-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з охорони об’єкту, код ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги
Номенклатура: 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів і особистої охорони
Завершена
695 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 475.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 475.00 UAH
Період оскарження:
22.01.2025 17:48 - 01.02.2025 00:00
Скарга
Розгляд припинено
КЕП
СКАРГА на дискримінаційні вимоги тендерної документації при проведенні процедури закупівлі «Послуги з охорони об’єкту, код ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги» Вище професійне училище №29 м. Львова (далі – Замовник) було оприлюднено оголошення UA-2025-01-22-018583-a про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю «Послуги з охорони об’єкту, код ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги». Оголошення було опубліковано 22 січня 2025 року, кінцева дата подання учасниками тендерних пропозицій – 30 січня 2025 року о 00:00. Ознайомившись з тендерною документацією Замовника, Товариством з обмеженою відповідальністю «ГРУПА КОМПАНІЙ ГРІЗЛІ» (далі - Скаржник) було виявлено ряд невідповідностей тендерної документації вимогам чинного законодавства та ряд вимог, які порушують основні принципи та норми публічних закупівель. Відповідно до абзацу 1 пункту 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування: Скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації. Оскільки Скаржник є реальним надавачем послуг у сфері охоронної діяльності та претендує на участь та перемогу у закупівлі, то Скаржник використовує своє право на оскарження ряду вимог Тендерної документації Замовника, а саме:
Номер:
b9b71f62554f4fe8baf1362665069b67
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-22-018583-a.a1
Назва:
СКАРГА
на дискримінаційні вимоги тендерної документації при проведенні процедури закупівлі «Послуги з охорони об’єкту, код ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги»
Вище професійне училище №29 м. Львова (далі – Замовник) було оприлюднено оголошення UA-2025-01-22-018583-a про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю «Послуги з охорони об’єкту, код ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги».
Оголошення було опубліковано 22 січня 2025 року, кінцева дата подання учасниками тендерних пропозицій – 30 січня 2025 року о 00:00.
Ознайомившись з тендерною документацією Замовника, Товариством з обмеженою відповідальністю «ГРУПА КОМПАНІЙ ГРІЗЛІ» (далі - Скаржник) було виявлено ряд невідповідностей тендерної документації вимогам чинного законодавства та ряд вимог, які порушують основні принципи та норми публічних закупівель.
Відповідно до абзацу 1 пункту 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування: Скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
Оскільки Скаржник є реальним надавачем послуг у сфері охоронної діяльності та претендує на участь та перемогу у закупівлі, то Скаржник використовує своє право на оскарження ряду вимог Тендерної документації Замовника, а саме:
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Доказ 3 - Транспорт реагування.pdf 24.01.2025 12:30
- Доказ 4 - ГШР та зброя.pdf 24.01.2025 12:30
- Доказ 7 - Декларація.pdf 24.01.2025 12:30
- Доказ 6 - Медичні довідки 2024.pdf 24.01.2025 12:30
- Скарга.pdf 24.01.2025 12:30
- Доказ 8 - Аналогічні договори.pdf 24.01.2025 12:30
- Доказ 2 - Рішення, Декларація та аналогічні договори.pdf 24.01.2025 12:30
- Доказ 1 - Декларація та офіс.pdf 24.01.2025 12:30
- Доказ 5 - Податковий звіт та наказ.pdf 24.01.2025 12:30
- sign.p7s 24.01.2025 12:30
- рішення від 28.01.2025 № 1256.pdf 28.01.2025 16:03
- інформація про резолютивну частину рішення від 04.02.2025 № 1670.pdf 05.02.2025 13:11
- рішення від 04.02.2025 № 1670.pdf 06.02.2025 17:10
- Пояснення на скаргу.docx 30.01.2025 16:36
- Перелік змін.docx 30.01.2025 16:36
- Пояснення на скаргу.pdf 30.01.2025 16:46
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.01.2025 15:41
Дата розгляду скарги:
04.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
28.01.2025 16:04
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
06.02.2025 17:10
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
06.02.2025 17:10
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
a33572dbfa244716a4aa466a78d58fc7
Заголовок пункту скарги:
Підрозділ охорони, ПЦС та чергова частина у м. Львові
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Згідно вимог Додатку 1 тендерної документації маємо наступні вимоги:
5. Наявність у м. Львові пульта централізованого спостереження та чергової частини, та призначення відповідальної особи за пульт. Для підтвердження надати документи, що підтверджує наявність на право власності (користування) на пульт централізованого спостереження.
12.Копії підтверджуючих документів, на право власності (користування) на об’єкт нерухомості, в якому розміщено підрозділ охорони Учасника у межах м. Львові.
Дана вимога порушує принципи здійснення публічних закупівель передбачених ст. 5 та ст. 22 «Про публічні закупівлі», є дискримінаційною для Скаржника та обмежує його право взяти участь у закупівлі, з огляду на наступне:
Надавачі послуг охорони отримують ліцензію на провадження охоронної діяльності згідно Закону України «Про охоронну діяльність» від 22 березня 2012 року № 4616-VI та Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960. Ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Також зазначені нормативно-правові акти не зобов’язують надавачів послуг охорони мати чергові частини, групи швидкого реагування, офісне приміщення та власний пульт централізованого нагляду у всіх регіонах України.
Дана вимога має дискримінаційний характер, так як, прийняти участь у закупівлі зможуть тільки ті учасники, які мають офіс, чергову частину та власний пульт централізованого нагляду у Львові та позбавляються можливості прийняти участь у закупівлі ті особи, які зареєстровані в інших регіонах України.
Кожен суб’єкт господарювання, укладаючи договір із новим Замовником, має можливість орендувати приміщення чи склад, перевезти (переслати) туди матеріально-технічну базу, необхідну для надання послуг, передислокувати машини, орендувати паркувальне місце, перевезти або підшукати новий персонал, тощо. Тобто вчинити всі необхідні дії для забезпечення охорони.
Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до Скаржника, так як Скаржник зареєстрований в м. Києві і не має офісу, груп швидкого реагування, підрозділу охорони та власного пульту централізованого нагляду у Львові, а має це все у місті Київ, але у разі перемоги та укладення договору, ми готові передислокувати авто, знайти відповіде приміщення, залучити партнерів та призначити керівника об’єкту, який буде знаходитись у Львові.
Додатково роз’яснюємо, що пульт централізованого спостереження є програмним забезпеченням і на сьогодні технічні можливості дозволяють приймати та передавати сигнали тривоги на території всієї країни за допомогою мережі Internet та GSM. Тому яка різниця, де він знаходиться, якщо пульт – це фактично комп’ютер з певною програмою.
Тобто Скаржник, маючи пульт централізованого спостереження у Києві, може передавати інформацію про сигнали тривоги своїм групам, що патрулюють місто Львів за декілька секунд.
Не дивлячись на те, що Скаржник зареєстрований в іншому регіоні України, він має усі можливості належно надати послуги передбачені умовами даної закупівлі, тому вище зазначена вимога Замовника обмежує право участі в даній закупівлі Скаржника та інших потенційних учасників.
5. Наявність у м. Львові пульта централізованого спостереження та чергової частини, та призначення відповідальної особи за пульт. Для підтвердження надати документи, що підтверджує наявність на право власності (користування) на пульт централізованого спостереження.
12.Копії підтверджуючих документів, на право власності (користування) на об’єкт нерухомості, в якому розміщено підрозділ охорони Учасника у межах м. Львові.
Дана вимога порушує принципи здійснення публічних закупівель передбачених ст. 5 та ст. 22 «Про публічні закупівлі», є дискримінаційною для Скаржника та обмежує його право взяти участь у закупівлі, з огляду на наступне:
Надавачі послуг охорони отримують ліцензію на провадження охоронної діяльності згідно Закону України «Про охоронну діяльність» від 22 березня 2012 року № 4616-VI та Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960. Ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Також зазначені нормативно-правові акти не зобов’язують надавачів послуг охорони мати чергові частини, групи швидкого реагування, офісне приміщення та власний пульт централізованого нагляду у всіх регіонах України.
Дана вимога має дискримінаційний характер, так як, прийняти участь у закупівлі зможуть тільки ті учасники, які мають офіс, чергову частину та власний пульт централізованого нагляду у Львові та позбавляються можливості прийняти участь у закупівлі ті особи, які зареєстровані в інших регіонах України.
Кожен суб’єкт господарювання, укладаючи договір із новим Замовником, має можливість орендувати приміщення чи склад, перевезти (переслати) туди матеріально-технічну базу, необхідну для надання послуг, передислокувати машини, орендувати паркувальне місце, перевезти або підшукати новий персонал, тощо. Тобто вчинити всі необхідні дії для забезпечення охорони.
Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до Скаржника, так як Скаржник зареєстрований в м. Києві і не має офісу, груп швидкого реагування, підрозділу охорони та власного пульту централізованого нагляду у Львові, а має це все у місті Київ, але у разі перемоги та укладення договору, ми готові передислокувати авто, знайти відповіде приміщення, залучити партнерів та призначити керівника об’єкту, який буде знаходитись у Львові.
Додатково роз’яснюємо, що пульт централізованого спостереження є програмним забезпеченням і на сьогодні технічні можливості дозволяють приймати та передавати сигнали тривоги на території всієї країни за допомогою мережі Internet та GSM. Тому яка різниця, де він знаходиться, якщо пульт – це фактично комп’ютер з певною програмою.
Тобто Скаржник, маючи пульт централізованого спостереження у Києві, може передавати інформацію про сигнали тривоги своїм групам, що патрулюють місто Львів за декілька секунд.
Не дивлячись на те, що Скаржник зареєстрований в іншому регіоні України, він має усі можливості належно надати послуги передбачені умовами даної закупівлі, тому вище зазначена вимога Замовника обмежує право участі в даній закупівлі Скаржника та інших потенційних учасників.
×
-
Назва доказу:
Декларація про провадження господарської діяльності та офісне приміщення в місті Київ
-
Повʼязаний документ:
Доказ 1 - Декларація та офіс.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
зобов’язати Замовника виключити з тендерної документації вимоги: 5. Наявність у м. Львові пульта централізованого спостереження та чергової частини, та призначення відповідальної особи за пульт. Для підтвердження надати документи, що підтверджує наявність на право власності (користування) на пульт централізованого спостереження. 12.Копії підтверджуючих документів, на право власності (користування) на об’єкт нерухомості, в якому розміщено підрозділ охорони Учасника у межах м. Львові.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
b1d1d40293574a8d9bd2affffb552656
Заголовок пункту скарги:
10 років досвіду
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Згідно вимог Додатку 1 тендерної документації маємо наступну вимогу:
9. Досвід роботи на ринку з надання охоронних послуг не менше 10 (десяти) років.
Замовник встановивши в тендерній документації зазначену вимогу, порушує принципи здійснення публічних закупівель передбачених ст. 5 та норми ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки ліцензія на надання охоронних послуг не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання послуг. Встановивши вимогу про досвід в Учасника 10 років, Замовник СВІДОМО та НАВМИСНО обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Так як учасники які мають необхідну матеріально-технічну базу, необхідну кількість працівників, досвід надання аналогічних послуг та відповідають всім встановленим вимогам, однак не мають досвіду саме 10 років не зможуть бути визнані переможцем торгів, оскільки не відповідатимуть вимогам документації.
Враховуючи те, в яких реаліях ми живемо сьогодні, то чи багато є компаній, які на ринку протягом такого часу?
Також варто зазначити, що підприємство може бути на ринку і 20 років, і ліцензію на даний вид послуг отримати 15 роки тому, але фактично не надавати послуги охорони.
Скаржник не має досвіду на ринку 10 років, оскільки товариство було створене лише у 2023 році, але в той же момент Скаржник має ряд діючих контрактів із державними Замовниками за той невеликий термін своєї діяльності.
9. Досвід роботи на ринку з надання охоронних послуг не менше 10 (десяти) років.
Замовник встановивши в тендерній документації зазначену вимогу, порушує принципи здійснення публічних закупівель передбачених ст. 5 та норми ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки ліцензія на надання охоронних послуг не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання послуг. Встановивши вимогу про досвід в Учасника 10 років, Замовник СВІДОМО та НАВМИСНО обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Так як учасники які мають необхідну матеріально-технічну базу, необхідну кількість працівників, досвід надання аналогічних послуг та відповідають всім встановленим вимогам, однак не мають досвіду саме 10 років не зможуть бути визнані переможцем торгів, оскільки не відповідатимуть вимогам документації.
Враховуючи те, в яких реаліях ми живемо сьогодні, то чи багато є компаній, які на ринку протягом такого часу?
Також варто зазначити, що підприємство може бути на ринку і 20 років, і ліцензію на даний вид послуг отримати 15 роки тому, але фактично не надавати послуги охорони.
Скаржник не має досвіду на ринку 10 років, оскільки товариство було створене лише у 2023 році, але в той же момент Скаржник має ряд діючих контрактів із державними Замовниками за той невеликий термін своєї діяльності.
×
-
Назва доказу:
Аналогічні договори та декларація, рішення
-
Повʼязаний документ:
Доказ 2 - Рішення, Декларація та аналогічні договори.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
зобов’язати замовника виключити з тендерної документації вимогу: Досвід роботи на ринку з надання охоронних послуг не менше 10 (десяти) років.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
a85869ffd2704568ade79830afa43fe8
Заголовок пункту скарги:
документи про військово-транспортний облік транспортних засобів, виданий не раніше 2022 року
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Згідно вимог ДОДАТКУ 1 тендерної документації маємо наступну вимогу:
8. Згідно Постанови КМУ від 28.12.2000 №1921 із змінами, якою затверджено Положення про військово-транспортний обов’язок, надати довідки про перебування транспортного засобу на військовому обліку. Довідки повинні бути видані не раніше лютого 2022 року на весь автотранспорт, що буде використовуватись групами негайного реагування на протиправні дії щодо об’єкта охорони.
Замовник встановивши в тендерній документації зазначену вимогу, порушує принципи здійснення публічних закупівель передбачених ст. 5 та норми ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Скаржник має укладений договір реагування з іншим суб’єктом охоронної діяльності та відповідні документи на транспорт, який буде залучатися до надання послуг з реагування, в тому числі – документи, про те, що транспорт перебуває на військовому обліку. Але зазначені документи датовані 2021 роком, тобто моментом коли транспорт придбали та коли транспорт відповідно ставився на облік і з того часу жодних змін не було, і довідка залишається чинною.
Вимога щодо видачі документів саме пізніше 2022 року є дискримінаційною та обмежує коло учасників, які зможуть взяти участь в закупівлі, з огляду на наступне: відповідно до Постанови КМУ від 28 лютого 2022 р. № 165, Кабінет міністрів України постановив зупинити строки надання, крім строків надання адміністративних послуг у сферах державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців, державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, державної реєстрації актів цивільного стану, суб’єктами (особами), що провадять діяльність під час воєнного стану, адміністративних послуг суб’єктами їх надання та строки видачі дозвільними органами документів дозвільного характеру на час воєнного стану в Україні (крім надання адміністративних послуг у сфері будівництва, визначених Законом України “Про регулювання містобудівної діяльності”).
Тобто, отримання нового документу в період подання пропозицій (та ще й у скорочені строки, бо проводяться відкриті торги з особливостями) за даною закупівлею, саме такою датою, як вимагає Замовник, є неможливим.
Тому, дана вимога є надуманою та націлена на штучне обмеження кола учасників.
Скаржник не має довідок про військово-транспортний облік транспортних засобів, виданих не раніше 2022 року, а має такі документи за 2021 рік, і вони нічим не гірші та підтверджують необхідний факт, а саме – факт обліку авто.
8. Згідно Постанови КМУ від 28.12.2000 №1921 із змінами, якою затверджено Положення про військово-транспортний обов’язок, надати довідки про перебування транспортного засобу на військовому обліку. Довідки повинні бути видані не раніше лютого 2022 року на весь автотранспорт, що буде використовуватись групами негайного реагування на протиправні дії щодо об’єкта охорони.
Замовник встановивши в тендерній документації зазначену вимогу, порушує принципи здійснення публічних закупівель передбачених ст. 5 та норми ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Скаржник має укладений договір реагування з іншим суб’єктом охоронної діяльності та відповідні документи на транспорт, який буде залучатися до надання послуг з реагування, в тому числі – документи, про те, що транспорт перебуває на військовому обліку. Але зазначені документи датовані 2021 роком, тобто моментом коли транспорт придбали та коли транспорт відповідно ставився на облік і з того часу жодних змін не було, і довідка залишається чинною.
Вимога щодо видачі документів саме пізніше 2022 року є дискримінаційною та обмежує коло учасників, які зможуть взяти участь в закупівлі, з огляду на наступне: відповідно до Постанови КМУ від 28 лютого 2022 р. № 165, Кабінет міністрів України постановив зупинити строки надання, крім строків надання адміністративних послуг у сферах державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців, державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, державної реєстрації актів цивільного стану, суб’єктами (особами), що провадять діяльність під час воєнного стану, адміністративних послуг суб’єктами їх надання та строки видачі дозвільними органами документів дозвільного характеру на час воєнного стану в Україні (крім надання адміністративних послуг у сфері будівництва, визначених Законом України “Про регулювання містобудівної діяльності”).
Тобто, отримання нового документу в період подання пропозицій (та ще й у скорочені строки, бо проводяться відкриті торги з особливостями) за даною закупівлею, саме такою датою, як вимагає Замовник, є неможливим.
Тому, дана вимога є надуманою та націлена на штучне обмеження кола учасників.
Скаржник не має довідок про військово-транспортний облік транспортних засобів, виданих не раніше 2022 року, а має такі документи за 2021 рік, і вони нічим не гірші та підтверджують необхідний факт, а саме – факт обліку авто.
×
-
Назва доказу:
Договір реагування та документи на авто, датовані 2021 роком
-
Повʼязаний документ:
Доказ 3 - Транспорт реагування.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника виключити з тендерної документації вимогу: 8. Згідно Постанови КМУ від 28.12.2000 №1921 із змінами, якою затверджено Положення про військово-транспортний обов’язок, надати довідки про перебування транспортного засобу на військовому обліку. Довідки повинні бути видані не раніше лютого 2022 року на весь автотранспорт, що буде використовуватись групами негайного реагування на протиправні дії щодо об’єкта охорони.
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
cad1e85430d748e09221cd043292b6f4
Заголовок пункту скарги:
Об’єкт дозвільної системи у Львові
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Згідно вимог Додатку 1 тендерної документації маємо таку вимогу:
11. Надати копії підтверджуючих документів про наявність дозволу на відкриття та функціонування об’єкта дозвільної системи-кімнати, для зберігання пристроїв для відстрілу патронів, споряджених гумовими метальними снарядами несмертельної дії та патронів до них, з місцем дислокації у м. Львові та/або Львівської обл., а також травматичної зброї яка зберігається згідно наказу МВСУ № 622 від 21.08.98 року.
Також в документації є припис:
наявність пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії калібру 9 мм., та набоїв до них (які перебувають на балансі підприємства), в кількості необхідному для забезпечення груп швидкого реагування, які будуть задіяні за умовами даного договору (не менше 4 –ох одиниць).
Тобто дана вимога стосується груп швидкого реагування і зброя потрібна саме для цих працівників.
Замовник встановивши в тендерній документації зазначену вимогу, порушує принципи здійснення публічних закупівель передбачених ст. 5 та норми ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Перше: Закон України «Про публічні закупівлі» визначає, що: Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Аналогічні положення містить і тендерна документація Замовника.
Скаржник не має власного зазначеного дозволу, але може залучити субпідрядника, який такий дозвіл (витяг) має та який здійснює реагування на тривоги.
Таким чином, Скаржник може підтвердити наявність у суб’єкта охоронної діяльності, який здійснює реагування на тривоги, наявності зазначеного дозволу, але ніяк не у себе.
Друге: Скаржник має укладений договір із підрядником щодо надання послуг виїзду на тривоги ГШР, але такий підрядник має Витяг на право зберігання зброї у місті Київ, а не дозвіл.
Оскільки з листопада 2023 року припинено видачу дозволів і на заміну їм запроваджено видачу витягів.
Це передбачено Інструкцією про порядок виготовлення, придбання, зберігання, обліку, перевезення та використання вогнепальної, пневматичної, холодної і охолощеної зброї, пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та патронів до них, а також боєприпасів до зброї, основних частин зброї та вибухових матеріалів, затвердженою Наказом Міністерства внутрішніх справ України 21.08.1998 № 622:
2.5. Відомості з ЄРЗ надаються безоплатно в електронній формі шляхом формування витягу з ЄРЗ, довідки або повідомлення про відмову.
Витяги з ЄРЗ, довідки, Рішення, протоколи огляду зброї, повідомлення про відмову формуються засобами ЄРЗ в електронній формі. Витяги з ЄРЗ, довідки, протоколи огляду зброї, повідомлення про відмову містять QR-код, що дає змогу звернутися в режимі реального часу до відповідного запису в ЄРЗ. У разі, якщо витяги з ЄРЗ, довідки, Рішення, протоколи огляду зброї, повідомлення про відмову містять декілька сторінок, на кожній наступній сторінці проставляються відомості про назву документа, його номер та номер сторінки.
Особа може самостійно сформувати та отримати витяги з ЄРЗ за допомогою ЄВГ або засобами Порталу Дія, зокрема з використанням мобільного додатка Порталу Дія (Дія) (за технічної можливості), або звернутися за їх отриманням до органу (підрозділу) поліції чи магазину з торгівлі зброєю.
Витяг з ЄРЗ є підтвердженням запису в ЄРЗ про наявність в особи відповідного дозволу та використовується у випадках, передбачених законодавством.
За необхідності особа може сформувати витяг з функціональної підсистеми «Єдиний реєстр зброї» єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ про наявні дозвільні документи у сфері обігу предметів і матеріалів (додаток 8).
Третє: Замовник вимагає кімнату, для зберігання пристроїв для відстрілу патронів, споряджених гумовими метальними снарядами несмертельної дії та патронів до них, з місцем дислокації у м. Львові та/або Львівської обл.
Надавачі послуг охорони отримують ліцензію на провадження охоронної діяльності згідно Закону України «Про охоронну діяльність» від 22 березня 2012 року № 4616-VI та Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960. Ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень по території. Відповідно суб’єкт охоронної діяльності має місцем своєї діяльності – всю Україну і на всій її території використовує спецзасоби, дозволені згідно чинного законодавства.
Якщо субпідрядник Скаржника зареєстрований у місті Київ, то він звертається в державні органи за своїм місцем реєстрації (юридичної адреси) і отримує всі необхідні дозволи\ліцензії тощо.
Місцем здійснення діяльності субпідрядника Скаржника є вся Україна, але це не означає, що у кожному населеному пункту ми повинні мати дозвіл на кімнату зброї.
Також Скаржник не має на балансі пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії калібру 9 мм., та набоїв до них (які перебувають на балансі підприємства), оскільки для послуг реагування Скаржник залучає субпідрядника.
Скаржник має субпідрядника, який залучається для виїзду на тривоги і субпідрядник має відповідний дозвіл, виданий за місцем знаходження такого субпідрядника, а не за місцем здійснення діяльності (бо субпідрядник також надає послуги по території всієї України).
11. Надати копії підтверджуючих документів про наявність дозволу на відкриття та функціонування об’єкта дозвільної системи-кімнати, для зберігання пристроїв для відстрілу патронів, споряджених гумовими метальними снарядами несмертельної дії та патронів до них, з місцем дислокації у м. Львові та/або Львівської обл., а також травматичної зброї яка зберігається згідно наказу МВСУ № 622 від 21.08.98 року.
Також в документації є припис:
наявність пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії калібру 9 мм., та набоїв до них (які перебувають на балансі підприємства), в кількості необхідному для забезпечення груп швидкого реагування, які будуть задіяні за умовами даного договору (не менше 4 –ох одиниць).
Тобто дана вимога стосується груп швидкого реагування і зброя потрібна саме для цих працівників.
Замовник встановивши в тендерній документації зазначену вимогу, порушує принципи здійснення публічних закупівель передбачених ст. 5 та норми ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Перше: Закон України «Про публічні закупівлі» визначає, що: Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Аналогічні положення містить і тендерна документація Замовника.
Скаржник не має власного зазначеного дозволу, але може залучити субпідрядника, який такий дозвіл (витяг) має та який здійснює реагування на тривоги.
Таким чином, Скаржник може підтвердити наявність у суб’єкта охоронної діяльності, який здійснює реагування на тривоги, наявності зазначеного дозволу, але ніяк не у себе.
Друге: Скаржник має укладений договір із підрядником щодо надання послуг виїзду на тривоги ГШР, але такий підрядник має Витяг на право зберігання зброї у місті Київ, а не дозвіл.
Оскільки з листопада 2023 року припинено видачу дозволів і на заміну їм запроваджено видачу витягів.
Це передбачено Інструкцією про порядок виготовлення, придбання, зберігання, обліку, перевезення та використання вогнепальної, пневматичної, холодної і охолощеної зброї, пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та патронів до них, а також боєприпасів до зброї, основних частин зброї та вибухових матеріалів, затвердженою Наказом Міністерства внутрішніх справ України 21.08.1998 № 622:
2.5. Відомості з ЄРЗ надаються безоплатно в електронній формі шляхом формування витягу з ЄРЗ, довідки або повідомлення про відмову.
Витяги з ЄРЗ, довідки, Рішення, протоколи огляду зброї, повідомлення про відмову формуються засобами ЄРЗ в електронній формі. Витяги з ЄРЗ, довідки, протоколи огляду зброї, повідомлення про відмову містять QR-код, що дає змогу звернутися в режимі реального часу до відповідного запису в ЄРЗ. У разі, якщо витяги з ЄРЗ, довідки, Рішення, протоколи огляду зброї, повідомлення про відмову містять декілька сторінок, на кожній наступній сторінці проставляються відомості про назву документа, його номер та номер сторінки.
Особа може самостійно сформувати та отримати витяги з ЄРЗ за допомогою ЄВГ або засобами Порталу Дія, зокрема з використанням мобільного додатка Порталу Дія (Дія) (за технічної можливості), або звернутися за їх отриманням до органу (підрозділу) поліції чи магазину з торгівлі зброєю.
Витяг з ЄРЗ є підтвердженням запису в ЄРЗ про наявність в особи відповідного дозволу та використовується у випадках, передбачених законодавством.
За необхідності особа може сформувати витяг з функціональної підсистеми «Єдиний реєстр зброї» єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ про наявні дозвільні документи у сфері обігу предметів і матеріалів (додаток 8).
Третє: Замовник вимагає кімнату, для зберігання пристроїв для відстрілу патронів, споряджених гумовими метальними снарядами несмертельної дії та патронів до них, з місцем дислокації у м. Львові та/або Львівської обл.
Надавачі послуг охорони отримують ліцензію на провадження охоронної діяльності згідно Закону України «Про охоронну діяльність» від 22 березня 2012 року № 4616-VI та Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960. Ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень по території. Відповідно суб’єкт охоронної діяльності має місцем своєї діяльності – всю Україну і на всій її території використовує спецзасоби, дозволені згідно чинного законодавства.
Якщо субпідрядник Скаржника зареєстрований у місті Київ, то він звертається в державні органи за своїм місцем реєстрації (юридичної адреси) і отримує всі необхідні дозволи\ліцензії тощо.
Місцем здійснення діяльності субпідрядника Скаржника є вся Україна, але це не означає, що у кожному населеному пункту ми повинні мати дозвіл на кімнату зброї.
Також Скаржник не має на балансі пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії калібру 9 мм., та набоїв до них (які перебувають на балансі підприємства), оскільки для послуг реагування Скаржник залучає субпідрядника.
Скаржник має субпідрядника, який залучається для виїзду на тривоги і субпідрядник має відповідний дозвіл, виданий за місцем знаходження такого субпідрядника, а не за місцем здійснення діяльності (бо субпідрядник також надає послуги по території всієї України).
×
-
Назва доказу:
ГШР та зброя
-
Повʼязаний документ:
Доказ 4 - ГШР та зброя.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
зобов’язати Замовника виключити з тендерної документації вимоги: 11. Надати копії підтверджуючих документів про наявність дозволу на відкриття та функціонування об’єкта дозвільної системи-кімнати, для зберігання пристроїв для відстрілу патронів, споряджених гумовими метальними снарядами несмертельної дії та патронів до них, з місцем дислокації у м. Львові та/або Львівської обл., а також травматичної зброї яка зберігається згідно наказу МВСУ № 622 від 21.08.98 року; наявність пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії калібру 9 мм., та набоїв до них (які перебувають на балансі підприємства), в кількості необхідному для забезпечення груп швидкого реагування, які будуть задіяні за умовами даного договору (не менше 4 –ох одиниць).
Порядковий номер пункту скарги:
5
Номер:
99a5ca3969f2468fa376ebd79016f7f4
Заголовок пункту скарги:
Документи про працевлаштування людей
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Згідно вимог Додатку 1 тендерної документації маємо таку вимогу:
2.5. Надати копію звіту за формою Д4 (за останній звітний період) до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, з відповідною відміткою органу ДФС, на усіх працівників, яких Учасник планує задіяти для виконання.
Замовник встановивши в тендерній документації зазначену вимогу, порушує принципи здійснення публічних закупівель передбачених ст. 5 та норми ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Варто зазначити, що зазначена звітність подається щоквартально.
Тобто в розумінні цієї документації: останній звітній період – 4 квартал 2024 року, тобто жовтень-грудень 2024 року. Таким чином, люди, які були працевлаштовані після 31 грудня 2025 року – вони НЕ БУДУТЬ відображені у цьому звіті.
Для Скаржника така ситуація є дискримінаційною, оскільки ми не маємо податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останній звітній квартал на потрібну кількість працівників, але маємо наказ про працевлаштування 20 людей від 02.01.2025 року, тобто звітність по цим працівникам буде здана у березні 2025 року (після завершення 1 кварталу 2025 року).
Саме тому просимо внести зміни до документацій та передбачити можливість надання наказів про прийом на роботу для працівників або повідомлень з ДФС про прийняття працівників, які були працевлаштовані після звітного періоду.
2.5. Надати копію звіту за формою Д4 (за останній звітний період) до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, з відповідною відміткою органу ДФС, на усіх працівників, яких Учасник планує задіяти для виконання.
Замовник встановивши в тендерній документації зазначену вимогу, порушує принципи здійснення публічних закупівель передбачених ст. 5 та норми ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Варто зазначити, що зазначена звітність подається щоквартально.
Тобто в розумінні цієї документації: останній звітній період – 4 квартал 2024 року, тобто жовтень-грудень 2024 року. Таким чином, люди, які були працевлаштовані після 31 грудня 2025 року – вони НЕ БУДУТЬ відображені у цьому звіті.
Для Скаржника така ситуація є дискримінаційною, оскільки ми не маємо податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останній звітній квартал на потрібну кількість працівників, але маємо наказ про працевлаштування 20 людей від 02.01.2025 року, тобто звітність по цим працівникам буде здана у березні 2025 року (після завершення 1 кварталу 2025 року).
Саме тому просимо внести зміни до документацій та передбачити можливість надання наказів про прийом на роботу для працівників або повідомлень з ДФС про прийняття працівників, які були працевлаштовані після звітного періоду.
×
-
Назва доказу:
Податковий звіт за 4 квартал 2024 року та Наказ про працевлаштування від 02.01.2025 року
-
Повʼязаний документ:
Доказ 5 - Податковий звіт та наказ.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
зобов’язати Замовника передбачити можливість надання наказів про прийом на роботу для працівників або повідомлень з ДФС про прийняття працівників, які були працевлаштовані після звітного періоду.
Порядковий номер пункту скарги:
6
Номер:
08478fc19c154a0f9935742629b0f2e7
Заголовок пункту скарги:
медичні довідки видані в 2025
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Згідно вимог Додатку 1 тендерної документації маємо таку вимогу:
2.3. Копія медичної довідки про проходження працівниками обов’язкового медичного огляду для всіх охоронників, яких планується задіяти (не менше 10 осіб). Довідка повинна бути чинною на момент подання пропозиції та виданою не раніше 2025 року.
Замовник встановивши в тендерній документації зазначену вимогу, порушує принципи здійснення публічних закупівель передбачених ст. 5 та норми ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров'я України 21.05.2007 N 246: Медичний огляд працівників проводиться щорічно.
Скаржник на своїх працівників має медичні довідки, датовані у 2024 році (зокрема у жовтні, листопаді або серпні (тобто вони чинні до кінця надання послуг Замовнику по даній закупівлі – до 31 серпня 2025 року)), але вони є чинними на момент подання пропозиції. Незрозуміло, чому працівник, який має чинну довідку повинен йти проходити медогляд ще раз.
Саме тому просимо внести зміни до документацій та передбачити можливість подання чинної довідки без прив’язки до дати видачі такого документу.
2.3. Копія медичної довідки про проходження працівниками обов’язкового медичного огляду для всіх охоронників, яких планується задіяти (не менше 10 осіб). Довідка повинна бути чинною на момент подання пропозиції та виданою не раніше 2025 року.
Замовник встановивши в тендерній документації зазначену вимогу, порушує принципи здійснення публічних закупівель передбачених ст. 5 та норми ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров'я України 21.05.2007 N 246: Медичний огляд працівників проводиться щорічно.
Скаржник на своїх працівників має медичні довідки, датовані у 2024 році (зокрема у жовтні, листопаді або серпні (тобто вони чинні до кінця надання послуг Замовнику по даній закупівлі – до 31 серпня 2025 року)), але вони є чинними на момент подання пропозиції. Незрозуміло, чому працівник, який має чинну довідку повинен йти проходити медогляд ще раз.
Саме тому просимо внести зміни до документацій та передбачити можливість подання чинної довідки без прив’язки до дати видачі такого документу.
×
-
Назва доказу:
Медичні довідки
-
Повʼязаний документ:
Доказ 6 - Медичні довідки 2024.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
зобов’язати Замовника виключити з тендерної документації вимогу: 3. Копія медичної довідки про проходження працівниками обов’язкового медичного огляду для всіх охоронників, яких планується задіяти (не менше 10 осіб). Довідка повинна бути чинною на момент подання пропозиції та виданою не раніше 2025 року.
Порядковий номер пункту скарги:
7
Номер:
a5998683070f423d8d57b3ac920f4ece
Заголовок пункту скарги:
Сертифікат ДСТУ ISO 9001-2015
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Згідно вимог Додатку 1 тендерної документації маємо таку вимогу:
Сканкопія оригіналу Сертифікату, який підтверджує, що система менеджменту учасника (стосовно якості надання послуг, які є предметом закупівлі) відповідає ДСТУ ISO 9001-2015).
Замовник встановивши в тендерній документації зазначену вимогу, порушує принципи здійснення публічних закупівель передбачених ст. 5 та норми ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Суб’єкт господарювання, який бажає провадити охоронну діяльність має отримати ліцензію або декларацію. Дане питання регулюється Законом України «Про охоронну діяльність» 22 березня 2012 року № 4616-VI та Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960.
В зазначених нормативно-правових актах відсутні вимоги щодо наявності будь-яких сертифікатів.
Суб’єкт охоронної діяльності має дозвільний документ на провадження діяльності і цього вже достатньо для надання послуг.
Скаржник не має зазначеного сертифікату і не зобов’язаний отримувати якісь додаткові документи, що НЕ передбачені чинним законодавством.
Сканкопія оригіналу Сертифікату, який підтверджує, що система менеджменту учасника (стосовно якості надання послуг, які є предметом закупівлі) відповідає ДСТУ ISO 9001-2015).
Замовник встановивши в тендерній документації зазначену вимогу, порушує принципи здійснення публічних закупівель передбачених ст. 5 та норми ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Суб’єкт господарювання, який бажає провадити охоронну діяльність має отримати ліцензію або декларацію. Дане питання регулюється Законом України «Про охоронну діяльність» 22 березня 2012 року № 4616-VI та Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960.
В зазначених нормативно-правових актах відсутні вимоги щодо наявності будь-яких сертифікатів.
Суб’єкт охоронної діяльності має дозвільний документ на провадження діяльності і цього вже достатньо для надання послуг.
Скаржник не має зазначеного сертифікату і не зобов’язаний отримувати якісь додаткові документи, що НЕ передбачені чинним законодавством.
×
-
Назва доказу:
Декларація на провадження охоронної діяльності
-
Повʼязаний документ:
Доказ 7 - Декларація.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
зобов’язати Замовника виключити з тендерної документації вимогу: Сканкопія оригіналу Сертифікату, який підтверджує, що система менеджменту учасника (стосовно якості надання послуг, які є предметом закупівлі) відповідає ДСТУ ISO 9001-2015).
Порядковий номер пункту скарги:
8
Номер:
7f7b07ddafc04fa796d2920bb0dd4cad
Заголовок пункту скарги:
аналогічний досвід 2019-2023
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Згідно вимог Додатку 1 тендерної документації маємо таку вимогу:
3.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом та правовою природою на проведення будь яких послуг з охорони, незалежно від форми власності та джерел фінансування, сума якого складає не менше суми очікуваної вартості закупівлі – за період 2019-2023р.
Замовник встановивши в тендерній документації зазначену вимогу, порушує принципи здійснення публічних закупівель передбачених ст. 5 та норми ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» - Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі:
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Тобто Закон не визначає додаткових вимог щодо складу і території надання послуг, строку, років виконання, об’єктів охорони тощо, а також обмежень щодо дати видачі позитивного відгуку щодо виконання аналогічного договору.
Вимога Замовника щодо аналогічного договору саме за 2019 – 2023 рік є дискримінаційною, оскільки Скаржник тільки був зареєстрований 31.10.2023 року і почав провадити свою діяльність. Враховуючи, що вже завершився 2024 рік і більшість договорів виконано, то чому не можна надати аналогічні договори за 2019-2024 роки?
Скаржник має виконані аналогічні договори з державними замовниками по коду 7971 за 2024 рік і вважає, що вони повністю можуть підтвердити успішний аналогічний досвід Скаржника.
3.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом та правовою природою на проведення будь яких послуг з охорони, незалежно від форми власності та джерел фінансування, сума якого складає не менше суми очікуваної вартості закупівлі – за період 2019-2023р.
Замовник встановивши в тендерній документації зазначену вимогу, порушує принципи здійснення публічних закупівель передбачених ст. 5 та норми ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» - Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі:
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Тобто Закон не визначає додаткових вимог щодо складу і території надання послуг, строку, років виконання, об’єктів охорони тощо, а також обмежень щодо дати видачі позитивного відгуку щодо виконання аналогічного договору.
Вимога Замовника щодо аналогічного договору саме за 2019 – 2023 рік є дискримінаційною, оскільки Скаржник тільки був зареєстрований 31.10.2023 року і почав провадити свою діяльність. Враховуючи, що вже завершився 2024 рік і більшість договорів виконано, то чому не можна надати аналогічні договори за 2019-2024 роки?
Скаржник має виконані аналогічні договори з державними замовниками по коду 7971 за 2024 рік і вважає, що вони повністю можуть підтвердити успішний аналогічний досвід Скаржника.
×
-
Назва доказу:
Виконані аналогічні договори за 2024 рік
-
Повʼязаний документ:
Доказ 8 - Аналогічні договори.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
зобов’язати Замовника виключити з тендерної документації вимогу про аналогічні договори виключно за 2019-2023 роки.