• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Технічне обслуговування, ремонт та послуги з відновлення та забезпечення роботи офісної техніки)

Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-01-04-000925-b, згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі. Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в оголошенні про початок торгів та в Додатку 6.1 до тендерної документації.

Завершена

3 205 054.17 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 32 050.54 UAH
Номер: aabd95110b6a49aebd470b8d6e0a84cd
Внутрішній номер закупівлі: 8460953
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-02-05-001257-b   
Замовник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ"
Контактна особа: Філоненко Сергій Леонідович 380442397759 FILONENKO-SL@TSOUA.COM https://tsoua.com/
Класифікатор ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 3 205 054.17 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 32 050.54 UAH
Розмір забезпечення тендерних пропозицій: 96 100.00 UAH
Період уточнення: 05.02.2021 10:30 - 12.02.2021 00:00
Період прийому пропозицій: 05.02.2021 10:30 - 22.02.2021 17:30
Аукціон: 23.02.2021 15:56 - 23.02.2021 16:29
Період кваліфікації: 23.02.2021 16:29 - 02.03.2021 18:43
Період завантаження договору: 02.03.2021 18:43 - 22.03.2021 18:43
Умови оплати:
інша подія - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Технічне обслуговування, ремонт та послуги з відновлення та забезпечення роботи офісної техніки (50311000-8)
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 1 послуга
Період постачання до 25.04.2022
Місце постачання Відповідно до документації

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ТОВ СІНТ

Оскарження: 02.03.2021 18:43 - 13.03.2021 00:00
Початкова пропозиція 2 263 816.67 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 827 960.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
02.03.2021 18:43
Відповіді на вимоги 10
Документи 41
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТЛІНК"
Початкова пропозиція 2 630 622.58 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 829 000.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 10
Документи 22
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "СОЛАР ІКС"
Початкова пропозиція 2 780 000.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 984 992.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 10
Документи 17
Скарги 0
ТОВ "ВС Технолоджі"
Початкова пропозиція 3 045 774.67 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 985 000.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 10
Документи 40
Скарги 0

Контракти

Номер: c7d839999a95446aba9eca00dc5816aa
Ідентифікатор договору: UA-2021-02-05-001257-b-a1
Постачальник: ТОВ СІНТ
Номер договору: 21030000101
Сума договору: 2 193 552.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 1 827 960.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 19.03.2021 00:00 - 18.07.2022 00:00
Дата підписання: 19.03.2021 00:00
Статус:
Виконаний
pdf
Договір 21030000101 від 19.03.2021.pdf
pdf
Дод_угода 1 від 18.04.2022 до договору 21030000101 від 19.03...
p7s
sign.p7s
p7s
sign.p7s