• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: код 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (Ноутбук)

ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Овідіопольської районної державної адміністрації Одеської області. 2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02145240. 4. Місцезнаходження замовника: вул. Миру, буд. 19, смт. Овідіополь, Овідіопольський р-н, Одеська обл., 67801. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Ткаченко Олександр Валентинович, голова тендерного комітету Відділу освіти, культури, молоді та спорту Овідіопольської районної державної адміністрації Одеської області, e-mail: osvita@ovidiopol.odessa.gov.ua, тел. +380485131474. 6. Вид предмета закупівлі: товари. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Ноутбук. 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Ноутбук - 31 шт. 10. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Миру, буд. 19, смт. Овідіополь, Овідіопольський р-н, Одеська обл., 67801. 11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 26.08.2020 року. 12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 13. Очікувана вартість предмета закупівлі: 309 700,00 грн. (триста дев’ять тисяч сімсот грн. 00 коп.) з ПДВ. 14. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 15. Джерело фінансування закупівлі: Кошти державного бюджету – 154 850,00 грн. (сто п’ятдесят чотири тисячі вісімсот п’ятдесят грн. 00 коп.), кошти місцевого бюджету – 154 850,00 грн. (сто п’ятдесят чотири тисячі вісімсот п’ятдесят грн. 00 коп.). 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 097,00 грн. (три тисячі дев’яносто сім грн. 46 коп.) – 1% від очікуваної вартості. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). 18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 19. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «02» липня 2020 року час 00:00 год. 20. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 21. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається. 23. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».

Завершена

309 700.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 097.00 UAH
Період оскарження: 16.06.2020 15:46 - 28.06.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

Відхилення учасника з порушенням Закону України "Про публічні закупівлі"

Номер: 134aa062fec34127a823a79582a941ff
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-16-006982-c.a1
Назва: Відхилення учасника з порушенням Закону України "Про публічні закупівлі"
Скарга:
Відхилення учасника з порушенням Закону України "Про публічні закупівлі". Зміст у вкладенні.
Дата розгляду скарги: 24.07.2020 10:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 15.07.2020 19:33
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 04.08.2020 19:38
Дата виконання рішення Замовником: 05.08.2020 14:57
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель №14708-р/пк-пз від 30.07.2020 року виконано замовником торгів у повному обсязі. Скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Синюти Андрія Олександровича за процедурою закупівлі: ДК 021:2015: код 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (Ноутбук) Ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-16-006982-c.
Автор: ФОП Синюта Андрій Олександрович, Синюта Андрій Олександрович +380981556416 syn80@ukr.net