-
Відкриті торги
-
КЕП
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Технічне обслуговування, ремонт та послуги з відновлення та забезпечення роботи офісної техніки)
Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-01-04-000925-b, згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі. Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в оголошенні про початок торгів та в Додатку 6.1 до тендерної документації.
2 193 552.00
UAH з ПДВ
Номер:
c7d839999a95446aba9eca00dc5816aa
Ідентифікатор договору:
UA-2021-02-05-001257-b-a1
Замовник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
42795490
-
Контактна особа:
Філоненко Сергій Леонідович 380442397759 FILONENKO-SL@TSOUA.COM https://tsoua.com/
-
Адреса:
03065, Україна, Київська область, Київ, проспект Гузара Любомира, будинок 44
-
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Постачальник:
ТОВ СІНТ
×
-
Код ЄДРПОУ:
16285789
-
Контактна особа:
Заболотний Дмитро Васильович +380443910007 lidia_01@ukr.net https://www.sint.ua/
-
Адреса:
03179, Україна, м. Київ, Київ, пр. Перемоги 131
Класифікатор ДК 021:2015:
50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Опис:
Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-01-04-000925-b, згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі. Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в оголошенні про початок торгів та в Додатку 6.1 до тендерної документації.
Номер договору:
21030000101
Дата підписання:
19.03.2021 00:00
Період дії договору:
19.03.2021 00:00 - 18.07.2022 00:00
Сума договору:
2 193 552.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 365 592.00 UAH)
Оплачено:
1 216 879.32 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 202 813.22 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Технічне обслуговування, ремонт та послуги з відновлення та забезпечення роботи офісної техніки (50311000-8)
×
-
NONE:
000 Класифікатор зазначений в описі закупівлі
Кількість
1 посл.
Період постачання
до 25.04.2022
Місце постачання
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
b24cf8a8c0734f8381e9b66ecfb8bdd0
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
п. 4. ч.5 ст. 41 ЗУ 922: продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
18.04.2022 00:00
Статус:
Опубліковано