• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«ДК 021-2015 код 45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи (технічне обслуговування мереж центрального опалення, холодного водопостачання, гарячого водопостачання та каналізації)»

Торги не відбулися

6 973 962.10 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 34 869.81 UAH

Вимоги для участі в закупівлі

Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Вчинення корупційних правопорушень
ID: 857a840edc404e5489451009d58f1971
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.02.2025 14:33
Документ
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: 6d2449fbde034322848aee45a329a48a  
Очікуване значення : Так  
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.02.2025 14:33
Документ
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: af8e9dac265348c0868f88052a230988  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.02.2025 14:33
Документ
Документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: ac781042603943efaa2ce2e8acdb3202  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 592682a46aa3416bbce8bb9d1c2255fe
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.02.2025 14:33
Документ
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: a78be618a4a64366a8fa746c1dab9cda  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.02.2025 14:33
Документ
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: e2f694f1467c479cabc0fa7a5904278f  
Очікуване значення : Так  
Вчинення економічних правопорушень
ID: 0309cfddf5564adcb05ef40434c14ef5
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.02.2025 14:33
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: 6b715916c2dc4909b80d90a95a92c41e  
Очікуване значення : Так  
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: 53bd7bc211cd4fdbae936dc90d63e8cc
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.02.2025 14:33
Документ
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: a3da0dfaa5fa4622b3d00cf4309daae3  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.02.2025 14:33
Документ
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: 94da27bad5224ee5838069ad624a6405  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: 7abd195ab91f4ca391edf34408d312e6
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.02.2025 14:33
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
ID: edc7def74c8f4c18a5e9b447f00bcfc7  
Очікуване значення : Так  
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 36e5d3b92b264d4a96dfb008ad293797
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.02.2025 14:33
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 598171d8f0b64f4eafa2886ccb85c5df  
Очікуване значення : Так  
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.02.2025 14:33
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: 10cfc5fd665242409ebe408370e66601  
Очікуване значення : Так  
Порушення справи про банкрутство
ID: 6afac54b1c554677be2074431db7438b
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.02.2025 14:33
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: b61c250aa15d403f8689afae1ffc838c  
Очікуване значення : Так  
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: 2aba8844e30c4b979fb7416cd0af60bd
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.02.2025 14:33
Документ
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: 6de19f2f43cc4f53b53af3db7797bda1  
Очікуване значення : Так  
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.02.2025 14:33
Документ
Документ
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: fb9e0e76fa9f40e4b7550030886bbd0f  
Очікуване значення : Так  

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 2229c717a9774135af6c8f5b2689a3ba
Критерій стосується лоту «ДК 021-2015 код 45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи (технічне обслуговування мереж центрального опалення, холодного водопостачання, гарячого водопостачання та каналізації)»
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.02.2025 15:07
Документ
Документ(3.1. Учасники надають довідку, складену у довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів* (або договору) за предметом закупівлі із зазначенням найменування замовників, відомості про найменування надаваних послуг, суми, реквізитів договору, реквізитів листів-відгуків щодо наданих договорів (або договору), засоби зв’язку із замовниками всіх аналогічних договорів, з переліку, визначеного згідно довідки про досвід виконання аналогічних договорів. 3.2. Інформацію, зазначену в довідці підтвердити скан копіями оригіналів договорів, документами що свідчать про виконання послуг (акти виконаних робіт, інші документи підписані з обох сторін, які свідчать про виконання договору). Документи що надаються на підтвердження інформації зазначеній у довідці повинні бути оформлені у відповідності до закону про бухгалтерський облік. 3.3. В складі пропозиції надати позитивний відгук (або рекомендаційний лист, тощо) від замовника згідно виконання аналогічних договорів (договору). Відгук повинен містити інформацію щодо реквізитів договору, про виконання якого надається такий відгук (дата укладення, номер за наявності), а також найменування наданих послуг відповідно до договору за предметом закупівлі та інформацію про суму (вартість) договору, назву договору, суму, номер, строк протягом якого виконувався договір, найменування наданих послуг відповідно до договору, та інформацію щодо своєчасності та якості надання послуг. *Аналогічними є договори, які відповідають аналогічним послугам.)
3.1. Учасники надають довідку, складену у довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів* (або договору) за предметом закупівлі із зазначенням найменування замовників, відомості про найменування надаваних послуг, суми, реквізитів договору, реквізитів листів-відгуків щодо наданих договорів (або договору), засоби зв’язку із замовниками всіх аналогічних договорів, з переліку, визначеного згідно довідки про досвід виконання аналогічних договорів. 3.2. Інформацію, зазначену в довідці підтвердити скан копіями оригіналів договорів, документами що свідчать про виконання послуг (акти виконаних робіт, інші документи підписані з обох сторін, які свідчать про виконання договору). Документи що надаються на підтвердження інформації зазначеній у довідці повинні бути оформлені у відповідності до закону про бухгалтерський облік. 3.3. В складі пропозиції надати позитивний відгук (або рекомендаційний лист, тощо) від замовника згідно виконання аналогічних договорів (договору). Відгук повинен містити інформацію щодо реквізитів договору, про виконання якого надається такий відгук (дата укладення, номер за наявності), а також найменування наданих послуг відповідно до договору за предметом закупівлі та інформацію про суму (вартість) договору, назву договору, суму, номер, строк протягом якого виконувався договір, найменування наданих послуг відповідно до договору, та інформацію щодо своєчасності та якості надання послуг. *Аналогічними є договори, які відповідають аналогічним послугам.
ID: 0099d8c7a1e54ab1895ced41fdfe8015  
Очікуване значення : Так  
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 1b31c42ff4d84e41a1710bb5b74b8cb9
Критерій стосується лоту «ДК 021-2015 код 45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи (технічне обслуговування мереж центрального опалення, холодного водопостачання, гарячого водопостачання та каналізації)»
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.02.2025 14:33
Документ
Документ(2.1. Довідка про наявність в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (по вказаним нижче спеціальностям). Підтвердити копією наказу або надати копії: першої та сторінки трудової книги з інформацією про працевлаштування. 2.2. Обов’язково підтвердити наявність фахівців на наступних посадах (вказані нижче), що будуть здійснювати технічне обслуговування закладів освіти (оперативний персонал) та надати копії: - Надати документи про те, що Учасник має професійно підготовлених спеціалістів: - техніка-теплотехніка не менше 1-ої особи (надати посвідчення), електрозварника (мати посвідчення, не менше 1-ої особи), - інженера-проектувальника (інженера-кошторисника) в частині кошторисної документації, - електромонтера, - слюсаря-сантехніка, - слюсаря-теплотехніка, - диспетчера. Зазначену вище інформацію подати за формою таблиці: Прізвище, ім’я по- батькові штатного працівника Посада на підприємстві Освіта (середня, вища, навчальні курси) Примітка * Інформація подається у складі тендерної пропозиції Учасника на бланку підприємства за (уповноваженої особи) та завірена печаткою(за наявністю) підприємства. 2.3. Надати копії посвідчень підтвердження відповідної кваліфікації. Керівник повинен мати посвідчення (сканкопію оригіналу) з питань охорони праці. Обов’язкова наявність головного інженера з вищою освітою у галузі будівництва (надати копію диплому). Надати в складі пропозиції сканкопії оригіналів посвідчення, витягів з протоколу засідання кваліфікаційної атестаційної комісії з перевірки знань: - правил технічної експлуатації теплових установок і мереж, правил користування тепловою енергією, - правил підготовки теплового господарства до опалювального періоду, - правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, - правил улаштування електроустановок, - витяги з протоколу засідання комісії з перевірки знань з охорони праці правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, - правил експлуатації електрозахисних засобів, правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, - правила експлуатації тепломеханічного обладнання електростанцій, теплових мереж і тепловикористовувальних установок, - посвідчення з питань пожежної безпеки.)
2.1. Довідка про наявність в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (по вказаним нижче спеціальностям). Підтвердити копією наказу або надати копії: першої та сторінки трудової книги з інформацією про працевлаштування. 2.2. Обов’язково підтвердити наявність фахівців на наступних посадах (вказані нижче), що будуть здійснювати технічне обслуговування закладів освіти (оперативний персонал) та надати копії: - Надати документи про те, що Учасник має професійно підготовлених спеціалістів: - техніка-теплотехніка не менше 1-ої особи (надати посвідчення), електрозварника (мати посвідчення, не менше 1-ої особи), - інженера-проектувальника (інженера-кошторисника) в частині кошторисної документації, - електромонтера, - слюсаря-сантехніка, - слюсаря-теплотехніка, - диспетчера. Зазначену вище інформацію подати за формою таблиці: Прізвище, ім’я по- батькові штатного працівника Посада на підприємстві Освіта (середня, вища, навчальні курси) Примітка * Інформація подається у складі тендерної пропозиції Учасника на бланку підприємства за (уповноваженої особи) та завірена печаткою(за наявністю) підприємства. 2.3. Надати копії посвідчень підтвердження відповідної кваліфікації. Керівник повинен мати посвідчення (сканкопію оригіналу) з питань охорони праці. Обов’язкова наявність головного інженера з вищою освітою у галузі будівництва (надати копію диплому). Надати в складі пропозиції сканкопії оригіналів посвідчення, витягів з протоколу засідання кваліфікаційної атестаційної комісії з перевірки знань: - правил технічної експлуатації теплових установок і мереж, правил користування тепловою енергією, - правил підготовки теплового господарства до опалювального періоду, - правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, - правил улаштування електроустановок, - витяги з протоколу засідання комісії з перевірки знань з охорони праці правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, - правил експлуатації електрозахисних засобів, правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, - правила експлуатації тепломеханічного обладнання електростанцій, теплових мереж і тепловикористовувальних установок, - посвідчення з питань пожежної безпеки.
ID: cc393f23cc644b1c89f83e487c9e8c7b  
Очікуване значення : Так  
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 151232018bfb49519cc8316b98cd25f4
Критерій стосується лоту «ДК 021-2015 код 45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи (технічне обслуговування мереж центрального опалення, холодного водопостачання, гарячого водопостачання та каналізації)»
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.02.2025 14:33
Документ
Документ(1.1. Надати довідку на бланку підприємства щодо наявності, найменування обладнання/інструментів, транспортних засобів (або механізмів) що безпосередньо необхідне для виконання договору (згідно таблиці 1); 1.2. Учасник повинен підтвердити наведену інформацію щодо власності (оренди, тощо) на період виконання робіт наступними копіями можливих документів: - договору купівлі-продажу, або свідоцтва про право власності, або договору оренди (з переліком обладнання/інструментів, транспортних засобів (абомеханізмів), або договору на надання послуг (з переліком обладнання/інструментів, транспортних засобів (абомеханізмів), або бухгалтерського документу (витяг з оборотно-сальдової відомості учасника), або технічних паспортів чи інших реєстраційних документів із зазначенням власника). Якщо договори оренди, надання послуг рахуються пролонгованими на наступний період, надати відповідне підтвердження (додаткова угода або лист від учасника про пролонгацію на певний період, завірений орендодавцем); Таблиця 1 Найменування обладнання/інструментівтранспортних засобів (або механізмів) Форма власності (власне, орендоване) Стан (нове, справний, поганий), наявна кількість, од 1.3. Надати довідку в довільній формі на бланку підприємства про наявність цілодобової аварійно-диспетчерської служби (із зазначенням номерів телефонів та відповідальних осіб). 1.4. Надати довідку в довільній формі на бланку підприємства про наявність опорного пункту для обслуговуючого персоналу у районі обслуговування (із вказанням номерів телефонів, адреси та наданням копії Договору оренди/права власності*). *Договір оренди/права власності має бути дійсний на весь період надання послуг. Якщо договори оренди рахуються пролонгованими на наступний період, надати відповідне підтвердження (додаткова угода або лист від учасника про пролонгацію на певний період, завірений орендодавцем). Учасники надають: - ліцензію на право виконувати відповідні роботи - кольорову скан-копію сертифікату ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги». - кольорову скан-копію сертифікату ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування».)
1.1. Надати довідку на бланку підприємства щодо наявності, найменування обладнання/інструментів, транспортних засобів (або механізмів) що безпосередньо необхідне для виконання договору (згідно таблиці 1); 1.2. Учасник повинен підтвердити наведену інформацію щодо власності (оренди, тощо) на період виконання робіт наступними копіями можливих документів: - договору купівлі-продажу, або свідоцтва про право власності, або договору оренди (з переліком обладнання/інструментів, транспортних засобів (абомеханізмів), або договору на надання послуг (з переліком обладнання/інструментів, транспортних засобів (абомеханізмів), або бухгалтерського документу (витяг з оборотно-сальдової відомості учасника), або технічних паспортів чи інших реєстраційних документів із зазначенням власника). Якщо договори оренди, надання послуг рахуються пролонгованими на наступний період, надати відповідне підтвердження (додаткова угода або лист від учасника про пролонгацію на певний період, завірений орендодавцем); Таблиця 1 Найменування обладнання/інструментівтранспортних засобів (або механізмів) Форма власності (власне, орендоване) Стан (нове, справний, поганий), наявна кількість, од 1.3. Надати довідку в довільній формі на бланку підприємства про наявність цілодобової аварійно-диспетчерської служби (із зазначенням номерів телефонів та відповідальних осіб). 1.4. Надати довідку в довільній формі на бланку підприємства про наявність опорного пункту для обслуговуючого персоналу у районі обслуговування (із вказанням номерів телефонів, адреси та наданням копії Договору оренди/права власності*). *Договір оренди/права власності має бути дійсний на весь період надання послуг. Якщо договори оренди рахуються пролонгованими на наступний період, надати відповідне підтвердження (додаткова угода або лист від учасника про пролонгацію на певний період, завірений орендодавцем). Учасники надають: - ліцензію на право виконувати відповідні роботи - кольорову скан-копію сертифікату ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги». - кольорову скан-копію сертифікату ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування».
ID: cdb57cc5302244dcb805b33224cb112d  
Очікуване значення : Так  

Підстави для відхилення пропозиції

Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: 5aa6e4dcf65346438ab0974af818194b
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.02.2025 14:33
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: c6fd1530487746aebcba93d71abff651  
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: c70b551a8b7345daa0503fc27f2aed15
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.02.2025 14:33
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: f9d890c36ca540c99b3e691a7a5f2a73  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: 87cc57d4033c4ad5a3b3930d9ac646fc
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.02.2025 14:33
Мова тендерної пропозиції
ID: 8f842785b59947b7a3357710c10bf091  
Очікуване значення : Українська  
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: 72b565a54372460caff06a8b9c7992b7
Критерій стосується лоту «ДК 021-2015 код 45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи (технічне обслуговування мереж центрального опалення, холодного водопостачання, гарячого водопостачання та каналізації)»
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Учасник під час подання тендерної пропозиції надає забезпечення тендерної пропозиції. Документ, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції, має бути поданий у вигляді оформленої електронної банківської гарантії . Сума тендерного забезпечення 209 218,00 грн. (двісті девять тисяч двісті вісімнадцять грн. 00 коп). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен відповідати строку дії тендерної пропозиції. Реквізити розрахункового рахунку Замовника для оформлення банківської гарантії: 03087, м. Київ, вул. Лондонська, 12 р/р: UA228201720355159005000077847 ДКС України у м. Києві, КОД 37485490 Замовник: Управління освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації Адреса: вулиця Лондонська,12, м. Київ При внесенні учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, захищену електронним підписом відповідальних осіб банку (з датою завантаження до завершення періоду прийому пропозицій). Електронна банківська гарантія завантажується в електронну систему закупівель, безпосередньо Учасником через електронний майданчик. Документ підписаний електронним підписом та печаткою є оригінальним документом (накладання підпису на PDF-файл можливе без фізичного підпису і печатки). При внесенні Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії Учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, захищену електронно – цифровим підписом відповідальних осіб банку (з датою завантаження до завершення періоду прийому пропозицій), а також скановані копії оригіналів банківської ліцензії, видану НБУ та довіреності на право підпису відповідальних осіб банку, захищені електронно – цифровим підписом відповідальних осіб банку. Електронна банківська гарантія завантажується в електронну систему закупівель безпосередньо Учасником через електронний майданчик окремим PDF – файлом, чи PDF – файлом в ZIP (RAR) – файлі з ключами до електронного підпису (P7S формату) Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції або забезпечення тендерної пропозиції оформлені не у відповідності з умовами тендерної документації, відхиляються Замовником. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) не підписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. 5. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону. 6. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.
Дата створення: 07.02.2025 14:33
Документ
Електронна банківська гарантія(Учасник під час подання тендерної пропозиції надає забезпечення тендерної пропозиції. Документ, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції, має бути поданий у вигляді оформленої електронної банківської гарантії . Сума тендерного забезпечення 209 218,00 грн. (двісті девять тисяч двісті вісімнадцять грн. 00 коп). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен відповідати строку дії тендерної пропозиції. Реквізити розрахункового рахунку Замовника для оформлення банківської гарантії: 03087, м. Київ, вул. Лондонська, 12 р/р: UA228201720355159005000077847 ДКС України у м. Києві, КОД 37485490 Замовник: Управління освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації Адреса: вулиця Лондонська,12, м. Київ При внесенні учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, захищену електронним підписом відповідальних осіб банку (з датою завантаження до завершення періоду прийому пропозицій). Електронна банківська гарантія завантажується в електронну систему закупівель, безпосередньо Учасником через електронний майданчик. Документ підписаний електронним підписом та печаткою є оригінальним документом (накладання підпису на PDF-файл можливе без фізичного підпису і печатки). При внесенні Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії Учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, захищену електронно – цифровим підписом відповідальних осіб банку (з датою завантаження до завершення періоду прийому пропозицій), а також скановані копії оригіналів банківської ліцензії, видану НБУ та довіреності на право підпису відповідальних осіб банку, захищені електронно – цифровим підписом відповідальних осіб банку. Електронна банківська гарантія завантажується в електронну систему закупівель безпосередньо Учасником через електронний майданчик окремим PDF – файлом, чи PDF – файлом в ZIP (RAR) – файлі з ключами до електронного підпису (P7S формату) Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції або забезпечення тендерної пропозиції оформлені не у відповідності з умовами тендерної документації, відхиляються Замовником. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) не підписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. 5. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону. 6. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.)
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
ID: 514bd37db56c4a85a55e567fbe8b779e  
Очікуване значення : Так  
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: e52e5204c53e4eaabf7d5360f4d8ef19
Критерій стосується лоту «ДК 021-2015 код 45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи (технічне обслуговування мереж центрального опалення, холодного водопостачання, гарячого водопостачання та каналізації)»
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.02.2025 14:33
Документ
Електронна банківська гарантія(Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір в електронній системі закупівель, забезпечення виконання договору про закупівлю, але не пізніше дати укладання договору у вигляді безумовної , безвідкличної банківської гарантії. Оригінал документу, що підтверджує внесення забезпечення виконання договору про закупівлю, має бути поданий у вигляді оформленої банківської гарантії. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3 % вартості договору. Банківські реквізити Замовника: Реквізити розрахункового рахунку Замовника для оформлення банківської гарантії: 03087, м. Київ, вул. Лондонська, 12 р/р: UA228201720355159005000077847 в ДКС України у м. Києві, КОД 37485490 Замовник: Управління освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації При внесенні учасником забезпечення виконання договору про закупівлю у формі банківської гарантії учасник надає Замовнику оригінал банківської гарантії, засвідченої підписом відповідальних осіб банку і печаткою. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, тягне за собою неповернення забезпечення тендерної пропозиції. Забезпечення виконання договору про закупівлю повертається замовником після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 37 цього Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до місцевого бюджету.)
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
ID: 8aa7f8dd258348ec862fe7fa180d9ce7  
Мінімальне значення : 0  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.02.2025 14:33
Документ
Електронна банківська гарантія(Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір в електронній системі закупівель, забезпечення виконання договору про закупівлю, але не пізніше дати укладання договору у вигляді безумовної , безвідкличної банківської гарантії. Оригінал документу, що підтверджує внесення забезпечення виконання договору про закупівлю, має бути поданий у вигляді оформленої банківської гарантії. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3 % вартості договору. Банківські реквізити Замовника: Реквізити розрахункового рахунку Замовника для оформлення банківської гарантії: 03087, м. Київ, вул. Лондонська, 12 р/р: UA228201720355159005000077847 в ДКС України у м. Києві, КОД 37485490 Замовник: Управління освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації При внесенні учасником забезпечення виконання договору про закупівлю у формі банківської гарантії учасник надає Замовнику оригінал банківської гарантії, засвідченої підписом відповідальних осіб банку і печаткою. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, тягне за собою неповернення забезпечення тендерної пропозиції. Забезпечення виконання договору про закупівлю повертається замовником після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 37 цього Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до місцевого бюджету.)
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
ID: 27ff31a8b4a94d2e8e4eae8a6bec9292  
Очікуване значення : 3  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.02.2025 14:33
Документ
Електронна банківська гарантія(Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір в електронній системі закупівель, забезпечення виконання договору про закупівлю, але не пізніше дати укладання договору у вигляді безумовної , безвідкличної банківської гарантії. Оригінал документу, що підтверджує внесення забезпечення виконання договору про закупівлю, має бути поданий у вигляді оформленої банківської гарантії. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3 % вартості договору. Банківські реквізити Замовника: Реквізити розрахункового рахунку Замовника для оформлення банківської гарантії: 03087, м. Київ, вул. Лондонська, 12 р/р: UA228201720355159005000077847 в ДКС України у м. Києві, КОД 37485490 Замовник: Управління освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації При внесенні учасником забезпечення виконання договору про закупівлю у формі банківської гарантії учасник надає Замовнику оригінал банківської гарантії, засвідченої підписом відповідальних осіб банку і печаткою. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, тягне за собою неповернення забезпечення тендерної пропозиції. Забезпечення виконання договору про закупівлю повертається замовником після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 37 цього Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до місцевого бюджету.)
Форма забезпечення
ID: 02009dbef80b417cb84cfa0ea9a80b4b  
Очікуване значення : Гарантія фінансової установи