• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221

Термін постачання — з дати укладання Договору про закупівлю до 31.12.2024р. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником товару по факту його поставки після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату та накладної на товар. Розрахунки проводяться у безготівковій формі в національній валюті України – гривні до кінця календарного місяця, в якому відбулася поставка товару. Замовник здійснює оплату Товару шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Постачальника повної вартості партії придбаного Товару не пізніше 20-ти календарних днів після отримання Товару та рахунку від Постачальника. В ціну Товару входить вартість доставки, розвантаження Товару. У випадку затримки оплати Замовником (відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов’язується провести оплату поставленого Постачальником товару протягом 5-ти календарних днів з моменту надходження коштів на рахунок. Постачальник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування, завантажування, розвантажування та інших витрат, визначених законодавством. За ціноутворення відповідальність несе Постачальник Постачальник забезпечує належне санітарно-гігієнічне утримання виробничих приміщень, обладнання, інвентарю, а також контролює дотримання працівниками, залученими безпосередньо до виконання поставок, правил особистої гігієни. Кожну партію супроводжує накладна та документ, що підтверджує її безпечність та якість. Якість товару та умови його транспортування повинні відповідати вимогам Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97- ВР. Товар повинен бути упакований таким чином, щоб запобігати псуванню та знищенню в період доставки його Замовнику. На момент поставки термін придатності до споживання товару повинен складати не менше ніж 85% до загального терміну придатності. У разі поставки неякісного Товару Постачальник зобов’язаний здійснити заміну неякісних Товарів протягом 3 (трьох) днів з дня подання Замовником претензії. Поставка Товару здійснюється Постачальником на підставі зробленої заявки Замовника протягом двох календарних днів з моменту надання заявки,протягом 2024 року за адресою: 40022, м. Суми, вул. Троїцька, 57. Постачальник має право на дострокову поставку Товару тільки за письмовим погодженням з Замовником. Поставка товару здійснюється транспортом Постачальника. Навантаження, доставка та розвантаження товару на місці призначення здійснюється Постачальником і входить до ціни товару.

Завершена

152 000.00 UAH з ПДВ

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
ID: d4c4823c932046e18fdd092fb90b5215
Критерій стосується номенклатури Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.09.2024 10:21
Термін збирання
ID: a2009d2b6a0948d88dbe3dabb4d462c7  
Очікуване значення : пізня  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.09.2024 10:21
Клас
ID: a4f54a9e2f5946f1b18a6c6ddf4c0d51  
Очікуване значення : перший  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.09.2024 10:21
Відповідність ДСТУ 9221
ID: db0f0658ae8049a8993ce51abde415f8  
Очікуване значення : Так  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Тендерне забезпечення не вимагається
Спосіб підтвердження