-
Спрощена закупівля
-
КЕП
Папір офісний А4 80 г/м2, 500 арк., клас С (код за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне; номенклатурна позиція предмету закупівлі: папір офісний А4 80 г/м2, 500 арк., клас C, код ДК 021:2015: 30197630-1 - Папір для друку)
Оголошено тендер
100 000.00
UAH
Номер:
e7f1972e00f34c4c9e0577e0707155b3
Ідентифікатор плану:
UA-P-2021-03-23-001502-c
Тип процедури:
Спрощена закупівля
Закупівельник:
Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №3 м.Вінниці"
×
-
Код ЄДРПОУ:
25502352
-
Адреса:
21029, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 96
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №3 м.Вінниці"
×
-
Код ЄДРПОУ:
25502352
-
Адреса:
21029, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 96
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
100 000.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Папір офісний А4 80 г/м2, 500 арк., клас С (код за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне; номенклатурна позиція предмету закупівлі: папір офісний А4 80 г/м2, 500 арк., клас C, код ДК 021:2015: 30197630-1 - Папір для друку)
Примітки:
Місцезнаходження: Україна, 21029, Вінницька обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШОСЕ, будинок 96. Категорія: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частині 1 статті 2 Закону – юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі») та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності такої ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів. Вид закупівлі: спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Річний план закупівлі на:
2021
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Березень 2021
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ:
2610 Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)
Дата опублікування:
23.03.2021 12:17
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Папір офісний А4 80 г/м2, 500 арк., клас С (код за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне; номенклатурна позиція предмету закупівлі: папір офісний А4 80 г/м2, 500 арк., клас С, код ДК 021:2015: 30197630-1 - Папір для друку)
Кількість
1315 пачка
Період постачання
до 31.12.2021
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоДержавний бюджет України
ОписКошти НСЗУ згідно видаткових накладних
Сума100 000.00 UAH