-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Капітальний ремонт акушерсько-гінекологічного відділення КЗОЗ «Лозівська ЦРЛ» КЗОЗ «Лозівське ТМО», що розташована за адресою: 64600, Харківська область, Лозівський район, с. Катеринівка, вул. Живописна, 42. Коригування. код ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Закупівля оголошена в рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України (зі змінами) від 25.11.2015 року №1068. Договір укладений за результатами цієї процедури набере чинності з моменту письмового підтвердження Мінрегіону та Європейського інвестиційного банку (далі - ЄІБ) "без заперечень". У разі не надання ЄІБ резолюції "без заперечень" договірні відносини вважаються такими, що не розпочалися. Рішення ЄІБ є остаточним і безапеляційним. Тендерні пропозиції повинні бути складені українською мовою.
Завершена
10 736 166.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 53 680.83 UAH
мін. крок: 0.5% або 53 680.83 UAH
Номер:
f537331128cf43549afcc8b990401d3a
Внутрішній номер закупівлі:
7327637
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2020-11-23-001088-a
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Лозівське територіальне медичне об'єднання " Лозівської міської ради Харківської області
×
-
Код ЄДРПОУ:
40199749
-
Адреса:
64604, Україна, Харківська область, місто Лозова, Машинобудівників 29
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Кащей Мирослава Ігорівна +380504026095 buhlozcrl@meta.ua
Класифікатор ДК 021:2015:
45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонтАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Роботи
Очікувана вартість:
10 736 166.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону:
53 680.83 UAH
Розмір забезпечення тендерних пропозицій:
40 000.00 UAH
Період уточнення:
23.11.2020 11:58 - 29.11.2020 00:00
Період прийому пропозицій:
23.11.2020 11:58 - 09.12.2020 12:03
Аукціон:
10.12.2020 12:57 - 10.12.2020 13:36
Період кваліфікації:
10.12.2020 13:36 - 24.12.2020 11:26
Період завантаження договору:
24.12.2020 11:26 - 13.01.2021 11:26
Умови оплати:
виконання робіт - 30%
- Подіявиконання робіт
- ОписПеред початком робіт Замовник може сплатити Підряднику попередню оплату (аванс) для виконання будівельно-монтажних робіт згідно постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (аванс надається на 3 місяці з моменту виплати). У разі вимоги Підрядником попередньої оплати (авансу), Підрядник до надання Замовнику рахунку (інвойсу) на попередню оплату (авансу) (або разом з ним) має надати Замовнику безвідкличну банківську гарантію повернення попередньої оплати (авансу) на суму, еквівалентну сумі попередньої оплати (авансу), з терміном дії до повного зарахування попередньої оплати (авансу) згідно актів приймання виконаних будівельних робіт або повернення Підрядником суми попередньої оплати (авансу) згідно з пунктом 12.4 Договору, але не меньше 4 (чотирьох) календарних місяців (у тому числі 30 (тридцять) днів для реалізації Замовником права отримання коштів цієї гарантії). Умови гарантії можуть передбачати пропорційне зменшення суми гарантії на суми прийнятих робіт згідно актів приймання виконаних будівельних робіт.
- Розмір30%
- Тип оплатиАванс
- Період у днях30 календарні дні
виконання робіт - 65%
- Подіявиконання робіт
- ОписПроміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою.
- Розмір65%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях45 календарні дні
виконання робіт - 5%
- Подіявиконання робіт
- ОписКінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації.
- Розмір5%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях45 календарні дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт акушерсько-гінекологічного відділення КЗОЗ «Лозівська ЦРЛ» КЗОЗ «Лозівське ТМО», що розташована за адресою: 64600, Харківська область, Лозівський район, с. Катеринівка, вул. Живописна, 42. Коригування. код ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 31.03.2021
Місце постачання
64662, Україна, Харківська область, Лозівський район, село Катеринівка, вулиця Живописна, 42
На карті
Результати торгів
Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
Приватне виробничо-комерційне підприємство "Авангард-Н"
Оскарження: 24.12.2020 11:26 - 04.01.2021 00:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
30759920
-
Контактна особа:
Нигроєнко Ігор Леонідович +380542700923 avangard.sumy@ukr.net
-
Адреса:
40000, Україна, Сумська область, Суми, вул. Робітниче селище, 17
Оскарження: 24.12.2020 11:26 - 04.01.2021 00:00
Початкова пропозиція
9 650 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
8 999 998.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
24.12.2020 11:26
Документи
99
Скарги
1
ТОВ "АВЛЕН"
×
-
Код ЄДРПОУ:
37875055
-
Контактна особа:
Олександр Павленко +380503234285 avlen@ukr.net
-
Адреса:
61145, Україна, Харківська область, місто Харків, ВУЛИЦЯ КЛОЧКІВСЬКА, будинок 111 А, офіс 13-4
Початкова пропозиція
9 800 195.71 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
8 999 999.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи
32
Скарги
0
ТОВ "КАТРИЧ ТРЕЙД КОМПАНІ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
43369270
-
Контактна особа:
Станислав Катрич +380501705033 katri4treyd@ukr.net
-
Адреса:
03057, Україна, м. Київ, м.Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 60/2
Початкова пропозиція
9 984 629.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
9 000 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи
1
Скарги
0
Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС"
×
-
Код ЄДРПОУ:
34456142
-
Контактна особа:
Казмирський Роман Юрійович 380956743298, tender_remvodplast@ukr.net
-
Адреса:
01042, Україна, Київська область, Київ, вул. Іоанна Павла ІІ, буд. 3
Початкова пропозиція
10 696 360.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
9 299 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи
41
Скарги
0
ТОВ "Моноліт-Центр"
×
-
Код ЄДРПОУ:
34722653
-
Контактна особа:
Літовченко Іван +380956332601 remstroybud1@gmail.com
-
Адреса:
61038, Україна, Харківська область, місто Харків, ВУЛИЦЯ МАРШАЛА БАТИЦЬКОГО, будинок 8, офіс 6
Початкова пропозиція
9 957 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
9 300 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи
48
Скарги
0
Контракти
Номер:
eabad0d5157740a28c3ae220edc53ac2
Ідентифікатор договору:
UA-2020-11-23-001088-a-c1
Постачальник:
Приватне виробничо-комерційне підприємство "Авангард-Н"
×
-
Код ЄДРПОУ:
30759920
-
Контактна особа:
Нигроєнко Ігор Леонідович +380542700923 avangard.sumy@ukr.net
-
Адреса:
40000, Україна, Сумська область, Суми, вул. Робітниче селище, 17
Номер договору:
1
Сума договору:
8 999 998.00 UAH з ПДВ
Сума договору:
7 499 998.33 UAH без ПДВ
Період дії договору:
13.01.2021 00:00 - 31.03.2023 23:59
Дата підписання:
13.01.2021 00:00
Статус:
Розірваний