-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації та послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв тривожної сигналізації
Проект договору про закупівлю міститься в тендерній документації.
Завершена
1 210 656.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 106.56 UAH
мін. крок: 1% або 12 106.56 UAH
Вимоги для участі в закупівлі
Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Вчинення корупційних правопорушень
ID: 2ce81801e6f54e8daeaf27ec74cef3d2
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.12.2024 14:45
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: 6290ac00209044de9a9d56427778f85d
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.12.2024 14:45
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: 3b1079648590481cb7584fd4105fe184
Очікуване значення :
Так
Вчинення економічних правопорушень
ID: 3443b0b730804aac9c402629f1b29716
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.12.2024 14:45
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
ID: 84a6253496f8428681b1386a729e8adc
Очікуване значення :
Так
Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
ID: e0416fa667054e879d370541f9d4dd7c
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Учасник фізична особа підтверджує, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.12.2024 14:45
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: 7778602fd482432da46d0839a53c5d3c
Очікуване значення :
Так
Учасник юридична особа підтверджує, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.12.2024 14:45
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: 2ee6278ba9fc472aa97eb12a46ebe4c1
Очікуване значення :
Так
Порушення справ про банкрутство
ID: 57f639062a1a412899bfcd8df6f80671
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.12.2024 14:45
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: fc6f43771b4f4975be1da872a6a9dbc2
Очікуване значення :
Так
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 6985f325040f407cb470c0b36f0c0b56
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.12.2024 14:45
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
ID: 002a354acadb4a8881ec0b9d1c17ce1e
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.12.2024 14:45
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: 44b59d4ed22c4840aa45fa4ca00b564f
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 30ddc7437b42449a861c674b3841ccac
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.12.2024 14:45
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: a6aa0dacb1ee4db2bef53eb5294c7bef
Очікуване значення :
Так
Вимоги для участі в закупівлі
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 255c67fe708d46b58a92026692a519d4
Критерій стосується лоту Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації та послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв тривожної сигналізації
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.12.2024 14:45
Документ
- власна довідка з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації учасника, які мають необхідні знання та досвід, оформлена згідно з вимогами Додатку №9.
У якості документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, на кожну особу, зазначену у довідці, учасник процедури закупівлі повинен надати:
- документи, що підтверджують наявність працівників в штаті учасника (наказ про прийняття/призначення на роботу та/або витяг з трудової книжки із записами про прийняття/призначення на роботу та/або витяг зі штатного розпису учасника процедури закупівлі тощо (допускається подання інформації без зазначення посадових окладів працівників);
- документи, що підтверджують освітньо-кваліфікаційний рівень (кваліфікацію) працівників (диплом, посвідчення, сертифікат, свідоцтво тощо).
ID: 94991a5f8ad74718848adfff26c8436b
Очікуване значення :
Так
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: eb947428260d4fd698fb4794072542d1
Критерій стосується лоту Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації та послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв тривожної сигналізації
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.12.2024 14:45
Документ
- власна довідка з інформацією про наявність і кількість обладнання, транспортних засобів, спеціальної техніки та механізмів, необхідних для надання послуг, оформлена згідно з вимогами Додатку №10.
Для документального підтвердження наявності транспортних засобів, необхідних для надання послуг, на кожну одиницю, зазначену у довідці, учасник повинен надати:
- бухгалтерську довідку та/або оборотно-сальдову відомість/витяг з оборотно-сальдової відомості та/або інвентарну картку обліку основних засобів та/або договір купівлі-продажу та/або свідоцтво про право власності та/або свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу тощо (подається в разі наявності власних транспортних засобів);
- договір оренди/суборенди/лізингу/позики/позички транспортного засобу/надання транспортних послуг, укладений між учасником та власником транспортного засобу/Виконавцем транспортних послуг (надається в разі залучення під час надання послуг транспортного засобу на договірних умовах);
- лист від орендодавця/лізингодавця/позикодавця/позичкодавця (Виконавця послуг, власника, тощо) з інформацією про те, що договір, укладений з учасником, є чинним на момент проведення закупівлі, та за необхідності буде продовжений на строк, необхідний для завершення для надання послуг за предметом закупівлі.
У разі, якщо договір найму (оренди) транспортного засобу, укладений між учасником та фізичною особою, такий договір підлягає обов’язковому нотаріальному посвідченню відповідно до ч. 2 ст. 799 Цивільного кодексу України.
Документи повинні бути чинними на дату подання тендерних пропозицій.
ID: 30408658dd884c119d9f18655f70a85e
Очікуване значення :
Так
Наявність фінансової спроможності
ID: 342f2d634aed4cd5a4bfb757e1e09a8d
Критерій стосується лоту Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації та послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв тривожної сигналізації
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.12.2024 14:45
Документ
- фінансова звітність учасника процедури закупівлі за 2023 рік:
* звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід) (Форма №2 Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності») згідно з Розділом ІІ. Склад та елементи фінансової звітності Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07 лютого 2013 р. №73
або
* скорочена за показниками фінансова звітність у складі балансу і звіту про фінансові результати, форма і порядок складання яких визначаються Національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 25 «Спрощена фінансова звітність», затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 25 лютого 2000 р. №39, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 15 березня 2000 р. за №161/4382 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 24 січня 2011 р. №25) (із змінами)
або
* податкова декларація платника єдиного податку-фізичної особи-підприємця, форма і порядок складання якої затверджені наказом Міністерства фінансів України «Про затвердження форм податкових декларацій платника єдиного податку» від 19 червня 2015 р. №578.
Учасник процедури закупівлі повинен підтвердити, що фінансова звітність була прийнята центром збору фінансової звітності, і надати квитанцію про перевірку звіту та його приймання (квитанція №2). Якщо фінансова звітність подавалася не через електронний ресурс, то учасник процедури закупівлі надає відповідний документ або фінансову звітність з відміткою, що підтверджує її прийняття.
Обсяг річного доходу (виручки) не повинен бути меншим, ніж 90 (дев’яносто) % очікуваної вартості предмета закупівлі.
У випадку, якщо учасник процедури закупівлі працює менше 1 (одного) року, такий учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі з відповідними поясненнями та фінансову звітність з дня державної реєстрації і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно).
У випадку, якщо учасником процедури закупівлі із законодавчих причин не складається фінансова звітність, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі з відповідними поясненнями та посиланнями на нормативні акти. Учасник-нерезидент надає перекладену українською мовою копію відповідного звітного документа за 2023 рік, передбаченого законодавством країни його реєстрації.
У разі подання тендерної пропозиції об’єднанням учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
ID: 799ad81f585c4b7085c8fb7bb75fd314
Очікуване значення :
Так
Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
ID: a4fd42fd94b44d2fbe7b825bf0af7ae6
Критерій стосується лоту Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації та послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв тривожної сигналізації
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.12.2024 14:45
Документ
- власна довідка з інформацією про надання послуг, аналогічних за предметом закупівлі (з зазначенням назви організації, ідентифікаційного коду в ЄДРПОУ, юридичної адреси; предмету договору, номеру та дати договору, суми договору; П.І.П., посади, телефону, e-mail посадової особи контрагента, яка відповідала за виконання договору). Довідка надається в довільній формі.
Аналогічним вважатиметься договір, предметом якого є послуги з кодом згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», ідентичним коду закупівлі за показником четвертої цифри, або з назвою послуг, які надавались за договором, ідентичною назві закупівлі. Якщо предметом аналогічного договору є декілька найменувань послуг, ідентичним буде вважатися договір, який має хоча б одне найменування послуг.
Довідка повинна супроводжуватись:
- виконаним (виконаними) договором (договорами), зазначеним у довідці (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками тощо);
- позитивним відгуком від попереднього контрагента (контрагентів), який підтверджує факт виконання договору (договорів), зазначеного в довідці (оформленим на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника або іншої уповноваженої службової/посадової особи, із зазначенням: номеру та дати договору, предмету договору);
- актами приймання-передачі наданих послуг, що підтверджують факт надання послуг (аналогічних за предметом закупівлі або з кодом згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» за показником четвертої цифри, ідентичним коду закупівлі, або з назвою, ідентичною назві закупівлі), зазначений в довідці;
Акти приймання-передачі наданих послуг, надані учасником для підтвердження факту надання послуг за аналогічним договором, можуть бути складені у паперовій або в електронній формі та повинні містити обов’язкові реквізити первинних документів, визначені ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16 липня 1999 р. №996-XIV з врахуванням вимог Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Мінфіну від 24 травня 1995 р. №88. Акти приймання-передачі наданих послуг, створені в електронному вигляді, повинні відповідати вимогам законодавства про електронні документи та електронний документообіг.
Акти приймання-передачі наданих послуг повинні містити такі обов’язкові реквізити: найменування підприємства, установи, від імені яких складений документ, назву документа (форми), дату складання, зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції (у натуральному та/або вартісному виразі), посади і прізвища осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення, особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
Залежно від характеру операції та технології обробки даних до актів приймання-передачі наданих послуг можуть бути включені додаткові реквізити: ідентифікаційний код підприємства, установи з Державного реєстру, номер документа, підстава для здійснення операцій, дані про документ, що засвідчує особу-одержувача тощо.
Неістотні недоліки в документах, що містять відомості про господарську операцію, не є підставою для невизнання господарської операції, за умови, що такі недоліки не перешкоджають можливості ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції, та містять відомості про дату складання документа, назву підприємства, від імені якого складено документ, зміст та обсяг господарської операції тощо.
Документ має бути підписаний особисто, а підпис може бути скріплений печаткою. Електронний підпис накладається відповідно до законодавства про електронні документи та електронний документообіг.
Використання при оформленні актів приймання-передачі наданих послуг факсимільного відтворення підпису допускається у порядку, встановленому законом, іншими актами цивільного законодавства.
Якщо у актах приймання-передачі наданих послуг не зазначені номер і дата аналогічного договору, то учасником додатково надаються первинні бухгалтерські документи, в яких зазначені номер і дата аналогічного договору (рахунок-фактура тощо).
ID: 11eba850663149ecb613e0a9cc5ee65e
Очікуване значення :
Так
Підстави для відхилення пропозиції
Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
ID: 3e7593925c664233b823ac444035ecb9
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.12.2024 14:45
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
ID: cf21ee02dd6c4c32b47ae8aed8ed66f9
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: 73b0725284584420931a4960b85683f6
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.12.2024 14:45
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: 4aa372130ea04de4a690d47fbe083b3e
Інші критерії
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
ID: 1bf5b54f1f1741f281ec24ac9c3507ce
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.12.2024 14:45
Мова тендерної пропозиції українська
ID: a33760cddf574773bd398d3ba32c0b81
Очікуване значення :
Так
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: 8ce99a66d1634657afa795b848edc892
Критерій стосується лоту Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації та послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв тривожної сигналізації
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія.
Забезпечення тендерної пропозиції надається у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції визначений, виходячи з очікуваної вартості предмета закупівлі, та становить 12 106,00 грн.
Платіжні реквізити:
Отримувач/бенефіціар - ПрАТ «Львівобленерго», код в ЄДРПОУ 00131587, п/р UA 623395000000026009443120003 у АТ «Таскомбанк».
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно.
У разі продовження строку дії тендерної пропозиції учасник процедури закупівлі повинен повідомити про це замовника через електронну систему закупівель та продовжити строк дії свого забезпечення тендерної пропозиції.
Забезпечення тендерної пропозиції надається за формою, наведеною в Додатку №8, з урахуванням умов, викладених в тендерній документації. Учасникам процедури закупівлі заборонено відступати від встановленої форми.
Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 р. №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (із змінами) (далі - Вимоги), а саме:
1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія) з урахуванням Особливостей, банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі - гарант).
2. Терміни, зазначені у Вимогах і Додатку №8, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 р. №639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 р. №5).
3. Реквізити гарантії, визначені у Додатку №8, є обов’язковими при складанні гарантії.
4. У реквізитах гарантії зазначається інформація:
1) щодо повного найменування гаранта:
- повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
- код банку (у разі наявності);
- адреса місцезнаходження;
- поштова адреса для листування;
- адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи;
- SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк);
2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі:
- повне найменування (для юридичної особи);
- прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) (для фізичної особи);
- ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (для принципала юридичної особи - резидента);
- реєстраційний номер облікової картки платника податків (для принципала фізичної особи - резидента) (у разі наявності);
- серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта);
- адреса місцезнаходження;
3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник:
- повне найменування юридичної особи;
- ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія (категорія бенефіціара, яким є замовник, визначається відповідно до пункту 4 частини четвертої статті 2 Закону);
- адреса місцезнаходження;
4) щодо суми гарантії (сума - зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами);
5) щодо назви валюти, у якій надається гарантія (зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 р. №34);
6) щодо дати початку строку дії гарантії (зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності);
7) щодо дати закінчення строку дії гарантії (зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 Додатку №8, не настане);
8) щодо унікального номеру оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назви і вебсайту інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»;
9) щодо тендерної документації:
- дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація;
- назва предмету закупівлі/частини предмету закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі;
10) щодо строку сплати коштів за гарантією;
11) у разі якщо Виконавецьем гарантії є страхова організація, зазначається:
- назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності;
- ліцензія на здійснення страхової діяльності.
5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо:
- вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Додатку №8);
- вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку;
- можливості часткової сплати суми гарантії.
6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності).
7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно.
8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії.
Дата створення: 13.12.2024 14:45
Документ
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
ID: e07427d084ff41b38e84de3fd4cfba1f
Очікуване значення :
Так
Забезпечення виконання договору
ID: d32b2fea217c4351a1a117dffd539c76
Критерій стосується лоту Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації та послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв тривожної сигналізації
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Забезпечення виконання договору про закупівлю надається переможцем процедури закупівлі в якості гарантії виконання своїх зобов’язань за договором про закупівлю.
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 1 (один)% вартості договору.
Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – застава, у вигляді грошових коштів, які перераховуються переможцем процедури закупівлі, не пізніше дати укладання договору про закупівлю.
Документом, що підтверджує внесення переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю являється платіжне доручення з відміткою банку про здійснення платежу на рахунок замовника.
Платіжне доручення подається одночасно з примірниками підписаного з боку переможця процедури закупівлі договору про закупівлю.
Застава вноситься на поточний рахунок замовника, з зазначенням в платіжному дорученні:
отримувач - ПрАТ «Львівобленерго», код в ЄДРПОУ 00131587, п/р UA 62 339500 0000026009443120003 у АТ «Таскомбанк»,
в графі «Призначення платежу»:
«Забезпечення виконання договору на закупівлю
«Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації та послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв тривожної сигналізації (код ДК 021:2015 - 79710000-4), без ПДВ».
У разі якщо переможець процедури закупівлі є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору у національній грошовій одиниці України – гривні на суму 1 (один)% вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення застави за офіційним курсом Національного банку України.
Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше ніж протягом 5 (п’яти) днів з дня настання зазначених обставин:
- після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю;
- за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним;
- у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей;
- згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю.
Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів переможця процедури закупівлі.
У разі невиконання або неналежного виконання переможцем процедури закупівлі своїх зобов’язань за договором про закупівлю (як повністю так і частково), кошти, що надійшли в якості забезпечення виконання договору про закупівлю, не повертаються переможцю процедури закупівлі та перераховуються на рахунок замовника.
Дата створення: 13.12.2024 14:45
Документ
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: 0fa9a6dd0e314647ad015ebfe7f5cc60
Очікуване значення :
Так