• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з охорони об’єктів ЛМКП «Львівводоканал»

Закупівля здійснюється з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами)

Завершена

30 806 100.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 308 061.00 UAH

Вимоги для участі в закупівлі

Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: eabb103b22654868a0801509f814463f
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 31.01.2025 16:14
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
ID: 14c89aba86ef4e18b627a85fec22dbbe  
Очікуване значення : Так  
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: 2e8bf25f9d8a4391a905446f802f0d37
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 31.01.2025 16:14
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: 2e081a102dff4d98baee98322b35e96a  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 31.01.2025 16:14
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: 5d797ae9a7024d3ba947287191acf91d  
Очікуване значення : Так  
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: 0600f6146dbb4d0b999739f9e69d18c8
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 31.01.2025 16:14
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: 226cb91ac7034b0db75e16a8cbcd7a9d  
Очікуване значення : Так  
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 31.01.2025 16:14
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: 7528b9d5aab84ffcb98dce641ea188f5  
Очікуване значення : Так  
Вчинення економічних правопорушень
ID: d0a21f896dbf468098deb2304163c4a7
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 31.01.2025 16:14
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: 683178a06f9048d78ea67214c82916c7  
Очікуване значення : Так  
Порушення справи про банкрутство
ID: 83907f692b42441584278badb7a7e287
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 31.01.2025 16:14
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: 60108a1e8b584ac1bb89f51d0ca89fe1  
Очікуване значення : Так  
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: d2bfe9027cfc4f1daab7f4e19da6c2a2
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 31.01.2025 16:14
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 07e0a646a3d740f7bc524e5aaf8945f8  
Очікуване значення : Так  
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 31.01.2025 16:14
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: 93cf26010ff04bf1a96d0d43060760cd  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 17f436f7ee2a4f92982bc231ae3889f6
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 31.01.2025 16:14
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 9b06654511134342a03a1f1ec39b0be1  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 31.01.2025 16:14
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 47ec4a89a30343efab956354f3d83464  
Очікуване значення : Так  
Вчинення корупційних правопорушень
ID: 42fdb2a9fe9a4e90a2003f9ee594053e
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 31.01.2025 16:14
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: 556ff370dccd467f9ee49111a18bf85e  
Очікуване значення : Так  
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 31.01.2025 16:14
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: 8caddcf17f094897aa8339a6139a11b0  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 31.01.2025 16:14
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: d1271b9cb15b480d9b677df4513ea98f  
Очікуване значення : Так  

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність фінансової спроможності
ID: d7c5122e0b0a48a1a1ff81c35de9413e
Критерій стосується лоту Послуги з охорони об’єктів ЛМКП «Львівводоканал»
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 31.01.2025 16:14
Документ
Фінансова звітність(1. Учасник повинен підтвердити обсяг річного доходу (виручки) за 2023 або 2024 рік у розмірі не меншому, ніж 70% від очікуваної вартості предмета закупівлі. 2. Для документального підтвердження відповідності цьому кваліфікаційному критерію учасники подають: 2.1. Резиденти України: 2.1.1. Фізичні особи-підприємці: Фінансову звітність/податкову декларацію за 2023 або 2024 рік з підтверджуючим документом про здачу звітності до єдиного вікна подання електронних документів ДФС або Держстату (квитанція №2), коли звіт здається у електронному вигляді, або відмітки оригіналів статистики або ДФС, коли звіт здається у паперовому вигляді. 2.1.2. Юридичні особи: 2.1.2.1. Копію балансу та звіту про фінансові результати за 2023 рік, з підтверджуючим документом про здачу звітності до єдиного вікна подання електронних документів ДФС або Держстату (квитанція №2), коли звіт здається у електронному вигляді, або відмітки оригіналів статистики або ДФС, коли звіт здається у паперовому вигляді. 2.1.2.2. Копію балансу та звіту про фінансові результати за останній звітний період – проміжна звітність щоквартальна, наростаючим підсумком з початку звітного року (якщо відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» та Постанови Кабінету Міністрів України №419 «Про затвердження Порядку подання фінансової звітності» Учасник подає скорочену за показниками виключно річну фінансову звітність у складі балансу і звіту про фінансові результати – Учаснику до такої фінансової звітності необхідно долучити пояснення у довільній формі про приналежність до такої категорії підприємств з посиланням на норму Закону/Постанови), що передує даті укладення договору з підтверджуючим документом про здачу звітності до єдиного вікна подання електронних документів ДФС або Держстату (квитанція №2), коли звіт здається у електронному вигляді, або відмітки оригіналів статистики або ДФС, коли звіт здається у паперовому вигляді. 2.2. Учасники-нерезиденти – перекладену українською мовою копію відповідного звітного документа, передбаченого законодавством країни їх резиденції, що підтверджує обсяг річного доходу (виручки) за 2023 або 2024 рік у розмірі не меншому, ніж 70% очікуваної вартості предмета закупівлі.)
в Учасника наявна фінансова спроможність
ID: 2bef38daef464f8fa3412b72c05ec0fa  
Очікуване значення : Так  
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: e1abf3a47690419bb3b2bbffec743525
Критерій стосується лоту Послуги з охорони об’єктів ЛМКП «Львівводоканал»
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 31.01.2025 16:14
Документ
1. Довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання), з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. В довідці повинно бути зазначено: назва організації, з якою укладено договір; предмет Закупівлі; термін виконання договору. Аналогічним договором є виконаний договір про надання послуг з охорони (об’єкти критичної інфраструктури та/або техногенно небезпечні об’єкти). 2. На підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник має надати: 2.1. Скановані копії аналогічних договорів (не менше 2-х за період 2022-2024 років), зазначених у довідці, з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договорів. 2.2. Скановані копії документів, що засвідчують факт виконання аналогічних договорів (актів наданих послуг). 2.3. Скановані копії листів-відгуків про співпрацю за договором від замовника. Відгук повинен бути належно оформленим, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти господарювання будь-якої форми власності.(1. Довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання), з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. В довідці повинно бути зазначено: назва організації, з якою укладено договір; предмет Закупівлі; термін виконання договору. Аналогічним договором є виконаний договір про надання послуг з охорони (об’єкти критичної інфраструктури та/або техногенно небезпечні об’єкти). 2. На підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник має надати: 2.1. Скановані копії аналогічних договорів (не менше 2-х за період 2022-2024 років), зазначених у довідці, з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договорів. 2.2. Скановані копії документів, що засвідчують факт виконання аналогічних договорів (актів наданих послуг). 2.3. Скановані копії листів-відгуків про співпрацю за договором від замовника. Відгук повинен бути належно оформленим, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти господарювання будь-якої форми власності.)
в Учасника наявний досвід виконання аналогічного договору
ID: aea701ad660f4ca6a620e0217785b6ff  
Очікуване значення : Так  
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 103165c9388345e8ab2117fdb2ebd387
Критерій стосується лоту Послуги з охорони об’єктів ЛМКП «Львівводоканал»
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 31.01.2025 16:14
Документ
1. Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження того, що він має працівників відповідної кваліфікації, які, мають необхідні знання та досвід: 1.1 Довідка про наявність в учасника кваліфікованих охоронників (надати поіменний список працівників для всіх охоронників, яких планується задіяти на постах Замовника, які відповідають кваліфікаційним вимогам передбаченим постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року № 960 (не менше 4 чоловік на 1 цілодобовий пост, 2 чол. - на екіпаж транспорту реагування) для забезпечення фізичної охорони об’єктів ЛМКП «Львівводоканал» (згідно розрахунку (табеля) постів, з числа громадян України віком від 18 років за формою «довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації», наведеної нижче). 1.2. На кожного працівника, зазначеного у довідці відповідно до п.1 цього розділу, надати сканкопію з оригіналу довідки з реєстру органів внутрішніх справ про те, працівник до кримінальної відповідальності не притягувався, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває або витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing або https://services.mvs.gov.ua/categories/vityagi-pro-nesudimist) у вигляді підписаного документу або електронного документу з відповідним кваліфікованим електронним підписом та/або кваліфікованою електронною печаткою установи/організації, що відповідальна за видачу такого витягу та/або з номером (або QR-кодом), який дозволяє перевірити достовірність такого Витягу на веб-ресурсі МВС України https://services.mvs.gov.ua/criminal-record-search, про те, що працівник до кримінальної відповідальності не притягувався, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває. Така довідка або витяг повинні бути видані не раніше 01 січня 2025 року. 1.3. На кожного працівника, зазначеного у довідці відповідно до п.1 цього розділу, надати сканкопію з оригіналу довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі щодо вживання психоактивних речовин за формою №100-2/о. 1.4. На кожного працівника, зазначеного у довідці відповідно до п.1 цього розділу, надати сканкопію з оригіналу довідки про проходження працівниками обов’язкового медичного огляду. 1.5. Копії свідоцтв про проходження охоронниками навчання (або довідки про перебування на навчанні на день розкриття пропозицій) у відповідному закладі з присвоєнням (підвищенням) робітничої кваліфікації не нижче 3-го розряду державного зразку. 1.6. Копія звіту за формою Д4 (за останній звітний період) до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування з підтверджуючим документом про здачу звітності до єдиного вікна подання електронних документів ДФС або Держстату (квитанція №2), коли звіт здається у електронному вигляді, або відмітки оригіналів статистики або ДФС, коли звіт здається у паперовому вигляді. 1.7. Сканкопія з оригіналу документа про страхування охоронників від нещасних випадків на підприємстві, для всіх працівників охорони поіменно, яких планується задіяти для обслуговування даного об’єкта. Такий документ повинен бути дійсним до закінчення терміну дії угоди про надання послуг з охорони. 1.8. Сканкопія наказу про затвердження керівника служби з охорони праці та копія діючого посвідчення керівника служби з охорони праці. 1.9. Сканкопія документу (наказу, або витягу з наказу, або договору цивільно-правового характеру), або іншого документу, що підтверджує наявність особи, відповідальної за охорону праці згідно вимог ст. 15 Закону України «Про Охорону праці» від 14.10.1992 року №2694-ХІІ. 1.10. Сканкопію документу/-ів (свідоцтва або диплома або сертифікату або посвідчення) не менше одного інструктора службового собаківництва або іншого спеціаліста з кінологічного напрямку, виданого профільними державними (відомчими) навчальними закладами або кінологічними організаціями. 1.11. Сканкопія документу про прийняття на роботу ветеринара або сканкопія угоди з ветеринаром (ветклінікою) про надання послуг з регулярного огляду службових собак.(1. Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження того, що він має працівників відповідної кваліфікації, які, мають необхідні знання та досвід: 1.1 Довідка про наявність в учасника кваліфікованих охоронників (надати поіменний список працівників для всіх охоронників, яких планується задіяти на постах Замовника, які відповідають кваліфікаційним вимогам передбаченим постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року № 960 (не менше 4 чоловік на 1 цілодобовий пост, 2 чол. - на екіпаж транспорту реагування) для забезпечення фізичної охорони об’єктів ЛМКП «Львівводоканал» (згідно розрахунку (табеля) постів, з числа громадян України віком від 18 років за формою «довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації», наведеної нижче). 1.2. На кожного працівника, зазначеного у довідці відповідно до п.1 цього розділу, надати сканкопію з оригіналу довідки з реєстру органів внутрішніх справ про те, працівник до кримінальної відповідальності не притягувався, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває або витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing або https://services.mvs.gov.ua/categories/vityagi-pro-nesudimist) у вигляді підписаного документу або електронного документу з відповідним кваліфікованим електронним підписом та/або кваліфікованою електронною печаткою установи/організації, що відповідальна за видачу такого витягу та/або з номером (або QR-кодом), який дозволяє перевірити достовірність такого Витягу на веб-ресурсі МВС України https://services.mvs.gov.ua/criminal-record-search, про те, що працівник до кримінальної відповідальності не притягувався, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває. Така довідка або витяг повинні бути видані не раніше 01 січня 2025 року. 1.3. На кожного працівника, зазначеного у довідці відповідно до п.1 цього розділу, надати сканкопію з оригіналу довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі щодо вживання психоактивних речовин за формою №100-2/о. 1.4. На кожного працівника, зазначеного у довідці відповідно до п.1 цього розділу, надати сканкопію з оригіналу довідки про проходження працівниками обов’язкового медичного огляду. 1.5. Копії свідоцтв про проходження охоронниками навчання (або довідки про перебування на навчанні на день розкриття пропозицій) у відповідному закладі з присвоєнням (підвищенням) робітничої кваліфікації не нижче 3-го розряду державного зразку. 1.6. Копія звіту за формою Д4 (за останній звітний період) до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування з підтверджуючим документом про здачу звітності до єдиного вікна подання електронних документів ДФС або Держстату (квитанція №2), коли звіт здається у електронному вигляді, або відмітки оригіналів статистики або ДФС, коли звіт здається у паперовому вигляді. 1.7. Сканкопія з оригіналу документа про страхування охоронників від нещасних випадків на підприємстві, для всіх працівників охорони поіменно, яких планується задіяти для обслуговування даного об’єкта. Такий документ повинен бути дійсним до закінчення терміну дії угоди про надання послуг з охорони. 1.8. Сканкопія наказу про затвердження керівника служби з охорони праці та копія діючого посвідчення керівника служби з охорони праці. 1.9. Сканкопія документу (наказу, або витягу з наказу, або договору цивільно-правового характеру), або іншого документу, що підтверджує наявність особи, відповідальної за охорону праці згідно вимог ст. 15 Закону України «Про Охорону праці» від 14.10.1992 року №2694-ХІІ. 1.10. Сканкопію документу/-ів (свідоцтва або диплома або сертифікату або посвідчення) не менше одного інструктора службового собаківництва або іншого спеціаліста з кінологічного напрямку, виданого профільними державними (відомчими) навчальними закладами або кінологічними організаціями. 1.11. Сканкопія документу про прийняття на роботу ветеринара або сканкопія угоди з ветеринаром (ветклінікою) про надання послуг з регулярного огляду службових собак.)
в Учасника наявні працівники відповідної кваліфікації
ID: 5c5c705006374519aa36055669054087  
Очікуване значення : Так  
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 18cff7986c2b438ab77a972284bec819
Критерій стосується лоту Послуги з охорони об’єктів ЛМКП «Львівводоканал»
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 31.01.2025 16:14
Документ
1. Довідка у довільній формі про наявність діючого підрозділу (підрозділів) охорони та матеріально-технічної бази для виконання вимог Технічного завдання, що містить наступну інформацію: - перелік діючих підрозділів охорони в регіоні надання послуг із зазначенням наступних відомостей: місцезнаходження (фактична адреса із зазначенням населеного пункту, вулиці, номера будинку, приміщення, кімнати тощо), № телефону/-ів, ПІБ керівників; - відомості про спеціальні засоби та засоби зв’язку для оснащення кожного поста охорони на об’єктах замовника; - перелік найменувань форменого одягу персоналу охорони учасника (з наданням фотографій форменого одягу учасника). 2. Копії документу/-ів, що підтверджує/-ють право власності та/або оренди на об’єкт (об’єкти), в якому (яких) дислокується діючий підрозділ (підрозділи) охорони Учасника у Львові та Львівській області. 3. Довідка про наявність спеціалізованого транспорту реагування (не менше 12-ти одиниць), що буде використовуватись групами негайного реагування на протиправні дії щодо об'єкта охорони. У довідці необхідно зазначити перелік такого транспорту, відомості про кількість, марку, державний номерний знак. Серед таких транспортних засобів в учасника повинно бути наявні автомобілі підвищеної прохідності (не менше 4-х одиниць). Під «підвищеною прохідністю» розуміється транспорт, який має повний привід 4х4 та кліренс не менше 200 мм. У складі своєї тендерної пропозиції Учаснику необхідно надати фотографії зазначених у довідці транспортних засобів. Примітка: у разі надання інформації щодо використання транспорту реагування третіх осіб учасник повинен надати документальне підтвердження про партнерські відносини з такою третьою особою. 4. Копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, що плануються до залучення в якості транспорту реагування, зазначених Учасником у довідці згідно пп.3. 5. Довідка про обладнання транспорту реагування, який використовується «тривожними групами» учасника, необхідними засобами зв’язку із центральним постом охорони, кольорографічними схемами (написами) та світловими сигнальними пристроями жовтого (оранжевого) кольору у відповідності до ліцензійних вимог передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року № 960. 6. Довідка про обладнання транспорту, який буде використовуватися для патрулювання об’єктів, системами GPS моніторингу. 7. Лист-гарантію про надання Замовнику прав окремого доступу через мережу Інтернет до цієї системи моніторингу для перегляду інформації стосовно переміщення цього транспорту під час патрулювання. 8. Копії документів, що підтверджують наявність та право власності (або використання) на системи GPS моніторингу. 9. Копія документу, що підтверджує наявність та право власності (або використання) на пульт централізованого спостереження (охорони). 10. Довідка про стан роботи на ринку охоронних послуг. 11. Учасник повинен мати у власності/користуванні оглядове дзеркало днища автомобіля. Для підтвердження у складі тендерної пропозиції необхідно надати копію документу (копії документів), що підтверджують право власності/користування. Примітка: вказані довідки повинні бути видані не раніше 24 лютого 2022 року. 13. Сканкопія документу (документів) про зарахування на баланс (або взяття в оренду) службових собак (згідно міжнародної специфікації F.C.I) у кількості не менше 6-ти. Підтвердженням є сканкопії актів приймання-передачі основних засобів (форма 03-1) або договір оренди. 14. Сканкопії наступних документів: - ветеринарного паспорту на кожну собаку, що зазначена у довідці; - дипломи, які підтверджують, що кожна собака пройшла курси дресирування по слухняності в державних або кінологічних організаціях. - діючі договори страхування відповідальності за шкоду, заподіяну собакою третім особам, на кожну задіяну в охороні службову собаку, згідно п. 1 «Порядку і Правил проведення обов’язкового страхування відповідальності власників собак за шкоду, яка може бути заподіяна третім особам», затвердженого Постановою КМУ від 09.07.2002. 15. Лист-підтвердження про надання замовнику можливості візуальної перевірки відповідності наданих учасником відомостей щодо наявності діючого підрозділу охорони та матеріально-технічної бази учасника для виконання вимог Технічного завдання. Примітка: у разі залучення до надання послуг третіх осіб відповідні (вищевказані) підтверджуючі документи можуть бути надані стосовно учасника та/або стосовно третьої особи. При цьому учасник повинен надати інформацію (повне найменування, місцезнаходження) про такого суб’єкта господарювання. 16. Лист-підтвердження про надання гарантії замовнику можливості проведення, за бажанням Замовника, не більше 2-х разів в місяць, контрольних перевірок реагування транспорту реагування. 17. Надати копію підтверджуючого документу/-ів про наявність дозволу на відкриття та функціонування об’єкта дозвільної системи-кімнати, для зберігання пристроїв для відстрілу патронів, споряджених гумовими метальними снарядами несмертельної дії та патронів до них, з місцем дислокації у м. Львові та/або Львівської обл., а також травматичної зброї, яка знаходиться на балансі підприємства та зберігається згідно наказу МВСУ № 622 від 21.08.98 року.(1. Довідка у довільній формі про наявність діючого підрозділу (підрозділів) охорони та матеріально-технічної бази для виконання вимог Технічного завдання, що містить наступну інформацію: - перелік діючих підрозділів охорони в регіоні надання послуг із зазначенням наступних відомостей: місцезнаходження (фактична адреса із зазначенням населеного пункту, вулиці, номера будинку, приміщення, кімнати тощо), № телефону/-ів, ПІБ керівників; - відомості про спеціальні засоби та засоби зв’язку для оснащення кожного поста охорони на об’єктах замовника; - перелік найменувань форменого одягу персоналу охорони учасника (з наданням фотографій форменого одягу учасника). 2. Копії документу/-ів, що підтверджує/-ють право власності та/або оренди на об’єкт (об’єкти), в якому (яких) дислокується діючий підрозділ (підрозділи) охорони Учасника у Львові та Львівській області. 3. Довідка про наявність спеціалізованого транспорту реагування (не менше 12-ти одиниць), що буде використовуватись групами негайного реагування на протиправні дії щодо об'єкта охорони. У довідці необхідно зазначити перелік такого транспорту, відомості про кількість, марку, державний номерний знак. Серед таких транспортних засобів в учасника повинно бути наявні автомобілі підвищеної прохідності (не менше 4-х одиниць). Під «підвищеною прохідністю» розуміється транспорт, який має повний привід 4х4 та кліренс не менше 200 мм. У складі своєї тендерної пропозиції Учаснику необхідно надати фотографії зазначених у довідці транспортних засобів. Примітка: у разі надання інформації щодо використання транспорту реагування третіх осіб учасник повинен надати документальне підтвердження про партнерські відносини з такою третьою особою. 4. Копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, що плануються до залучення в якості транспорту реагування, зазначених Учасником у довідці згідно пп.3. 5. Довідка про обладнання транспорту реагування, який використовується «тривожними групами» учасника, необхідними засобами зв’язку із центральним постом охорони, кольорографічними схемами (написами) та світловими сигнальними пристроями жовтого (оранжевого) кольору у відповідності до ліцензійних вимог передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року № 960. 6. Довідка про обладнання транспорту, який буде використовуватися для патрулювання об’єктів, системами GPS моніторингу. 7. Лист-гарантію про надання Замовнику прав окремого доступу через мережу Інтернет до цієї системи моніторингу для перегляду інформації стосовно переміщення цього транспорту під час патрулювання. 8. Копії документів, що підтверджують наявність та право власності (або використання) на системи GPS моніторингу. 9. Копія документу, що підтверджує наявність та право власності (або використання) на пульт централізованого спостереження (охорони). 10. Довідка про стан роботи на ринку охоронних послуг. 11. Учасник повинен мати у власності/користуванні оглядове дзеркало днища автомобіля. Для підтвердження у складі тендерної пропозиції необхідно надати копію документу (копії документів), що підтверджують право власності/користування. Примітка: вказані довідки повинні бути видані не раніше 24 лютого 2022 року. 13. Сканкопія документу (документів) про зарахування на баланс (або взяття в оренду) службових собак (згідно міжнародної специфікації F.C.I) у кількості не менше 6-ти. Підтвердженням є сканкопії актів приймання-передачі основних засобів (форма 03-1) або договір оренди. 14. Сканкопії наступних документів: - ветеринарного паспорту на кожну собаку, що зазначена у довідці; - дипломи, які підтверджують, що кожна собака пройшла курси дресирування по слухняності в державних або кінологічних організаціях. - діючі договори страхування відповідальності за шкоду, заподіяну собакою третім особам, на кожну задіяну в охороні службову собаку, згідно п. 1 «Порядку і Правил проведення обов’язкового страхування відповідальності власників собак за шкоду, яка може бути заподіяна третім особам», затвердженого Постановою КМУ від 09.07.2002. 15. Лист-підтвердження про надання замовнику можливості візуальної перевірки відповідності наданих учасником відомостей щодо наявності діючого підрозділу охорони та матеріально-технічної бази учасника для виконання вимог Технічного завдання. Примітка: у разі залучення до надання послуг третіх осіб відповідні (вищевказані) підтверджуючі документи можуть бути надані стосовно учасника та/або стосовно третьої особи. При цьому учасник повинен надати інформацію (повне найменування, місцезнаходження) про такого суб’єкта господарювання. 16. Лист-підтвердження про надання гарантії замовнику можливості проведення, за бажанням Замовника, не більше 2-х разів в місяць, контрольних перевірок реагування транспорту реагування. 17. Надати копію підтверджуючого документу/-ів про наявність дозволу на відкриття та функціонування об’єкта дозвільної системи-кімнати, для зберігання пристроїв для відстрілу патронів, споряджених гумовими метальними снарядами несмертельної дії та патронів до них, з місцем дислокації у м. Львові та/або Львівської обл., а також травматичної зброї, яка знаходиться на балансі підприємства та зберігається згідно наказу МВСУ № 622 від 21.08.98 року.)
в Учасника наявне обладнання, матеріально-технічна база та технології
ID: 95b4c730ccfd4d06a9f14860010fd312  
Очікуване значення : Так  

Підстави для відхилення пропозиції

Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: 1970b16bee8e4d499d973b6969bbda03
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 31.01.2025 16:14
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: c9e572893a7d4aba9c20472c9092d012  
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: d7d42b75eb194a968eed62a2e86773fc
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 31.01.2025 16:14
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: 8c940a5e65a5480998f8879c2f50a478  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: 2a2543e9e3b5441387e674d4f22272eb
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 31.01.2025 16:14
Мова тендерної пропозиції
ID: e9ca31e83fe84b1ab6a56b562bc64d98  
Очікуване значення : Українська  
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: 65835642a8c046a097ec2ab1d060b154
Критерій стосується лоту Послуги з охорони об’єктів ЛМКП «Львівводоканал»
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Форма та вимоги до банківської гарантії наведені у розділі ІІІ Додатку №1 до тендерної документації. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 900 000,00 грн. (дев'ятсот тисяч грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення пропозиції детально визначені в пунктах 9 та 10 розділу І Додатку №1 до тендерної документації.
Дата створення: 31.01.2025 16:14
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
ID: 12dd710b0aa64dd69acdbd9ebb8fc563  
Очікуване значення : Так  
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: 2524e8ba424247ce913fcc9f4ef9b23f
Критерій стосується лоту Послуги з охорони об’єктів ЛМКП «Львівводоканал»
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Банківська гарантія
Дата створення: 31.01.2025 16:14
Форма забезпечення
ID: 6f2b59b14d4b4178914de065f86e4881  
Очікуване значення : Гарантія фінансової установи  
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: 1 місяць
Дата створення: 31.01.2025 16:14
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
ID: 62ef5c7cda414c998de9c91535a1808e  
Очікуване значення : 31  
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Учасник-переможець процедури закупівлі повинен не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого ст.33 Закону та п.49 Особливостей, надати Замовнику в електронному вигляді забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії, оформленої у відповідності з вимогами розділу ІV Додатку №1 до тендерної документації. Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути надана з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути обов’язково підписана кваліфікованим електронним підписом Банка-Гаранта та надана Замовнику шляхом прикріплення на веб-порталі Уповноваженого органу («Прозорро») по відповідній закупівлі. Файл з КЕП (створюється, наприклад, у форматі .p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Банківська гарантія оформлюється відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321 (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 №5). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена учасником-переможцем до своєї тендерної пропозиції, повинна бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rules for Demand Guarantees, ICC Publication 758 – URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 – ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник-переможець у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить: 5% від вартості договору про закупівлю. Гарантія повинна бути безвідкличною, безумовною. Гарантія не повинна містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником-переможцем у формі тендерної гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником-переможцем, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника-переможця або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Банківська гарантія вважається належно наданою та такою, що підлягає прийняттю Замовником, якщо вона відповідає нижченаведеним вимогам: - розмір гарантії становить 5% від вартості договору про закупівлю. - строк дії банківської гарантії повинен перевищувати строк дії Договору не менш ніж на один місяць та починатись не пізніше дати укладення Договору. - гарантія оформлена у відповідності до вимог розділу IV Додатку №1 до тендерної документації. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику-переможцю у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти – перераховуються на рахунок таких замовників. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку невиконання та/або неналежного виконання Виконавцем зобов’язань за Договором. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання Договору, здійснюються за рахунок коштів учасника-переможця. Банківські реквізити Замовника: Львівське міське комунальне підприємство «Львівводоканал», код ЄДРПОУ: 03348471, IBAN: UA623204780000000026004165146 у АБ «УКРГАЗБАНК», м. Львів, МФО 320478
Дата створення: 31.01.2025 16:14
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
ID: 56e9d5b3df8640b4a6114820dccf0707  
Очікуване значення : 5