-
Відкриті торги
-
КЕП
Послуги з організації гарячого харчування учнів Надіївської ЗОШ І-ІІІ ступенів
51 435.00
UAH без ПДВ
Номер:
b9c86765d62f4b1ebd8f82b3062310c5
Ідентифікатор договору:
UA-2020-12-29-008390-a-a1
Замовник:
Управління освіти Долинської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
43314923
-
Контактна особа:
Боднар Ірина Зіновіївна +380347728093 irynabodnar88@gmail.com
-
Адреса:
77500, Україна, Івано-Франківська область, Долина, пр. Незалежності,12
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
Фізична особа-підприємець Савчук Галина Михайлівна
×
-
Код ЄДРПОУ:
1763801002
-
Контактна особа:
Савчук Галина Михайлівна 380967411178, 380967411178 h.savchyk@ukr.net
-
Адреса:
77500, Україна, Івано-Франківська область, c.Новичка, вул. Сонячна, 32
Класифікатор ДК 021:2015:
55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Номер договору:
19
Дата підписання:
29.01.2021 00:00
Період дії договору:
29.01.2021 00:00 - 31.03.2022 23:59
Сума договору:
51 435.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
51 435.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації гарячого харчування учнів Надіївської ЗОШ І-ІІІ ступенів
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.03.2022
Місце постачання
77515, Україна, Івано-Франківська область, с. Надіїв, вул. Тараса Шевченка, 48
На карті
Внесені зміни
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
a2e6f82b7639443eb468b5992dea0e97
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Керуючись п.1. ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», зменшити ціну Договору на 102090,00 грн (сто дві тисячі дев'яносто гривень 00 копійок) у зв’язку із зменшенням обсягу закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
21.12.2021 00:00
Статус:
Опубліковано
- Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер:
8a96ba8d7a484f00884ed1daca1d96ee
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
У зв’язку із продовженням співпраці "Постачальник" та "Замовник" дійшли згоди внести зміни до Договору та продовжити дію цього Договору до завершення проведення процедури закупівлі до 31.03.2022 року.
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
30.12.2021 00:00
Статус:
Опубліковано
- Зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Номер:
ef277d0c72504fb9b7af2a7180147fcc
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Продовження строку дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі в обсязі 10005,00 грн., що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році
Номер додаткової угоди:
3
Дата внесення змін до договору:
30.03.2022 00:00
Статус:
Опубліковано