-
Спрощена закупівля
-
КЕП
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Ремонт (реставраційний) сходової клітки №3 та санвузлів третього поверху корпусу № 1 Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини по вул. Садовій, 2 в м. Умань Черкаської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
973 600.00
UAH з ПДВ
Номер:
189eedb9dbef49e48cc32b9929b5638d
Ідентифікатор договору:
UA-2021-02-08-001971-a-a1
Замовник:
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
×
-
Код ЄДРПОУ:
02125639
-
Контактна особа:
Олена Вікторівна Юрченко +380474440889 eyurchenko.0503@gmail.com http://udpu.org.ua/
-
Адреса:
20300, Україна, Черкаська область, м. Умань, вул. Садова, 2
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВ "ЕД ТЕМП"
×
-
Код ЄДРПОУ:
33107701
-
Контактна особа:
Лариса Діденко +380638756157 laralada@ukr.net
-
Адреса:
02002, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛ.КАХОВСЬКА, будинок 64
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору:
2103-1
Дата підписання:
12.03.2021 14:06
Період дії договору:
12.03.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору:
973 600.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 162 266.67 UAH)
Причини розірвання договору:
Згідно відмови у видачі дозволу на виконання будівельних робіт від 18 травня 2021 р.№
ІУ0132210325161 виданого Державною архітектурно-будівельною інспекцією України, у зв'язку із
відсутністю в Підрядника ліцензії класу наслідків об'єкту будівництва ССЗ (значними), що унеможливлює виконання робіт Підрядником.
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Ремонт (реставраційний) сходової клітки №3 та санвузлів третього поверху корпусу № 1 Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини по вул. Садовій, 2 в м. Умань Черкаської області»
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 01.08.2021
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
6bd0cc9e6fea48c09f50962abba9051f
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони дійшли згоди, керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі", укласти Додаткову угоду №1 до Договору № 2103-1 від 12.03.2021.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
30.04.2021 10:46
Статус:
Опубліковано