• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з організації гарячого харчування учнів Надіївської ЗОШ І-ІІІ ступенів

Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

Завершена

148 800.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 744.00 UAH
Номер: 50452e2dbfa74a448829e1626a9d7ed5
Внутрішній номер закупівлі: 8057869
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-12-29-008390-a   
Замовник: Управління освіти Долинської міської ради
Контактна особа: Боднар Ірина Зіновіївна +380347728093 irynabodnar88@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 148 800.00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 744.00 UAH
Період уточнення: 29.12.2020 16:10 - 05.01.2021 00:00
Період прийому пропозицій: 29.12.2020 16:10 - 15.01.2021 00:00
Аукціон: 15.01.2021 13:01 - 15.01.2021 13:22
Період кваліфікації: 15.01.2021 13:22 - 16.01.2021 15:42
Період завантаження договору: 16.01.2021 15:42 - 05.02.2021 15:42
Умови оплати:
надання послуг - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації гарячого харчування учнів Надіївської ЗОШ І-ІІІ ступенів
Код ДК 021:2015: 55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 77515, Україна, Івано-Франківська область, с. Надіїв, вул. Тараса Шевченка, 48 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
Фізична особа-підприємець Савчук Галина Михайлівна

Оскарження: 16.01.2021 15:42 - 27.01.2021 00:00
Початкова пропозиція 143 520.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
143 520.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
16.01.2021 15:42
Відповіді на вимоги 9
Документи 20
Скарги 0
Фізична особа-підприємець Бад'їн Любов Ярославівна
Початкова пропозиція 146 160.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
146 160.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 9
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: b9c86765d62f4b1ebd8f82b3062310c5
Ідентифікатор договору: UA-2020-12-29-008390-a-a1
Постачальник: Фізична особа-підприємець Савчук Галина Михайлівна
Номер договору: 19
Сума договору: 51 435.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 29.01.2021 00:00 - 31.03.2022 23:59
Дата підписання: 29.01.2021 00:00
Статус:
Виконаний
pdf
Договір _19.pdf
pdf
Додаткова угода 1 (до дог. _19).pdf
pdf
Додаткова угода 2 (до дог. _19).pdf
pdf
Додаткова угода 3 (до дог. _19) (1).pdf
p7s
sign.p7s