1. Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 3.2. пункту 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок Комунальне некомерційне підприємство «8-а міська клінічна лікарня м. Львова», кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в підпункті 2.3 пункту 2 цього розділу. Перерахування коштів здійснюється на р/р UA813052990000026001011017330 в ПАТ КБ «Приватбанк», МФО 305299, ЄДРПОУ: 14360570, юридична адреса: Україна, 01001, місто Київ, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 1Д 2.2. Електронна банківська гарантія повинна мати кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи банку. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі “PDF” або “JPEG”: копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або комерційною банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAA» ( у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А-, або вищий). Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи. 3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 6000 грн. 00 (шість тисяч гривень 00 копійок) 4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше строку, протягом якого тендерна пропозиція вважається дійсною, але не менше ніж 90 днів з дня завершення подання тендерних пропозицій 5. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, зокрема, гарантія має містити: назву документа – “Гарантія” (банківська гарантія або Гарантія забезпечення тендерної пропозиції); номер, дату та місце складання; повну або скорочену назву принципала [для фізичної особи-підприємця – прізвище, ім’я, по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання)], його місцезнаходження; суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; дату, номер і назву документа, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії – “тендерна документація про проведення відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015_____________________; назву бенефіціара, його місцезнаходження – назву банку бенефіціара – його назву та адресу: назву банку-гаранта; термін дії або строк дії гарантії; умови, за яких надається право вимагати платіж – “викласти обставини, передбачені підпунктом 3.5.1 пунктом 3.5 цього розділу”. Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. Надати документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття та розрахунковий документ, який містить доручення платника банку, здійснити переказ визначеної в ньому суми коштів на рахунок забезпечення банківської гарантії. 6. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. 7. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. 3.5.1. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі); 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. 3.5.2. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Під кількістю дві одиниці слід розуміти 2 найменування згідно ТС.
Завершена
435 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 175.00 UAH
Період оскарження:26.03.2021 17:57 - 08.04.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА
Номер:5de8d467854a44fa94d51409d6e0c340
Пов'язана кваліфікація:ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШУМСЬК ХЛІБ", UA-EDR 38043889
Ідентифікатор запиту:UA-2021-03-26-004513-b.c2
Назва:СКАРГА
Скарга:
СКАРГА
26 березня 2021 року КНП "8-А МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ М.ЛЬВОВА" опубліковано оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-03-26-004513-b, за предметом закупівлі «Хліб пшеничний, хліб житньо-пшеничний».
У закупівлі взяли участь: ПрАТ «КОНЦЕРН ХЛІБПРОМ», ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШУМСЬК ХЛІБ", ПрАТ «ТЕРЕМНО ХЛІБ», ТОВ "Галицька здоба".
За результатами розгляду тендерної пропозиції ПП «Шумськ Хліб» Замовником протоколом від 27.04.2021 року прийнято рішення про відхилення такої пропозиції на підставі абз.2 п.1 ч.1 ст. 31 Закону (учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону).
Підставою для відхилення пропозиції Замовник вважає не надання ПП «Шумськ Хліб» банківської гарантії та згоду на використання інформації персональних даних на одного працівника.
Реагуючи на очевидно протиправне рішення ПП «Шумськ Хліб» опубліковано вимогу до замовника про те, що банківська гарантія та згода на всіх працівників щодо персональних даних завантажувались при подачі тендерної пропозиції, однак залишені поза увагою Замовника.
Замовником торгів проведено повторну оцінку документів учасника та встановлено, що твердження у вимозі є правдивими, замовником допущено помилку при кваліфікації пропозиції. Також при повторному огляді документів учасника встановлено факт подання у складі пропозиції договору на дезінфекцію, - дата укладення договору 11.01.2021 р, а строк дії до 31.12.2020 р., - невідповідність інформації тендерної пропозиції.
Таким чином, Замовник визнав незаконність свого рішення та виконання учасником вимог Тендерної документації.
В силу ч.12 ст. 29 Закону за результатами розгляду замовником в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону складається та оприлюднюється протокол розгляду всіх тендерних пропозицій.
Однак, Замовник після кваліфікації учасників умисно віднайшов також інші ймовірні порушення, які не оформленні відповідним протоколом, що суперечить Закону
1. Відповідно до договору про надання послуг із дезінфекції, - дата укладення договору 11.01.2021 р, а строк дії до 31.12.2020 р. Вказана інформація є формальною помилкою, яка не впливає взагалі на тендерну пропозицію. Договір який підписаний 11.01.2021 року очевидно не може укладатись на строк до 31.12.2020 року.
Відповідно до п.2 Наказу Міністерства розвитку економіки №710 від 15.04.2020 до формальних помилок належать помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
Таким чином, описка здійснена державною установою щодо року дії договору за наявності альтернативного строку визначеного тим же договором (або до повного розрахунку між сторонами) не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
2. Згідно із ч. 16 ст. 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Тому, всупереч ч. 16 ст. 29 Закону Замовник навіть у випадку виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником зобов’язаний був надати можливість ПП «Шумськ Хліб» усунути такі невідповідності у даному випадку описку шляхом завантаження довідки про чинність договору від ДУ «Тернопільський ОЛЦ ДСЕСУ» МОЗ України.
3. Замовник вказав, що інформація яка міститься в рішенні про відхилення тендерної пропозиції ПП «Шумськ Хліб» не відповідає дійсності, що є самостійною підставою для скасування відповідного рішення. Інші підстави не оформленні жодним процесуальним документом.
На підставі ст. 31 ЗУ «Про публічна закупівлі».
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду та задовольнити її.
2. Зобов’язати КНП "8-А МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ м.ЛЬВОВА" скасувати рішення оформлене протоколом засідання тендерного комітету від 27.04.2021 року в частині відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «Шумськхліб».
Директор ПП «Шумськхліб» В. Тюрін
Вирішення:Замовником торгів проведено повторну оцінку документів учасника та встановлено, що твердження у вимозі є правдивими, замовником допущено помилку при кваліфікації пропозиції. Водночас зазначаємо, що повторна кваліфікація учасника можлива лише на підставі рішення АМКУ. Також при повторному огляді документів учасника встановлено факт подання у складі пропозиції договору на дезінфекцію, - дата укладення договору 11.01.2021 р, а строк дії до 31.12.2020 р., - невідповідність інформації тендерної пропозиції. У разі оскарження рішення по кваліфікації і прийняття органами АМКУ відповідного рішення, буде проведено повторну оцінку учасника.