служб (фізична охорона) згідно коду ДК 021-2015 79710000- 4 Охоронні послуги (Назва та код послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі: 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.02.2025 18:57
Документ
1.2.1. Гарантійний лист щодо використання учасником, у разі підписання договору, відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для надання охоронних послуг, в якому в обов’язковому порядку зазначається інформація про:
- спеціальні засоби індивідуального захисту та самооборони охоронника, які відповідають чинному законодавству (гумові кийки, газові балончики із сльозогінним газом);
- формений одяг охоронника, який має відповідати кліматичним умовам періоду несення служби на посту охорони;
- автомобіль учасника або залучений автомобіль, призначений для забезпечення негайного виїзду групи реагування персоналу охорони учасника на протиправні дії щодо об'єкта охорони Замовника (далі – транспорт реагування).
1.2.2. Довідку щодо наявності офісного приміщення учасника з урахуванням необхідності зберігання спеціальних засобів, спеціального одягу та взуття, документальних матеріалів, проведення відповідних інструктажів особового складу охоронників, в тому числі щоденних перед заступанням на чергування. Довідка повинна містити інформацію про місцезнаходження (фактична адреса із зазначенням населеного пункту, вулиці, номера будинку, приміщення, кімнати тощо), № телефонів, ПІБ керівника та копію документу щодо права власності або найму (оренди) приміщення (витяг з реєстру прав власності на нерухоме майно та/або Договір оренди нерухомого майна (на підтвердження надати копію квитанції, платіжного доручення або іншого документу, що підтверджує факти оплати за наданим договором), в якому розташований офіс. Договір оренди нерухомого майна повинен бути чинним на період надання послуг з охорони об’єкту, тобто на період з 01.03.2025 року – 31.12.2025 року.
1.2.3. Довідку в довільній формі про наявність в учасника власного або залученого транспорту реагування (не менше однієї одиниці), що дислокується в м. Рівному та/або Рівненському районі, призначеного для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони. В довідці зазначити місце дислокації, реєстраційний номер, марку, рік випуску транспорту реагування.
1.2.4. Учасник повинен мати не менше 1-ї групи швидкого реагування (далі - ГШР), що забезпечена транспортом для швидкого реагування.
У разі, якщо транспорт реагування не належить учаснику на праві власності - надати документи, які підтверджують законність використання транспорту реагування учасником, а саме:
- скановану копію договору оренди автомобілів (у разі оренди) або
- скановану копію договору реагування Учасника з іншим охоронним підприємством (з наданням сканованої копії ліцензії на право надання таких послуг охоронним підприємством, з яким укладено договір реагування).
Для підтвердження наявності транспорту реагування необхідно надати:
- не менше 1 (однієї) сканованої копії свідоцтва про реєстрацію транспортного засобів, що знаходяться:
- у власності Учасника (у власності Замовник має на увазі відмітку в свідоцтві про реєстрацію про те, що власник є саме той Учасник, який подає пропозицію)
або
- з яким Учасником укладений договір оренди або реагування суб'єкта охоронної діяльності (Учасника) та призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони;
- кольорові фотографії транспорту (не менше 1-ї одиниці), що підтверджує обладнання транспорту реагування учасника кольорографічними схемами, контрастувальними смугами та спеціальними світловими сигнальними пристроями автожовтого (оранжевого) кольору;
- оригінал дозволу на встановлення світлових сигналів на транспорт реагування.
1.2.5. Довідку в довільній формі про наявність забезпечення працівників охорони спецодягом та взуттям в кількості не меншій ніж кількість персоналу охорони задіяних для виконання умов договору, з обов’язковим дотриманням наказу Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 16.04.2009 № 62 «Про затвердження Норм безплатної видачі спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту працівникам загальних професій різних галузей промисловості».
1.2.6. Наявність, вказаного в довідці (складеній відповідно до пункту 1.2.5) підтвердити копіями відповідних документів: видаткова накладна, або договір оренди, або договір купівлі-продажу, або витяг з інвентаризаційного опису.
1.2.7. Лист-гарантія на фірмовому бланку Учасника (у разі його наявності), підписаного уповноваженою особою, щодо виконання наступних умов тендерної документації:
- Учасник у разі перемоги гарантує здійснити за власні кошти монтаж власних засобів систем охоронно-тривожної сигналізації (тривожна кнопка у кількості 3 штук) та підключити до ПЦС строком протягом 3 (трьох) календарних днів з дати підписання договору;
- Учасник забезпечує функціонування сигналізації згідно з експлуатаційною документацією шляхом здійснення профілактичних оглядів, перевірок сигналізації з метою забезпечення безперебійної її роботи, виявлення пошкоджень, які можуть привести до виходу її з експлуатації, ліквідує несправності, які можуть бути усунені безпосередньо за місцем знаходження сигналізації;
- Учасник забезпечує прибуття протягом 2-х годин після отримання заявки від Замовника спеціально навчених технічних фахівців, для усунення несправностей сигналізації на об’єкті.
ID: 64c8abd81aca4af68a35f790611b6f52
Очікуване значення :
Так
Підстави для відхилення пропозиції
Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: 632e7dfa40764597985aba856b4ded0c
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.02.2025 18:57
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: beca7897cb2c431399dc77c7c6f2c21c
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: 79ac28aaddf04ea5949056dee04c0321
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.02.2025 18:57
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: 24eb1ceb0e4b49b786d0700d70fa1918
Інші критерії
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: f9f3bffbbb1849309007728d31deaccc
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.02.2025 18:57
Мова тендерної пропозиції
ID: b327e78eff0e4b1c9ebc8dd62394c704
Очікуване значення :
Українська
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: f8182ba20b434f2fb971ca1e4b290d56
Критерій стосується лоту Послуги з охорони об’єктів та майна працівниками охоронних служб (фізична охорона) згідно коду ДК 021-2015 79710000- 4 Охоронні послуги (Назва та код послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі: 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису.
Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» ( із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта.
Форма банківської гарантії наведена у Додатку 8 до тендерної документації та повинна відповідати вимогам, встановленим Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №2628 від 14.12.2020 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає не більше 3% - 59 600,00 грн.(п’ятдесят дев’ять тисяч шістсот грн. 00 коп.).
Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою.
Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах тендерної гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії.
Тендерна пропозиція, що не супроводжується забезпеченням (в т.ч. якщо надане учасником забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації), відхиляється Замовником.
До уваги учасників інформація для оформлення гарантії:
Банківські реквізити Замовника:
Рівненський центр професійно-технічної освіти
державної служби зайнятості
вул. В.Опанасюка, 8, м. Рівне, 33001
ЄДРПОУ 21087175
Банк ДКСУ м. Київ
МФО 820172
р/р UA 488201720355419001700703760.
Дата створення: 14.02.2025 11:02
Документ
Банківська гарантія
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
ID: e8f431d465d04550b60955f48dccbe21
Очікуване значення :
Так
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: 062ce7ac6b91436f898d4d61a696e590
Критерій стосується лоту Послуги з охорони об’єктів та майна працівниками охоронних служб (фізична охорона) згідно коду ДК 021-2015 79710000- 4 Охоронні послуги (Назва та код послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі: 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.03.2025 17:35
Документ
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
ID: 4c829b18b22c4be1b1277619f876fa5e
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.02.2025 18:57
Документ
Форма забезпечення
ID: beed7bc6d123478a8ce15dadb5b0a818
Очікуване значення :
Гарантія фінансової установи
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.02.2025 18:57
Документ
Забезпечення виконання договору(Замовник вимагає від Переможця надати Замовнику забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії у вигляді електронного документа не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого пунктом 49 Особливостей.
Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути надана з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути обов’язково підписана кваліфікованим електронним підписом Банка-Гаранта або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта, та надана Замовнику шляхом прикріплення на веб-порталі Уповноваженого органу («Прозорро») по відповідній закупівлі.
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1 % від вартості договору.
Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за №41/10321. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку.
Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Переможець подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання переможцем договору, у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти робочих днів з дня настання зазначених обставин.
До уваги учасників інформація для оформлення банківської/страхової гарантії:
Банківські реквізити Замовника:
Рівненський центр професійно-технічної освіти
державної служби зайнятості
вул. В.Опанасюка, 8, м. Рівне, 33001
ЄДРПОУ 21087175
Банк ДКСУ м. Київ
МФО 820172
р/р UA 488201720355419001700703760.)
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
ID: 3b2f13cf369d40ec8fa7f7981f84af3e
Очікуване значення :
1