• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Файл для документів (30192700-8 (код ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне )

УВАГА! Додатково наголошуємо що до уваги братиметься товар за наступними характеристиками: Файл для документів , А4, РР 40 мкм, глянцеві, прозорі, 100 шт. в упаковці (Характеристики: бренд – BUROMAX, товщина плівки-40, перфорація універсальна, матеріал: Умови поставки : Поставка товару Продавцем здійснюється силами та за рахунок Продавця. Узгоджений сторонами асортимент та обсяг поставки, зазначається в рахунках-фактурах, видаткових накладних. Товар поставляється в упаковці, що забезпечує його цілісність і збереження. Право власності Покупця, на поставлений товар, виникає з моменту приймання товару, факт якого засвідчується відміткою Покупця на відповідній видатковій накладній. Приймання товару: приймання товару Покупцем здійснюється за адресою: 43025, місто Луцьк, Волинська область, вулиця Словацького 3, за якістю відповідно до умов договору та технічними вимогами, за кількістю відповідно до найменування товару, зазначеного у видатковій накладній. При виявленні невідповідності товару за кількістю або якістю складається акт. Товар якій не відповідає умовам договору, Продавець зобов’язаний замінити в строк 7-ми (семи) робочих днів. У випадку несвоєчасної заміни товару Продавець сплачує пеню у розмірі 0,1% від вартості товару, за кожен день прострочення заміни. Періодичність поставок: одноразово Термін поставки : протягом 10-ми (десяти) робочих днів з дати підписання даного Договору. Термін поставки товару може продовжуватись Сторонами у разі виникнення об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі форс-мажорних обставин, затримки фінансування витрат покупця та інших обставин, визначених сторонами як достатніми та об’єктивними. Порядок розрахунків: Покупець оплачує товар по цінах, зазначених в рахунках-фактурах, видаткових накладних. Умови оплати: 100 % післяоплата. Оплата здійснюється за фактивно поставлений товар протягом 20-ти (двадцяти) банківських днів після поставки, на підставі документів, що підтверджують факт поставки (видаткових накладних). У разі затримки оплати товару в зв’язку з відсутністю фінансування Покупець зобов’язується провести оплату поставленого Продавцем товару протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок. Обсяги закупівлі можуть бути зменшені, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Покупця. Вартість договору може бути зменшена.

Завершена

1 067.20 UAH з ПДВ
Номер: 6fd7f67bfe3e47beb11941f51e50677e
Внутрішній номер закупівлі: 19079935
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-09-25-011242-a   
Замовник: Волинський окружний адміністративний суд
Контактна особа: Черничинець Ірина Валеріївна +380332280794 tender@adm.vl.court.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 1 067.20 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 25.09.2023 16:06 - 28.09.2023 00:00
Період кваліфікації: 28.09.2023 00:00 - 28.09.2023 10:28

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Файли для документів
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штуки
Період постачання до 31.10.2023
Місце постачання 43025, Україна, Волинська область, місто Луцьк, вул.Словацького 3 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"
Початкова пропозиція 703.20 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
703.20 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
28.09.2023 10:28
Відповіді на вимоги 9
Документи 3
Скарги 0
ПП "ОФІСПАРТНЕР"
Початкова пропозиція 750.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
750.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 9
Документи 3
Скарги 0
ТОВ "КОРВЕТ"
Початкова пропозиція 785.40 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
785.40 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 9
Документи 3
Скарги 0
ФОП БЕРДНИК ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
Початкова пропозиція 900.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
900.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 9
Документи 2
Скарги 0
ТОВ "АГАТ ІМПЕКС"
Початкова пропозиція 960.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
960.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 9
Документи 3
Скарги 0

Контракти

Номер: f316038fe87441638c2fc44ce0260cc2
Ідентифікатор договору: UA-2023-09-25-011242-a-b1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"
Номер договору: 120
Сума договору: 703.20 UAH з ПДВ
Сума договору: 586.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Файли для документів: 70.32000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 04.10.2023 00:00 - 31.12.2023 23:59
Дата підписання: 04.10.2023 00:00
Статус:
Виконаний
договір файли
звіт про виконання договору про закупівлю
p7s
sign.p7s