• Відкриті торги
  • КЕП

Ремонт та технічне обслуговування вентиляційного обладнання на об'єктах адміністрації МП Південний

1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок за кодом ДК 021:2015 - 50730000-1 Ремонт та технічне обслуговування вентиляційного обладнання на об'єктах адміністрації МП Південний. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог (Додаток 5 до тендерної документації). 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 65481, Одеська область, м. Южне: - вул. Берегова, 11 - ПФ ДП "АМПУ" (адміністрація МП Південний); - вул. Новобілярська, буд. 1 - спортивний комплекс ПФ ДП "АМПУ" (адміністрація МП Південний); - вул. Приморська, буд. 1 - комплекс ПФ ДП "АМПУ" (адміністрація МП Південний) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2021 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 250 000,00 грн. без ПДВ / 300 000,00 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14.05.2021 о 15-00 год. 12. Умови оплати: за фактично надані Послуги, на підставі підписаних Сторонами відповідних Актів здавання-приймання наданих послуг (приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в), протягом 15 банківських днів з дати підписання Актів здавання-приймання наданих послуг, на підставі виставленого Виконавцем рахунку. 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, у відповідності до вимог Тендерної документації. При цьому, проектна, технічна документація, документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.

251 340.00 UAH з ПДВ
Номер: d31e11d3bab749ef8d3b60b9d542b668
Ідентифікатор договору: UA-2021-04-27-007312-a-c1
Замовник: Південна філія ДП "АМПУ"
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦ-КЛІМАТ-КОНТРОЛЬ"
Класифікатор ДК 021:2015: 50730000-1 Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установокАналіз за цим CPV
Опис: 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок за кодом ДК 021:2015 - 50730000-1 Ремонт та технічне обслуговування вентиляційного обладнання на об'єктах адміністрації МП Південний. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог (Додаток 5 до тендерної документації). 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 65481, Одеська область, м. Южне: - вул. Берегова, 11 - ПФ ДП "АМПУ" (адміністрація МП Південний); - вул. Новобілярська, буд. 1 - спортивний комплекс ПФ ДП "АМПУ" (адміністрація МП Південний); - вул. Приморська, буд. 1 - комплекс ПФ ДП "АМПУ" (адміністрація МП Південний) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2021 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 250 000,00 грн. без ПДВ / 300 000,00 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14.05.2021 о 15-00 год. 12. Умови оплати: за фактично надані Послуги, на підставі підписаних Сторонами відповідних Актів здавання-приймання наданих послуг (приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в), протягом 15 банківських днів з дати підписання Актів здавання-приймання наданих послуг, на підставі виставленого Виконавцем рахунку. 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, у відповідності до вимог Тендерної документації. При цьому, проектна, технічна документація, документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.
Номер договору: 179-В-ПВФ-21
Дата підписання: 16.06.2021 00:00
Період дії договору: 16.06.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 251 340.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 41 890.00 UAH)
Оплачено: 251 340.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 41 890.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Ремонт та технічне обслуговування вентиляційного обладнання на об'єктах адміністрації МП Південний
Код ДК 021:2015: 50730000-1 Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації