• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Хліб пшеничний, хліб житньо-пшеничний

1. Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 3.2. пункту 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок Комунальне некомерційне підприємство «8-а міська клінічна лікарня м. Львова», кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в підпункті 2.3 пункту 2 цього розділу. Перерахування коштів здійснюється на р/р UA813052990000026001011017330 в ПАТ КБ «Приватбанк», МФО 305299, ЄДРПОУ: 14360570, юридична адреса: Україна, 01001, місто Київ, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 1Д 2.2. Електронна банківська гарантія повинна мати кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи банку. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі “PDF” або “JPEG”: копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або комерційною банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAA» ( у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А-, або вищий). Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи. 3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 6000 грн. 00 (шість тисяч гривень 00 копійок) 4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше строку, протягом якого тендерна пропозиція вважається дійсною, але не менше ніж 90 днів з дня завершення подання тендерних пропозицій 5. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, зокрема, гарантія має містити: назву документа – “Гарантія” (банківська гарантія або Гарантія забезпечення тендерної пропозиції); номер, дату та місце складання; повну або скорочену назву принципала [для фізичної особи-підприємця – прізвище, ім’я, по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання)], його місцезнаходження; суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; дату, номер і назву документа, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії – “тендерна документація про проведення відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015_____________________; назву бенефіціара, його місцезнаходження – назву банку бенефіціара – його назву та адресу: назву банку-гаранта; термін дії або строк дії гарантії; умови, за яких надається право вимагати платіж – “викласти обставини, передбачені підпунктом 3.5.1 пунктом 3.5 цього розділу”. Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. Надати документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття та розрахунковий документ, який містить доручення платника банку, здійснити переказ визначеної в ньому суми коштів на рахунок забезпечення банківської гарантії. 6. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. 7. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. 3.5.1. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі); 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. 3.5.2. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Під кількістю дві одиниці слід розуміти 2 найменування згідно ТС.

Завершена

435 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 175.00 UAH
Номер: 4633a78ff3fd49ab8558dd53351f9da2
Внутрішній номер закупівлі: 9265957
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-03-26-004513-b   
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "8-А МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ М.ЛЬВОВА "
Контактна особа: Калинич Олександра Павл +380322367403 8mkl@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські виробиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 435 000.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 175.00 UAH
Розмір забезпечення тендерних пропозицій: 6 000.00 UAH
Період уточнення: 26.03.2021 17:57 - 02.04.2021 00:00
Період прийому пропозицій: 26.03.2021 17:57 - 12.04.2021 19:00
Аукціон: 13.04.2021 15:27 - 13.04.2021 16:00
Період кваліфікації: 13.04.2021 16:00 - 16.06.2021 12:38
Період завантаження договору: 16.06.2021 12:38 - 06.07.2021 12:38
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Хліб пшеничний
Код ДК 021:2015: 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Кількість 9900 кілограм
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 79034, Україна, Львівська область, Львів, вул. Навроцького, 23 На карті
Хліб житньо-пшеничний
Код ДК 021:2015: 15811100-7 Хліб
Кількість 10700 кілограм
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 79034, Україна, Львівська область, Львів, Навроцького, 23 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
ПрАТ "КОНЦЕРН ХЛІБПРОМ"

Оскарження: 16.06.2021 12:33 - 27.06.2021 00:00
Початкова пропозиція 313 120.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
296 587.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
16.06.2021 12:33
Відповіді на вимоги 10
Документи 55
Скарги 0
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШУМСЬК ХЛІБ"

Оскарження: 16.06.2021 12:38 - 27.06.2021 00:00
Початкова пропозиція 366 097.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
296 588.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
16.06.2021 12:38
Відповіді на вимоги 10
Документи 98
Скарги 2
ПрАТ ТЕРЕМНО ХЛІБ

Оскарження: 27.04.2021 18:44 - 08.05.2021 00:00
Початкова пропозиція 435 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
296 640.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Скасовано
15.06.2021 16:41
Відповіді на вимоги 10
Документи 58
Скарги 0
ТОВ "Галицька здоба"

Оскарження: 27.04.2021 18:46 - 08.05.2021 00:00
Початкова пропозиція 407 880.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
309 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Скасовано
15.06.2021 16:41
Відповіді на вимоги 10
Документи 76
Скарги 0

Контракти

Номер: 24a63b2cd6a14f84818ead7136cbc302
Ідентифікатор договору: UA-2021-03-26-004513-b-b1
Постачальник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШУМСЬК ХЛІБ"
Номер договору: 07-1
Сума договору: 355 905.60 UAH з ПДВ
Сума договору: 296 588.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 05.07.2021 00:00 - 31.03.2022 00:00
Дата підписання: 05.07.2021 00:00
Статус:
Підписаний
p7s
sign.p7s
PDF
шумськ.PDF
p7s
sign.p7s
pdf
Шумськ Хліб 07-1 дод.угода 3.pdf
p7s
sign.p7s