• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Ремонт та технічне обслуговування вентиляційного обладнання на об'єктах адміністрації МП Південний

1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок за кодом ДК 021:2015 - 50730000-1 Ремонт та технічне обслуговування вентиляційного обладнання на об'єктах адміністрації МП Південний. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог (Додаток 5 до тендерної документації). 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 65481, Одеська область, м. Южне: - вул. Берегова, 11 - ПФ ДП "АМПУ" (адміністрація МП Південний); - вул. Новобілярська, буд. 1 - спортивний комплекс ПФ ДП "АМПУ" (адміністрація МП Південний); - вул. Приморська, буд. 1 - комплекс ПФ ДП "АМПУ" (адміністрація МП Південний) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2021 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 250 000,00 грн. без ПДВ / 300 000,00 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14.05.2021 о 15-00 год. 12. Умови оплати: за фактично надані Послуги, на підставі підписаних Сторонами відповідних Актів здавання-приймання наданих послуг (приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в), протягом 15 банківських днів з дати підписання Актів здавання-приймання наданих послуг, на підставі виставленого Виконавцем рахунку. 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, у відповідності до вимог Тендерної документації. При цьому, проектна, технічна документація, документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.

Завершена

250 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 2 500.00 UAH
Номер: 6263e930e851432eb25a2eae2b7c9e7b
Внутрішній номер закупівлі: 9702239
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-04-27-007312-a   
Замовник: Південна філія ДП "АМПУ"
Контактна особа: Круль Марина Васильевна 048-738-17-66 Maryna.Krul@pf.uspa.gov.ua http://yuz-uspa.com.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 50730000-1 Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установокАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 250 000.00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 500.00 UAH
Період уточнення: 27.04.2021 16:01 - 04.05.2021 00:00
Період прийому пропозицій: 27.04.2021 16:01 - 14.05.2021 15:00
Аукціон: 17.05.2021 14:12 - 17.05.2021 14:39
Період кваліфікації: 17.05.2021 14:39 - 27.05.2021 15:30
Період завантаження договору: 27.05.2021 15:30 - 16.06.2021 15:30
Умови оплати:
інша подія - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Ремонт та технічне обслуговування вентиляційного обладнання на об'єктах адміністрації МП Південний
Код ДК 021:2015: 50730000-1 Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
ТОВ "ВЕНТПРОМСЕРВIС"

Оскарження: 21.05.2021 09:37 - 01.06.2021 00:00
Початкова пропозиція 210 000.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
207 500.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
21.05.2021 09:37
Відповіді на вимоги 11
Документи 30
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦ-КЛІМАТ-КОНТРОЛЬ"

Оскарження: 27.05.2021 15:30 - 07.06.2021 00:00
Опубліковане повідомлення з вимогою усунення невідповідностей
Початкова пропозиція 225 000.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
209 450.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
27.05.2021 15:30
Відповіді на вимоги 11
Документи 60
Скарги 0
ТОВ "СХІД-ЗАХІД-ЕНЕРГО"
Початкова пропозиція 249 933.45 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
209 500.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 11
Документи 30
Скарги 0

Контракти

Номер: d31e11d3bab749ef8d3b60b9d542b668
Ідентифікатор договору: UA-2021-04-27-007312-a-c1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦ-КЛІМАТ-КОНТРОЛЬ"
Номер договору: 179-В-ПВФ-21
Сума договору: 251 340.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 209 450.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 16.06.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Дата підписання: 16.06.2021 00:00
Статус:
Виконаний
docx
Звіт про результати проведення закупівлі.docx
pdf
179-В-ПВФ-21 від 16.06.2021 ТОВ СПЕЦ-КЛІМАТ-КОНТРОЛЬ.pdf
docx
Звіт про виконання договору про закупівлю 179-В-ПВФ-21 від 1...
p7s
sign.p7s