• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Папір офісний А4 80 г/м2, 500 арк., клас С (код за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне; номенклатурна позиція предмету закупівлі: папір офісний А4 80 г/м2, 500 арк., клас C, код ДК 021:2015: 30197630-1 - Папір для друку)

Місцезнаходження: Україна, 21029, Вінницька обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШОСЕ, будинок 96. Категорія: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частині 1 статті 2 Закону – юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі») та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності такої ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів. Вид закупівлі: спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: інформація зазначена в Додатку №4 до документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: єдиним критерієм оцінки даної спрощеної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Розмір та умови надання забезпечення пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): забезпечення тендерної пропозиції не вимагається.

Завершена

100 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.7% або 700.00 UAH
Номер: 78244c4f63224a4193b352a0a168cf00
Внутрішній номер закупівлі: 9189570
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-03-23-003632-c   
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №3 м.Вінниці"
Контактна особа: Ящук Альона Василівна +380635512566 alonayashchuk958@gmail.com http://cpmsd3.com.ua/
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 100 000.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 700.00 UAH
Період уточнення: 23.03.2021 12:50 - 28.03.2021 00:00
Період прийому пропозицій: 31.03.2021 00:00 - 09.04.2021 00:00
Аукціон: 09.04.2021 15:56 - 09.04.2021 16:17
Період кваліфікації: 09.04.2021 16:17 - 14.04.2021 13:04
Період завантаження договору: 14.04.2021 13:04 - 04.05.2021 13:04
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний А4 80 г/м2, 500 арк., клас С (код за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне; номенклатурна позиція предмету закупівлі: папір офісний А4 80 г/м2, 500 арк., клас С, код ДК 021:2015: 30197630-1 - Папір для друку)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1315 пачка
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 21029, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, ВУЛИЦЯ ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШОСЕ, будинок 96 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ФОП "Маркушевський Сергій Володимирович"

Оскарження: 14.04.2021 13:04 - 17.04.2021 00:00
Початкова пропозиція 98 099.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
91 984.25 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
14.04.2021 13:04
Документи 19
Скарги 1
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Початкова пропозиція 98 782.80 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
91 997.40 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: d05950cdc27d4c3a909471916cf028d5
Ідентифікатор договору: UA-2021-03-23-003632-c-a1
Постачальник: ФОП "Маркушевський Сергій Володимирович"
Номер договору: №32
Сума договору: 91 984.25 UAH без ПДВ
Період дії договору: 26.04.2021 00:00 - 31.12.2021 23:59
Дата підписання: 26.04.2021 00:00
Статус:
Виконаний
Договір №32
Звіт про виконання договору про закупівлю
p7s
sign.p7s