• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

″Реконструкція системи опалення та утеплення фасаду Миколаївської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 по вул. Львівська, 15 в м. Миколаїв Львівської області″ (з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45454000-4 - Реконструкція)

Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (далі - гарантія) (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог Постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації. Гарантія має містити: найменування, номер, дату, місце складання. реквізити гаранта - повну та/або скорочену назву, його юридичну і фактичну адресу, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, дані банківського рахунку; реквізити принципала - повну та/або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання), його місцезнаходження ідентифікаційний код за ЄДРПОУ дані банківського рахунку; реквізити оголошення про закупівлю – найменування оголошення, номер тендеру, посилання на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “викласти обставини, передбачені у пункті 3 даного Розділу тендерної документації, строк дії банківської гарантії до “___” _________ 20__ р. включно”. умови настання гарантійних випадків – “викласти обставини, передбачені пунктом 3 даного Розділу тендерної документації”; умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – “сума гарантії залишається незмінною”; умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 51197.39 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Крім того, банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи від банківської установи, якою видана відповідна банківська гарантія. Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику вказані у пункті 3 цього Розділу. При внесенні учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, захищену електронно–цифровим підписом відповідальних осіб банку (з датою завантаження до завершення періоду прийому пропозицій). До файлу гарантії надаються: Банківська ліцензія; Докази повноважень посадової особи Банку. Надані документи повинні вільно відкриватися. Файли, для відкриття яких необхідне встановлення додаткового програмного забезпечення вважаються такими, що не надані Учасником. Документ підписаний ЕЦП/КЕП підписом та печаткою є оригінальним документом. При оформленні тендерної гарантії, фінансовим установам рекомендовано вказувати у колонтитулах або тексті гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено ЕЦП/КЕП. (ПК М.Е.Doc, ПК «ІІТ Користувач ЦСК-1», або інші) Файли підписані шляхом накладення ЕЦП/КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпечення тендерної пропозиції або забезпечення тендерної пропозиції оформлені не у відповідності з умовами тендерної документації, відхиляються Замовником. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Категорія замовника:Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Торги не відбулися

10 239 478.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 51 197.39 UAH
Номер: cad769363252474a9be693b77c0a5507
Внутрішній номер закупівлі: 9926130
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-05-18-010278-b   
Замовник: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ,КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ СТРИЙСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактна особа: Фацієвич Ольга Василівна +380324151846 osvita_mr@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 45454000-4 РеконструкціяАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Роботи
Очікувана вартість: 10 239 478.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 51 197.39 UAH
Період уточнення: 18.05.2021 15:53 - 29.05.2021 00:00
Період прийому пропозицій: 18.05.2021 15:53 - 08.06.2021 12:00
Аукціон: 09.06.2021 14:37 - 09.06.2021 15:28
Період кваліфікації: 09.06.2021 15:28 - 13.09.2021 11:10
Умови оплати:
виконання робіт - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
″Реконструкція системи опалення та утеплення фасаду Миколаївської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 по вул. Львівська, 15 в м. Миколаїв Львівської області″ (з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45454000-4 - Реконструкція)
Код ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція
Кількість 1 роботи
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання 81600, Україна, Львівська область, м. Миколаїв, вул. Львівська,15 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
ПП "КАРПАТМОНТАЖ"

Оскарження: 19.07.2021 15:16 - 30.07.2021 00:00
Початкова пропозиція 7 984 865.57 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
7 933 500.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
19.07.2021 15:16
Відповіді на вимоги 12
Документи 37
Скарги 4
ПП "КОМФОРТ-СКОЛЕ"

Оскарження: 21.07.2021 16:21 - 01.08.2021 00:00
Початкова пропозиція 8 085 056.40 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
7 983 650.40 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
21.07.2021 16:21
Відповіді на вимоги 12
Документи 131
Скарги 1
"Граніт" УТОГ

Оскарження: 18.08.2021 22:40 - 29.08.2021 00:00
Початкова пропозиція 9 300 095.35 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
9 300 095.35 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
18.08.2021 22:40
Відповіді на вимоги 12
Документи 73
Скарги 0
ТОВ ІДЕАЛБУДЛЬВІВ

Оскарження: 20.08.2021 10:03 - 31.08.2021 00:00
Початкова пропозиція 9 818 335.46 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
9 767 138.07 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
20.08.2021 10:03
Відповіді на вимоги 12
Документи 73
Скарги 0
ТОВ ЕКОНОМБУД-ЛВ

Оскарження: 13.09.2021 10:52 - 24.09.2021 00:00
Початкова пропозиція 9 882 396.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
9 818 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
13.09.2021 10:52
Відповіді на вимоги 12
Документи 44
Скарги 0
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будексім"

Оскарження: 13.09.2021 11:02 - 24.09.2021 00:00
Початкова пропозиція 9 910 153.74 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
9 910 153.74 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
13.09.2021 11:02
Відповіді на вимоги 12
Документи 16
Скарги 0
МПП "ФІРМА ЗАХІДБУД"

Оскарження: 13.09.2021 11:10 - 24.09.2021 00:00
Початкова пропозиція 10 174 510.73 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
10 174 510.73 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
13.09.2021 11:10
Відповіді на вимоги 12
Документи 76
Скарги 0