ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт будівлі Великописарівської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів імені І.М. Середи Великописарівської селищної ради Сумської області по вул. Шкільна, буд. 6 в смт. Велика Писарівка Сумської області. Коригування» (Код за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
1. Найменування Замовника: Комунальна установа «Централізована бухгалтерія відділу освіти, молоді та спорту» Великописарівської селищної ради.
2. Місцезнаходження Замовника: 42800, Україна, Сумська область, смт. Велика Писарівка, вул. Ярослава Мудрого, 1.
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань Замовника: 44131142.
4. Категорія Замовника: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Шевцова Оксана Андріївна, голова тендерного комітету, директор Комунальної установи «Централізована бухгалтерія відділу освіти, молоді та спорту» Великописарівської селищної ради, 42800, Україна, Сумська область, смт. Велика Писарівка, вул. Ярослава Мудрого, 1, телефон: +380545751132, електрона адреса: elenakonoz2021@gmail.com.
6. Вид предмета закупівлі: Роботи.
7. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт будівлі Великописарівської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів імені І.М. Середи Великописарівської селищної ради Сумської області по вул. Шкільна, буд. 6 в смт. Велика Писарівка Сумської області. Коригування» (Код за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація).
8. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 робота.
9. Місце поставки товарів, місце виконання робіт чи надання послуг: Великописарівська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів імені І.М. Середи за адресою: 42800, Сумська область, смт. Велика Писарівка, вул. Шкільна, буд.6.
10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 27 367 150,20 грн. (двадцять сім мільйонів триста шістдесят сім тисяч сто п’ятдесят гривень 20 копійок) з ПДВ.
11. Джерело фінансування закупівлі: на умовах співфінансування, за рахунок коштів Державного бюджету України 25 167 164,00 грн.; за рахунок коштів місцевого бюджету 2 199 986,20 грн.
12. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: До 31.12.2022 р.
13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «01» серпня 2021 року.
14. Умови оплати: Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 14 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт».
15. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи, що надаються учасником у тендерній пропозиції відповідно до вимог тендерної документації, складаються українською мовою. В разі надання розрахунків, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, допускається наявність даних документів на українській мові або частково на російській мові. Документи та довідки, надані Учаснику сторонніми організаціями, можуть бути складені іншою мовою. В такому випадку Учасник надає в тендерній пропозиції переклад українською мовою цього документа (крім документів про освіту, що видані до 15.05.1992 року, документів, що видані за підсумками навчання до початку 1992/1993 навчального року в освітніх установах держав колишнього СРСР). Переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановлену законодавством порядку.
16. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
17. Вид забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
18. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
19. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
20. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
21. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях - 1 %
22. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
23. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
24. Примітки: Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%).
Торги не відбулися
27 367 150.20UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 273 671.50 UAH
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: ffb43de571f140488f73f4fafc144a1a
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.07.2021 10:06
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: 9c63af5bb6814345853b2b3b8a3f407c
Очікуване значення :
Так
Вчинення економічних правопорушень
ID: cbecfaf523fa4f839b38c023e71d41fd
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.07.2021 10:06
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
ID: 246d99cfe4454e3da59655735e54ba39
Очікуване значення :
Так
Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
ID: cfc624401d844d289f48e1cfd4c49c04
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Учасник фізична особа підтверджує, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.07.2021 10:06
Документ
Відповідно до Додатку № 2 до ТД
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: 68544db2ffdd4702a45963adf23e00fe
Очікуване значення :
Так
Учасник юридична особа підтверджує, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.07.2021 10:06
Документ
Відповідно до Додатку № 2 до ТД
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: 3dd2afd6dec344a5b95f0f83cd21ad31
Очікуване значення :
Так
Порушення справ про банкрутство
ID: 8b3ac4e8239d4c0fa270c8b7633ba046
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.07.2021 10:06
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: 682c055012d643e1b86321a3b5868665
Очікуване значення :
Так
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: f27261193912405cadd4aec25bf28448
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.07.2021 10:06
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
ID: cc49234df426485093fd4e5842fe0607
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.07.2021 10:06
Документ
Відповідно до Додатку № 2 до ТД
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
ID: 0625516b25c047b9a205a52ca6d24d94
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.07.2021 10:06
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
ID: 50439b4c038e4a7d8a3707883ca7a4a4
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 6cbabd89e6024e47aa935a4de1d4ee42
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.07.2021 10:06
Документ
Відповідно до Додатку № 2 до ТД
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 855c524e072d40ffa8896cdd9cc53035
Очікуване значення :
Так
Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
ID: 3434690b65b548b98896c572788ded06
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.07.2021 10:06
Документ
Відповідно до Додатку № 2 до ТД
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
ID: bcbd2f37685c4de684780d7513b04637
Очікуване значення :
Так
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.07.2021 10:06
Учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
ID: e790725df95f44149e362e0a6b0fe613
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.07.2021 10:06
Причина виникнення існуючої заборгованості
ID: e5a37cc9879440beaf8194d3cd4a7093
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.07.2021 10:06
Характер існуючої заборгованості
ID: 5530b7c4750d47d288f322bfadac8a3d
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.07.2021 10:06
Сума існуючої заборгованості
ID: 7a162713adf44dbd86d1d148450df489
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.07.2021 10:06
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
ID: c31589ffe35a4d6da7a7126228e8413b
Очікуване значення :
Так
Підстави для відхилення пропозиції
Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: 095eb1b4a21645e5a92918a34db91e73
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.07.2021 10:06
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: ac0b6c588f0a447281fe02aa9d741ac1
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
ID: e4882d5d13714f8c94c5556578da9e21
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.07.2021 10:06
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: 86571ad0bf3c405492c831c1ee82c058
Інші критерії
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
ID: 9688717471a34a928eead6e06cb0f553
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.07.2021 10:06
Мова тендерної пропозиції українська
ID: a2ff959c2a924528af5431a957963574
Очікуване значення :
Так
Забезпечення виконання договору
ID: c3c62f01b4b24cb78653d297b4023511
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: На підставі положень статті 27 Закону Учасник-Переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю повинен внести забезпечення виконання цього договору.
Валюта забезпечення виконання договору - є гривня.
Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: у формі завдатку на реєстраційний рахунок замовника.
Документами, що підтверджують надання учасником забезпечення виконання договору про закупівлю є :
Учасник-Переможець завантажує відповідний документ про сплату, оригінал платіжного доручення, завіреної підписом, печаткою Учасника та обов’язково з відміткою банку про перерахування вказаних коштів, як забезпечення виконання договору на віповідному електронному майданчику. Розмір забезпечення виконання договору становить 3,0 відсотка від вартості договору. Термін дії забезпечення виконання договору повинен перевищувати термін виконання робіт не менше, як на 30 робочих днів. У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати лист-згоду про надання забезпечення виконання договору у разі визнання його (учасника) переможцем даної процедури закупівлі та про те, що термін дії забезпечення виконання договору буде перевищувати термін виконання робіт не менше, як на 30 робочих днів.
У разі продовження строку дії договору згідно з умовами Договору Учасник-Переможець зобов’язаний продовжити дію забезпечення виконання договору на відповідний строк.
Забезпечення виконання договору не може бути відкликана гарантом. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю:
1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю;
2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним;
3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону;
4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
Забезпечення виконання договору не повертається та підлягає перерахуванню до відповідного бюджету у випадку невиконання/неналежного виконання Підрядником його договірних зобов’язань, що призведе до передчасного розірвання договору, або ж розірвання договору з ініціативи Підрядника, не пов’язане з наданням послуг.
Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються Учаснику-Переможцю), перераховуються банком-гарантом за письмовою вимогою Замовника на наступні реквізити: Комунальна установа «Централізована бухгалтерія відділу освіти, молоді та спорту» Великописарівської селищної ради, код ЄДРПОУ 44131142, Р/р:№UA978201720355139009000181636 в ГУДКСУ у Сумській області, МФО 820172.
Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюється за рахунок учасника-переможця.
Дата створення: 16.07.2021 10:06
Документ
Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: у формі завдатку на реєстраційний рахунок замовника.
Документами, що підтверджують надання учасником забезпечення виконання договору про закупівлю є :
Учасник-Переможець завантажує відповідний документ про сплату, оригінал платіжного доручення, завіреної підписом, печаткою Учасника та обов’язково з відміткою банку про перерахування вказаних коштів, як забезпечення виконання договору на віповідному електронному майданчику. Розмір забезпечення виконання договору становить 3,0 відсотка від вартості договору. Термін дії забезпечення виконання договору повинен перевищувати термін виконання робіт не менше, як на 30 робочих днів. У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати лист-згоду про надання забезпечення виконання договору у разі визнання його (учасника) переможцем даної процедури закупівлі та про те, що термін дії забезпечення виконання договору буде перевищувати термін виконання робіт не менше, як на 30 робочих днів.
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: 1af9b601bef94edbac5e8329f3fe2902
Очікуване значення :
Так
Критерій забезпечення виконання умов договору відсутній