• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

″Реконструкція системи опалення та утеплення фасаду Миколаївської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 по вул. Львівська, 15 в м. Миколаїв Львівської області″ (з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45454000-4 - Реконструкція)

Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (далі - гарантія) (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог Постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації. Гарантія має містити: найменування, номер, дату, місце складання. реквізити гаранта - повну та/або скорочену назву, його юридичну і фактичну адресу, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, дані банківського рахунку; реквізити принципала - повну та/або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання), його місцезнаходження ідентифікаційний код за ЄДРПОУ дані банківського рахунку; реквізити оголошення про закупівлю – найменування оголошення, номер тендеру, посилання на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “викласти обставини, передбачені у пункті 3 даного Розділу тендерної документації, строк дії банківської гарантії до “___” _________ 20__ р. включно”. умови настання гарантійних випадків – “викласти обставини, передбачені пунктом 3 даного Розділу тендерної документації”; умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – “сума гарантії залишається незмінною”; умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 51197.39 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Крім того, банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи від банківської установи, якою видана відповідна банківська гарантія. Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику вказані у пункті 3 цього Розділу. При внесенні учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, захищену електронно–цифровим підписом відповідальних осіб банку (з датою завантаження до завершення періоду прийому пропозицій). До файлу гарантії надаються: Банківська ліцензія; Докази повноважень посадової особи Банку. Надані документи повинні вільно відкриватися. Файли, для відкриття яких необхідне встановлення додаткового програмного забезпечення вважаються такими, що не надані Учасником. Документ підписаний ЕЦП/КЕП підписом та печаткою є оригінальним документом. При оформленні тендерної гарантії, фінансовим установам рекомендовано вказувати у колонтитулах або тексті гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено ЕЦП/КЕП. (ПК М.Е.Doc, ПК «ІІТ Користувач ЦСК-1», або інші) Файли підписані шляхом накладення ЕЦП/КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпечення тендерної пропозиції або забезпечення тендерної пропозиції оформлені не у відповідності з умовами тендерної документації, відхиляються Замовником. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Категорія замовника:Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Торги не відбулися

10 239 478.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 51 197.39 UAH
Період оскарження: 18.05.2021 15:53 - 04.06.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Неправомірна дискваліфікація

Номер: 583f1c149e2445aba85983e000f3a7ee
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-18-010278-b.b5
Назва: Неправомірна дискваліфікація
Вимога:
Учасник торгів ПП “Комфорт Сколе” не погоджується із протоколом дискваліфікації, що опублікований від 21 липня 2021р. об 16:19 хв з наступних підстав. Замовник вказує, що відповідно до Додатку 4 “На виконання робіт учасники у складі пропозиції повинні надати документи, що підтверджують відповідність кількісним та якісним характеристикам предмета Закупівлі ( згідно Додатку 4), зокрема, в тому числі розрахунок договірної ціни та підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни, у відповідності до ДСТУ БД.1.1-:2013”Правила визначення вартості будівництва”. Замовник вказує, що учасник ПП ”Комфорт-Сколе” до складу договірної ціни не включив кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва та кошти на покриття додаткових витрат пов’язаних з інфляційними процесами ( у випадку наявності). Учасник ПП ”Комфорт-Сколе” не погоджується з даним пунктом дискваліфікації. Основним постулатом органу оскарження - антимонопольного комітету України є – «тендерна пропозиція дорівнює тендерній документації». Таким чином, Замовник при формуванні оголошення закупівлі, технічного завдання, кваліфікаційних критеріїв мав би чітко вказати усі обов’язкові складові витрат учасників, що вносяться при формуванні договірної ціни, однак Замовник не зазначив у тендерній документації обов’язковість включення до договірної ціни учасників конкурсних торгів кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва та кошти на покриття додаткових витрат пов’язаних з інфляційними процесами. Учасник ПП ”Комфорт-Сколе” розробляв договірну ціну на ліцензійній програмі з автоматизованого визначення вартості будівництва АВК-5, серійний номер ліцензії - 02/516-2/042021. При формуванні договірної ціни Учасник ПП ”Комфорт-Сколе” керувався ДСТУ БД.1.1-:2013”Правила визначення вартості будівництва”, а саме п.6.2.10. П.6.2.10 “У ціні своєї пропозиції підрядник може враховувати кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонується, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів. У даному випадку слово ”може” означає диспозитивну норму законодавства та дає учаснику вибір включати чи не включати кошти на покриття ризиків до складу договірної ціни. Учасник ПП ”Комфорт-Сколе” у складі своєї пропозиції надав договірну ціну, за яку згідний виконати усі роботи згідно технічного завдання Замовника. Звертаємо вашу увагу на те, що вами, як Замовником оголошувались й інші закупівлі на будівельні роботи в даних закупівлях договірні ціни Підрядників без коштів на покриття ризиків усіх учасників будівництва та коштів на покриття додаткових витрат пов’язаних з інфляційними процесами. Так, у закупівлі за ідентифікатором: UA-2021-06-22-003917-с, за назвою «Капітальний ремонт системи відведення дощової води Колодрубівської ЗОШ I-III ступенів Миколаївської міської ради Стрийського району Львівської області» міститься документ “Кошторисні документи.pdf” у якому розміщена договірна ціна учасника без включення коштів на покриття додаткових витрат пов’язаних з інфляційними процесами. Однак дане упущення Підрядника не вплинуло на результат закупівлі та не завадило Замовнику визначити Підрядника переможцем у цій закупівлі, шляхом оприлюднення повідомлення про намір укласти договір. Також в закупівлі за номером UA-2021-05-27-000731-с за назвою «Капітальний ремонт приміщення Народного Дому по вулиці Лесі Українки, 11 в с. Більче Стрийського району Львівської області» у пропозиції переможця міститься файл “Кошторисна документація.pdf» у якому розміщена договірна ціна без включення коштів на покриття додаткових витрат пов’язаних з інфляційними процесами. Це не завадило Замовнику оприлюднити повідомлення про намір укласти договір з даним учасником та укласти Договір підряду №4 від 02 липня 2021р. Це свідчить про упереджене ставлення Замовника до Учасника торгів ПП ”Комфорт-Сколе”. Згідно з тендерною документацією Учасник повинен надати інформацію про риштування, які будуть використовуватись на об’єкті. Така інформація включається також до довідки, що передбачена п.1 таблиці 1 та підтверджується копією сертифікату відповідності на це риштування, а у разі якщо риштування знаходиться в користуванні Учасник надає Договір оренди. Учасник ПП ”Комфорт-Сколе” має у власності будівельне риштування, яке придбав у ТОВ “АктивПрофітПлюс”, наявність даного риштування підтверджується інформацією в Таблиці 1 згідно Додатку 1, бухгалтерськими документами, інвентарними картками, оборотно-сальдовою відомістю. Також у складі пропозиції Учасник ПП ”Комфорт-Сколе” надає паспорт риштування та сертифікат якості відповідно до умов тендерної документації. Однак, Замовник приймає рішення про незаконну дискваліфікацію в супереч того, що документи на риштування подані в складі пропозиції. Доводимо до Вашого відома, що відсутність Договору оренди на риштування, як вказує у Протоколі дискваліфікації Замовник, є кваліфікаційним критерієм згідно Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до вищенаведеного, Замовник мав би надати Учаснику ПП ”Комфорт-Сколе” час (24 години) на виправлення невідповідності у кваліфікаційному критерії. З метою захисту своїх прав, як Учасника торгів, в закупівлі ″Реконструкція системи опалення та утеплення фасаду Миколаївської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 по вул. Львівська, 15 в м. Миколаїв Львівської області″ (з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45454000-4 - Реконструкція), ПП «Комфорт-Сколе» звертається з відповідною заявою до органу оскарження - Антимонопольного комітету України. Також Учасник ПП ”Комфорт-Сколе” звертається через громадську організацію з відповідною заявою до Західного Офісу Держаудитслужби України та Управління стратегічних розслідувань Національної поліції України та Територіального управління Антимонопольного комітету у місті Львів з метою надання правової оцінки діям Замовника щодо незаконних дій відносно Учасника ПП «Комфорт-Сколе».
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідно до додатку-4, технічна специфікація на виконання робіт - ″Реконструкція системи опалення та утеплення фасаду Миколаївської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 по вул. Львівська, 15 в м. Миколаїв Львівської області″, учасники у складі пропозиції повинні надати документи, що підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (згідно Додатку4), зокрема, в т.ч. - розрахунок договірної ціни та підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ БД.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (далі – ДСТУ). До складу цієї ціни учасник включає прямі, загально-виробничі та інші втрати (відрядження, перевезення працівників, тощо), прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризику всiх учасникiв будiвництва, кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з iнфляцiйними процесами, кошти на покриття додаткових витрат (у випадку наявності), кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів тощо. Учасником ПП "Комфорт - Сколе" при розрахунку договірної ціни не включено кошти на покриття ризику всiх учасникiв будiвництва, кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з iнфляцiйними процесами, що не відповідає вищевказаній вимозі Замовника.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Без відповіді

Вимога (скарга)

Номер: c76cbdb3141349d584225fe25cccdd37
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-18-010278-b.c4
Назва: Вимога (скарга)
Вимога:
Розглянувши вашу відповідь від 15.07.2021 16:29 на нашу вимогу від 12.07.2021, 09:52. ID: UA-2021-05-18-010278-b.b2 про оскарження визначення переможцем ПП «КАРПАТМОНТАЖ» закупівлі ″Реконструкція системи опалення та утеплення фасаду Миколаївської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 по вул. Львівська, 15 в м. Миколаїв Львівської області″, доводимо вас до відома, що в складі договірної ціни яка є невід'ємним додатком проекту договору про закупівлю, розділ 13 Додатки до договору, пункт 13.1. До Договору додаються і є невід’ємною частиною Договору розрахунок договірної ціни з підтверджуючими розрахунками (Додаток 1 ), в якому під час розрахунку повністю відсутні розрахунок №11 Кошти на покриття ризику, та розрахунок №12 Кошти на покриття додаткових витрат пов’язаних з інфляційними процесами, що не виконує вимоги замовника відповідно до додатку-4 Технічна специфікація, та правил складання розрахунку твердої договірної ціни ДСТУ БД.1.1-1-2013 «Правила визначення вартості будівництва». Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 №293 визначено, що ціна пропозиції підрядника формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво по об’єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 6.2.10 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. Щодо коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами п.6.2.12 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013: «До складу ціни пропозиції учасника конкурсних торгів (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка відбувається під час будівництва». Визначення переможцем учасника ПП «КАРПАТМОНТАЖ» є грубим порушенням вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». У вищезазначених нормативних документах чітко прописані вимоги до складання ціни пропозиції учасника конкурсних торгів (п.6.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013), а також особливості складання та узгодження договірних цін (п.6.3 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013). – чому при визначенні переможця не дотримано вимог які зазначені в наказі від 13.04.2016 №680 Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації». Згідно вашої відповіді від 15.07.2021 16:29 на нашу вимогу від 12.07.2021, 09:52. ID: UA-2021-05-18-010278-b.b2 про оскарження визначення переможцем ПП «КАРПАТМОНТАЖ» закупівлі ″Реконструкція системи опалення та утеплення фасаду Миколаївської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 по вул. Львівська, 15 в м. Миколаїв Львівської області″ а саме (відсутні будь-які підстави вважати, що розмір вищезазначених коштів не може дорівнювати нулю), факти свідчать про узгодженні дії (координацію) Відповідачами своєї поведінки при підготовці до участі та участі у торгах (тендерах), зокрема про обмін між ними інформацією. Вимагаємо скасувати рішення про визнання ПП "КАРПАТМОНТАЖ" переможцем закупівлі ″Реконструкція системи опалення та утеплення фасаду Миколаївської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 по вул. Львівська, 15 в м. Миколаїв Львівської області″ з врахуванням вказаних порушень.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Є відповідь

Оскарження результатів кваліфікації

Номер: b83668204f4343b58ef37c36fbd493cd
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-18-010278-b.c3
Назва: Оскарження результатів кваліфікації
Вимога:
Відповідно до пп 1.1, п.1, Додатку 1 тендерної документації передбачено подання довідки про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Дана довідка повинна відображати основні машини, механізми, обладнання передбачені кошторисом учасника(“Підсумкова відомість ресурсів” розділ II “Будівельні машини і механізми“). У пропозиції учасника ПП “Карпатмонтаж“ міститься файл r_5_ДЦ_ИВРЛС_2-1-2.rtf “Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису №212, опалення. Відповідно до розділу 2 “Будівельні машини і механізми п.13 та шифр ресурсу CH202-1144 ”Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомністю 10 тонн передбачено використання даного механізму у кількості 5,6434 маш/год на загальну суму 2019,74коп.. Також у пропозиції учасника міститься файл “довідка про механізми.pdf”. В даній довідці відсутня позиція кран на автомобільному ходу вантажопідйомністю 10тонн. Отже, пропозиція учасника ПП “Карпатмонтаж” є такою, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону України “Про публічні закупівлі“ та вимогам тендерної документації. Учасник ПП “Комфорт-Сколе” вважає, що його права, як потенційного переможця торгів, порушено шляхом оприлюднення протоколу про визнання переможця ПП “Карпатмонтаж”. У зв’язку з вищенаведеними обставинами вимагаємо скасувати протокол про визначення переможця та повернутися до кваліфікації учасників.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: На вашу вимогу інформуємо: Учасником ПП “Карпатмонтаж“ у складі своєї тендерної надано довідку про механізми, де у п. 2 даної довідки зазначено, що під час виконання робіт буде використовувати Кран-маніпулятор Маз ( Маз бортовий-С). Надана Учасником довідка про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій відображає основні машини, механізми, обладнання, що передбачені кошторисом учасника, а саме: Підсумковій відомісті ресурсів розділ II “Будівельні машини і механізми“. Таким чином, тендерна пропозиція учасника ПП “Карпатмонтаж” є такою, що відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону України “Про публічні закупівлі“ та вимогам тендерної документації.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 75d69868342042c59c575cbcabd8ce76
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-18-010278-b.b2
Назва: Вимога
Вимога:
Відповідно до додатку-4, технічна специфікація на виконання робіт - ″Реконструкція системи опалення та утеплення фасаду Миколаївської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 по вул. Львівська, 15 в м. Миколаїв Львівської області″, учасники у складі пропозиції повинні надати документи, що підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (згідно Додатку4), зокрема, в т.ч. - розрахунок договірної ціни та підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ БД.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (далі – ДСТУ). До складу цієї ціни учасник включає прямі, загально-виробничі та інші втрати (відрядження, перевезення працівників, тощо), прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризику всiх учасникiв будiвництва, кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з iнфляцiйними процесами, кошти на покриття додаткових витрат (у випадку наявності), кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів тощо. Учасником ПП "КАРПАТМОНТАЖ" при розрахунку договірної ціни не включено кошти на покриття ризику всiх учасникiв будiвництва, кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з iнфляцiйними процесами, що не відповідає вищевказаній вимозі Замовника. Просимо переглянути рішення про визнання ПП "КАРПАТМОНТАЖ" переможцем закупівлі ″Реконструкція системи опалення та утеплення фасаду Миколаївської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 по вул. Львівська, 15 в м. Миколаїв Львівської області″ з врахуванням вказаних порушень.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Замовник звертає увагу, що, мова йде про можливу інфляцію, яка не однозначно відбудеться, а лише може відбутись протягом будівництва, тобто мова йде не про конкретні додаткові витрати, а про можливі додаткові витрати, а тому рішення щодо мінімального розміру суми та їх включення до складу ціни тендерної пропозиції учасника є рішенням самого учасника. Тобто, пункт 6.2.12 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 не містить обмежень щодо мінімального розміру коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними 3 процесами, а отже, відсутні будь-які підстави вважати, що розмір вищезазначених коштів не може дорівнювати нулю. Враховуючи те , що Учасником при підготовці тендерної пропозиції надано договірну ціну тверду, яка є незмінна на весь обсяг будівництва з наданням виконавцем робіт гарантій, у тому числі фінансових, щодо реалізації проектних рішень в установлені строки за фіксовану ціну. Учасник-переможець на власний розсуд не врахував інфляційні ризики , що свідчить про реалізацію проект в установлені строки за фіксовану ціну Вважаємо, що пропозиція ПП «Карпатмонтаж» відповідає вимогам тендерної докмуентації.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Оскарження результатів кваліфікації

Номер: 2282b7db277e4d2f9c6dd923ea94a22b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-18-010278-b.c1
Назва: Оскарження результатів кваліфікації
Вимога:
Відповідно до Додатку 4 тендерної документації учасник у складі пропозиції надає календарний графік виконання робіт.(Календарний графік складаться відповідно до ”Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві”, затвердженний наказом Мінрегіонбуду України від 13.01.2009р №2. У складі пропозицій учасника ПП ”Карпатмонтаж” міститься файл "графік виконання.pdf”. Даний графік не відповідає вимогам ”Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві”, затвердженний наказом Мінрегіонбуду України від 13.01.2009р №2, оскільки згідно наказу визначається помісячний розпис робіт, а в учасника ПП “Карпатмонтаж” у графіку наявний поквартальний розпис робіт. Отже, пропозиція учасника не відповідає технічній специфікації згідно Додатку 4. ПП 7.2 п.7 таблиці 3 Додатку 1 “Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника” вимагається декларація відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці/або дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки(подається згідно Додатку 4 тендерної документації на ті види робіт, для виконання яких, згідно постанови КМУ від 26 жовтня 2011р. №1107 “Про затвердження порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищенної небезпеки“, є обов’язковим наявність такої Декларації/чи Дозволу) (обов’язкова наявність Декларації щодо виконання робіт на висоті понад 1,3 метра). *у разі, якщо для робіт по даному тендеру не потрібно наявності в учасника декларації/чи дозволу - тоді учасник надає лист-пояснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище зазначенного документа. У складі пропозиції учасника відсутня Декларація відповідності матеріально-технічної бази або лист-пояснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище зазначенного документа. Відповідно до пп 1.1, п.1, Додатку 1 тендерної документації передбачено подання довідки про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Дана довідка повинна відображати основні машини, механізми, обладнання передбачені кошторисом учасника(“Підсумкова відомість ресурсів” розділ II “Будівельні машини і механізми“). У пропозиції учасника ПП “Карпатмонтаж“ міститься файл r_5_ДЦ_ИВРЛС_2-1-2.rtf “Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису №212, опалення. Відповідно до розділу 2 “Будівельні машини і механізми п.13 та шифр ресурсу CH202-1144 ”Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомністю 10 тонн передбачено використання даного механізму у кількості 5,6434 маш/год на загальну суму 2019,74коп.. Також у пропозиції учасника міститься файл “довідка про механізми.pdf”. В даній довідці відсутня позиція кран на автомобільному ходу вантажопідйомністю 10тонн. Отже, пропозиція учасника ПП “Карпатмонтаж” є такою, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону України “Про публічні закупівлі“ та вимогам тендерної документації. Учасник ПП “Комфорт-Сколе” вважає, що його права, як потенційного переможця торгів, порушено шляхом оприлюднення протоколу про визнання переможця ПП “Карпатмонтаж”. У зв’язку з вищенаведеними обставинами вимагаємо скасувати протокол про визначення переможця та повернутися до кваліфікації учасників.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідно до п. 2.2. розділу 2 Наказу МІНІСТЕРСТВА РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ТА БУДІВНИЦТВА УКРАЇНИ від 13.01.2009 N 2 «Про оприлюднення Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві» зазначено, що Графік може бути складений у розрізі окремих об'єктів, що входять у склад будови (пускових комплексів, черг), із врахуванням строків будівництва, визначених договором та календарним планом будівництва (у разі спорудження об'єкта протягом декількох років), вимог технології виконання робіт, техніки безпеки та організації будівельного виробництва, визначених проектно-технологічною документацією. Основою для розроблення графіка є інформація щодо обсягів робіт, передбачених у проектно-кошторисній документації, виробничих можливостей виконавців, що будуть задіяні для виконання робіт, планів Замовника щодо фінансування виконання робіт у часі тощо. Також Підряднику доцільно враховувати визначені умовами договору строки передачі Замовником будівельного майданчика (фронту робіт) та дозвільної документації. Оскільки замовник не зміг надати план фінансування на стадії підготовки та подання тендерних пропозицій, то і Календарний план був розроблений учасником на підставі фактично наданих даних. В будь-якому разі всі додатки до договору підлягають обов’язковому корегуванню на дату підписання договору з переможцем. Учасником ПП «Карпатмонтаж» був наданий дозвіл №0408.17.46 в якому міститься перелік небезпечних робіт , що виконуються на висоті 5 м. і більше над поверхнею грунту, що відповідає вимогам замовника. Вважаємо, що пропозиція ПП «Карпатмонтаж» відповідає вимогам тендерної докмуентації.
Статус вимоги: Не задоволено