-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт (термомодернізація) будівлі Добропільської ЗОШ І-ІІІ ступенів в с. Добропілля за адресою: Донецька обл., Добропільський район, с. Добропілля, вул. Шкільна, 30» (коригування)
Відповідно до абзацу першого пункту 4 Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів у рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 25 листопада 2015 року № 1068 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 14 березня 2018 року № 187)
Завершена
7 595 613.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 37 978.07 UAH
мін. крок: 0.5% або 37 978.07 UAH
Номер:
e10458ed639d485dbd2efd5aa1669de1
Внутрішній номер закупівлі:
7492318
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2020-12-02-005353-b
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ ДОБРОПІЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
×
-
Код ЄДРПОУ:
02142655
-
Адреса:
85000, Україна, Донецька область, Добропілля, вул. Саратовська, 31
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Наталя Трихліб +380992927244 natashapruglo1606@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Роботи
Очікувана вартість:
7 595 613.60 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону:
37 978.07 UAH
Розмір забезпечення тендерних пропозицій:
37 978.07 UAH
Період уточнення:
02.12.2020 12:43 - 08.12.2020 00:00
Період прийому пропозицій:
02.12.2020 12:43 - 18.12.2020 00:00
Аукціон:
18.12.2020 11:10 - 18.12.2020 11:49
Період кваліфікації:
18.12.2020 11:49 - 19.01.2021 14:14
Період завантаження договору:
19.01.2021 14:14 - 08.02.2021 14:14
Умови оплати:
дата виставлення рахунку - 30%
- Подіядата виставлення рахунку
- ОписПеред початком робіт Підряднику спалчується попередня оплата (аванс) для виконання будівельно-монтажних робіт, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070«Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти»та постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (аванс надається на 3 місяці з моменту виплати).У разі вимоги Підрядником попередньої оплати (авансу), Підрядник до надання Замовнику рахунку (інвойсу) на попередню оплату (авансу) (або разом з ним) має надати Замовнику безвідкличну банківську гарантію повернення попередньої оплати (авансу) на суму, еквівалентну сумі попередньої оплати (авансу), з терміном дії до повного зарахування попередньої оплати (авансу) згідно актів приймання виконаних будівельних робіт або повернення Підрядником суми попередньої оплати (авансу) згідно з пунктом 12.4 Договору, але не менше 4 (чотирьох) календарних місяців (у тому числі 30 (тридцять) днів для реалізації Замовником права отримання коштів цієї гарантії). Умови гарантії можуть передбачати пропорційне зменшення суми гарантії на суми прийнятих робіт згідно актів приймання виконаних будівельних робіт.У разі невиконання Підрядником договірних зобов’язань протягом зазначеного у п. 12.2 цього Договору строку, отримані суми попередньої оплати або повертаються Підрядником Замовнику на рахунки, що будуть повідомлені Підряднику Замовником, або отримуються Замовником за банківською гарантією повернення попередньої оплати.
- Розмір30%
- Тип оплатиАванс
- Період у днях10 робочі дні
виконання робіт - 65%
- Подіявиконання робіт
- ОписПроміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою.
- Розмір65%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях45 календарні дні
інша подія - 5%
- Подіяінша подія
- ОписКінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації.
- Розмір5%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях45 календарні дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
«Капітальний ремонт (термомодернізація) будівлі Добропільської ЗОШ І-ІІІ ступенів в с. Добропілля за адресою: Донецька обл., Добропільський район, с. Добропілля, вул. Шкільна, 30» (коригування)
Кількість
1 роботи
Період постачання
04.01.2021 - 31.10.2021
Місце постачання
85032, Україна, Донецька область, Добропільський район, село Доропілля, вулиця Шкільна, 30
На карті
Результати торгів
Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ТОВ "КАТРИЧ ТРЕЙД КОМПАНІ"
Оскарження: 19.01.2021 14:12 - 30.01.2021 00:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
43369270
-
Контактна особа:
Станислав Катрич +380501705033 katri4treyd@ukr.net
-
Адреса:
03057, Україна, м. Київ, м.Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 60/2
Оскарження: 19.01.2021 14:12 - 30.01.2021 00:00
Початкова пропозиція
6 967 139.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
5 700 000.00 UAH з ПДВ
Документи
7
Скарги
0
ТОВ "АВЛЕН"
Оскарження: 19.01.2021 14:14 - 30.01.2021 00:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
37875055
-
Контактна особа:
Олександр Павленко +380503234285 avlen@ukr.net
-
Адреса:
61145, Україна, Харківська область, місто Харків, ВУЛИЦЯ КЛОЧКІВСЬКА, будинок 111 А, офіс 13-4
Оскарження: 19.01.2021 14:14 - 30.01.2021 00:00
Початкова пропозиція
6 810 584.12 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
6 585 720.00 UAH з ПДВ
Документи
37
Скарги
1
ТОВ "Моноліт-Центр"
Оскарження: 19.12.2020 14:16 - 30.12.2020 00:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
34722653
-
Контактна особа:
Літовченко Іван +380956332601 remstroybud1@gmail.com
-
Адреса:
61038, Україна, Харківська область, місто Харків, ВУЛИЦЯ МАРШАЛА БАТИЦЬКОГО, будинок 8, офіс 6
Оскарження: 19.12.2020 14:16 - 30.12.2020 00:00
Початкова пропозиція
6 885 727.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
6 585 727.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Скасовано
19.01.2021 14:02
Документи
51
Скарги
0
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ"
Оскарження: 19.12.2020 14:20 - 30.12.2020 00:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
31563714
-
Контактна особа:
Євген Іванович Фоменко +380645152783 tovsmy@gmail.com
-
Адреса:
93118, Україна, Луганська область, місто Лисичанськ, ВУЛИЦЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 128
Оскарження: 19.12.2020 14:20 - 30.12.2020 00:00
Початкова пропозиція
7 498 043.35 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
7 498 043.35 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Скасовано
19.01.2021 14:02
Документи
35
Скарги
2
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЕМЕЛІ ГРУП "СПЕЦ ПОСТАВКА"
×
-
Код ЄДРПОУ:
40958183
-
Контактна особа:
Соня +380989623915 fg_special.delivery@i.ua
-
Адреса:
04071, Україна, м. Київ, Київ, вулиця Щековицька, буд 37/48, офіс 1
Початкова пропозиція
7 593 242.40 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
7 593 242.40 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи
9
Скарги
0
Контракти
Номер:
0f1b413136104360a016685c0be1bfdc
Ідентифікатор договору:
UA-2020-12-02-005353-b-a2
Постачальник:
ТОВ "АВЛЕН"
×
-
Код ЄДРПОУ:
37875055
-
Контактна особа:
Олександр Павленко +380503234285 avlen@ukr.net
-
Адреса:
61145, Україна, Харківська область, місто Харків, ВУЛИЦЯ КЛОЧКІВСЬКА, будинок 111 А, офіс 13-4
Номер договору:
1
Сума договору:
6 585 720.00 UAH з ПДВ
Сума договору:
5 488 100.00 UAH без ПДВ
Період дії договору:
30.01.2021 00:00 - 31.10.2021 00:00
Дата підписання:
30.01.2021 09:00
Статус:
Підписаний