• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з надання фінансових консультацій, обробки фінансових транзакцій і клірингові послуги (Підготовка консолідованої фінансової інформації про групу підприємств, установ та організацій комунальної власності територіальної громади міста Києва (у складі річного звіту про діяльність виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), підприємств, установ, організацій територіальної громади міста Києва за 2020 рік) за 2020 рік)

Завершена

1 200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
Період оскарження: 01.02.2021 12:51 - 14.02.2021 00:00
Вимога
Вирішена

Щодо положень договору

Номер: 8a0a1480d9c440fabc3942c496d124d8
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-01-005894-a.c1
Назва: Щодо положень договору
Вимога:
Просимо розглянути можливість внесення правок до проекту договору відповідно до прикріпленного файла.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учасник. В п. 3.1.3. Договору «Достроково розірвати цей Договір у разі невиконання чи неналежного виконання Виконавцем зобов'язань, повідомивши його про це письмово у строк не менше за 15 (п'ятнадцять) календарних днів до дати розірвання Договору.» просимо зазначити критерії неналежного виконання Виконавцем зобов'язань. Згідно з підпунктом 3.4.1. Виконавець зобов’язаний виконати всі зобов'язання щодо надання Послуг за Договором у відповідності до умов цього Договору та Додатків 1-3 до цього Договору згідно з законодавством України. Таким чином, критеріями неналежного виконання Виконавцем зобов’язань є порушення умов Договору, невиконання вимог, визначених у Технічних, якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі/технічній специфікації (Додаток 1 до Договору), порушення етапів і термінів виконання Послуг, визначених у Календарному плані (Додаток 3 до Договору), а також ненадання Послуг згідно з Специфікацією (Додаток 2 до Договору). Викласти п 3.1.5. в наступній редакції: «Повернути Акт Виконавцю на доопрацювання без здійснення оплати в разі неналежного оформлення Акту чи інших документів, на підставі яких здійснюється оплата Послуг (відсутність печатки (за наявності), підписів, тощо), в порядку, передбаченому пунктом 4.4. розділу 4 цього Договору.». Умови проєкту Договору розроблені Замовником, і не підлягають змінам. Викласти п. 3.2.2. в наступній редакції: «Сприяти Виконавцю в процесі виконання його зобов'язань за цим Договором і забезпечити надання Виконавцю інформації, необхідної для виконання умов цього Договору Інформація може бути надана Виконавцю у будь-який зручний для Замовника та погоджений з Виконавцем спосіб (/факсимільний зв'язок, лист, е-таіі тощо).». Умови проєкту Договору розроблені Замовником, і не підлягають змінам. Викласти п. 3.4.2. в наступній редакції: «Після надання Послуг, згідно з Додатком 2, передати Замовнику сформований кінцевий результат надання Послуг - том «Консолідована фінансова інформація спеціального призначення про групу підприємств, установ та організацій комунальної власності територіальної громади міста за 2020 рік» (українською мовою та його переклад англійською мовою) та усі матеріали і документи, які засвідчують факт наданих Послуг, а також документи Замовника, що були отримані за Актом приймання-передачі наданих послуг у зв'язку з виконанням цього Договору.». Умови проєкту Договору розроблені Замовником, і не підлягають змінам. Викласти п. 4.3. в наступній редакції: «Виконавець складає та надсилає Замовнику Акт у двох примірниках після фактичного надання Послуг, згідно з Додатком 1 та Додатком 3, але не пізніше наступного робочого дня після дати завершення надання Послуг, як передбачено Календарним планом (Додаток 3, етап IV)». Умови проєкту Договору розроблені Замовником, і не підлягають змінам. Доповнити п.4. наступними підпунктами: «4.4.1 Після усунення вказаних недоліків (здійснення всіх доробок) Акт приймання-передачі наданих послуг підлягає оформленню у порядку, передбаченому у пункті 4.4. цього Договору. Умови проєкту Договору розроблені Замовником, і не підлягають змінам. 4.4.2 Датою отримання Акту вважається дата вручення поштового відправлення або дата підпису Замовника про отримання кур'єрського відправлення.». Умови проєкту Договору розроблені Замовником, і не підлягають змінам. Викласти 4.5. в наступній редакції: «Якість наданих Послуг повинна відповідати умовам Договору, побажанням Замовника погоджені Сторонами у письмовому вигляді, іншим вимогам, які звичайно пред'являються до такого виду Послуг та закріплені в діючих нормативно-правових актах.». Умови проєкту Договору розроблені Замовником, і не підлягають змінам. В п. 5.1 Договору «У разі неякісного надання Послуг, Замовник має право не оплачувати ці Послуги до повного і належного виконання Виконавцем своїх зобов'язань за цим Договором, а Виконавець зобов'язується замінити неналежно надані Послуги, Послугами належної якості у терміни, визначені Замовником.» просимо зазначити критерії неналежного виконання Виконавцем своїх зобов'язань. Згідно з підпунктом 3.4.1. Виконавець зобов’язаний виконати всі зобов'язання щодо надання Послуг за Договором у відповідності до умов цього Договору та Додатків 1-3 до цього Договору згідно з законодавством України. Таким чином, критеріями неналежного виконання Виконавцем зобов’язань є порушення умов Договору, невиконання вимог, визначених у Технічних, якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі/технічній специфікації (Додаток 1 до Договору), порушення етапів і термінів виконання Послуг, визначених у Календарному плані (Додаток 3 до Договору), а також ненадання Послуг згідно з Специфікацією (Додаток 2 до Договору). Викласти 5.5. в наступній редакції: «За фактично понесені витрати у зв'язку з наданням Послуг відповідальність несе Виконавець.». Умови проєкту Договору розроблені Замовником, і не підлягають змінам. В 11.2.1. Договору «В односторонньому порядку за ініціативи Замовника у разі невиконання чи неналежного виконання Виконавцем зобов'язань, повідомивши його про це письмово у строк не менше ніж за 15 (п'ятнадцять) календарних днів до дати розірвання Договору. Датою розірвання Договору буде вважатися дата, вказана в повідомленні Замовника про розірвання Договору.» просимо зазначити критерії неналежного виконання Виконавцем своїх зобов'язань. Згідно з підпунктом 3.4.1. проєкту Договору Виконавець зобов’язаний виконати всі зобов'язання щодо надання Послуг за Договором у відповідності до умов цього Договору та Додатків 1-3 до цього Договору згідно з законодавством України. Таким чином, критеріями неналежного виконання Виконавцем зобов’язань є порушення умов Договору, невиконання вимог, визначених у Технічних, якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі/технічній специфікації (Додаток 1 до Договору), порушення етапів і термінів виконання Послуг, визначених у Календарному плані (Додаток 3 до Договору), а також ненадання Послуг згідно зі Специфікацією (Додаток 2 до Договору). В п. 5.1. Додатку 1 до Договору «Том «Консолідована фінансова інформація спеціального призначення про групу підприємств, установ та організацій комунальної власності територіальної громади міста за 2020 рік» має містити не більше 55 сторінок.» зазначена кількість сторінок є обмежуючою - у разі необхідності більшого об'єму сторінок для надання повної інформації це буде впливати на повноту та належність виконання завдання. Так, порушення вимог, визначених у Технічних, якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі/технічній специфікації (Додаток 1 до Договору) буде впливати на належність виконання зобов’язань Виконавця. Викласти п. 5.2. Додатку 1 до Договору в наступній редакції: «Загальний обсяг текстових матеріалів та спосіб їх викладення погоджуються із Замовником у письмовій формі.». Умови проєкту Договору розроблені Замовником, і не підлягають змінам. В першому етапі Додатку 3 до Договору: «Підготовка Виконавцем форм запитів для збору даних та матеріалів, необхідних для надання послуг з підготовки тому «Консолідована фінансова інформація спеціального призначення про групу підприємств, установ та організацій комунальної власності територіальної громади міста за 2020 рік» надайте роз'яснення щодо терміну «форм запитів» чи маються на увазі запити на отримання документів та матеріалів для надання послуги. Так, мається на увазі «запити на отримання документів та матеріалів для надання послуги». Викласти другий етап Додатку 3 до Договору в наступній редакції: «Надання Замовнику попередньої редакції (проекту) тому «Консолідована фінансова інформація спеціального призначення про групу підприємств, установ та організацій комунальної власності територіальної громади міста за 2020 рік» українською мовою». Попередня редакції тому «Консолідована фінансова інформація спеціального призначення про групу підприємств, установ та організацій комунальної власності територіальної громади міста за 2020 рік» і є проєктом тому «Консолідована фінансова інформація спеціального призначення про групу підприємств, установ та організацій комунальної власності територіальної громади міста за 2020 рік», який надається Замовнику для опрацювання та погодження перед формуванням кінцевого результату надання Послуги. Викласти деталізацію другого етапу Додатку 3 до Договору в наступній редакції: «Надання Замовнику попередньої редакції (проекту) тому «Консолідована фінансова інформація спеціального призначення про групу підприємств, установ та організацій комунальної власності територіальної громади міста за 2020 рік» українською мовою: - на паперовому носії (1 надрукований примірник українською мовою); - в електронному вигляді у форматі .doс (.doсх) за погодженням з Замовником». Попередня редакції тому «Консолідована фінансова інформація спеціального призначення про групу підприємств, установ та організацій комунальної власності територіальної громади міста за 2020 рік» і є проєктом тому «Консолідована фінансова інформація спеціального призначення про групу підприємств, установ та організацій комунальної власності територіальної громади міста за 2020 рік», який надається Замовнику для опрацювання та погодження перед формуванням кінцевого результату надання Послуги. В термінах виконання другого етапу Додатку 3 до Договору жодним чином не вказані терміни надання документів Замовником та не враховані можливі затримки з надання послуг через затримки з надання документів та матеріалів. Терміни надання матеріалів регламентуються розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 28.01.2021 № 102 «Про підготовку річного звіту про діяльність виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), підприємств, установ, організацій територіальної громади міста Києва за 2020 рік» та п. 3.2.3 проєкту Договору
Статус вимоги: Задоволено