• Відкриті торги
  • КЕП

Послуги з організації гарячого харчування учнів Надіївської ЗОШ І-ІІІ ступенів

51 435.00 UAH без ПДВ
Номер: b9c86765d62f4b1ebd8f82b3062310c5
Ідентифікатор договору: UA-2020-12-29-008390-a-a1
Замовник: Управління освіти Долинської міської ради
Постачальник: Фізична особа-підприємець Савчук Галина Михайлівна
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: 19
Дата підписання: 29.01.2021 00:00
Період дії договору: 29.01.2021 00:00 - 31.03.2022 23:59
Сума договору: 51 435.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 51 435.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації гарячого харчування учнів Надіївської ЗОШ І-ІІІ ступенів
Код ДК 021:2015: 55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.03.2022
Місце постачання 77515, Україна, Івано-Франківська область, с. Надіїв, вул. Тараса Шевченка, 48 На карті

Внесені зміни

    Номер: a2e6f82b7639443eb468b5992dea0e97
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Керуючись п.1. ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», зменшити ціну Договору на 102090,00 грн (сто дві тисячі дев'яносто гривень 00 копійок) у зв’язку із зменшенням обсягу закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 21.12.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода 1 (до дог. _19).pdf
    Номер: 8a96ba8d7a484f00884ed1daca1d96ee
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв’язку із продовженням співпраці "Постачальник" та "Замовник" дійшли згоди внести зміни до Договору та продовжити дію цього Договору до завершення проведення процедури закупівлі до 31.03.2022 року.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 30.12.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
    Номер: ef277d0c72504fb9b7af2a7180147fcc
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовження строку дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі в обсязі 10005,00 грн., що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 30.03.2022 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Договір _19.pdf
pdf
Додаткова угода 2 (до дог. _19).pdf
pdf
Додаткова угода 3 (до дог. _19) (1).pdf