• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Бланки для закладів охорони здоров'я, А3 (297х420 мм); Бланки для закладів охорони здоров'я, А4 (297х210 мм); Бланки для закладів охорони здоров'я, А5 (148х210 мм)

1. Бланки для закладів охорони здоров'я, А3 (297х420 мм) 1+1 газетний в тому числі: 1.1 Медична карта стаціонгарного хворого Ф №003/о - 4000 шт. 2.2 Листок лікарських призначень Ф. №003-4/о- 4000 шт. 2. Бланки для закладів охорони здоров'я, А4 (297х210 мм) 1+1 газетний в тому числі: 2.1. Листок лікарських призначень Ф. №003-4/о- 4000 шт. 2.2. Температурний листок Ф. № 004/о - 4000 шт; 2.3. Інформована згода пацієнта на проведення діагностики, лікування та на проведення операції та знеболення Ф. №003-6/о - 4000 шт. 2.4. Бланк за зразком замовника (шоденник-результати обстежень- листок огляду) - 4000 шт. 2.5. Бланк за зразком замовника (Інформована згода про лікування за програмою медичних гарантій) - 4000 шт. 3. Бланки для закладів охорони здоров'я, А5 (148х210 мм) 1+1 газетний в тому числі: 3.1. Карта пацієнта, який вибув із стаціонару Ф. №066/о - 4000 шт. 3.2.Продовження форми №003/о - 4000 шт. 3.3. (Додаток1) Форма збору даних щодо катетер-асоційованих інфекцій кровотоку (катетеризація периферичної вени) - 4000шт. 3.4. (Додаток2) Форма збору даних щодо катетер-асоційованих інфекцій кровотоку (катетеризація центральної судини) - 4000 шт. 3.5. (Додаток3) Форма збору даних щодо катетер-асоційованих інфекцій сечовивідних шляхів - 4000 шт. 3.6. (Додаток4) Форма збору даних щодо вентилятор-асоційованих пневмоній - 4000 шт. 3.7. (Додаток5) Форма збору даних щодо інфекцій області хірургічного втручання - 4000 шт. 3.8. (Додаток6) Форма збору даних щодо інфекцій області хірургічного втручання в післяопераційний період - 4000 шт. Зразки бланків надаються під час укладання договору. Поставка Товару здійснюється окремими партіями, кількість та асортимент Товару в яких, визначається Сторонами шляхом оформлення Заявок Розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів, з дати поставки товару, належної якості, на склад Покупця на підставі видаткової накладної. Поставка Товару здійснюється за адресою: м. Павлоград, вул..Дніпровська, 541 Постачання Товару здійснюється транспортом та за рахунок Постачальника на умовах DPU згідно Інкотермс 2020 р.( Поставка в місці з розвантаженням)

Завершена

28 880.00 UAH з ПДВ

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Технічні характеристики предмета закупівлі
ID: 6efee14451eb4b91ae4869d0a8c199e1
Критерій стосується номенклатури Бланки для закладів охорони здоров'я, А5 (148х210 мм)
Спосіб підтвердження
Призначення
ID: 5517ba49737e459c836513c23352e93a  
Очікуване значення : для закладів охорони здоров'я  
Формат
ID: 13ca03c7e7634fd684ba425a1969737b  
Очікуване значення : А5 (148х210 мм)  
Технічні характеристики предмета закупівлі
ID: 0c29831b9d784d82b851633bb7411b42
Критерій стосується номенклатури Бланки для закладів охорони здоров'я, А4 (297х210 мм)
Спосіб підтвердження
Призначення
ID: 6d8f335153794e45872e055a0b06f039  
Очікуване значення : для закладів охорони здоров'я  
Формат
ID: 5c4f990091c64448a1b22094c001b682  
Очікуване значення : А4 (297х210 мм)  
Технічні характеристики предмета закупівлі
ID: 180decde3c7146ee869b1e32916e8b21
Критерій стосується номенклатури Бланки для закладів охорони здоров'я, А3 (297х420 мм)
Спосіб підтвердження
Призначення
ID: 61a111db59214ec2b486f8f0bf229fb0  
Очікуване значення : для закладів охорони здоров'я  
Формат
ID: d6955656a2aa4a6baee2a925434b6224  
Очікуване значення : А3 (297х420 мм)  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Тендерне забезпечення не вимагається
Спосіб підтвердження