• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з поточного ремонту пішохідного зв’язку від СП «Портовик» до моря (інв. №1154 )

1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Інші завершальні будівельні роботи за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6. Послуги з поточного ремонту пішохідного зв’язку від СП «Портовик» до моря (інв. №1154 ). 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог (Додаток 5 до тендерної документації). 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 65481, Одеська область, м. Южне, вул. Приморська, буд.1 СП «Портовик» ПФ ДП «АМПУ» (адміністрація МП Південний). 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: 60 календарних днів з моменту отримання передплати здійсненої після письмової заявки на початок надання послуг, протягом 2021 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 980 000,00 грн. без ПДВ / 1 176 000,00 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16.04.2021 о 15-00 год. 12. Умови оплати: Авансування у розмірі 30% загальної ціни Договору протягом 15 банківських днів з дати надсилання письмової заявки на початок надання Послуг на підставі наданого Виконавцем рахунку, за умови виконання Виконавцем п. 4.2.1. Договору. Адміністрація здійснює розрахунки за фактично надані послуги, згідно підписаних відповідних Актів здавання-приймання наданих послуг (по формі КБ-2в та КБ-3) наступним чином: - протягом 15 банківських днів з дати підписання відповідного акту виконаних робіт/наданих послуг, на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата 80% суми акту, за винятком суми попередньої оплати (у разі наявності), сплаченої раніше у відповідності до умов Договору, та врахованої як частина оплати по даному акту; - протягом 10 банківських днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата 20% суми відповідного акту виконаних робіт/наданих послуг, за винятком суми попередньої оплати (у разі наявності), сплаченої раніше у відповідності до умов Договору, та врахованої як частина оплати по даному акту. 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, у відповідності до вимог Тендерної документації. При цьому, проектна, технічна документація, документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.

Торги не відбулися

980 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 9 800.00 UAH
Номер: 6c3dbaed374945759d7a0f3993a2be45
Внутрішній номер закупівлі: 9258082
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-03-26-003498-a   
Замовник: Південна філія ДП "АМПУ"
Контактна особа: Ракуленко Елена Игорьевна 048-738-17-65 Olena.Rakulenko@pf.uspa.gov.ua http://yuz-uspa.com.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 980 000.00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 9 800.00 UAH
Період уточнення: 26.03.2021 13:39 - 06.04.2021 00:00
Період прийому пропозицій: 26.03.2021 13:39 - 16.04.2021 15:00
Аукціон: 19.04.2021 11:18 - 19.04.2021 11:40
Період кваліфікації: 19.04.2021 11:40 - 20.05.2021 14:15
Умови оплати:
інша подія - 30%
інша подія - 70%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з поточного ремонту пішохідного зв’язку від СП «Портовик» до моря (інв. №1154 )
Код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 65481, Україна, Одеська область, Южне, вул. Приморська, буд.1 СП «Портовик» ПФ ДП «АМПУ» (адміністрація МП Південний) На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ПП "УКРСПЕЦСТРОЙ"

Оскарження: 23.04.2021 10:35 - 04.05.2021 00:00
Початкова пропозиція 844 600.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
844 600.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
23.04.2021 10:35
Відповіді на вимоги 11
Документи 13
Скарги 0
ДУКАТ

Оскарження: 20.05.2021 14:15 - 31.05.2021 00:00
Опубліковане повідомлення з вимогою усунення невідповідностей
Початкова пропозиція 975 100.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
915 000.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
20.05.2021 14:15
Відповіді на вимоги 11
Документи 29
Скарги 2