• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: код 39160000-1 «Шкільні меблі» (Обладнання для кабінетів початкових класів (Стілець учнівський зі змінною висотою; Стіл-парта учнівський одномісний з полицею зі змінною висотою)

ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника: відділ освіти, культури, молоді та спорту Овідіопольської районної державної адміністрації Одеської області. 2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02145240. 4. Місцезнаходження замовника: 67801, Одеська обл., Овідіопольський район, селище міського типу Овідіополь, вул. Миру, 19. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Ткаченко Олександр Валентинович, голова тендерного комітету відділу освіти, культури, молоді та спорту Овідіопольської районної державної адміністрації Одеської області, e-mail: osvita@ovidiopol.odessa.gov.ua, тел. +3804851(3-14-74). 6. Вид предмета закупівлі: Товари. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Обладнання для кабінетів початкових класів (Стілець учнівський зі змінною висотою; Стіл-парта учнівський одномісний з полицею зі змінною висотою). 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 39160000-1 «Шкільні меблі» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 685 (шістсот вісімдесят п’ять) комплектів. 10. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67801, Одеська обл., Овідіопольський район, селище міського типу Овідіополь, вул. Миру, 19. 11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 26.08.2020 року. 12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу в термін 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. 13. Очікувана вартість предмета закупівлі: 955 000,00 грн. (дев'ятсот п’ятдесят п’ять тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ. 14. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності). Не передбачено. 15. Джерело фінансування закупівлі: Кошти державного бюджету: 686 052,00 грн. (шістсот вісімдесят шість тисяч п’ятдесят дві гривні 00 копійок); Кошти місцевого бюджету: 268 948,00 грн. (двісті шістдесят вісім тисяч дев'ятсот сорок вісім гривень 00 копійок). 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9550,00 грн. (дев’ять тисяч п’ятсот п’ятдесят гривень 00 копійок) – 1% від очікуваної вартості. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%. 18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): Відсутні. 19. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «21» липня 2020 року час 0000 год. 20. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 21. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки надання забезпечення тендерних пропозиції не вимагається. 23. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».

Завершена

955 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 550.00 UAH
Період оскарження: 03.07.2020 14:13 - 19.07.2020 00:00
Вимога
Вирішена

Регулювання стола!

Номер: 25643829209d4e20bcf615328a64e43c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-03-004967-a.c3
Назва: Регулювання стола!
Вимога:
Шановний замовнику! Відповідно до технічного завдання щодо столу-парти учнівської зазначено, що стіл учнівський регулюється на 4-6 ростові групи. Звертаємо Вашу увагу, що згідно з Типовим переліком засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи, затвердженим наказом МОН 07 лютого 2020 року № 143 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0258-20) Вимоги до меблів визначаються відповідно до санітарного законодавства та національних стандартів України ДСТУ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови», ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79) «Столи учнівські. Типи і функціональні розміри». Відповідно до п.2.5 ГОСТ 11015-93 "столы должны регулироваться на три номера - 3-5 и 5-7". Таким чином, Ви не маєте права закупляти парти з регулюванням 4-6 ростових груп! Регулювання висоти повинно здійснюватися виключно на 3-5 або 5-7 ростові групи! Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи, інакше ми вимушені будемо звернутися до контролюючих органів, зокрема до ДАСУ та МОН зі скаргою на Ваші дії та розтрату бюджетних коштів!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: За результатами розгляду Вашої вимоги та керуючись статтею 24 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерний комітет відділу освіти, культури, молоді та спорту Овідіопольської районної державної адміністрації Одеської області вирішив внести зміни в тендерну документацію до процедури відкриті торги на закупівлю: ДК 021:2015: код 39160000-1 «Шкільні меблі» (Обладнання для кабінетів початкових класів (Стілець учнівський зі змінною висотою; Стіл-парта учнівський одномісний з полицею зі змінною висотою) Ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-03-004967-a, виклавши її в новій редакції, як передбачено у зазначеному законі.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Регулювання стільця!

Номер: 1bd4b488bf1a49c5be4893bf62bbea2b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-03-004967-a.c2
Назва: Регулювання стільця!
Вимога:
Шановний замовнику! Відповідно до Вашого технічного завдання стілець регулюється на ростові групи № 4-6. Зверніть увагу, відповідно до п. 2.4. ГОСТ 11016-93 «Стільці учнівські. Типи і функціональні розміри» стільці повинні регулюватися на три номери: 3-5 або 5-7 ростові групи. Таким чином, вимога Вашого технічного завдання, щоб стільці учнівські регулювалися - на ростові групи групи №4-6 суперечить п. 2.4. ГОСТ 11016-93 «Стільці учнівські. Типи і функціональні розміри». Вимагаємо внести зміни до тендерної документації в цій частині на привести її у відповідність до зазначеного стандарту
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: За результатами розгляду Вашої вимоги та керуючись статтею 24 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерний комітет відділу освіти, культури, молоді та спорту Овідіопольської районної державної адміністрації Одеської області вирішив внести зміни в тендерну документацію до процедури відкриті торги на закупівлю: ДК 021:2015: код 39160000-1 «Шкільні меблі» (Обладнання для кабінетів початкових класів (Стілець учнівський зі змінною висотою; Стіл-парта учнівський одномісний з полицею зі змінною висотою) Ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-03-004967-a, виклавши її в новій редакції, як передбачено у зазначеному законі.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Порушення Наказу МОН!

Номер: 8357928903df4a0ca49ff7b40406d074
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-03-004967-a.c1
Назва: Порушення Наказу МОН!
Вимога:
Шановний замовнику! Відповідно до технічного завдання щодо столу-парти учнівської зазначено, що стіл учнівський регулюється на 4-6 ростові групи, Стільниця складається з двох частин: перша частина стільниці знаходиться в горизонтальному положенні, друга - похила столешня розміром 700х500 з кутом нахилу до горизонтальної площини 7°. Звертаємо Вашу увагу, що згідно з Типовим переліком засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи, затвердженим наказом МОН 07 лютого 2020 року № 143 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0258-20) Вимоги до меблів визначаються відповідно до санітарного законодавства та національних стандартів України ДСТУ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови», ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79) «Столи учнівські. Типи і функціональні розміри». Також відповідно до цього Типового переліку у стола (парти) учнівської обов'язково "стільниця нахилена, з можливістю набувати горизонтального положення." Також відповідно до п. 2.3. ГОСТ 11015-93 : «крышка стола должна быть горизонтальной или иметь приспособления для установки её горизонтально и под углом от 7 до 16 градусов. Відповідно до п.2.5 ГОСТ 11015-93 "столы должны регулироваться на три номера - 3-5 и 5-7". Таким чином, Ви не маєте права закупляти парти за нахиленою стільницею та регулюванням 4-6 ростових груп! Стільниці стола повинна бути або горизонтальна або з регулюванням кута нахилу, а регулювання висоти здійснюватися виключно на 3-5 або 5-7 ростові групи! Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи, інакше ми вимушені будемо звернутися до контролюючих органів, зокрема до ДАСУ та МОН зі скаргою на Ваші дії та розтрату бюджетних коштів!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: За результатами розгляду Вашої вимоги та керуючись статтею 24 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерний комітет відділу освіти, культури, молоді та спорту Овідіопольської районної державної адміністрації Одеської області вирішив внести зміни в тендерну документацію до процедури відкриті торги на закупівлю: ДК 021:2015: код 39160000-1 «Шкільні меблі» (Обладнання для кабінетів початкових класів (Стілець учнівський зі змінною висотою; Стіл-парта учнівський одномісний з полицею зі змінною висотою) Ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-03-004967-a, виклавши її в новій редакції, як передбачено у зазначеному законі.
Статус вимоги: Задоволено