• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з охорони об’єкту, код ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги

Номенклатура: 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів і особистої охорони

Завершена

695 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 475.00 UAH

Вимоги для участі в закупівлі

Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Вчинення економічних правопорушень
ID: fd50ae488f1b4b118cf2b40cb1362bc5
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.01.2025 17:47
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: 3f4eac1f5fd9461ba9a57efbb5ca1b20  
Очікуване значення : Так  
Вчинення корупційних правопорушень
ID: 5221385652dd4056bf97e2b0031174de
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.01.2025 17:47
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: 72eeff7bd38b41208702a5f78d4f73a8  
Очікуване значення : Так  
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.01.2025 17:47
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: 17ade2775f224912b7d638de038e9e59  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.01.2025 17:47
Документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: 3681973d6e004829a20814ce3fc07280  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: 53420fb488f24d63a2dd5d6161f79507
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.01.2025 17:47
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
ID: 6799e060742c4a969e950aed2b8b21c8  
Очікуване значення : Так  
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 63dd0983de31462e86e5f13481d4b829
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.01.2025 17:47
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 5583a3e7cf7240328f75d052ecf84c9c  
Очікуване значення : Так  
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.01.2025 17:47
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: 356f738d616044d49c1921f3bd6b280f  
Очікуване значення : Так  
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: 6e3db8d433c845bebf959c3792b1d911
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.01.2025 17:47
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: caf21f47542945be9ebb46507e941caa  
Очікуване значення : Так  
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.01.2025 17:47
Документ
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: ca8af5f8bb384f36a461e150ff3da11d  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 270ec81a05404e9bbce11efd83ce52a0
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.01.2025 17:47
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 2d663c5c60a6406f9875283eaaad8cf0  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.01.2025 17:47
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 407c4933b1a44947a79a35a4f1664cb1  
Очікуване значення : Так  
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: 7054117c516e49d8912d00a56c0a94bd
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.01.2025 17:47
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: 4965b8f285ba4395afd87474fee3f83e  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.01.2025 17:47
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: 014c09bca7764b92b6db0c8a77a26f68  
Очікуване значення : Так  
Порушення справи про банкрутство
ID: 3cd544e0f4e94579887e49ca38d2347d
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.01.2025 17:47
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: 1a539ebedac14df58de49ece51dccdf9  
Очікуване значення : Так  

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність фінансової спроможності
ID: 4d12629f19d441e7b93a545fdca27d4c
Критерій стосується лоту Послуги з охорони об’єкту, код ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.01.2025 17:47
Документ
1(1. Учасник повинен підтвердити обсяг річного доходу (виручки)за 2023 або 2024 рік у розмірі не меншому, ніж 99 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. 2. Для документального підтвердження відповідності цьому кваліфікаційному критерію учасники подають: 2.1. Резиденти України: 2.1.1. Фізичні особи-підприємці: Фінансову звітність за останній звітний період з підтверджуючим документом про здачу звітності до єдиного вікна подання електронних документів ДФС або Держстату (квитанція №2), коли звіт здається у електронному вигляді, або відмітки оригіналів статистики або ДФС, коли звіт здається у паперовому вигляді. 2.1.2. Юридичні особи: 2.1.2.1. Копію балансу та звіту про фінансові результати за 2023 або 2024 рік, з підтверджуючим документом про здачу звітності до єдиного вікна подання електронних документів ДФС або Держстату (квитанція №2), коли звіт здається у електронному вигляді, або відмітки оригіналів статистики або ДФС, коли звіт здається у паперовому вигляді. 2.2. Учасники-нерезиденти – перекладену українською мовою копію відповідного звітного документа, передбаченого законодавством країни їх резиденції, що підтверджує обсяг річного доходу (виручки) за 2023 або 2024 рік у розмірі не меншому, ніж 99 % очікуваної вартості предмета закупівлі.)
наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю
ID: 6bdd983d873d4c8bb8feef4157a067db  
Очікуване значення : Так  
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 93a9f1a7245a4302adb5c84c5edf6113
Критерій стосується лоту Послуги з охорони об’єкту, код ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.01.2025 17:47
Документ
4(Надати копію звіту за формою Д4 (за останній звітний період) до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, з відповідною відміткою органу ДФС, на усіх працівників, яких Учасник планує задіяти для виконання.)
Документ
3(Надати копії підтверджуючих документів (свідоцтв, cертифікатів) про проходження охоронниками навчання або довідки відповідного навчального закладу про перебування на навчанні, з присвоєнням робітничої кваліфікації не нижче 3-го розряду державного зразку.)
Документ
2(Копія медичної довідки про проходження працівниками обов’язкового медичного огляду для всіх охоронників, яких планується задіяти (не менше 10 осіб). Довідка повинна бути чинною на момент подання пропозиції та виданою не раніше 2025 року.)
Документ
1(Довідка про наявність у учасника кваліфікованого персоналу (в кількості не менше 10 охоронників, та 2 охоронників на кожну групу швидкого реагування), які відповідають кваліфікаційним вимогам передбаченим Постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року № 960 для забезпечення фізичної охорони об’єктів, з числа громадян України віком від 18 років за формою (таблиця «А» Додатку №1 даної Тендерної документації).)
наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
ID: 0506044dcd934abaa106c92c2272de36  
Очікуване значення : Так  
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: ebd40728d6ce4dbe8cb6e23cfa50f50f
Критерій стосується лоту Послуги з охорони об’єкту, код ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.01.2025 17:47
Документ
3(Належним чином оформлений відгук від Замовника згідно наданої копії договору про співпрацю та виконаного договору (не менше одного), оформлений відгук має містити вихідний номер та дату видачі такого документу, підпис та печатку (не менше одного). Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності.)
Документ
2(Скановані з оригіналу копії аналогічних договорів (не менше одного). Аналогічними вважаються договори на послуги з охорони об’єктів.)
Документ
1(Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом та правовою природою на проведення будь яких послуг з охорони, незалежно від форми власності та джерел фінансування, сума якого складає не менше суми очікуваної вартості закупівлі – за період 2019-2023р.р..)
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
ID: 93d08bacae4a48beb65e9ea5402df438  
Очікуване значення : Так  
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 6b8dabbbc4fd402c88df87d4d6662cdc
Критерій стосується лоту Послуги з охорони об’єкту, код ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.01.2025 17:47
Документ
12(Копії підтверджуючих документів, на право власності (користуваня) на об’єкт нерухомості, в якому розміщено підрозділ охорони Учасника у межах м. Львові.)
Документ
11(Надати копії підтверджуючих документів про наявність дозволу на відкриття та функціонування об’єкта дозвільної системи-кімнати, для зберігання пристроїв для відстрілу патронів, споряджених гумовими метальними снарядами несмертельної дії та патронів до них, з місцем дислокації у м. Львові та/або Львівської обл., а також травматичної зброї яка зберігається згідно наказу МВСУ № 622 від 21.08.98 року.)
Документ
10(Надати лист – гарантію про зобов’язання Учасника надання прав віддаленого доступу через мережу Інтернет до системи моніторингу для перегляду інформації стосовно переміщення транспорту реагування.)
Документ
9(Досвід роботи на ринку з надання охоронних послуг не менше 10 (десяти) років.)
Документ
8(Згідно Постанови КМУ від 28.12.2000 №1921 із змінами, якою затверджено Положення про військово-транспортний обов’язок, надати довідки про перебування транспортного засобу на військовому обліку. Довідки повинні бути видані не раніше лютого 2022 року на весь автотранспорт, що буде використовуватись групами негайного реагування на протиправні дії щодо об’єкта охорони.)
Документ
7(Надати фото транспортних засобів та копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, що плануються до залучення в якості транспорту реагування (не менше 2-ох одиниць).)
Документ
6(Довідка про наявність спеціалізованого транспорту реагування (не менше 2-ох одиниць), що буде використовуватись «тривожними групами» для реагування на протиправні дії щодо об'єктів охорони (вказати кількість, державні номери, марки - який обладнаний необхідними засобами зв’язку із центральним постом охорони, кольорографічними схемами (написами) та світловими сигнальними пристроями.), та одночасного прибуття груп в кількості не менше 2 (двох) груп на кожен об’єкт не пізніше 10 хв. з моменту виклику. Учасник надає лист-підтвердження про надання гарантії замовнику щодо можливості здійснення, не більше 2-х разів в місяць, контрольних перевірок реагування транспорту реагування (не менше 4-и одиниці) та перевірка часу та одночасного прибуття не менше двох груп швидкого реагування на кожен об’єкт не більше 10 хв. з моменту виклику. Примітка: у разі надання інформації щодо транспорту реагування третіх осіб учасник повинен надати документальне підтвердження про партнерські відносини з такою третьою особою.)
Документ
5(Наявність у м. Львові пульта централізованого спостереження та чергової частини, та призначення відповідальної особи за пульт. Для підтвердження надати документи, що підтверджує наявність на право власності (користування) на пульт централізованого спостереження.)
Документ
4(Документальне зобов’язання Учасника про надання прав віддаленого доступу через мережу Інтернет.)
Документ
3(Копії документів, що підтверджують наявність та право власності (використання) на системи GPS моніторингу.)
Документ
2(Довідка про обладнання транспорту, який буде використовуватися для патрулювання об’єктів системами GPS моніторингу.)
Документ
1(1. Довідка в довільній формі про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для постачання товару та виконання умов договору, а саме: - діючий підрозділ охорони по формі: місцезнаходження (фактична адреса із зазначенням населеного пункту, вулиці, номера будинку, приміщення, кімнати тощо), № телефонів, ПІБ керівників; - відомості про спеціальні засоби та засоби зв’язку для оснащення кожного поста охорони на об’єктах замовника (гумові кийки, газові балончики, пристрої для відстрілу патронів - калібром до 9 мм., ручні металодетектори) радіостанція і бронежилет - при необхідності); - перелік найменувань форменого одягу персоналу охорони учасника (з наданням фотографій форменого одягу учасника). - наявність пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії калібру 9 мм., та набоїв до них (які перебувають на балансі підприємства), в кількості необхідному для забезпечення груп швидкого реагування, які будуть задіяні за умовами даного договору (не менше 4 –ох одиниць).)
наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
ID: 5d8842afe7294e8c84b87b20eac0f335  
Очікуване значення : Так  

Підстави для відхилення пропозиції

Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: b95483c51afc43c4b1b3ecd35d96dcc9
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.01.2025 17:47
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: c4281298827549f1b68d8a94a4444b2c  
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: 12c64d74ab754c22a47748a14388a4d6
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.01.2025 17:47
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: 939df85582b14513bda2fddc6d435c6f  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: b01ed523b1214404b8fcce7cf66d497d
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.01.2025 17:47
Мова тендерної пропозиції
ID: 91a0ee027d494278a372371c19f03329  
Очікуване значення : Українська  
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: 5c8510f20a2f4762a470dd84030265e7
Критерій стосується лоту Послуги з охорони об’єкту, код ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 20 000 гривень Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Вище професійне училище номер 29 м.Львова Вул.Шевченка ,116,м.Львів ,79039 Код ЄДРПОУ : 02545608 Р/р UA568201720344210004000019730 Державна казначейська служба України м. Київ
Дата створення: 22.01.2025 17:47
Документ
електронна гарантія (банківська/ страхова / фінансової установи)(Гарантія надається за формою наведеною в Додатку 1 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в пунктах 2, 3 розділу 3 тендерної документації. Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції наведені в пункті 3 розділу 3 тендерної документації.)
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
ID: cc3ee926b215436197d099c152b37d1b  
Очікуване значення : Так  
Критерій забезпечення виконання умов договору відсутній
Спосіб підтвердження