• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: код 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (Ноутбук)

ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Овідіопольської районної державної адміністрації Одеської області. 2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02145240. 4. Місцезнаходження замовника: вул. Миру, буд. 19, смт. Овідіополь, Овідіопольський р-н, Одеська обл., 67801. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Ткаченко Олександр Валентинович, голова тендерного комітету Відділу освіти, культури, молоді та спорту Овідіопольської районної державної адміністрації Одеської області, e-mail: osvita@ovidiopol.odessa.gov.ua, тел. +380485131474. 6. Вид предмета закупівлі: товари. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Ноутбук. 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Ноутбук - 31 шт. 10. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Миру, буд. 19, смт. Овідіополь, Овідіопольський р-н, Одеська обл., 67801. 11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 26.08.2020 року. 12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 13. Очікувана вартість предмета закупівлі: 309 700,00 грн. (триста дев’ять тисяч сімсот грн. 00 коп.) з ПДВ. 14. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 15. Джерело фінансування закупівлі: Кошти державного бюджету – 154 850,00 грн. (сто п’ятдесят чотири тисячі вісімсот п’ятдесят грн. 00 коп.), кошти місцевого бюджету – 154 850,00 грн. (сто п’ятдесят чотири тисячі вісімсот п’ятдесят грн. 00 коп.). 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 097,00 грн. (три тисячі дев’яносто сім грн. 46 коп.) – 1% від очікуваної вартості. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). 18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 19. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «02» липня 2020 року час 00:00 год. 20. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 21. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається. 23. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».

Завершена

309 700.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 097.00 UAH
Номер: 8425d3091b0b4ecd8a5deee280a031ed
Внутрішній номер закупівлі: 5291544
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-06-16-006982-c   
Замовник: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ОВІДІОПОЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактна особа: Олександр Валентинович Ткаченко +380485131474 osvita@ovidiopol.odessa.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)Аналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 309 700.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 3 097.00 UAH
Період уточнення: 16.06.2020 15:46 - 22.06.2020 00:00
Період прийому пропозицій: 16.06.2020 15:46 - 02.07.2020 00:00
Аукціон: 02.07.2020 15:13 - 02.07.2020 15:58
Період кваліфікації: 02.07.2020 15:58 - 05.08.2020 14:45
Період завантаження договору: 05.08.2020 14:45 - 25.08.2020 14:45
Умови оплати:
інша подія - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Ноутбук
Код ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість 31 штуки
Період постачання до 26.08.2020
Місце постачання 67801, Україна, Одеська область, смт. Овідіополь, Овідіопольський р-н, вул. Миру, буд. 19 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

Оскарження: 05.08.2020 14:43 - 16.08.2020 00:00
Початкова пропозиція 199 764.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
199 764.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
05.08.2020 14:43
Документи 13
Скарги 0
ФОП Синюта Андрій Олександрович

Оскарження: 05.08.2020 14:45 - 16.08.2020 00:00
Початкова пропозиція 260 400.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
239 971.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
05.08.2020 14:45
Документи 32
Скарги 1
ФОП "ПОЛІЩУК АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"
Початкова пропозиція 290 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
239 999.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Скасовано
05.08.2020 14:41
Документи 13
Скарги 0
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
Початкова пропозиція 260 688.30 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
249 998.88 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 3
Скарги 0
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
Початкова пропозиція 285 045.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
285 045.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 10
Скарги 0
ТОВ "АЙ ТІ ТЕХНІКА"
Початкова пропозиція 301 320.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
301 320.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 3
Скарги 0

Контракти

Номер: 45053031b71a4a48a33b0a5f807f14e0
Ідентифікатор договору: UA-2020-06-16-006982-c-a1
Постачальник: ФОП Синюта Андрій Олександрович
Номер договору: 12
Сума договору: 239 971.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 18.08.2020 00:00 - 31.12.2020 00:00
Дата підписання: 18.08.2020 10:01
Статус:
Виконаний
pdf
Договір №12.pdf
p7s
sign.p7s