• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт покриття покрівлі гуртожитку №5 СумДУ за адресою: м. Суми, вул.Санаторна, 31 (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва")

Документи, які необхідно подати учаснику в складі пропозиції: 1. Для підтвердження повноважень особи на підписання пропозиції та укладення договору про закупівлю надаються наступні документи: - для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо, а також копію установчого документу учасника (статут/засновницький договір/код доступу до результату надання адміністративної послуг), що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи (за винятком випадку, якщо учасник провадить господарську діяльність згідно модельного статуту); - для осіб, яким надано право представляти інтереси учасника під час проведення спрощеної закупівлі, в тому числі підписувати документи пропозиції, – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, а також документи, що у відповідності до абз. 2 цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала вказану довіреність; - для фізичних осіб-підприємців, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи-підприємця; - для фізичних осіб, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи. У разі якщо пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання. 2. Довідку довільної форми щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): довідку про досвід виконання аналогічного(их) договору(ів) довільної форми із зазначенням повного найменування замовника(ів), його(їх) адреси та контактного номеру телефону, найменування предмету, номеру та дати договору, копію (копії) аналогічного(их) договору(ів) (в т.ч. локальних кошторисів (локального кошторису), який містить інформацію про склад робіт аналогічного договору), зазначеного(их) в довідці та копію (копії) документів, які підтверджують виконання зобов’язань учасником за цим (цими) аналогічним(ими) договором(ами) (акт приймання фактично виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідки за формою КБ-3 тощо). Аналогічним договором буде вважатися договір з Учасником щодо виконання робіт з улаштування/капітального ремонту покрівлі з рулонних матерiалiв, що наплавляються. 3. Копію(ї) декларації(ій) відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці/ дозвіл(ів) на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатацію (застосування) машин, механізмів підвищеної небезпеки, що повинна(ен) включати в себе: - роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метри; - експлуатацію (застосування) вантажопідіймальних кранів/вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів; -зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин/ монтаж демонтаж та капітальний ремонт будинків споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин. 4. Копію сертифікату, який надано Учаснику, на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» за кодом 41.20-Будівництво житлових та нежитлових будівель. 5. Довідку за формою «Пропозиція» наведеною в документах до закупівлі, яка повинна містити інформацію про гарантійний термін на роботи та погодження з вимогами Замовника. 6. Довідку довільної форми, яка містить інформацію про субпідрядні організації в якій необхідно зазначити повне найменування субпідрядника, його місцезнаходження, види робіт, які передбачається доручити субпідряднику. Якщо субпідряднику передбачається доручення виду робіт, які відносяться до робіт з підвищеною небезпекою або при виконанні яких будуть застосовуватися машини, механізми, устаткування підвищеної небезпеки, то Учасник має подати в складі пропозиції дозвіл/декларацію відповідності матеріально-технічної бази, виданий субпідряднику на виконання відповідних видів робіт або експлуатацію відповідного устаткування, обладнання, механізмів. Якщо учасник не передбачає залучати субпідрядні організації до виконання робіт, то він повинен це зазначити. 7. Копію договору /ліцензії, яким(ою) надано право Учаснику на використання програмного комплексу АВК або ІВК/ договір (ліцензію) на постачання оновлень програми АВК або ІВК. Всі визначені цим оголошенням документи пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником спрощеної закупівлі, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якого(ї) щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Учасник має право завірити підпис своєю печаткою. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки, документи і дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якого(ї) щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Файл накладеного електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify.

Завершена

1 155 054.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 775.27 UAH

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Забезпечення виконання договору
ID: 9bf3871b59a54c75907cdcece9e3884f
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Переможець не пізніше дати укладення договору вносить забезпечення виконання договору у вигляді безвідкличної, безумовної банківської гарантії на строк дії договору. Банківська гарантія має містити ствердження про безумовне виконання зобов’язань щодо сплати коштів замовнику в розмірі 5% вартості договору в разі невиконання (повного або часткового) переможцем умов договору про закупівлю. Банківська гарантія, має бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 в гривні. Банківська гарантія повинна бути оформлена в банку, в якому держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або в банку, який має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче “uaAA” (у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody's, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А-, або вищий)), цей банк не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. Усі витрати, пов’язані з оформленням забезпечення виконання договору здійснюються за рахунок коштів переможця. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: після виконання переможцем договору; за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; у випадках, передбачених статтею 43 Закону; у разі припинення дії договору за згодою сторін чи його розірвання з ініціативи Замовника з підстав відсутності необхідності в роботах. Забезпечення виконання договору повертається не пізніше, ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Банківська гарантія надається Замовнику переможцем в паперовому вигляді без використання електронної системи закупівель.
Дата створення: 21.09.2021 14:00
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: b04946e2371d446da7b9b296ba67750b  
Очікуване значення : Так  
Критерій забезпечення виконання умов договору відсутній
Спосіб підтвердження