• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: код 39160000-1 «Шкільні меблі» (Обладнання для кабінетів початкових класів (Стілець учнівський зі змінною висотою; Стіл-парта учнівський одномісний з полицею зі змінною висотою)

ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника: відділ освіти, культури, молоді та спорту Овідіопольської районної державної адміністрації Одеської області. 2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02145240. 4. Місцезнаходження замовника: 67801, Одеська обл., Овідіопольський район, селище міського типу Овідіополь, вул. Миру, 19. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Ткаченко Олександр Валентинович, голова тендерного комітету відділу освіти, культури, молоді та спорту Овідіопольської районної державної адміністрації Одеської області, e-mail: osvita@ovidiopol.odessa.gov.ua, тел. +3804851(3-14-74). 6. Вид предмета закупівлі: Товари. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Обладнання для кабінетів початкових класів (Стілець учнівський зі змінною висотою; Стіл-парта учнівський одномісний з полицею зі змінною висотою). 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 39160000-1 «Шкільні меблі» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 685 (шістсот вісімдесят п’ять) комплектів. 10. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67801, Одеська обл., Овідіопольський район, селище міського типу Овідіополь, вул. Миру, 19. 11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 26.08.2020 року. 12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу в термін 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. 13. Очікувана вартість предмета закупівлі: 955 000,00 грн. (дев'ятсот п’ятдесят п’ять тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ. 14. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності). Не передбачено. 15. Джерело фінансування закупівлі: Кошти державного бюджету: 686 052,00 грн. (шістсот вісімдесят шість тисяч п’ятдесят дві гривні 00 копійок); Кошти місцевого бюджету: 268 948,00 грн. (двісті шістдесят вісім тисяч дев'ятсот сорок вісім гривень 00 копійок). 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9550,00 грн. (дев’ять тисяч п’ятсот п’ятдесят гривень 00 копійок) – 1% від очікуваної вартості. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%. 18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): Відсутні. 19. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «21» липня 2020 року час 0000 год. 20. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 21. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки надання забезпечення тендерних пропозиції не вимагається. 23. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».

Завершена

955 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 550.00 UAH
Номер: 7b13b3ae53b9463c80b8c82509fc2996
Внутрішній номер закупівлі: 5473406
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-03-004967-a   
Замовник: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ОВІДІОПОЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактна особа: Олександр Валентинович Ткаченко +380485131474 osvita@ovidiopol.odessa.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні мебліАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 955 000.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 9 550.00 UAH
Період уточнення: 03.07.2020 14:13 - 13.07.2020 00:00
Період прийому пропозицій: 03.07.2020 14:13 - 23.07.2020 00:00
Аукціон: 23.07.2020 14:09 - 23.07.2020 14:42
Період кваліфікації: 23.07.2020 14:42 - 30.07.2020 10:49
Період завантаження договору: 30.07.2020 10:49 - 19.08.2020 10:49
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Обладнання для кабінетів початкових класів (Стілець учнівський зі змінною висотою; Стіл-парта учнівський одномісний з полицею зі змінною висотою)
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 685 комплект
Період постачання до 26.08.2020
Місце постачання 67801, Україна, Одеська область, Овідіополь, Миру,19 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ТОВ "Меблі-Техностиль"

Оскарження: 29.07.2020 12:23 - 09.08.2020 00:00
Початкова пропозиція 884 061.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
884 061.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
29.07.2020 12:23
Документи 45
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН"

Оскарження: 30.07.2020 10:49 - 10.08.2020 00:00
Початкова пропозиція 951 465.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
951 465.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
30.07.2020 10:49
Документи 12
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АДВОКАТСЬКА АГЕНЦІЯ "ДЕ ЮРЕ"
Початкова пропозиція 954 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
954 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 1
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЦІАЛЬНА МОЛОДІЖНА ІНІЦІАТИВА"
Початкова пропозиція 954 500.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
954 500.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 1
Скарги 0

Контракти

Номер: 62ed981384704d11a1a4a38be6479a82
Ідентифікатор договору: UA-2020-07-03-004967-a-c1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН"
Номер договору: 11
Сума договору: 951 465.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 792 887.50 UAH без ПДВ
Період дії договору: 10.08.2020 00:00 - 31.12.2020 00:00
Дата підписання: 10.08.2020 11:48
Статус:
Виконаний
pdf
Договір.pdf
pdf
Звіт_про виконання договору.pdf
p7s
sign.p7s