• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Бланки для закладів охорони здоров'я, А3 (297х420 мм); Бланки для закладів охорони здоров'я, А4 (297х210 мм); Бланки для закладів охорони здоров'я, А5 (148х210 мм)

1. Бланки для закладів охорони здоров'я, А3 (297х420 мм) 1+1 газетний в тому числі: 1.1 Медична карта стаціонгарного хворого Ф №003/о - 4000 шт. 2.2 Листок лікарських призначень Ф. №003-4/о- 4000 шт. 2. Бланки для закладів охорони здоров'я, А4 (297х210 мм) 1+1 газетний в тому числі: 2.1. Листок лікарських призначень Ф. №003-4/о- 4000 шт. 2.2. Температурний листок Ф. № 004/о - 4000 шт; 2.3. Інформована згода пацієнта на проведення діагностики, лікування та на проведення операції та знеболення Ф. №003-6/о - 4000 шт. 2.4. Бланк за зразком замовника (шоденник-результати обстежень- листок огляду) - 4000 шт. 2.5. Бланк за зразком замовника (Інформована згода про лікування за програмою медичних гарантій) - 4000 шт. 3. Бланки для закладів охорони здоров'я, А5 (148х210 мм) 1+1 газетний в тому числі: 3.1. Карта пацієнта, який вибув із стаціонару Ф. №066/о - 4000 шт. 3.2.Продовження форми №003/о - 4000 шт. 3.3. (Додаток1) Форма збору даних щодо катетер-асоційованих інфекцій кровотоку (катетеризація периферичної вени) - 4000шт. 3.4. (Додаток2) Форма збору даних щодо катетер-асоційованих інфекцій кровотоку (катетеризація центральної судини) - 4000 шт. 3.5. (Додаток3) Форма збору даних щодо катетер-асоційованих інфекцій сечовивідних шляхів - 4000 шт. 3.6. (Додаток4) Форма збору даних щодо вентилятор-асоційованих пневмоній - 4000 шт. 3.7. (Додаток5) Форма збору даних щодо інфекцій області хірургічного втручання - 4000 шт. 3.8. (Додаток6) Форма збору даних щодо інфекцій області хірургічного втручання в післяопераційний період - 4000 шт. Зразки бланків надаються під час укладання договору. Поставка Товару здійснюється окремими партіями, кількість та асортимент Товару в яких, визначається Сторонами шляхом оформлення Заявок Розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів, з дати поставки товару, належної якості, на склад Покупця на підставі видаткової накладної. Поставка Товару здійснюється за адресою: м. Павлоград, вул..Дніпровська, 541 Постачання Товару здійснюється транспортом та за рахунок Постачальника на умовах DPU згідно Інкотермс 2020 р.( Поставка в місці з розвантаженням)

Завершена

28 880.00 UAH з ПДВ
Номер: 41e48e54221b4ad19947b848acd84239
Внутрішній номер закупівлі: 21236333
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-08-009525-a   
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Павлоградська лікарня інтенсивного лікування" Павлоградської міської ради
Контактна особа: Марина Звєгінцева +380662321355 marinazveginceva@ukr.net https://plil.dp.ua/
Класифікатор ДК 021:2015: 22820000-4 БланкиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 28 880.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 08.04.2024 15:35 - 11.04.2024 10:00
Період кваліфікації: 11.04.2024 10:04 - 11.04.2024 10:32

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Бланки для закладів охорони здоров'я, А3 (297х420 мм)
Код ДК 021:2015: 22820000-4 Бланки
Кількість 8000 штука
Період постачання до 01.08.2024
Місце постачання 51400, Україна, Дніпропетровська область, м.Павлоград, вул. Дніпровська, 541 На карті
Бланки для закладів охорони здоров'я, А4 (297х210 мм)
Код ДК 021:2015: 22820000-4 Бланки
Кількість 20000 штука
Період постачання до 01.08.2024
Місце постачання 51400, Україна, Дніпропетровська область, м.Павлоград, вул. Дніпровська, 541 На карті
Бланки для закладів охорони здоров'я, А5 (148х210 мм)
Код ДК 021:2015: 22820000-4 Бланки
Кількість 32000 штука
Період постачання до 01.08.2024
Місце постачання 51400, Україна, Дніпропетровська область, м.Павлоград, вул. Дніпровська, 541 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ТОВ "МІСТО-НВ"
Початкова пропозиція 17 160.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
17 160.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
11.04.2024 10:32
Відповіді на вимоги 6
Документи 3
Скарги 0
ТОВ "ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД"
Початкова пропозиція 18 240.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
18 240.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 6
Документи 3
Скарги 0
ФОП Скиба Анатолій Олександрович
Початкова пропозиція 28 200.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
28 200.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 1
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: 1ca33e8bf4194bf5ada46d704950ee15
Ідентифікатор договору: UA-2024-04-08-009525-a-b1
Постачальник: ТОВ "МІСТО-НВ"
Дані про підписанта Постачальника: Онуфріїв Роман Михайлович, mistonw@gmail.com, +380997095674, UA453052990000026008045500076, Статуту, Директор
Номер договору: 105
Сума договору: 17 160.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 14 300.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 15.04.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Дата підписання: 15.04.2024 09:00
Статус:
Виконаний
pdf
Договір 105 від 15.04.2024.pdf
p7s
sign.p7s