• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт (термомодернізація) будівлі Добропільської ЗОШ І-ІІІ ступенів в с. Добропілля за адресою: Донецька обл., Добропільський район, с. Добропілля, вул. Шкільна, 30» (коригування)

Відповідно до абзацу першого пункту 4 Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів у рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 25 листопада 2015 року № 1068 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 14 березня 2018 року № 187)

Завершена

7 595 613.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 37 978.07 UAH
Період оскарження: 02.12.2020 12:43 - 14.12.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

оскарження переможця

Номер: 234e61079b9e4405b06ab43e6050c049
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-02-005353-b.a3
Назва: оскарження переможця
Скарга:
СКАРГА на дії Замовника Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) «Капітальний ремонт (термомодернізація) будівлі Добропільської ЗОШ І-ІІІ ступенів в с. Добропілля за адресою: Донецька обл., Добропільський район, с. Добропілля, вул. Шкільна, 30» (коригування)» Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-12-02-005353-b. Товариство з обмеженою відповідальністю «АВЛЕН» (надалі - Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію. Очікувана вартість закупівлі - 7 595 613,6 грн з ПДВ. Тендерні пропозиції на участь в процедурі закупівлі було подано 3 наступними учасниками: ТОВ "КАТРИЧ ТРЕЙД КОМПАНІ" - 5 700 000 грн з ПДВ ТОВ "АВЛЕН" - 6 585 720 грн з ПДВ ТОВ "Моноліт-Центр" - 6 585 727 грн з ПДВ ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ" - 7 498 043,35 грн з ПДВ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЕМЕЛІ ГРУП "СПЕЦ ПОСТАВКА" - 7 593 242,4 грн з ПДВ 18 грудня 2020 року по даній закупівлі відбувся аукціон. Відповідно до тендерної документації «Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%) . За результатами розгляду пропозиції Підприємства, Замовником було прийнято рішення про відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВ "АВЛЕН" (протокол засідання тендерного комітету № 37 від 19 грудня 2020 року). Товариство з обмеженою відповідальністю «АВЛЕН» не погоджується щодо зазначених підстав відхилення і реалізує своє право на оскарження рішення Замовника у встановлені законом строки, а саме: - З першої підстави відхилення: У п .3. розділу 3 Тендерної документації встановлена вимога надати свідоцтво платника ПДВ, витяг з реєстру платників ПДВ або свідоцтво платника єдиного податку, витяг з реєстру платників єдиного податку (у разі ненадання, хоча б одного з документів визначених в цьому пункті, учасник має надати пояснення з посиланням на норми діючого законодавства, які містять обґрунтування підстав ненадання вказаних документів). З огляду на те, що Замовник може перевірити самостійно інформацію щодо статусу платника податку, зазначена підстава для відхилення з приводу ненадання Витягу з реєстру платників ПДВ є надуманою і невиправданою. На виконання даної вимоги ТОВ «АВЛЕН» у складі пропозиції надало свідоцтво платника ПДВ, яким повністю підтвердило статус платника податку на додану вартість. Крім цього у складі пропозиції ТОВ «АВЛЕН» надало Гарантійний лист від 03.12.2020 року №7, в якому ТОВ «АВЛЕН» повідомляє про ненадання Витягу з реєстру платників ПДВ. Крім цього додатково наголошуємо, що відповідно до частини 4 статі 22 Закону України «Про публічні» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. З огляду на те, що Замовник міг перевірити самостійно інформацію щодо статусу платника податку, зазначена підстава для відхилення з приводу ненадання Витягу з реєстру платників ПДВ є надуманою, невиправданою та незаконною - З другої підстави відхилення: У тендерній документації встановлена вимога , що «Фінансова спроможність учасника закупівлі: середньорічний оборот коштів за останні 4 (чотири) роки (середнє арифметичне значення річних оборотів) має бути не менше 100% від суми пропозиції», а також надати копію фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за звітний період та чотири попередні роки. На виконання даної вимоги ТОВ «АВЛЕН» надало фінансову звітність за попередні чотири роки (форма №2-м). ТОВ «АВЛЕН» не надало фінансову звітність за 9 місяці 2020 року у зв’язку з тим, що є суб’єктом малого підприємництва, а тому подає лише РІЧНУ звітність до відповідних контролюючих органів (кінцевим строком подання тендерної пропозиції є 18.12.2020 р., а значить 2020 рік ще не минув для складання фінансової звітності за 2020 рік), що підтверджується гарантійним листом №7 від 03.12.2020. З приводу того, що середньорічний оборот коштів за останні 4 (чотири) роки (середнє арифметичне значення річних оборотів) має бути не менше 100% від суми пропозиції , повідомляємо, що відповідно до наданої фінансової звітності середнє арифметичне значення річних оборотів ТОВ «АВЛЕН» складає – 10391558,37 грн. з ПДВ 20%. А тому Замовником було допущені помилки про розрахунку середнього арифметичного значення річних оборотів ТОВ «АВЛЕН». Крім цього, відповідно до статті 16 Закону одним з кваліфікаційних критеріїв є наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Відповідно до частини 16 статі 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Тобто, якщо на думку Замовника, у надання фінансової звітності ТОВ «АВЛЕН» була допущена помилка, то Замовник зобов’язаний був надати право (проте не надав) ТОВ «АВЛЕН» виправити дану помилку протягом 24 годин. У зв’язку з порушенням порядку розгляду тендерних пропозицій, пропозиція ТОВ «АВЛЕН» була відхилена. - З третьої підстави відхилення: У тендерній документації встановлена вимога, що інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними документами: - договірною ціною; - зведеним кошторисним розрахунком; - пояснювальною запискою; - локальними кошторисами (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу); - підсумковою відомістю ресурсів; - проектом календарного графіку виконання робіт (відповідно до норм Мінрегіону України). Звертаємо увагу, що тендерною документацією конкретно не визначено, що кошторисну документацію має підписувати особа, яка має кваліфікаційний сертифікат чи будь-яка інша особа. А тому зазначена підстава для відхилення є абсурдною та надумано. Крім цього, Замовником не вимагається від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису/електронного цифрового підпису. На всю пропозицію ТОВ «АВЛЕН» накладено КЕП, що додатково підтверджує автентичність всіх документів, що надані ТОВ «АВЛЕН» у складі тендерної пропозиції. З огляду на вище зазначене, можна зробити висновок, що пропозиція ТОВ «АВЛЕН» відповідає всім вимогам тендерної документації. Вимагаємо скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ" і визнати переможцем даної закупівлі ТОВ «АВЛЕН», пропозиція якого є найбільш економічно вигідною . Додатково зазначаємо, що Єдиним критерієм оцінки пропозицій є «ціна» (питома вага цінового критерію – 100%).. Крім цього, нагадуємо, що відповідно до ст.164-14 КУпАП встановлена адміністративна відповідальність за безпідставне відхилення тендерної пропозиції Учасника Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах, наданих ТОВ «АВЛЕН» на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію, визначеному статтею 16 Закону, та не надавши учаснику можливість виправити невідповідності, які МОЖЛИВО були виявлені Замовником, порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону та частини дев'ятої статті 26 Закону. Отже, Замовник порушив наступні норми законодавства: - Стаття 31 Закону України “Про публічні закупівлі», на підставі якої була відхилена пропозиція ТОВ «АВЛЕН» - Стаття 164-14 КУпАП, зокрема відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення); Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам Тендерної документації та є найбільш економічно вигідною. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку виконання будівельних робіт. Додатково зазначаємо, що згідно з протоколом №39 від 19.12.2020 року було прийнято рішення про визначення переможцем ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ". Вважаємо, що дане рішення було прийнято тендерним комітетом з порушенням діючого законодавства України, оскільки тендерна пропозиція ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ" не відповідаємо вимогам тендерної документації, а тому наявні підставі згідно статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» для відхилення пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ", які Замовник проігнорував при прийнятті даного рішення. Згідно Проекту договору, що наведений у тендерній документації пунктом 14.1. визначено, що Відносини Сторін, пов'язані із забезпеченням гарантійних строків якості робіт експлуатації об'єкта) та усуненням виявлених недоліків (дефектів), регулюються положеннями Загальних умов. Пункт 6.1 проекту договору визначає, що забезпечення робіт проектною документацією здійснюється із урахуванням положень Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України №668 від 01.08.2005р. Відповідно до абзацу 3 пункту 103 Постанови КМУ №668 від 01.08.2005р. визначено, що гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом (далі - гарантійний строк експлуатації). Тобто гарантійний строк експлуатації об’єкта становить 10 (десять років). ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ" у складі пропозиції надає цінову пропозиції, згідно якої встановлює, що гарантійний строк складає всього 3 (три роки), що є суттєвим порушенням загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, а також порушенням вимог тендерної документації. У зв’язку в вище наведеним, Замовник може в результаті отримати роботи неналежної якості. Відповідно до пункту 5.3.2. Документації Замовник вимагає надати завірені копії підтверджуючих документів (договорів, актів виконаних робіт на всю суму договору, видаткових накладних тощо). Відповідно до пункту 5.3.3. Замовник вимагає надати оригінали листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічного договору, з зазначенням інформації про належне виконання договору, введення в експлуатацію об’єкту/завершення робіт. ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ" у складі пропозиції на підтвердження виконання аналогічного договору надає акти виконаних робіт НЕ НА ВСЮ СУМУ договору, що є порушенням вимоги тендерної документації. Крім цього ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ" не надало оригінали листів-відгуків із зазначенням саме того, що було здійснене введення в експлуатацію об’єкту/завершення робіт. Таким чином, ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ взагалі не підтвердило кваліфікаційну вимогу Замовника про наявність документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічного договору. Відповідно до пункту 5.5.5 Документації Замовником встановлена вимога надати довідку у довільній формі про відсутність (наявність) заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника. У такому випадку Учасник має надати офіційний документ, що підтверджує розстрочення і відстрочення заборгованості. На порушення даної вимоги, ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ" надало НЕДОСТОВІРНУ довідку про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Відповідно до інформації з ДФС на момент розкриття пропозиції, у ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ" наявна заборгованості із сплати податків і зборів. Згідно даних офіційного ДПСУ tax.gov.ua ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ" податковий номер 31563714 має податковий борг (Додаток 1). Таким чином, можна стверджувати, що ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ" зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону. Крім цього, Учасник НЕ НАДАВ офіційний документ, що підтверджує розстрочення і відстрочення заборгованості. Підсумовуючи вище наведене можна запевнити, що пропозиція Переможця ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ" оформлена з порушенням вимог та не відповідає встановленим кваліфікаційним критеріям згідно ст.. 16, ст.17 Закону України “Про публічні закупівлі” та умовам Тендерної документації Вважаємо, що Замовник про оцінці пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ" порушив наступні принципи здійснення публічних закупівель, встановлених ч.1.ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі Крім цього, з огляду на вищевикладене, в діях Замовника вбачаються ознаки порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій), за що встановлена відповідальність згідно статті 164-14 КУпАП, що в свою чергу є порушенням статті 19 К
Дата розгляду скарги: 14.01.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 30.12.2020 17:14
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 18.01.2021 18:20
Дата виконання рішення Замовником: 30.01.2021 10:21
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скаргу задоволено, учасники повернуті на перекваліфікацію, визначений переможець згідно рішення АМКУ
Автор: ТОВ "АВЛЕН", Олександр Павленко +380503234285 avlen@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Оскарження вибору переможця

Номер: 18ab7af94c90487c87ae97577ecdcd14
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-02-005353-b.c2
Назва: Оскарження вибору переможця
Вимога:
Голові тендерного комітету ВІДДІЛУ ОСВІТИ ДОБРОПІЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ‘ За закупівлею: «Капітальний ремонт (термомодернізація) будівлі Добропільської ЗОШ І-ІІІ ступенів в с. Добропілля за адресою: Донецька обл., Добропільський район, с. Добропілля, вул. Шкільна, 30» (коригування)" код ДК 021:20|5 45450000-6-Iншi завершальні роботи», номер UA-2020-12-02-005353-b згідно з протоколом №39 від 19.12.2020 року було прийнято рішення про визначення переможцем ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ". Вважаємо, що дане рішення було прийнято тендерним комітетом з порушенням діючого законодавства України, оскільки тендерна пропозиція ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ" не відповідаємо вимогам тендерної документації, а тому наявні підставі згідно статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» для відхилення пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ", які Замовник проігнорував при прийнятті даного рішення. 1. Згідно Проекту договору, що наведений у тендерній документації пунктом 14.1. визначено, що Відносини Сторін, пов'язані із забезпеченням гарантійних строків якості робіт експлуатації об'єкта) та усуненням виявлених недоліків (дефектів), регулюються положеннями Загальних умов. Пункт 6.1 проекту договору визначає, що забезпечення робіт проектною документацією здійснюється із урахуванням положень Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України №668 від 01.08.2005р. Відповідно до абзацу 3 пункту 103 Постанови КМУ №668 від 01.08.2005р. визначено, що гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом (далі - гарантійний строк експлуатації). Тобто гарантійний строк експлуатації об’єкта становить 10 (десять років). ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ" у складі пропозиції надає цінову пропозиції, згідно якої встановлює, що гарантійний строк складає всього 3 (три роки), що є суттєвим порушенням загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, а також порушенням вимог тендерної документації. У зв’язку в вище наведеним, Замовник може в результаті отримати роботи неналежної якості. Відповідно до пункту 5.3.2. Документації Замовник вимагає надати завірені копії підтверджуючих документів (договорів, актів виконаних робіт на всю суму договору, видаткових накладних тощо). Відповідно до пункту 5.3.3. Замовник вимагає надати оригінали листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічного договору, з зазначенням інформації про належне виконання договору, введення в експлуатацію об’єкту/завершення робіт. ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ" у складі пропозиції на підтвердження виконання аналогічного договору надає акти виконаних робіт НЕ НА ВСЮ СУМУ договору, що є порушенням вимоги тендерної документації. Крім цього ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ" не надало оригінали листів-відгуків із зазначенням саме того, що було здійснене введення в експлуатацію об’єкту/завершення робіт. Таким чином, ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ взагалі не підтвердило кваліфікаційну вимогу Замовника про наявність документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічного договору. 3. Відповідно до пункту 5.5.5 Документації Замовником встановлена вимога надати довідку у довільній формі про відсутність (наявність) заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника. У такому випадку Учасник має надати офіційний документ, що підтверджує розстрочення і відстрочення заборгованості. На порушення даної вимоги, ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ" надало НЕДОСТОВІРНУ довідку про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Відповідно до інформації з ДФС на момент розкриття пропозиції, у ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ" наявна заборгованості із сплати податків і зборів. Згідно даних офіційного ДПСУ tax.gov.ua ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ" податковий номер 31563714 має податковий борг (Додаток 1). Таким чином, можна стверджувати, що ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ" зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону. Крім цього, Учасник НЕ НАДАВ офіційний документ, що підтверджує розстрочення і відстрочення заборгованості. Підсумовуючи вище наведене можна запевнити, що пропозиція Переможця ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ" оформлена з порушенням вимог та не відповідає встановленим кваліфікаційним критеріям згідно ст.. 16, ст.17 Закону України “Про публічні закупівлі” та умовам Тендерної документації Вважаємо, що Замовник про оцінці пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ" порушив наступні принципи здійснення публічних закупівель, встановлених ч.1.ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі Крім цього, з огляду на вищевикладене, в діях Замовника вбачаються ознаки порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій), за що встановлена відповідальність згідно статті 164-14 КУпАП, що в свою чергу є порушенням статті 19 Конституції України (Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України). Враховуючи очевидні невідповідності пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ" вимагаємо скасувати рішення щодо визначення Переможцем ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ" В.С. - та керуючись п.1 ч.1 ст. 31 та п.1 ч.1 ст.5, ст.16 Закону України “Про публічні закупівлі” відхилити його пропозицію. У випадку незадоволення даної вимоги ТОВ «АВЛЕН» буде звертатись до органу оскарження , а також до правоохоронних органів та органів фінансового контролю відповідно до діючого законодавства з метою перевірки Замовника на факт зловживання службовим становищем, а також порушення норм чинного законодавства України під час здійснення публічних закупівель. Директор ТОВ «АВЛЕН» Павленко О.В.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Щодо оскарження визначення переможця
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

оскарження відхилення тендерної пропозиції ТОВ "АВЛЕН"

Номер: 3429fcd7e105448a8ae676b31fd24db1
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-02-005353-b.c1
Назва: оскарження відхилення тендерної пропозиції ТОВ "АВЛЕН"
Вимога:
За результатами розгляду тендерних пропозицій згідно з протоколом №37 від 19.12.2020 року тендерним комітетом було прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю «АВЛЕН» у процедурі закупівлі: UA-2020-12-02-005353-b "«Капітальний ремонт (термомодернізація) будівлі Добропільської ЗОШ І-ІІІ ступенів в с. Добропілля за адресою: Донецька обл., Добропільський район, с. Добропілля, вул. Шкільна, 30» (коригування)" код ДК 021:2015 45450000-6-Iншi завершальні роботи на підставі пункту 1,2 частини 1 ст. 31 Закону, як така, що не відповідає вимогам тендерної документації. Товариство з обмеженою відповідальністю «АВЛЕН» не погоджується щодо зазначених підстав відхилення і реалізує своє право на оскарження рішення Замовника у встановлені законом строки, а саме: - З першої підстави відхилення: У п .3. розділу 3 Тендерної документації встановлена вимога надати свідоцтво платника ПДВ, витяг з реєстру платників ПДВ або свідоцтво платника єдиного податку, витяг з реєстру платників єдиного податку (у разі ненадання, хоча б одного з документів визначених в цьому пункті, учасник має надати пояснення з посиланням на норми діючого законодавства, які містять обґрунтування підстав ненадання вказаних документів). З огляду на те, що Замовник може перевірити самостійно інформацію щодо статусу платника податку, зазначена підстава для відхилення з приводу ненадання Витягу з реєстру платників ПДВ є надуманою і невиправданою. На виконання даної вимоги ТОВ «АВЛЕН» у складі пропозиції надало свідоцтво платника ПДВ, яким повністю підтвердило статус платника податку на додану вартість. Крім цього у складі пропозиції ТОВ «АВЛЕН» надай Гарантійний лист від 03.12.2020 року №7, в якому ТОВ «АВЛЕН» повідомляє про ненадання Витягу з реєстру платників ПДВ. Крім цього додатково наголошуємо, що відповідно до частини 4 статі 22 Закону України «Про публічні» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. З огляду на те, що Замовник міг перевірити самостійно інформацію щодо статусу платника податку, зазначена підстава для відхилення з приводу ненадання Витягу з реєстру платників ПДВ є надуманою, невиправданою та незаконною - З другої підстави відхилення: У тендерній документації встановлена вимога , що «Фінансова спроможність учасника закупівлі: середньорічний оборот коштів за останні 4 (чотири) роки (середнє арифметичне значення річних оборотів) має бути не менше 100% від суми пропозиції», а також надати копію фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за звітний період та чотири попередні роки. На виконання даної вимоги ТОВ «АВЛЕН» надало фінансову звітність за попередні чотири роки (форма №2-м). ТОВ «АВЛЕН» не надало фінансову звітність за 9 місяці 2020 року у зв’язку з тим, що є суб’єктом малого підприємництва, а тому подає лише РІЧНУ звітність до відповідних контролюючих органів (кінцевим строком подання тендерної пропозиції є 18.12.2020 р., а значить 2020 рік ще не минув для складання фінансової звітності за 2020 рік), що підтверджується гарантійним листом №7 від 03.12.2020. З приводу того, що середньорічний оборот коштів за останні 4 (чотири) роки (середнє арифметичне значення річних оборотів) має бути не менше 100% від суми пропозиції , повідомляємо, що відповідно до наданої фінансової звітності середнє арифметичне значення річних оборотів ТОВ «АВЛЕН» складає – 10391558,37 грн. з ПДВ 20%. А тому Замовником було допущені помилки про розрахунку середнього арифметичного значення річних оборотів ТОВ «АВЛЕН». Крім цього, відповідно до статті 16 Закону одним з кваліфікаційних критеріїв є наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Відповідно до частини 16 статі 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Тобто, якщо на думку Замовника, у надання фінансової звітності ТОВ «АВЛЕН» була допущена помилка, то Замовник зобов’язаний був надати право (проте не надав) ТОВ «АВЛЕН» виправити дану помилку протягом 24 годин. У зв’язку з порушенням порядку розгляду тендерних пропозицій, пропозиція ТОВ «АВЛЕН» була відхилена. - З третьої підстави відхилення: У тендерній документації встановлена вимога, що інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам,встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними документами: - договірною ціною; - зведеним кошторисним розрахунком; - пояснювальною запискою; - локальними кошторисами (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу); - підсумковою відомістю ресурсів; - проектом календарного графіку виконання робіт (відповідно до норм Мінрегіону України). Звертаємо увагу, що тендерною документацією конкретно не визначено, що кошторисну документацію має підписувати особа, яка має кваліфікаційний сертифікат чи будь-яка інша особа. А тому зазначена підстава для відхилення є абсурдною та надумано. Крім цього, Замовником не вимагається від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису/електронного цифрового підпису. На всю пропозицію ТОВ «АВЛЕН» накладено КЕП, що додатково підтверджує автентичність всіх документів, що надані ТОВ «АВЛЕН» у складі тендерної пропозиції. З огляду на вище зазначене, можна зробити висновок, що пропозиція ТОВ «АВЛЕН» відповідає всім вимогам тендерної документації. Вимагаємо скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ" і визнати переможцем даної закупівлі ТОВ «АВЛЕН», пропозиція якого є найбільш економічно вигідною . Додатково зазначаємо, що Єдиним критерієм оцінки пропозицій є «ціна» (питома вага цінового критерію – 100%). У випадку ігнорування нашої вимоги, ми будемо змушені звертатися до АМКУ для захисту своїх законних прав та інтересів. Крім цього, нагадуємо, що відповідно до ст.164-14 КУпАП встановлена адміністративна відповідальність за безпідставне відхилення тендерної пропозиції Учасника. Директор ТОВ «АВЛЕН» Павленко О.В.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Повернення на перекваліфікацію
Статус вимоги: Задоволено