ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт будівлі Великописарівської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів імені І.М. Середи Великописарівської селищної ради Сумської області по вул. Шкільна, буд. 6 в смт. Велика Писарівка Сумської області. Коригування» (Код за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
1. Найменування Замовника: Комунальна установа «Централізована бухгалтерія відділу освіти, молоді та спорту» Великописарівської селищної ради.
2. Місцезнаходження Замовника: 42800, Україна, Сумська область, смт. Велика Писарівка, вул. Ярослава Мудрого, 1.
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань Замовника: 44131142.
4. Категорія Замовника: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Шевцова Оксана Андріївна, голова тендерного комітету, директор Комунальної установи «Централізована бухгалтерія відділу освіти, молоді та спорту» Великописарівської селищної ради, 42800, Україна, Сумська область, смт. Велика Писарівка, вул. Ярослава Мудрого, 1, телефон: +380545751132, електрона адреса: elenakonoz2021@gmail.com.
6. Вид предмета закупівлі: Роботи.
7. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт будівлі Великописарівської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів імені І.М. Середи Великописарівської селищної ради Сумської області по вул. Шкільна, буд. 6 в смт. Велика Писарівка Сумської області. Коригування» (Код за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація).
8. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 робота.
9. Місце поставки товарів, місце виконання робіт чи надання послуг: Великописарівська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів імені І.М. Середи за адресою: 42800, Сумська область, смт. Велика Писарівка, вул. Шкільна, буд.6.
10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 27 367 150,20 грн. (двадцять сім мільйонів триста шістдесят сім тисяч сто п’ятдесят гривень 20 копійок) з ПДВ.
11. Джерело фінансування закупівлі: на умовах співфінансування, за рахунок коштів Державного бюджету України 25 167 164,00 грн.; за рахунок коштів місцевого бюджету 2 199 986,20 грн.
12. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: До 31.12.2022 р.
13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «01» серпня 2021 року.
14. Умови оплати: Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 14 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт».
15. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи, що надаються учасником у тендерній пропозиції відповідно до вимог тендерної документації, складаються українською мовою. В разі надання розрахунків, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, допускається наявність даних документів на українській мові або частково на російській мові. Документи та довідки, надані Учаснику сторонніми організаціями, можуть бути складені іншою мовою. В такому випадку Учасник надає в тендерній пропозиції переклад українською мовою цього документа (крім документів про освіту, що видані до 15.05.1992 року, документів, що видані за підсумками навчання до початку 1992/1993 навчального року в освітніх установах держав колишнього СРСР). Переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановлену законодавством порядку.
16. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
17. Вид забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
18. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
19. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
20. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
21. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях - 1 %
22. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
23. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
24. Примітки: Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%).
Торги не відбулися
27 367 150.20UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 273 671.50 UAH
Період оскарження:16.07.2021 10:06 - 28.07.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Вимога на дискримінаційні умови
Номер:d3dcf8014a6e43e68c4b2f44590fd969
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-07-16-001332-b.b1
Назва:Вимога на дискримінаційні умови
Вимога:
Шановний замовнику!
Наше товариство має намір прийняти участь у даній закупівлі. Проте, ознайомившись з вимогами тендерної документації, дійшли висновку, що тендерна документація замовника суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), зокрема п. 1, 2 та 4 ч. 1 ст. 5 Закону.
1. Згідно вимог п. 1.2.1 Додатку №4 до тендерної документації, Учасник має надати довідку про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт згідно форми наведеної Таблиці 3, які будуть залучені при виконанні робіт, що є предметом закупівлі в кількості не менше 40, визначеною Замовником в тендерній документації.
Для виконання робіт відповідно до предмету закупівлі достатньо меншої кількості працівників згідно до розрахованої кошторисної документації, що також дозволить якісно та своєчасно виконати умови договору про закупівлю. Наявність саме не менше 40 працівників дискримінує учасників, що мають змогу виконати роботи, визначені у даній закупівлі, проте кількість працівників у штаті яких є менше.
Враховуючи викладене, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть ті суб’єкти господарювання, які мають в наявності не менше 40 працівників відповідної кваліфікації, що є дискримінаційним по відношенню до інших потенційних учасників. Просимо внести зміни до тендерної документації у цій частині та зазначити дану вимогу без врахування кількості необхідних працівників.
2. Згідно вимог п. 1.2.1 Додатку №4 до тендерної документації, Учасник має підтвердити наявність ліцензійної програми АВК-5.
Здійснення кошторисних розрахунків здійснюється за допомогою різних програм, АВК-5 не є виключенням. Кожне підприємство обирає програмний комплекс, що підходить компанії та працівникам за інтерфейсом, технічними властивостями та іншими параметрами, що допомагають ефективній праці. Вимога щодо наявності ліцензійної програми саме АВК-5 є дискримінаційною, адже учасники, що здійснюють розрахунки у іншому програмному комплексі не мають можливості прийняти участь у закупівлі або ж мають купувати ліцензійну програму АВК-5, таким чином збільшуючи витрати та відповідно суму своєї тендерної пропозиції, що суперечить п. 2 ч. 1 ст. 5 Закону (максимальна економія, ефективність і пропорційність).
На підставі вищенаведеного, просимо прибрати вимогу щодо наявності ліцензійної програми АВК-5 з тендерної документації.
3. Згідно вимог п. 1.2.1 Додатку №4 до тендерної документації, Учасник має підтвердити наявність сертифікату ISO-45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці».
Отримання вищевказаного сертифікату є необов’язковим для здійснення діяльності будь-якого підприємства. Для виконання робіт відповідно до предмету закупівлі наявність на підприємстві інженера з охорони здоров’я та безпеки праці є цілком достатнім та дозволяє провести роботи безпечно та у відповідності до будівельних норм. Орієнтований термін отримання даного сертифікату складає не менше 4-х тижнів, що включає в себе здійснення переліку необхідний вимог до персоналу, обладнання і т.п.
Зважаючи на те, що термін подачі тендерних пропозицій становить 15 днів, отримати сертифікат у такий стислий строк не є можливим, що дискримінує потенційних учасників закупівлі та обмежує конкуренцію. Просимо внести зміни до тендерної документації шляхом видалення даного пункту або продовжити термін подання пропозицій щонайменше до 30 робочих днів.
4. Згідно вимог п. 1.2.1 Додатку №4 до тендерної документації, Учасники у складі своєї тендерної пропозиції зобов’язані надати відповідне документальне підтвердження про наявність у штаті учасника не менше одного працівника, що має відповідним чином оформлене посвідчення про проходження навчання та перевірку знань щодо законів та нормативно-правових актів у сфері охорони праці, пожежної безпеки, правил безпечної експлуатації та правил технічної експлуатації електроустановок споживачів (посвідчення надається учасником у складі пропозиції разом із протоколом засідання уповноваженої комісії Держпраці України з перевірки знань слухача, де вказаний позитивний висновок навчання відповідальної особи учасника).
Отримання вищевказаного посвідчення та протоколу є необов’язковим для здійснення діяльності будь-якого підприємства. Орієнтований термін отримання даних документів складає не менше 4-х тижнів.
Зважаючи на те, що термін подачі тендерних пропозицій становить 15 днів, отримати дані документи у такий стислий строк не є можливим, що дискримінує потенційних учасників закупівлі та обмежує конкуренцію. Просимо внести зміни до тендерної документації шляхом видалення даного пункту або продовження терміну подання тендерних пропозицій щонайменше до 30 робочих днів.
5. Згідно вимог п. 2.4 Додатку №4 до тендерної документації, Учасник має надати копію діючої(-их) ліцензії(-й) учасника або субпідрядника(-ів) (у разі залучення) на послуги (роботи), передбачені локальними кошторисами, які викладені в додатку №3 до тендерної документації, що буде виконувати учасник або субпідрядник, видана(-і) Державним департаментом пожежної безпеки МНС України або Державною інспекцією техногенної безпеки України, або Державною службою України з надзвичайних ситуацій або іншим уповноваженим державним органом України або сканована копія наказу Державної служби України з надзвичайних ситуацій про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності, засвідчена підписом та печаткою Учасника на послуги (роботи), передбачені Додатком №3 до тендерної документації.
Отримання вищевказаної ліцензії є необов’язковим для здійснення діяльності будь-якого підприємства. Орієнтований термін отримання даної ліцензії складає від 4 до 6 місяців, що включає в себе здійснення переліку необхідний вимог до персоналу, обладнання і т.п. Зважаючи на те, що термін подачі тендерних пропозицій становить 15 днів, отримати ліцензію у такий стислий строк не є можливим, що дискримінує потенційних учасників закупівлі та обмежує конкуренцію. Просимо внести зміни до тендерної документації шляхом видалення даного пункту.
Підсумовуючи вищенаведене, просимо усунути дискримінаційні вимоги шляхом вилучення їх з тендерної документації та/або продовження терміну подання тендерних пропозицій. В іншому випадку будемо змушені звернутись до Антимонопольного комітету України та інших контролюючих органів з метою захисту своїх прав та охоронюваних Законом інтересів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:20.07.2021 19:18
Вирішення:Шановний потенційний учаснику, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (у редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019) (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
За результатами розгляду Вашої вимоги тендерний комітет Замовника наголошує, що під час підготовки та складання тендерної документації керувався чинними нормативно – правовими актами.
Щодо дискримінаційних критеріїв у Тендерній документації, переглянуться Замовником у відповідності до Закону.
Отже, з урахуванням наведеного вище найближчим часом будуть внесені відповідні зміни.