• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Папір офісний, форматний

Папір офісний, форматний Місце поставки товару:Поставка Товару здійснюється партіями згідно заявок у строк, що не перевищує 3 (трьох) робочих днів з моменту отримання заявки Постачальником, за адресою Замовника: вул. Соборна,20,м.Баранівка, Звягельського району, Житомирської області. Доставка Товару здійснюється за рахунок Постачальника. Строк поставки товару - до 15 червня 2024 року. умови оплати (порядок розрахунків):Розрахунки за поставлений Товар проводяться Замовником в безготівковій формі в національній грошовій одиниці України шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах цього Договору та згідно видаткової накладної Постачальника протягом 10 (десяти) календарних днів з дня поставки Товару на підставі накладної, але з врахуванням вимог Постанови КМУ від 09 червня 2021 р. №590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» (зі змінами). Інші примітки:Категорія замовника -пункт 1 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі»органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2. Місцезнаходження Замовника:12700,м.Баранівка,вул.Соборна,20,Звягельського району, Житомирської області.Вид закупівлі: закупівля товарів шляхом використання електронного каталогу на підставі пункту 10 «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами). Тип процедури закупівлі - запит пропозицій постачальників (на підставі змін, внесених відповідно до Постанови КМУ від 04 липня 2023 р. №677 "Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України з питань публічних закупівель"). У зв'язку з відсутньою технічною можливістю у замовника вибрати тип процедури закупівлі "запит пропозицій постачальників", бо даний тип процедури відсутній у випадаючому списку, то замовником вибрано тип "запит ціни пропозиції"

Завершена

160 312.50 UAH з ПДВ

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Технічні характеристики предмета закупівлі
ID: d3fda76fe53645099143b323baabb9eb
Критерій стосується номенклатури Папір офісний, форматний
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 30.05.2024 15:25
Формат
ID: e7e1522b51f54024a48b45e54f94b118  
Очікуване значення : A4 (210х297 мм)  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 30.05.2024 15:25
Щільність паперу
ID: 6155ce74ea5547f4aac194dede68e345  
Мінімальне значення : 80  
Максимальне значення : 80  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 30.05.2024 15:25
Білизна CIE
ID: 1ed43282a02542cb9800020efa2ece6b  
Мінімальне значення : 161  
Максимальне значення : 170  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 30.05.2024 15:25
Товщина
ID: 2e847939e93241d5a85fa15acba59b33  
Мінімальне значення : 105  
Максимальне значення : 110  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 30.05.2024 15:25
Непрозорість
ID: 1c99dbe95fc14d6b88595f73f9c07b2f  
Мінімальне значення : 92  
Максимальне значення : 98  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 30.05.2024 15:25
Кількість аркушів
ID: 6fa07f801ccd4d608117834302a93493  
Мінімальне значення : 500  
Максимальне значення : 500  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 30.05.2024 15:25
Колір
ID: c10e1e78c1294444a0992224a25cda90  
Очікуване значення : білий  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 30.05.2024 15:25
Recycling (з вторинной сировини)
ID: a78bcf21cc5b45abb623121a72232e20  
Очікуване значення : Ні  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Тендерне забезпечення не вимагається
Спосіб підтвердження