-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з надання фінансових консультацій, обробки фінансових транзакцій і клірингові послуги (Підготовка консолідованої фінансової інформації про групу підприємств, установ та організацій комунальної власності територіальної громади міста Києва (у складі річного звіту про діяльність виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), підприємств, установ, організацій територіальної громади міста Києва за 2020 рік) за 2020 рік)
Завершена
1 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
Номер:
09d07e06da9e4a8692e549c78a8bde63
Внутрішній номер закупівлі:
8365491
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-02-01-005894-a
Замовник:
Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
×
-
Код ЄДРПОУ:
04633423
-
Адреса:
01044, Україна, Київська область, Київ, Хрещатик,36
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Барабаш Тетяна Олександрівна 380442026081 tender@guekmda.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015:
66170000-2 Послуги з надання фінансових консультацій, обробки фінансових транзакцій і клірингові послугиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Послуги
Очікувана вартість:
1 200 000.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону:
6 000.00 UAH
Період уточнення:
01.02.2021 12:51 - 08.02.2021 00:00
Період прийому пропозицій:
01.02.2021 12:51 - 18.02.2021 16:00
Аукціон:
19.02.2021 12:36 - 19.02.2021 13:09
Період кваліфікації:
19.02.2021 13:09 - 25.02.2021 16:11
Період завантаження договору:
25.02.2021 16:11 - 17.03.2021 16:11
Умови оплати:
надання послуг - 100%
- Подіянадання послуг
- ОписОплата наданих Послуг здійснюється у грошовій одиниці України на розрахунковий рахунок Виконавця на підставі підписаного Акту приймання-передачі наданих Послуг (далі – Акт) протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання відповідного Акту за умови отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування. Розрахунки за надані Послуги здійснюються на підставі статті 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані Послуги здійснюється протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування оплати наданих Послуг на свій реєстраційний рахунок. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків), у тому числі, відповідно до розділу 2 проекту Договору про закупівлю (Додаток 5 тендерної документації).
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях10 банківські дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Підготовка консолідованої фінансової інформації про групу підприємств, установ та організацій комунальної власності територіальної громади міста Києва (у складі річного звіту про діяльність виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), підприємств, установ, організацій територіальної громади міста Києва за 2020 рік) за 2020 рік:
˗ 2 (два) надрукованих примірники українською мовою тому «Консолідована фінансова інформація спеціального призначення про групу підприємств, установ та організацій комунальної
власності територіальної громади міста за 2020 рік» на паперовому носії;
˗ 2 (два) надрукованих примірники англійською мовою тому «Консолідована фінансова інформація спеціального призначення про групу підприємств, установ та організацій комунальної
власності територіальної громади міста за 2020 рік» на паперовому носії;
˗ електронна версія тому
«Консолідована фінансова інформація спеціального призначення про групу підприємств, установ та організацій комунальної
власності територіальної громади міста за 2020 рік» українською та англійською мовами на USB- флешнакопичувачі у форматі
.doc (.docx) за погодженням з Замовником
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.12.2021
Місце постачання
Відповідно до документації
Результати торгів
Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЙЧ ЕЛ БІ ЮКРЕЙН"
Оскарження: 25.02.2021 16:11 - 08.03.2021 00:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
23731031
-
Контактна особа:
Валерій Бондар 380442913010 OFFICE@HLB.COM.UA http://www.hlb.com.ua/
-
Адреса:
Україна, Київська область, Київ, 01011, м.Київ, ВУЛИЦЯ ГУСОВСЬКОГО, будинок 11/11, офіс 3
Оскарження: 25.02.2021 16:11 - 08.03.2021 00:00
Початкова пропозиція
1 097 700.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 085 700.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
25.02.2021 16:11
Відповіді на вимоги
10
Документи
68
Скарги
0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНТ ТОРНТОН ЛЕГІС"
×
-
Код ЄДРПОУ:
34764976
-
Контактна особа:
Чмир Олександр 380444843364 INFO@UA.GT.COM
-
Адреса:
Україна, Київська область, Київ, 01004, м.Київ, ВУЛ.ТЕРЕЩЕНКІВСЬКА, будинок 11-А
Початкова пропозиція
1 120 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 090 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги
10
Документи
5
Скарги
0
ТОВ "Крестон Джі Сі Джі Аудит"
×
-
Код ЄДРПОУ:
31586485
-
Контактна особа:
Андрей Попов +380503486366 andriypopov@mail.ua
-
Адреса:
03150, Україна, м. Київ, Київ, вул. Горького 172
Початкова пропозиція
1 128 300.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 097 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги
10
Документи
36
Скарги
0
ТОВ "СТАНДАРТ-АУДИТ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
23980886
-
Контактна особа:
Дмитро Олексієнко +380503835713 sa23980886@gmail.com
-
Адреса:
01024, Україна, м. Київ, місто Київ, ВУЛИЦЯ РОГНІДИНСЬКА, будинок 4-А, офіс 10
Початкова пропозиція
1 150 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 150 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги
10
Документи
16
Скарги
0
Контракти
Номер:
e24e0afd8e11493f8c8e6d08cc90aa6a
Ідентифікатор договору:
UA-2021-02-01-005894-a-b1
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЙЧ ЕЛ БІ ЮКРЕЙН"
×
-
Код ЄДРПОУ:
23731031
-
Контактна особа:
Валерій Бондар 380442913010 OFFICE@HLB.COM.UA http://www.hlb.com.ua/
-
Адреса:
Україна, Київська область, Київ, 01011, м.Київ, ВУЛИЦЯ ГУСОВСЬКОГО, будинок 11/11, офіс 3
Номер договору:
РЗ/2021
Сума договору:
1 085 700.00 UAH з ПДВ
Сума договору:
904 750.00 UAH без ПДВ
Період дії договору:
до 31.12.2021 00:00
Дата підписання:
11.03.2021 00:00
Статус:
Виконаний