• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Папір А4 (ДК 021:2015 - 30190000-7 - «Офісне устаткування та приладдя різне», ДК 021:2015 - 30197630-1 – «Папір для друку»)

Пропозиція учасника обов'язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції відкритих торгів, яке має бути подане у вигляді електронної банківської гарантії. Електронна банківська гарантія – документ, виданий учаснику торгів банком, який гарантує негайно та безумовно за першою письмовою вимогою замовника сплатити повну суму в розмірі 12700,00 грн. (дванадцять тисяч сімсот гривень 00 копійок) за умови письмового підтвердження, що учасник не виконав своїх зобов’язань, які передбачені цією документацією. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004р. № 639, із зобов’язанням банку відшкодувати на рахунок: UA328201720355179002000015950 ДКСУ м. Київ, МФО 820172, Код ЄДРПОУ 26304855 – кошти в сумі забезпечення тендерної пропозиції, які визначені в даному розділі (у разі зміни розрахункового рахунку та банку, додатково в письмовій вимозі замовник може уточнювати свої реквізити для перерахування суми банківської гарантії). Електронна банківська гарантія має містити: назву документа – «Електронна банківська гарантія» або «Банківська гарантія», номер, дату та місце складання. Відповідно до даної тендерної документації Електронна банківська гарантія подається учасником у складі тендерної пропозиції у вигляді архівного файлу, що надається банком, в якому міститься електронна банківська гарантія (в форматі PDF), цифровий підпис уповноваженої особи банку та копія ліцензії банку (в форматі PDF). У разі, якщо архівний файл не буде містити таких документів в зазначених форматах, замовник залишає за собою право на відхилення такої пропозиції. Всі витрати, пов'язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Термін дії електронної банківської гарантії, наданої як забезпечення тендерної пропозиції учасника, має відповідати терміну дії пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Замовник відхиляє пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції.

Торги не відбулися

425 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 250.00 UAH
Номер: ce3a843617ec43d78bf24c221609ed24
Внутрішній номер закупівлі: 8671512
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-02-17-012831-a   
Замовник: Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Полтавській області
Контактна особа: Губка Сергій Віталійович +380532642301 inbox@pl.court.gov.ua https://pl.court.gov.ua/tu17/
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 425 000.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 4 250.00 UAH
Розмір забезпечення тендерних пропозицій: 12 700.00 UAH
Період уточнення: 17.02.2021 17:31 - 23.02.2021 00:00
Період прийому пропозицій: 17.02.2021 17:31 - 05.03.2021 00:00
Аукціон: з 05.03.2021 14:54
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір А4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 4250 пачка
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава та Полтавська область, Згідно Додатку 4 до тендерної документації На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС"
Початкова пропозиція 355 725.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
355 725.00 UAH з ПДВ
Відповіді на вимоги 10
Документи 25
Скарги 0