• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Файл для документів (30192700-8 (код ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне )

УВАГА! Додатково наголошуємо що до уваги братиметься товар за наступними характеристиками: Файл для документів , А4, РР 40 мкм, глянцеві, прозорі, 100 шт. в упаковці (Характеристики: бренд – BUROMAX, товщина плівки-40, перфорація універсальна, матеріал: Умови поставки : Поставка товару Продавцем здійснюється силами та за рахунок Продавця. Узгоджений сторонами асортимент та обсяг поставки, зазначається в рахунках-фактурах, видаткових накладних. Товар поставляється в упаковці, що забезпечує його цілісність і збереження. Право власності Покупця, на поставлений товар, виникає з моменту приймання товару, факт якого засвідчується відміткою Покупця на відповідній видатковій накладній. Приймання товару: приймання товару Покупцем здійснюється за адресою: 43025, місто Луцьк, Волинська область, вулиця Словацького 3, за якістю відповідно до умов договору та технічними вимогами, за кількістю відповідно до найменування товару, зазначеного у видатковій накладній. При виявленні невідповідності товару за кількістю або якістю складається акт. Товар якій не відповідає умовам договору, Продавець зобов’язаний замінити в строк 7-ми (семи) робочих днів. У випадку несвоєчасної заміни товару Продавець сплачує пеню у розмірі 0,1% від вартості товару, за кожен день прострочення заміни. Періодичність поставок: одноразово Термін поставки : протягом 10-ми (десяти) робочих днів з дати підписання даного Договору. Термін поставки товару може продовжуватись Сторонами у разі виникнення об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі форс-мажорних обставин, затримки фінансування витрат покупця та інших обставин, визначених сторонами як достатніми та об’єктивними. Порядок розрахунків: Покупець оплачує товар по цінах, зазначених в рахунках-фактурах, видаткових накладних. Умови оплати: 100 % післяоплата. Оплата здійснюється за фактивно поставлений товар протягом 20-ти (двадцяти) банківських днів після поставки, на підставі документів, що підтверджують факт поставки (видаткових накладних). У разі затримки оплати товару в зв’язку з відсутністю фінансування Покупець зобов’язується провести оплату поставленого Продавцем товару протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок. Обсяги закупівлі можуть бути зменшені, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Покупця. Вартість договору може бути зменшена.

Завершена

1 067.20 UAH з ПДВ

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Технічні характеристики предмета закупівлі
ID: df886320de07437da0e5ff90eebfe65e
Критерій стосується номенклатури Файли для документів
Спосіб підтвердження
Кількість файлів в пачці
ID: df11de33ee0445c5bf7da3176bcf149e  
Очікуване значення : 100  
Орієнтація документа
ID: 561aba77c56c478b9edcca0b4dbcfa01  
Очікуване значення : вертикальна  
Перфорація універсальна
ID: f421aec4ab664e1eb81e3e8e0d30e853  
Очікувані значення : Так, Ні  
Колір плівки
ID: ded21faa50864a828aee02ad044ff2f8  
Очікуване значення : прозорий  
Фактура поверхні
ID: a498002e36724fb6866b58d264ec49d9  
Очікуване значення : глянцева  
Товщина плівки
ID: 47a8522c7da9427c851ca5b08a631965  
Очікуване значення : 40  
Матеріал
ID: aff7f71422c847438c30adca7aadeefb  
Очікуване значення : PP (поліпропілен)  
Формат аркуша паперу
ID: b267c289803a4ab3bff64aaf2edd10ef  
Очікуване значення : А4 (210х297 мм)  
Бренд
ID: 7a1da2522e104a21a1851e24715d830f  
Очікуване значення : BUROMAX  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Тендерне забезпечення не вимагається
Спосіб підтвердження