• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт покриття покрівлі гуртожитку №5 СумДУ за адресою: м. Суми, вул.Санаторна, 31 (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва")

Документи, які необхідно подати учаснику в складі пропозиції: 1. Для підтвердження повноважень особи на підписання пропозиції та укладення договору про закупівлю надаються наступні документи: - для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо, а також копію установчого документу учасника (статут/засновницький договір/код доступу до результату надання адміністративної послуг), що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи (за винятком випадку, якщо учасник провадить господарську діяльність згідно модельного статуту); - для осіб, яким надано право представляти інтереси учасника під час проведення спрощеної закупівлі, в тому числі підписувати документи пропозиції, – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, а також документи, що у відповідності до абз. 2 цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала вказану довіреність; - для фізичних осіб-підприємців, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи-підприємця; - для фізичних осіб, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи. У разі якщо пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання. 2. Довідку довільної форми щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): довідку про досвід виконання аналогічного(их) договору(ів) довільної форми із зазначенням повного найменування замовника(ів), його(їх) адреси та контактного номеру телефону, найменування предмету, номеру та дати договору, копію (копії) аналогічного(их) договору(ів) (в т.ч. локальних кошторисів (локального кошторису), який містить інформацію про склад робіт аналогічного договору), зазначеного(их) в довідці та копію (копії) документів, які підтверджують виконання зобов’язань учасником за цим (цими) аналогічним(ими) договором(ами) (акт приймання фактично виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідки за формою КБ-3 тощо). Аналогічним договором буде вважатися договір з Учасником щодо виконання робіт з улаштування/капітального ремонту покрівлі з рулонних матерiалiв, що наплавляються. 3. Копію(ї) декларації(ій) відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці/ дозвіл(ів) на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатацію (застосування) машин, механізмів підвищеної небезпеки, що повинна(ен) включати в себе: - роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метри; - експлуатацію (застосування) вантажопідіймальних кранів/вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів; -зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин/ монтаж демонтаж та капітальний ремонт будинків споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин. 4. Копію сертифікату, який надано Учаснику, на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» за кодом 41.20-Будівництво житлових та нежитлових будівель. 5. Довідку за формою «Пропозиція» наведеною в документах до закупівлі, яка повинна містити інформацію про гарантійний термін на роботи та погодження з вимогами Замовника. 6. Довідку довільної форми, яка містить інформацію про субпідрядні організації в якій необхідно зазначити повне найменування субпідрядника, його місцезнаходження, види робіт, які передбачається доручити субпідряднику. Якщо субпідряднику передбачається доручення виду робіт, які відносяться до робіт з підвищеною небезпекою або при виконанні яких будуть застосовуватися машини, механізми, устаткування підвищеної небезпеки, то Учасник має подати в складі пропозиції дозвіл/декларацію відповідності матеріально-технічної бази, виданий субпідряднику на виконання відповідних видів робіт або експлуатацію відповідного устаткування, обладнання, механізмів. Якщо учасник не передбачає залучати субпідрядні організації до виконання робіт, то він повинен це зазначити. 7. Копію договору /ліцензії, яким(ою) надано право Учаснику на використання програмного комплексу АВК або ІВК/ договір (ліцензію) на постачання оновлень програми АВК або ІВК. Всі визначені цим оголошенням документи пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником спрощеної закупівлі, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якого(ї) щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Учасник має право завірити підпис своєю печаткою. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки, документи і дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якого(ї) щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Файл накладеного електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify.

Завершена

1 155 054.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 775.27 UAH
Період оскарження: 21.09.2021 13:55 - 27.09.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Щодо неправомірного обрання Переможця

Номер: 73d0de67634c4ac692378da5caf9bad8
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-21-003341-c.b2
Назва: Щодо неправомірного обрання Переможця
Вимога:
Вих..№12/10-21-21 від 12.10.2021р. Сумський державний університет 40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2 Копія : Міністерство освіти України 01135, м. Київ, пр. Перемоги, 10 СКАРГА на дії Замовника 21-09-2021р. в електронній системі PROZORRO було оприлюднено оголошення UA-2021-09-21-003341-c на закупівлю робіт «Капітальний ремонт покриття покрівлі гуртожитку №5 СумДУ за адресою: м. Суми, вул.Санаторна, 31 (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва")». По даній тендерній процедурі було подано 2 пропозиції , в тому числі і пропозиція Скаржника ТОВ «Українське міське будівництво» на суму 1 068 424,95 UAH, з ПДВ. За результатами проведеного аукціону, пропозиція Скаржника була визнана найбільш економічно вигідною та автоматично перейшла на розгляд Замовнику. За результатами розгляду наданої пропозиції , згідно протоколу №114 від 04.10.2021р. пропозиція ТОВ «Українське міське будівництво» була відхилена з підстав відсутності слідуючих документів, а саме: - Довідки довільної форми щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): довідку про досвід виконання аналогічного(их) договору(ів) довільної форми із зазначенням повного найменування замовника(ів), його(їх) адреси та контактного номеру телефону, найменування предмету, номеру та дати договору, копію (копії) аналогічного(их) договору(ів) (в т.ч. локальних кошторисів (локального кошторису), який містить інформацію про склад робіт аналогічного договору), зазначеного(их) в довідці та копію (копії) документів, які підтверджують виконання зобов’язань учасником за цим (цими) аналогічним(ими) договором(ами) (акт приймання фактично виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідки за формою КБ-3 тощо). - Копії декларації(ій) відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці/ дозвіл(ів) на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатацію (застосування) машин, механізмів підвищеної небезпеки, що повинна(ен) включати в себе: - роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метри; - експлуатацію (застосування) вантажопідіймальних кранів/вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів; -зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин/ монтаж демонтаж та капітальний ремонт будинків споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин. - Копії сертифікату, який надано Учаснику, на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» за кодом 41.20-Будівництво житлових та нежитлових будівель. - Довідки довільної форми, яка містить інформацію про субпідрядні організації - Копії договору /ліцензії, яким(ою) надано право Учаснику на використання програмного комплексу АВК або ІВК/ договір (ліцензію) на постачання оновлень програми АВК або ІВК. Відповідно до ст.13 ЗУ «Про публічні закупівлі» п. 20 з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів Скаржник , як учасник спрощеної закупівлі не погоджується з таким рішенням Замовника з наступних підстав: 1. Оголошення яке складене Замовником та розміщене на інформаційному порталі має багато порушень згідно Закону України ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, а саме: 1.1. Відповідно до ст.14 Закону «Спрощені закупівлі» п.3 «3. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються: «2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності)» - Замовником код за Єдиним закупівельним словником не зазначено та не вказана назва відповідного класифікатора предмета закупівлі; «5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг»- Замовником не вказані строки виконання робіт , в наданому проекті договору вказаний лише строк його дії, крім того проектом договору передбачені додатки: Додаток №1 – Договірна ціна; Додаток №2 – Календарний графік;Додаток №3 – План фінансування (на поточний рік); Додаток №4 – План фінансування (на весь період будівництва), які у складі оголошення не надані Замовником; «10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв» не вказані Замовником ; 1.2. Відповідно до ст.14 Закону п.4. «Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель» - Замовник же в свою чергу не завантажив окремим файлом до оголошення вимоги до предмета і умови закупівлі та не розмістив їх в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель, що призвело до за плутання потенційних учасників закупівлі , в тому числі і скаржника. 1.3. Відповідно до ст.14 Закону п.13. «Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: «1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі» , але ж умови вказані Замовником розміщені в оголошені з суттєвими порушеннями законодавства та не можуть прийматись як законні підстави. 2. Оголошення Замовника має завищені та дискримінаційні вимоги, а саме: Обов’язкове надання копій документів: - Копії декларації(ій) відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці/ дозвіл(ів) на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатацію (застосування) машин, механізмів підвищеної небезпеки, що повинна(ен) включати в себе: - роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метри; - експлуатацію (застосування) вантажопідіймальних кранів/вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів; -зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин/ монтаж демонтаж та капітальний ремонт будинків споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин. - Копії сертифікату, який надано Учаснику, на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» за кодом 41.20-Будівництво житлових та нежитлових будівель. - Копії договору /ліцензії, яким(ою) надано право Учаснику на використання програмного комплексу АВК або ІВК/ договір (ліцензію) на постачання оновлень програми АВК або ІВК. Стаття 16 ЗУ «Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі» п.2. встановлює вичерпний перелік кваліфікаційних критеріїв з наданням документального підтвердження: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Стає очевидним , що Законодавець не встановлює обов’язковими кваліфікаційними критеріями вищеназвані документи, так як вважає ці вимоги дискримінаційними. На підставі вищенаведеного, документи що вимагались Замовником є дискримінаційними вимогами, тобто протизаконними, що також підтверджує про відсутність законних підстав для відхилення пропозиції Скаржника. Після відхилення пропозиції Скаржника, Замовник розглянув наступну пропозицію «Приватне виробничо-комерційне підприємство "Авангард-Н" з ціною 1 155 012,79 UAH, з ПДВ, за розглядом якої визнав її переможною відповідно до протоколу Замовника № 120 від 11.10.2021р. Відповідно до ст.13 ЗУ «Про публічні закупівлі» п. 20 з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів Скаржник , як учасник спрощеної закупівлі також не погоджується з таким рішенням Замовника з наступних підстав: - Згідно Вашої відповіді на раніш подану скаргу вих..№ 05.03/06-06/4137 від 12.10.2021р., перелік критеріїв та методика оцінки із зазначенням питомої ваги критеріїв (ціна- 100%), тобто Замовник при розгляданні пропозиції Скаржника знехтував цією нормою та визначив переможною пропозицію Учасника з більшою пропозицією на 86 587,84грн , що складає збільшення на 8,1% за найменшу ціну. - Також Замовник не скористався нормою п.28 ст.1, п.9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» та не направив вимогу до учасника у 24 годинний термін виправити невідповідності; - Крім того, судова практика за аналогічної ситуації, що склалася за участю «Приватне виробничо-комерційне підприємство "Авангард-Н" підтверджує неправомірність аналогічних дій Замовника, а саме: Рішення Господарського суду Сумської області України від 16.10.2018 по справі № 920/410/18 (https://opendatabot.ua/court/77364653-c455947e8ae748bcb023efb8d384703c) зазначає, що «При зверненні з позовом до суду прокурор зазначив в чому на його думку полягає порушення інтересів держави, зокрема прокурор вважає, що виконання зобов'язань за договором, укладеним за результатами процедури закупівлі, проведеної з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, може призвести до нераціонального та неефективного використання коштів місцевого бюджету, адже замовником надано перевагу учаснику пропозиція якого дорожча на 348,3 тис. грн., що не відповідає меті Закону України Про публічні закупівлі та принципам, за якими мають здійснюватися публічні закупівлі, закріпленим в статті 3 даного Закону. Правовідносини, пов'язані з використанням бюджетних коштів, зокрема коштів місцевого бюджету, становлять суспільний інтерес, а незаконність (якщо така буде встановлена) рішення комітету з відкритих торгів, на підставі якого ці кошти витрачаються, такому суспільному інтересу не відповідає. В обґрунтування підстав позову, заступник керівника прокурора послався на те, що під час проведення аналізу закупівлі робіт по об'єкту Реконструкція операційного блоку КУ СМКЛ № 5 , замовником якої є Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради, переможцем яких стало ПВКП Авангард-Н , було виявлено, що Управлінням капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради допущено ряд порушень вимог Закону України Про публічні закупівлі та бюджетного законодавства. Закон України Про публічні закупівлі установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до ст. 3 Закону України Про публічні закупівлі одним із принципів здійснення державних закупівель є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Частиною 1 статті 25 Закону України Про публічні закупівлі встановлено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічний опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі… ВИРІШИВ: 1. Позов задовольнити повністю. 2. Визнати недійсними (незаконними) результати державної закупівлі, проведеної управлінням капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради, що оформлені протоколом засідання тендерного комітету від 03.01.2018, згідно якого переможцем відкритих торгів по предмету закупівлі будівельних робіт Реконструкція операційного блоку КУ СМКЛ № 5 визнано приватне виробничо-комерційне підприємство Авангард-Н з ціною 11000000 грн. 3. Визнати недійсним договір на Реконструкція операційного блоку КУ СМКЛ № 5 від 22.01.2018 № 4/18 на суму 11000000 грн., укладений між управлінням капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради та приватним виробничо-комернційним підприємством Авангард-Н . 4. Стягнути з Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради (40030, м. Суми, вул. Петропавлівська, 91, код ЄДРПОУ 00433331) на користь прокуратури Сумської області (код 03527891, р/р 35214005002983 в ДКСУ у м. Київ, МФО 820172) 1762 грн. 00 коп. судового збору. 5. Стягнути з Приватного виробничо-комерційного підприємства Авангард-Н (40020, м. Суми, вул. Курська, 18а, код 30759920) на користь прокуратури Сумської області (код 03527891, р/р 35214005002983 в ДКСУ у м. Київ, МФО 820172) 1762 грн. 00 коп. судового збору.» Також відповідно до Постанови Північного апеляційного господарського суду України від "24" січня 2019 р. по справа№ 920/410/18: «….ПОСТАНОВИВ: 1. Апеляційну скаргу Приватного виробничо-комерційного підприємства "Авангард-Н" залишити без задоволення, а рішення Господарського суду Сумської області від 16.10.2018р. у справі № 920/410/18 - без змін …» Таким чином Замовник порушив вимоги п.4,5 ч.1, ст. 5. , ст..14 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, а саме : «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: Закупівлі здійснюються за такими принципами: 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; с.13 ЗУ «Про публічні закупівлі» . На підставі вищенаведеного ПРОШУ 1. Відмінити протокол №114 від 04.10.2021р. Замовника , за яким була відхилена пропозиція ТОВ «Українське міське будівництво». 2. Визнати тендерну пропозицію ТОВ «Українське міське будівництво» такою, що відповідає вимогам Замовника. 3. Відмінити протокол №120 від 11.10.2021р. Замовника, за яким пропозиція Приватного виробничо-комерційного підприємства "Авангард-Н" визнана переможною. Директор _________________________ Капустіна К.П.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: За результатами розгляду Вашої вимоги щодо неправомірного обрання переможця повідомляємо наступне. Інформація щодо відомостей, які має містити оголошення про проведення спрощеної закупівлі, вимог Замовника до учасників та документів, які мають подати учасники в складі пропозиції, міститься у відповіді Замовника до попередньої вимоги (UA-2021-09-21-003341-c.b1). В частині вимоги щодо неправомірного визначення переможцем спрощеної закупівлі ПВКП «Авангард-Н» дії Замовника правомірні та обумовлені нормами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Зокрема, відповідно до ч. 11, 15 ст. 29 Закону у разі відхилення пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, Замовник розглядає наступну пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею. За результатами розгляду та оцінки пропозиції Замовник визначає переможця спрощеної закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з цим Законом. За результатами розгляду та оцінки пропозиції Замовник визначає переможця спрощеної закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з цим Законом. Трактуючи норми Закону на власний розсуд Учасник формулює безпідставні, необґрунтовані висновки, що призводить до спотвореного розуміння Закону. Звертаємо увагу, що зазначення в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі критеріїв та методики оцінки із зазначенням питомої ваги критеріїв не означає, що учасник з найбільш економічно вигідною пропозицією автоматично визначається переможцем, адже згідно з ч. 9 ст. 29 Закону після оцінки пропозицій Замовник розглядає на відповідність вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Частина 9 статті 26 Закону щодо надання Учаснику 24 години на виправлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель застосовується при закупівлі товарів, робіт та послуг шляхом проведення процедури закупівлі. Повторно повідомляємо, спрощена закупівля – не є процедурою закупівлі в розумінні Закону, тому відсутня можливість виправлення невідповідностей в інформації та/або документах поданих Учасником в складі пропозиції. Судове рішення, наведене Учасником як підтвердження, на його думку, незаконних дій Замовника, не може розглядатися в якості судової практики, що склалася в аналогічній ситуації. Предметом розгляду справи № 920/410/18 були відносини, які склалися між Замовником та Учасником під час закупівлі робіт з реконструкції, що проводилась за процедурою відкритих торгів відповідно до норм нечинної, станом на сьогоднішній день, редакції Закону. Виходячи з вище викладеного, враховуючи правомірність дій Замовника, відсутність в них порушення норм Закону, підстави для задоволення Вашої вимоги відсутні.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Неправомірне відхилення пропозиції

Номер: d9e722012a734700a8c0348b92a4c50d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-21-003341-c.b1
Назва: Неправомірне відхилення пропозиції
Вимога:
Вих..№07/10-25-21 від 07.10.2021р. Сумський державний університет 40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2 Копія : Міністерство освіти України 01135, м. Київ, пр. Перемоги, 10 СКАРГА на дії Замовника 21-09-2021р. в електронній системі PROZORRO було оприлюднено оголошення UA-2021-09-21-003341-c на закупівлю робіт «Капітальний ремонт покриття покрівлі гуртожитку №5 СумДУ за адресою: м. Суми, вул.Санаторна, 31 (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва")». По даній тендерній процедурі було подано 2 пропозиції , в тому числі і пропозиція Скаржника ТОВ «Українське міське будівництво» на суму 1 068 424,95 UAH, з ПДВ. За результатами проведеного аукціону, пропозиція Скаржника була визнана найбільш економічно вигідною та автоматично перейшла на розгляд Замовнику. За результатами розгляду наданої пропозиції , згідно протоколу №114 від 04.10.2021р. пропозиція ТОВ «Українське міське будівництво» була відхилена з підстав відсутності слідуючих документів, а саме: - Довідки довільної форми щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): довідку про досвід виконання аналогічного(их) договору(ів) довільної форми із зазначенням повного найменування замовника(ів), його(їх) адреси та контактного номеру телефону, найменування предмету, номеру та дати договору, копію (копії) аналогічного(их) договору(ів) (в т.ч. локальних кошторисів (локального кошторису), який містить інформацію про склад робіт аналогічного договору), зазначеного(их) в довідці та копію (копії) документів, які підтверджують виконання зобов’язань учасником за цим (цими) аналогічним(ими) договором(ами) (акт приймання фактично виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідки за формою КБ-3 тощо). - Копії декларації(ій) відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці/ дозвіл(ів) на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатацію (застосування) машин, механізмів підвищеної небезпеки, що повинна(ен) включати в себе: - роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метри; - експлуатацію (застосування) вантажопідіймальних кранів/вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів; -зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин/ монтаж демонтаж та капітальний ремонт будинків споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин. - Копії сертифікату, який надано Учаснику, на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» за кодом 41.20-Будівництво житлових та нежитлових будівель. - Довідки довільної форми, яка містить інформацію про субпідрядні організації - Копії договору /ліцензії, яким(ою) надано право Учаснику на використання програмного комплексу АВК або ІВК/ договір (ліцензію) на постачання оновлень програми АВК або ІВК. Відповідно до ст.13 ЗУ «Про публічні закупівлі» п. 20 з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів Скаржник , як учасник спрощеної закупівлі не погоджується з таким рішенням Замовника з наступних підстав: 1. Оголошення яке складене Замовником та розміщене на інформаційному порталі має багато порушень згідно Закону України ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, а саме: 1.1. Відповідно до ст.14 Закону «Спрощені закупівлі» п.3 «3. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються: «2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності)» - Замовником код за Єдиним закупівельним словником не зазначено та не вказана назва відповідного класифікатора предмета закупівлі; «5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг»- Замовником не вказані строки виконання робіт , в наданому проекті договору вказаний лише строк його дії, крім того проектом договору передбачені додатки: Додаток №1 – Договірна ціна; Додаток №2 – Календарний графік;Додаток №3 – План фінансування (на поточний рік); Додаток №4 – План фінансування (на весь період будівництва), які у складі оголошення не надані Замовником; «10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв» не вказані Замовником ; 1.2. Відповідно до ст.14 Закону п.4. «Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель» - Замовник же в свою чергу не завантажив окремим файлом до оголошення вимоги до предмета і умови закупівлі та не розмістив їх в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель, що призвело до за плутання потенційних учасників закупівлі , в тому числі і скаржника. 1.3. Відповідно до ст.14 Закону п.13. «Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: «1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі» , але ж умови вказані Замовником розміщені в оголошені з суттєвими порушеннями законодавства та не можуть прийматись як законні підстави. 2. Оголошення Замовника має завищені та дискримінаційні вимоги, а саме: Обов’язкове надання копій документів: - Копії декларації(ій) відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці/ дозвіл(ів) на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатацію (застосування) машин, механізмів підвищеної небезпеки, що повинна(ен) включати в себе: - роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метри; - експлуатацію (застосування) вантажопідіймальних кранів/вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів; -зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин/ монтаж демонтаж та капітальний ремонт будинків споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин. - Копії сертифікату, який надано Учаснику, на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» за кодом 41.20-Будівництво житлових та нежитлових будівель. - Копії договору /ліцензії, яким(ою) надано право Учаснику на використання програмного комплексу АВК або ІВК/ договір (ліцензію) на постачання оновлень програми АВК або ІВК. Стаття 16 ЗУ «Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі» п.2. встановлює вичерпний перелік кваліфікаційних критеріїв з наданням документального підтвердження: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Стає очевидним , що Законодавець не встановлює обов’язковими кваліфікаційними критеріями вищеназвані документи, так як вважає ці вимоги дискримінаційними. На підставі вищенаведеного, документи що вимагались Замовником є дискримінаційними вимогами, тобто протизаконними, що також підтверджує про відсутність законних підстав для відхилення пропозиції Скаржника. Таким чином Замовник порушив вимоги п.4,5 ч.1, ст. 5. , ст..14 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, а саме : «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: Закупівлі здійснюються за такими принципами: 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; с.13 ЗУ «Про публічні закупівлі» . На підставі вищенаведеного ПРОШУ 1. Відмінити протокол №114 від 04.10.2021р. Замовника , за яким була відхилена пропозиція ТОВ «Українське міське будівництво». 2. Визнати тендерну пропозицію ТОВ «Українське міське будівництво» такою, що відповідає вимогам Замовника. Директор _________________________ Капустіна К.П.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: За результатами розгляду Вашої вимоги ( UA-2021-09-21-003341-c.b1) на дії Замовника щодо визнання пропозиції ТОВ «Українське міське будівництво» такою, що відповідає вимогам Замовника повідомляємо наступне. Відповідно до п.27 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначення предмета закупівлі робіт здійснюється за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» з зазначенням відповідного коду ДК 021:2015, оголошення про проведення спрощеної закупівлі (UA-2021-09-21-003341-c): Капітальний ремонт покриття покрівлі гуртожитку №5 СумДУ за адресою: м. Суми, вул.Санаторна, 31 (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва") (код ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) складено та розміщено Замовником в електронній системі закупівель «Prozorro» у повній відповідності до Закону. Всі відомості, які згідно Закону мають бути зазначені у електронній системі закупівель в тому числі: код Єдиного закупівельного словника (ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), строк виконання робіт (29 квітня 2022 р.), перелік критеріїв та методика оцінки із зазначенням питомої ваги критеріїв ( ціна – 100%) внесені Замовником. Керуючись ч. 4 ст. 14 Замовником було завантажено в систему окремими файлами: Дефектний акт, Локальний кошторис та Підсумкову відомість ресурсів, які містять відомості про вид, обсяги та умови виконання робіт, що є предметом закупівлі. Додатково інформуємо, що додатки, передбачені проєктом договору складаються сторонами після підписання договору з огляду на вартість пропозиції учасника визначеного переможцем, та дату підписання договору. Стаття 16 Закону встановлює вичерпний перелік кваліфікаційних критеріїв, документально підтвердженої інформації відповідності яким, має право вимагати Замовник від учасників процедури закупівлі. Спрощена закупівля відповідно до норм Закону не є процедурою закупівлі. Таким чином, документи, які вимагалися Замовником від учасників не є документами, що підтверджують кваліфікаційні критерії у розумінні ст. 16 Закону. Зазначені вимоги спрямовані виключно на підтвердження учасником наявності дозвільних документів, необхідних для виконання робіт підвищеної небезпеки, успішного досвіду виконання аналогічних робіт, складення будівельних документів у ліцензованих програмних комплексах та ефективного функціонування на підприємстві системи управління якістю. З огляду на зазначене, оголошення про проведення спрощеної закупівлі (UA-2021-09-21-003341-c) не містить жодних завищених або дискримінаційних вимог. Виходячи з вище викладеного, враховуючи правомірність дій Замовника, відсутність в них порушення норм Закону та принципів здійснення публічних закупівель, підстави для задоволення Вашої вимоги відсутні.
Статус вимоги: Відхилено