• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Ремонт (реставраційний) сходової клітки №3 та санвузлів третього поверху корпусу № 1 Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини по вул. Садовій, 2 в м. Умань Черкаської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)

1. Найменування замовника: Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. 2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02125639. 4. Місцезнаходження замовника: 20300, Черкаська область, м. Умань, вул. Садова, 2. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Юрченко Олена Вікторівна, уповноважена особа із спрощених закупівель, провідний спеціаліст Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини, 20300, Черкаська область, м. Умань, вул. Садова, 2, телефон +38(04744)40889, e-mail: eyurchenko.0503@gmail.com. 6. Вид предмета закупівлі: Роботи. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Ремонт (реставраційний) сходової клітки №3 та санвузлів третього поверху корпусу № 1 Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини по вул. Садовій, 2 в м. Умань Черкаської області». 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Код за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація. 9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Пропозиція Учасника повинна відповідати технічному завданню: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Ремонт (реставраційний) сходової клітки №3 та санвузлів третього поверху корпусу № 1 Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини по вул. Садовій, 2 в м. Умань Черкаської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація). Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання): згідно із Додатком 1 до даного Оголошення. 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 (одна) робота. 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Черкаська область, м. Умань, вул. Садова, 2. 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 01.08.2021 року. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 098 775.40 (один мільйон дев’яносто вісім тисяч сімсот сімдесят п’ять гривень 40 копійок) з ПДВ. 15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти Державного бюджету України (кошти спеціального фонду). 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. 18. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому. Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Приведені ціни визначаються з урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки. Для проведення електронного аукціону ціни/приведені ціни всіх тендерних пропозицій/пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна/приведена ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ. Якщо учасники подали тендерні пропозиції/пропозиції з однаковим значенням ціни/приведеної ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати учасник, який подав свою тендерну пропозицію/пропозицію пізніше, ніж інші учасники з аналогічним значенням ціни тендерної пропозиції/пропозиції. Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни. Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника. 19. Період уточнення інформації про закупівлю: «12» лютого 2021 року час 0000 год. 20. Кінцевий строк подання пропозицій: «17» лютого 2021 року час 0000 год. 21. Розмір забезпечення пропозиції: Не вимагається. 21. Вид забезпечення пропозиції: Не вимагається. 22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається. 23. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично. 25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично. 26. Примітки: Оголошення про проведення спрощеної закупівлі сформовано у відповідності до положень статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями). Додатки до оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель PROZORRO: Документація ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Ремонт (реставраційний) сходової клітки №3 та санвузлів третього поверху корпусу № 1 Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини по вул. Садовій, 2 в м. Умань Черкаської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) та додатки до неї: Додаток 1 «Відомість обсягу робіт». Додаток 2 «Проект договору». Додаток 3 «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження». Додаток 4 «Інформаційна довідка». Додаток 5 «Пропозиція».

Завершена

1 098 775.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 987.75 UAH
Номер: a4bb502e67244afbaf118ef8f6bb0425
Внутрішній номер закупівлі: 8486388
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-02-08-001971-a   
Замовник: Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Контактна особа: Олена Вікторівна Юрченко +380474440889 eyurchenko.0503@gmail.com http://udpu.org.ua/
Класифікатор ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставраціяАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Роботи
Очікувана вартість: 1 098 775.40 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 10 987.75 UAH
Період уточнення: 08.02.2021 10:23 - 12.02.2021 00:00
Період прийому пропозицій: 12.02.2021 00:00 - 17.02.2021 00:00
Аукціон: 19.02.2021 14:51 - 19.02.2021 15:18
Період кваліфікації: 19.02.2021 15:18 - 26.02.2021 14:41
Період завантаження договору: 26.02.2021 14:41 - 18.03.2021 14:41
Умови оплати:
інша подія - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Ремонт (реставраційний) сходової клітки №3 та санвузлів третього поверху корпусу № 1 Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини по вул. Садовій, 2 в м. Умань Черкаської області»
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 роботи
Період постачання до 01.08.2021
Місце постачання 20300, Україна, Черкаська область, м. Умань, вул. Садова, 2 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельно торгова корпорація ЄС і В

Оскарження: 23.02.2021 10:06 - 26.02.2021 00:00
Початкова пропозиція 984 681.46 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
972 600.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
23.02.2021 10:06
Документи 30
Скарги 0
ТОВ "ЕД ТЕМП"

Оскарження: 26.02.2021 14:41 - 03.03.2021 00:00
Початкова пропозиція 988 947.97 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
973 600.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
26.02.2021 14:41
Документи 57
Скарги 1
ТОВ "МБП-ТЕПЛОМЕРЕЖА"
Початкова пропозиція 1 054 652.66 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 043 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 32
Скарги 0

Контракти

Номер: 189eedb9dbef49e48cc32b9929b5638d
Ідентифікатор договору: UA-2021-02-08-001971-a-a1
Постачальник: ТОВ "ЕД ТЕМП"
Номер договору: 2103-1
Сума договору: 973 600.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 811 333.33 UAH без ПДВ
Період дії договору: 12.03.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Дата підписання: 12.03.2021 14:06
Статус:
Розірваний
pdf
Договір №2103-1.pdf
pdf
Договірна ціна.pdf
pdf
Додатки до Договору.pdf
pdf
ДодатковаУгода1.pdf
p7s
sign.p7s
pdf
ДодатковаУгода2.pdf
pdf
ЛистДАБІ.pdf
p7s
sign.p7s