• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221

Термін постачання — з дати укладання Договору про закупівлю до 31.12.2024р. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником товару по факту його поставки після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату та накладної на товар. Розрахунки проводяться у безготівковій формі в національній валюті України – гривні до кінця календарного місяця, в якому відбулася поставка товару. Замовник здійснює оплату Товару шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Постачальника повної вартості партії придбаного Товару не пізніше 20-ти календарних днів після отримання Товару та рахунку від Постачальника. В ціну Товару входить вартість доставки, розвантаження Товару. У випадку затримки оплати Замовником (відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов’язується провести оплату поставленого Постачальником товару протягом 5-ти календарних днів з моменту надходження коштів на рахунок. Постачальник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування, завантажування, розвантажування та інших витрат, визначених законодавством. За ціноутворення відповідальність несе Постачальник Постачальник забезпечує належне санітарно-гігієнічне утримання виробничих приміщень, обладнання, інвентарю, а також контролює дотримання працівниками, залученими безпосередньо до виконання поставок, правил особистої гігієни. Кожну партію супроводжує накладна та документ, що підтверджує її безпечність та якість. Якість товару та умови його транспортування повинні відповідати вимогам Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97- ВР. Товар повинен бути упакований таким чином, щоб запобігати псуванню та знищенню в період доставки його Замовнику. На момент поставки термін придатності до споживання товару повинен складати не менше ніж 85% до загального терміну придатності. У разі поставки неякісного Товару Постачальник зобов’язаний здійснити заміну неякісних Товарів протягом 3 (трьох) днів з дня подання Замовником претензії. Поставка Товару здійснюється Постачальником на підставі зробленої заявки Замовника протягом двох календарних днів з моменту надання заявки,протягом 2024 року за адресою: 40022, м. Суми, вул. Троїцька, 57. Постачальник має право на дострокову поставку Товару тільки за письмовим погодженням з Замовником. Поставка товару здійснюється транспортом Постачальника. Навантаження, доставка та розвантаження товару на місці призначення здійснюється Постачальником і входить до ціни товару.

Завершена

152 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 48c6abc406ed42ca9a0e12c1dc9c8624
Внутрішній номер закупівлі: 22590794
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-09-16-002288-a   
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди" Сумської міської ради
Контактна особа: Ярослава Бандура +380542659004 yaroslava_boiko@i.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 03210000-6 Зернові культури та картопляАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 152 000.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 16.09.2024 10:21 - 20.09.2024 08:00
Період кваліфікації: 20.09.2024 08:00 - 20.09.2024 09:29
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221
Код ДК 021:2015: 03210000-6 Зернові культури та картопля
Кількість 8000 кілограм
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Троїцька, 57 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ФОП ОЛОМПІЄВА НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА
Початкова пропозиція 151 040.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
151 040.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
20.09.2024 09:29
Відповіді на вимоги 1
Документи 2
Скарги 0
ФОП "РУХЛЕНКО СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
Початкова пропозиція 151 200.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
151 200.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 3
Документи 3
Скарги 0

Контракти

Номер: ea19b484193d4c9e9a841b917959e061
Ідентифікатор договору: UA-2024-09-16-002288-a-b1
Постачальник: ФОП ОЛОМПІЄВА НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА
Дані про підписанта Постачальника: Оломпієва Наталія Миколаївна, olompievanatalia.tender@gmail.com, +380507852199, UA503375680000026004501934554, Виписки, Фізична особа-підприємець
Номер договору: 93
Сума договору: 151 040.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 24.09.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Дата підписання: 24.09.2024 15:00
Статус:
Виконаний
pdf
Договір 93 картопля ЗЦП.pdf
pdf
ДУ 1 до договору 93.pdf
p7s
sign.p7s
p7s
sign.p7s