• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Папір офісний, форматний

Папір офісний, форматний Місце поставки товару:Поставка Товару здійснюється партіями згідно заявок у строк, що не перевищує 3 (трьох) робочих днів з моменту отримання заявки Постачальником, за адресою Замовника: вул. Соборна,20,м.Баранівка, Звягельського району, Житомирської області. Доставка Товару здійснюється за рахунок Постачальника. Строк поставки товару - до 15 червня 2024 року. умови оплати (порядок розрахунків):Розрахунки за поставлений Товар проводяться Замовником в безготівковій формі в національній грошовій одиниці України шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах цього Договору та згідно видаткової накладної Постачальника протягом 10 (десяти) календарних днів з дня поставки Товару на підставі накладної, але з врахуванням вимог Постанови КМУ від 09 червня 2021 р. №590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» (зі змінами). Інші примітки:Категорія замовника -пункт 1 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі»органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2. Місцезнаходження Замовника:12700,м.Баранівка,вул.Соборна,20,Звягельського району, Житомирської області.Вид закупівлі: закупівля товарів шляхом використання електронного каталогу на підставі пункту 10 «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами). Тип процедури закупівлі - запит пропозицій постачальників (на підставі змін, внесених відповідно до Постанови КМУ від 04 липня 2023 р. №677 "Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України з питань публічних закупівель"). У зв'язку з відсутньою технічною можливістю у замовника вибрати тип процедури закупівлі "запит пропозицій постачальників", бо даний тип процедури відсутній у випадаючому списку, то замовником вибрано тип "запит ціни пропозиції"

Завершена

160 312.50 UAH з ПДВ
Номер: 0dc602897a9149d6b6de638c79b93926
Внутрішній номер закупівлі: 21705521
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-30-008142-a   
Замовник: БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Контактна особа: Зоя Самчук +414478476 b.meriya1@ukr.net https://www.otg.mrada-baranivka.gov.ua/
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 160 312.50 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 30.05.2024 15:27 - 04.06.2024 01:00
Період кваліфікації: 04.06.2024 01:01 - 04.06.2024 15:07

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний, форматний
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 855 пачка
Період постачання до 15.06.2024
Місце постачання 12701, Україна, Житомирська область, м.Баранівка, вул.Соборна,20 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ТОВ "Ромус-Поліграф"
Початкова пропозиція 127 839.60 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
127 839.60 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
04.06.2024 15:07
Відповіді на вимоги 8
Документи 2
Скарги 0
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВЕРБІВСЬКИЙ ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
Початкова пропозиція 129 908.70 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
129 908.70 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 8
Документи 2
Скарги 0
ТОВ "ШПАНОВСЬКИЙ ІМПОРТ-ЕКСПОРТ"
Початкова пропозиція 131 575.95 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
131 575.95 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 8
Документи 3
Скарги 0
ФОП "ТІШКОВ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ"
Початкова пропозиція 132 183.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
132 183.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 8
Документи 3
Скарги 0
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Початкова пропозиція 132 507.90 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
132 507.90 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 8
Документи 2
Скарги 0
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП"
Початкова пропозиція 133 123.50 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
133 123.50 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 8
Документи 3
Скарги 0
ТОВ "БРАВО-ПАП"
Початкова пропозиція 139 587.30 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
139 587.30 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 8
Документи 3
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАШ ПАПІР ПЛЮС"
Початкова пропозиція 155 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
155 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 8
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: 655174e8ff594bca9e563b8f776dcb25
Ідентифікатор договору: UA-2024-05-30-008142-a-b1
Постачальник: ТОВ "Ромус-Поліграф"
Дані про підписанта Постачальника: Холод Ігор Орестович, romus.poligraf4@gmail.com, 380676710411, UA233253650000002600101914716, Статуту, Директор
Номер договору: 144
Сума договору: 127 839.60 UAH з ПДВ
Сума договору: 106 533.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Папір для друку SMART LINE Universal A4, 80 г/м², 500 арк., білий: 149.52000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 05.06.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Дата підписання: 05.06.2024 11:27
Статус:
Виконаний
pdf
Договір №144.pdf
p7s
sign.p7s