-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
послуги з розробки інтегрованого середовища надання послуг заявникам «Єдиний кабінет заявника»
Торги відмінено
3 400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 10 000.00 UAH
мін. крок: 0.3% або 10 000.00 UAH
Номер:
c43a4587590040b1bfa5d4068aca7847
Внутрішній номер закупівлі:
4855345
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2020-04-16-008025-b
Замовник:
ДП «Український інститут інтелектуальної власності»
×
-
Код ЄДРПОУ:
31032378
-
Адреса:
01601, Україна, м. Київ, Київ, вул. Глазунова, 1
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Черняєв Святослав Юрійович +380444983854 s.chernyaev@uipv.org http://www.uipv.org/
Класифікатор ДК 021:2015:
72210000-0 Послуги з розробки пакетів програмного забезпеченняАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Послуги
Очікувана вартість:
3 400 000.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону:
10 000.00 UAH
Розмір забезпечення тендерних пропозицій:
100 000.00 UAH
Період уточнення:
16.04.2020 16:56 - 10.05.2020 17:01
Період прийому пропозицій:
16.04.2020 16:56 - 20.05.2020 17:01
Аукціон:
21.05.2020 11:34 - 21.05.2020 11:55
Період кваліфікації:
21.05.2020 11:55 - 05.06.2020 11:45
Період завантаження договору:
05.06.2020 11:45 - 25.06.2020 11:45
Умови оплати:
дата виставлення рахунку - 100%
- Подіядата виставлення рахунку
- Опис4.1. Розрахунки за надані послуги здійснюються шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Виконавця впродовж 10 (десяти) банківських днів після підписання Сторонами Акту наданих послуг за відповідним етапом Договору на підставі рахунку, наданого Виконавцем.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях10 банківські дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
послуги з розробки інтегрованого середовища надання послуг заявникам «Єдиний кабінет заявника»
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 04.06.2021
Інформація про скасування
Номер:
8833c3af67c8489eb546f613a00747e1
Причина скасування:
cancelled
Опис причини скасування:
ПРОТОКОЛ № 157
засідання тендерного комітету Державного підприємства
«Український інститут інтелектуальної власності»
03 липня 2020 року м. Київ
Голова тендерного комітету – Цьвок Д.Р.
члени тендерного комітету:
1. Коваленко І.А.
2. Колодій К.М.
3. Монастирецький М.Г.
4. Ніколаєнко Д.О.
5. Пшеничний О.В.
6. Резнік Г.О.
7. Силка О.М.
8. Черняєв С.Ю.
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
Щодо відміни процедури закупівлі ДК 021:2015: 72210000-0 послуг з розробки пакетів програмного забезпечення (послуг з розробки інтегрованого середовища надання послуг заявникам «Єдиний кабінет заявника»).
СЛУХАЛИ:
Голову тендерного комітету Цьвока Д.Р. про відміну процедури закупівлі ДК 021:2015: 72210000-0 послуг з розробки пакетів програмного забезпечення (послуг з розробки інтегрованого середовища надання послуг заявникам «Єдиний кабінет заявника»).
ВИСТУПИЛИ:
Секретар тендерного комітету Резнік Г.О., яка доповіла про те, що згідно з протоколом засідання тендерного комітету від 16.04.2020 р. № 92 було розпочато процедуру відкритих торгів стосовно закупівлі за ДК 021:2015: 72210000-0 послуг з розробки пакетів програмного забезпечення (послуг з розробки інтегрованого середовища надання послуг заявникам «Єдиний кабінет заявника»).
Протоколом засідання тендерного комітету від 04.06.2020 р. № 151 було прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю за ДК 021:2015: 72210000-0 послуг з розробки пакетів програмного забезпечення (послуг з розробки інтегрованого середовища надання послуг заявникам «Єдиний кабінет заявника») з Колективним малим підприємством «Інформпроект» із ціною пропозиції – 3 009 000,00 грн. (три мільйони дев’ять тисяч грн. 00 коп.) без ПДВ.
Враховуючи строки встановлені частиною 2 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) останньою датою укладення договору про закупівлю ДК 021:2015: 72210000-0 послуг з розробки пакетів програмного забезпечення (послуг з розробки інтегрованого середовища надання послуг заявникам «Єдиний кабінет заявника») було визначено 24 червня 2020 року.
У відповідності до пункту 6.1. Інструкції з проведення публічних закупівель у Державному підприємстві «Український інститут інтелектуальної власності», затвердженої наказом від 13.06.2018 року № 98-Н/2018 (далі – Інструкція), відділ організації закупівель, службовою запискою від 09.06.2020 № Вн-2876-С/2020, повідомив про вказані обставини відповідального за проведення процедури закупівлі з метою забезпечення, у визначений Законом строк, візування та погодження договору про закупівлю відповідно до діючого Положення про організацію договірної роботи на Державному підприємстві «Український інститут інтелектуальної власності» (далі – Положення).
Відповідно до положень Статуту Державного підприємства «Український інститут інтелектуальної власності», директор Укрпатенту здійснює укладання договорів на суму понад 300 000 (триста тисяч) гривень, а також внесення змін до них, за погодженням з Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (далі – Мінекономіки).
На виконання вимог Статуту Укрпатенту, 11 червня 2020 року до Мінекономіки було направлено лист № Вих-7837/2020 з проханням погодити укладення (підписання) договору про закупівлю ДК 021:2015: 72210000-0 послуг з розробки пакетів програмного забезпечення (послуг з розробки інтегрованого середовища надання послуг заявникам «Єдиний кабінет заявника»).
У відповідності до частини 1 статті 10 Закону та пункту 6.1. Інструкції відділ організації закупівель повинен забезпечити оприлюднення договору про закупівлю протягом двох днів з дня його укладення. Отже, кінцевою датою оприлюднення договору про закупівлю ДК 021:2015: 72210000-0 послуг з розробки пакетів програмного забезпечення (послуг з розробки інтегрованого середовища надання послуг заявникам «Єдиний кабінет заявника») визначено 26 червня 2020 року.
Згідно пункту 6.4. Інструкції, юридичний відділ протягом одного робочого дня після укладення договору за результатами проведення процедури закупівлі надає відділу організації закупівель копію договору для забезпечення оприлюднення відповідної інформації про закупівлю.
Проте, станом на 25 червня 2020 року, у відповідності до вимог Положення, договір про закупівлю ДК 021:2015: 72210000-0 послуг з розробки пакетів програмного забезпечення (послуг з розробки інтегрованого середовища надання послуг заявникам «Єдиний кабінет заявника») до відділу організації закупівель не надійшов.
25 червня 2020 року, з метою з’ясування обставин ненадання до відділу організації закупівель у встановлений строк копії договору про закупівлю за ДК 021:2015: 72210000-0 послуг з розробки пакетів програмного забезпечення (послуг з розробки інтегрованого середовища надання послуг заявникам «Єдиний кабінет заявника»), відділ організації закупівель, службовою запискою № Вн-3367-С/2020, звернувся до юридичного відділу з проханням надати відповідну інформацію щодо ненадання укладеного договору.
Юридичний відділ, службовою запискою від 25.06.2020 № Вн-3382-С/2020, повідомив, що договір про закупівлю ДК 021:2015: 72210000-0 послуг з розробки пакетів програмного забезпечення (послуг з розробки інтегрованого середовища надання послуг заявникам «Єдиний кабінет заявника») не був укладений, у зв’язку з тим, що відповідний лист Мінекономіки щодо погодження або відмови у погодженні укладення (підписання) договору про закупівлю ДК 021:2015: 72210000-0 послуг з розробки пакетів програмного забезпечення (послуг з розробки інтегрованого середовища надання послуг заявникам «Єдиний кабінет заявника») до Державного підприємства «Український інститут інтелектуальної власності» не надходив.
Отже, договір про закупівлю ДК 021:2015: 72210000-0 послуг з розробки пакетів програмного забезпечення (послуг з розробки інтегрованого середовища надання послуг заявникам «Єдиний кабінет заявника») з переможцем торгів Колективним малим підприємством «Інформпроект» не укладений у зв’язку з ненаданням Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України погодження укладення (підписання) договору, що призвело до порушення строків укладення договору про закупівлю встановлених частиною 2 статті 32 Закону.
У відповідності до абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Зважаючи на викладене та керуючись абзацом 3 частини 1 статті 31 Закону, пропонується відмінити торги на закупівлю ДК 021:2015: 72210000-0 послуг з розробки пакетів програмного забезпечення (послуг з розробки інтегрованого середовища надання послуг заявникам «Єдиний кабінет заявника») у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
УХВАЛИЛИ:
1. На підставі абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» відмінити відкриті торги стосовно закупівлі ДК 021:2015: 72210000-0 послуг з розробки пакетів програмного забезпечення (послуг з розробки інтегрованого середовища надання послуг заявникам «Єдиний кабінет заявника») у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
2. Секретарю тендерного комітету забезпечити оприлюднення повідомлення про відміну торгів або визнання їх такими, що не відбулись в електронній системі закупівель у встановленому порядку.
ГОЛОСУВАЛИ:
ЦЬВОК Д.Р. ЗА
КОВАЛЕНКО І.А. ЗА
КОЛОДІЙ К.М. ЗА
МОНАСТИРЕЦЬКИЙ М.Г. ЗА
НІКОЛАЄНКО Д.О. ЗА
ПШЕНИЧНИЙ О.В. ЗА
РЕЗНІК Г.О. ЗА
СИЛКА О.М. ЗА
ЧЕРНЯЄВ С.Ю. ЗА
ПІДПИСИ:
Голова тендерного комітету: _______________ Д.Р. ЦЬВОК
Члени тендерного комітету:
_______________ І.А. КОВАЛЕНКО
_______________ К.М. КОЛОДІЙ
_______________ М.Г. МОНАСТИРЕЦЬКИЙ
_______________ Д.О. НІКОЛАЄНКО
_______________ О.В. ПШЕНИЧНИЙ
_______________
_______________
О.М. СИЛКА
С.Ю. ЧЕРНЯЄВ
Секретар тендерного комітету:
_______________
Г.О. РЕЗНІК
Дата опублікування:
03.07.2020 15:54
Дата виконання:
03.07.2020 15:54
Статус:
Виконано
Результати торгів
Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
КОЛЕКТИВНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОРМПРОЕКТ"
Оскарження: 05.06.2020 11:45 - 16.06.2020 00:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
16299248
-
Контактна особа:
Порутенко Валерій Георгійович +380667211614 porutenko@gmail.com
-
Адреса:
03040, Україна, м. Київ, м.Київ, Голосіївський район ВУЛИЦЯ ВАСИЛЬКІВСЬКА буд. 14
Оскарження: 05.06.2020 11:45 - 16.06.2020 00:00
Початкова пропозиція
3 080 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
3 009 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
05.06.2020 11:45
Документи
32
Скарги
0
ТОВ "АЙКЮЖН ІТ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
40026988
-
Контактна особа:
ТОВ "АЙКЮЖН ІТ" +380442226060 bondar@iqusion.com http://iqusion.com
-
Адреса:
Україна, Київська область, Київ, 03142, м.Київ, ВУЛ. ВАСИЛЯ СТУСА, будинок 35-37
Початкова пропозиція
3 350 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
3 010 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи
22
Скарги
0
Контракти
Номер:
e7fb447a7d1242a386ded5367e2732da
Ідентифікатор договору:
UA-2020-04-16-008025-b-b1
Постачальник:
КОЛЕКТИВНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОРМПРОЕКТ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
16299248
-
Контактна особа:
Порутенко Валерій Георгійович +380667211614 porutenko@gmail.com
-
Адреса:
03040, Україна, м. Київ, м.Київ, Голосіївський район ВУЛИЦЯ ВАСИЛЬКІВСЬКА буд. 14
Сума договору:
3 009 000.00 UAH з ПДВ
Сума договору:
3 009 000.00 UAH без ПДВ
Статус:
Очікує активації