• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Капітальний ремонт акушерсько-гінекологічного відділення КЗОЗ «Лозівська ЦРЛ» КЗОЗ «Лозівське ТМО», що розташована за адресою: 64600, Харківська область, Лозівський район, с. Катеринівка, вул. Живописна, 42. Коригування. код ДСТУ Б Д.1.1-1:2013

Закупівля оголошена в рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України (зі змінами) від 25.11.2015 року №1068. Договір укладений за результатами цієї процедури набере чинності з моменту письмового підтвердження Мінрегіону та Європейського інвестиційного банку (далі - ЄІБ) "без заперечень". У разі не надання ЄІБ резолюції "без заперечень" договірні відносини вважаються такими, що не розпочалися. Рішення ЄІБ є остаточним і безапеляційним. Тендерні пропозиції повинні бути складені українською мовою.

Завершена

10 736 166.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 53 680.83 UAH
Період оскарження: 23.11.2020 11:58 - 05.12.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження вибору переможця

Номер: 48333104b49e48c296df4beced012933
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-23-001088-a.c1
Назва: Оскарження вибору переможця
Вимога:
Вих. №1 від 29.12.2020 року Голові тендерного комітету Комунальне некомерційне підприємство "Лозівське територіальне медичне об'єднання " Лозівської міської ради Харківської області За закупівлею: «Капітальний ремонт акушерсько-гінекологічного відділення КЗОЗ «Лозівська ЦРЛ» КЗОЗ «Лозівське ТМО», що розташована за адресою: 64600, Харківська область, Лозівський район, с. Катеринівка, вул. Живописна, 42. Коригування. код ДСТУ Б Д.1.1-1:2013" код ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт, номер UA-2020-11-23-001088-a згідно з протоколом №204 від 24.12.2020 року було прийнято рішення про визначення переможцем Приватне виробничо-комерційне підприємство "Авангард-Н" Вважаємо, що дане рішення було прийнято тендерним комітетом з порушенням діючого законодавства України, оскільки тендерна пропозиція Приватне виробничо-комерційне підприємство "Авангард-Н", зокрема проектно-кошторисна документація складена із порушенням ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013, що в свою чергу може привести до порушення технологічного процесу виконання робіт і завищення вартості робіт в майбутньому. Зазначаємо по пунктах: 1. У відомості ресурсів Поз. 79 – металопрокат, поз.109, 110 – профіль металевий СД60*27 згідно ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 п. 5.5.2 Заготівельно-складські витрати розраховуються за відсотком до кошторисної вартості матеріалів франко-приоб'єктний склад і є лімітом коштів на відшкодування цих витрат підряднику: - для будівельних матеріалів, в тому числі арматури стрижневої і дротяної, закладних та накладних деталей, санітарно-технічних і електротехнічних матеріалів, виробів та конструкцій (крім металевих конструкцій) - 2 відсотки від суми відпускної ціни та транспортних витрат; - для металевих конструкцій, металевих виробів (металеві труби, двотавр, швелер, кутик, лист, полоса) - 0,75 відсотка від суми відпускної ціни та транспортних витрат. У розрахунку тендерної пропозиції допущена у вищезгаданих позиціях допущена помилка. Заміть 0,75 відсотків було застосовано 2 відсотка, що приводить до збільшення вартості. 2. Згідно технічного завдання розчин цементний М150 треба готувати на будівельному майданчику. Це поз.3,11,51,78 і т.д. Але згідно відомості ресурсів розчин М150 планується використовувати готовий (поз.114). При цьому у локальних кошторисах в позиціях по приготуванню розчину закладений пісок та цемент, що приводить до завишення кількості матеріалів. 3. У локальному кошторисі у поз. 2622 на пробивання отворів застосований к=1,15. Але це не вірно и приводить до завищення трудовитрат. До збірника на реконструкцію Е46 к= 1,15 не застосовується. Згідно ДСТУ-Н Б Д 2.4-21:2012 п. 4.4 Окремі види ремонтно-будівельних робіт, які не охоплені збірниками РЕКНр, а технологія їх виконання аналогічна новому будівництву або реконструкції будинків, будівель і споруд, можуть нормуватися відповідно або за нормами збірників РЕКН на нове будівництво із застосуванням до витрат труда робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах, і до часу експлуатації машин і механізмів коефіцієнта 1,15, або за нормами ДСТУ Б Д.2.2-46 та норм 9-70-1 – 9-75-2 ДСТУ Б Д.2.2-9 без застосування зазначеного коефіцієнта. 4. Поз. 2674 локального кошторису – оповіщувач одноламповий треба розцінювати по М8-593-6. А у розрахунку приймається М8-593-11. Крім цього у складі тендерної пропозиції Приватне виробничо-комерційне підприємство "Авангард-Н" надана цінова пропозиція, в якій зазначений термін виконання робіт – 3 місяці. Проте календарний графік виконання робіт розрахований на термі виконання робіт – 4 місяці. Приватне виробничо-комерційне підприємство "Авангард-Н" зазначило значний обсяг робіт, які воно планувало виконати ще у грудні. Враховуючи, що дата укладання договору після завершення періоду оскаржень може коливатися з 5 січня по 15 січня 2021 року, календарний графік, що наданий Приватне виробничо-комерційне підприємство "Авангард-Н" ставить під сумнів можливість виконання всіх зазначених у технічному завдання робіт до 31.03.2021 року. Вважаємо, що Замовник про оцінці пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ" порушив наступні принципи здійснення публічних закупівель, встановлених ч.1.ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі Враховуючи невідповідності пропозиції Приватне виробничо-комерційне підприємство "Авангард-Н" вимагаємо скасувати рішення щодо визначення Переможцем Приватне виробничо-комерційне підприємство "Авангард-Н". - та керуючись п.1 ч.1 ст. 31 та п.1 ч.1 ст.5, ст.16 Закону України “Про публічні закупівлі” відхилити його пропозицію, у зв’язку з порушенням чинного законодавства при складанні кошторисної документації У випадку незадоволення даної вимоги ТОВ «АВЛЕН» буде звертатись до органу оскарження , а також до правоохоронних органів та органів фінансового контролю відповідно до діючого законодавства з метою перевірки Замовника на факт зловживання службовим становищем, а також порушення норм чинного законодавства України під час здійснення публічних закупівель. Директор ТОВ «АВЛЕН» О.В. Павленко
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Подана скарга Замовнику не підлягає розгляду та задоволенню, так як її подання не передбачене ЗУ "Про публічні закупівлі".
Статус вимоги: Відхилено