• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з поточного ремонту пішохідного зв’язку від СП «Портовик» до моря (інв. №1154 )

1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Інші завершальні будівельні роботи за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6. Послуги з поточного ремонту пішохідного зв’язку від СП «Портовик» до моря (інв. №1154 ). 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог (Додаток 5 до тендерної документації). 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 65481, Одеська область, м. Южне, вул. Приморська, буд.1 СП «Портовик» ПФ ДП «АМПУ» (адміністрація МП Південний). 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: 60 календарних днів з моменту отримання передплати здійсненої після письмової заявки на початок надання послуг, протягом 2021 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 980 000,00 грн. без ПДВ / 1 176 000,00 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16.04.2021 о 15-00 год. 12. Умови оплати: Авансування у розмірі 30% загальної ціни Договору протягом 15 банківських днів з дати надсилання письмової заявки на початок надання Послуг на підставі наданого Виконавцем рахунку, за умови виконання Виконавцем п. 4.2.1. Договору. Адміністрація здійснює розрахунки за фактично надані послуги, згідно підписаних відповідних Актів здавання-приймання наданих послуг (по формі КБ-2в та КБ-3) наступним чином: - протягом 15 банківських днів з дати підписання відповідного акту виконаних робіт/наданих послуг, на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата 80% суми акту, за винятком суми попередньої оплати (у разі наявності), сплаченої раніше у відповідності до умов Договору, та врахованої як частина оплати по даному акту; - протягом 10 банківських днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата 20% суми відповідного акту виконаних робіт/наданих послуг, за винятком суми попередньої оплати (у разі наявності), сплаченої раніше у відповідності до умов Договору, та врахованої як частина оплати по даному акту. 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, у відповідності до вимог Тендерної документації. При цьому, проектна, технічна документація, документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.

Торги не відбулися

980 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 9 800.00 UAH
Період оскарження: 26.03.2021 13:39 - 12.04.2021 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга на дії Замовника та його рішення, затверджене протокольним рішенням №195 тендерного комітету Південної філії ДП «АМПУ» від 20.05.2021 року

Номер: 38c9ffe7017643f79ea55018dcdbf3e0
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-26-003498-a.a2
Назва: Скарга на дії Замовника та його рішення, затверджене протокольним рішенням №195 тендерного комітету Південної філії ДП «АМПУ» від 20.05.2021 року
Скарга:
Скарга додається у форматі pdf.
Дата розгляду скарги: 11.06.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 02.06.2021 23:48
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 16.06.2021 17:39
Автор: ДУКАТ, Кастерін Сергій Юрійович 0633665066 kasterinaekaterina@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 0cec4effee64400f9c4dbf4c914f4330
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-26-003498-a.a1
Назва: Вимога
Вимога:
від 24.05.2021 року
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Затверджено рішенням ТК від 27.05.2021 р. Відповідь на вимогу про усунення порушення (подання вимоги – 24.05.2021 о 16:19; номер вимоги: UA-2021-03-26-003498-a.a1) по відкритим торгам на закупівлю: Послуги з поточного ремонту пішохідного зв’язку від СП «Портовик» до моря (інв. №1154 ) за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи. Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2021-03-26-003498-a. Стосовно вимоги (номер вимоги: UA-2021-03-26-003498-a.a1) по процедурі відкритих торгів на закупівлю: Послуги з поточного ремонту пішохідного зв’язку від СП «Портовик» до моря (інв. №1154 ) за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2021-03-26-003498-a) Приватного виробничо-комерційного підприємства «Дукат» (далі – ПВКП «Дукат») повідомляємо наступне. Відповідно до п.п. 1, 2 п. 3.12 Розділу І Додатку 2 до Тендерної документації (далі - ТД) зазначено, що учасник має надати Дозвільні документи (декларація або дозвіл)*, діючі на кінцеву дату подання тендерних пропозицій (оригінали або завірені учасником копії), видані уповноваженим(и) органом(ами) у порядку та у відповідності до чинного законодавства (згідно до Постанови КМУ від 26.10.2011 № 1107 зі змінами) на роботи підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки на: - зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин (в частині, що необхідна та використовується); - роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах) (в частині, що необхідна та використовується). Так, Постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 затверджений Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (далі –Порядок). Відповідно до п. 6 Порядку Дозвіл видається роботодавцеві – на виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у групі А додатка 2, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2021 № 77. Так, відповідно до п. 7 та п. 23 додатку 2 зазначеного Порядку до робот підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі дозволу, відносяться: - Роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо). - Монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин. Відповідно до п. 21 Порядку Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (далі – Декларація) видається роботодавцеві – на виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у групі Б додатка 2, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2021 № 77. При цьому, вищевказані роботи, в зазначеному Переліку – відсутні. Додатково зазначаємо, що в Декларації субпідрядника Виробничо-комерційного колективного підприємства «ВЄЛЄС», яка була надана учасником процедури відкритих торгів ПВКП «Дукат» у складі тендерної пропозиції відсутня інформація щодо підтвердження виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: - Роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо). - Монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин. Інформація щодо вищезазначених робіт підвищеної небезпеки зазначена в розділі Декларації інші відомості, що є не основною інформацією а додатковою та не являється підтвердженням відповідності вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки. Таким чином, твердження ПВКП «Дукат», що надана Декларація є достатньою для виконання вищезазначених робіт, є хибним та таким, що не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства України. Таким чином, з огляду на вищезазначене, підстави для задоволення вимоги та скасування рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції ПВКП «Дукат» відсутні.
Статус вимоги: Не задоволено